Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De eetzaal

+25
Yumichika
Yumiko
Ryuk
Mira
Mido
Saya
Andrew
Ben
Scorpio
Emily
Alan
Iris
Nicholas
Terra
Ruşine
Seth
Fabian
Cosette
Yuu
Mimiko
Melissa Chevalier
Mendua
Miyoko
Toushirou
Scarlett
29 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Next

Go down  Message [Page 2 of 22]

26De eetzaal - Page 2 Empty Re: De eetzaal Sun Sep 06, 2009 10:54 am

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua kwam binnen en pakten bij het buffettafeliets 2 bolletjes, en ze gnig apart aan een tafel zitten.

27De eetzaal - Page 2 Empty Re: De eetzaal Sun Sep 06, 2009 11:04 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou had zijn mond open getrokken om te antwoorden maar werd gesnoerd door Miyoko die aan kwam lopen. Hij keek peinzend van Scarlett naar haar en knikte toen langzaam. 'Eh - tuurlijk' hakkelde hij onzeker. Hij wist dat scarlett hem zou wurgen, maar Miyoko bleef een vriendin.

http://bussjah.hyves.nl

28De eetzaal - Page 2 Empty Re: De eetzaal Sun Sep 06, 2009 11:06 am

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko glimlachte, en ging zitten. Langzaam nam ze een hap van haar sereal. 'Hoe gaat het?' vroeg ze droog, terwijl ze verder at. Ze vond het wel heel fijn dat ze zo goed kon met Toush. Scarlett vond ze ook wel aardig, maar ze wist niet zo goed wat ze met haar aan moest. Soms deed ze aardig, maar soms deed ze echt gemeen.

29De eetzaal - Page 2 Empty Re: De eetzaal Sun Sep 06, 2009 11:07 am

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett's ogen schoten van Miyoko naar Toushirou en weer terug naar Miyoko, naar wie ze even glimlachte - al was het fake. Gelijk daarna richtte ze haar ogen op de anderen die zich in de eetzaal bevonden. Waarom was het toch dat Miyoko telkens bij hen kwam zitten? Alsof.. Alsof ze Toushirou leuk vond. De bitch.

((liefde I love you ))

30De eetzaal - Page 2 Empty Re: De eetzaal Sun Sep 06, 2009 11:10 am

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua at rustig haar ontbijt, terwijl ze de zaal rondkeek.

31De eetzaal - Page 2 Empty Re: De eetzaal Sun Sep 06, 2009 11:22 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

((HAHAHAHA NADINE <33 ))

Toushirou merkte al dan Scarlett het niet zo op prijs stelde, maar besloot maar net te doen of hij het niet door had. 'Goed hoor, ik ben even aan het bedenken wat ik vandaag ga doen' zei hij met een glimlachje. 'En met jou?'

http://bussjah.hyves.nl

32De eetzaal - Page 2 Empty Re: De eetzaal Sun Sep 06, 2009 11:23 am

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko had net een hap genomen, dus slikte ze het snel door. 'Ja goed hoor. Ik zit alleen een beetje te dubben over Iris. Ze doet de laatste tijd zo vreemd..' zei ze voorzichtig. Of Toush met haar omging, wist ze niet. Dus hield ze zich een beetje in.

33De eetzaal - Page 2 Empty Re: De eetzaal Sun Sep 06, 2009 11:27 am

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Oh great, kregen ze dit. "Relatieproblemen". Die kon ze toch ook wel bewaren voor haar vriendinnen, of niet soms? Ze had echt absoluut geen zin in de problemen van Miyoko. Snel richtte ze zich weer op Toushirou. "Heb je anders geen zin om mee te gaan naar Ayao vanmiddag?" vroeg ze, Miyoko negerend. "Dat zouden we nog doen, remember?!"

34De eetzaal - Page 2 Empty Re: De eetzaal Sun Sep 06, 2009 11:49 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou keek eerst naar Scarlett en knikte even. 'Eh, ja, goed' zei hij droogjes, waarna hij weer naar Miyoko keek. 'Iris?' vroeg hij verbaasd. 'What's wrong?'

http://bussjah.hyves.nl

35De eetzaal - Page 2 Empty Re: De eetzaal Sun Sep 06, 2009 11:51 am

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko schoof haar lege kom weg. 'Oh, ze is zo veranderd..' Ze keek hem aan, met trillende ogen. 'Ik weet het ook niet meer, maar ik ga zo snel mogelijk met haar praten.' Ze glimlachte. 'Ook alles goed met Scarlett?'

36De eetzaal - Page 2 Empty Re: De eetzaal Sun Sep 06, 2009 11:53 am

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

".. We kunnen ook een andere dag gaan," bracht Scarlett na zijn .. "enthousiaste" antwoord uit. Miyoko verpestte de sfeer dus echt weer. Geweldig. Met haar ogen staarde ze naar het plafond, alsof daar vanalles aan de hand was. Of niet. "Scarlett hoort jullie hier heus wel hoor," antwoordde ze toen zonder op te kijken. Alles goed met Scarlett? Waar sloeg dat op?



((hallo wat ga je dat zo vragen : @ : @))

37De eetzaal - Page 2 Empty Re: De eetzaal Sun Sep 06, 2009 11:58 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou trok een mondhoek naar beneden. 'Ehhh. Alles is prima met Scarlett, denk ik' zei hij, met zijn duim naar Scarlett wijzend. 'Ik heb Iris trouwens al even niet meer gesproken, moet ik maar eens doen' besloot hij toen. Daarna draaide hij zijn hoofd opnieuw naar Scarlett. 'Nee, vandaag is prima'

http://bussjah.hyves.nl

38De eetzaal - Page 2 Empty Re: De eetzaal Sun Sep 06, 2009 12:32 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Okay mooi, dan kunnen we net zo goed gelijk gaan," zei Scarlett, die opsprong en ongeduldig op Toushirou wachtte. Als hij nu maar gelijk meekwam, anders zat ze hier nog met Miyoko.

39De eetzaal - Page 2 Empty Re: De eetzaal Sun Sep 06, 2009 12:43 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou keek weer peinzend naar Miyoko en knikte toen toch maar toegevend. 'Oké' zei hij zacht. 'Eh, ik zie je nog wel!' zei hij snel tegen Miyoko. Daarna stond hij op. Scarlett kwaad maken stond onderaan zijn to-do lijstje.

http://bussjah.hyves.nl

40De eetzaal - Page 2 Empty Re: De eetzaal Sun Sep 06, 2009 12:45 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett glimlachte even naar Miyoko als afscheid - al was het meer een glimlach van "ik heb gewonnen!" - en trok toen Toushirou mee aan zijn hand. Op naar Ayao!

41De eetzaal - Page 2 Empty Re: De eetzaal Sun Sep 06, 2009 12:50 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou liet zich maar meetrekken!

((Yaaay ik ben even weg))

http://bussjah.hyves.nl

42De eetzaal - Page 2 Empty Re: De eetzaal Tue Sep 08, 2009 6:21 pm

Melissa Chevalier

Melissa Chevalier
De Derde Macht

-nieuw-
---

Melissa liep de eetzaal in. Ze had Yuu nog altijd niet gevonden en dat begon nu toch echt op haar zenuwen te werken. Ze keek de zaal rond en merkte tot haar ergenis dat Yuu hier ook niet was. Ze wilde net weer weggaan toen haar maag plotseling luidruchtig begon te rommelen. Aarzelend keek ze even naar het buffet aan de overkant van de zaal.
Uiteindelijk gaf ze zichzelf maar over en liep ze naar het buffet toe, om een pord te pakken en dat vervolgens met Franse delicatesses vol te scheppen. Haastig ging ze aan een lege tafel zitten en begon ze haar voedsel snel -maar elegant- naar binnen te werken. Ondertussen hield ze haar blik strak op de deuren naar de hal gericht, hopend dat Yuu misschien zou verschijnen. Het was tenslotte etenstijd.

43De eetzaal - Page 2 Empty Re: De eetzaal Tue Sep 08, 2009 6:45 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko rende half de zaal binnen, totdat ze zag dat mensen haar aanstaarden. 'Wat kijk je nou?' snauwde ze naar een meisje, die zich snel weer omkeerde. Met grote stappen liep ze naar de sushi bar, en schepte haar hele bord vol. Met haar 'aanwinst' liep ze naar een lege tafel, aan het begin van de zaal, en begon te eten.

44De eetzaal - Page 2 Empty Re: De eetzaal Tue Sep 08, 2009 7:58 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko liep de eetzal in met zoals gewoonlijk een ontzettende honger. Toen ze bij de eet tafel kwam waren tot haar verbazing alle muffins op. 'Ehm wie heeft er nog muffins?', riep ze zo hard als ze kon.

45De eetzaal - Page 2 Empty Re: De eetzaal Sun Sep 13, 2009 7:55 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Geruisloos liet Scarlett zich aan de lange tafel zakken. Ze had alleen wat brood en water; puur omdat ze eigenlijk helemaal geen honger had, dat had ze nooit 's morgens. Niet eten was ook geen optie, dus moest het maar zo. Haar ogen gleden langzaam de zaal door, al was er niet veel interessants te ontdekken. Alleen maar stille, etende, kindjes. Wat saai.

46De eetzaal - Page 2 Empty Re: De eetzaal Mon Sep 14, 2009 4:08 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu wandelde de eetzaal in. Hij keek tevreden naar zijn gipsloze been. Hij zat nog wel in het drukverband, maar dat was vooral om de zwelling van zijn verzwikking tegen te gaan. Mae had hem vannochtend met trots meegedeeld dat zijn achillespees helemaal genezen was, en dat hij over een paar dagen weer alles met zijn voet kon doen, zelfs voetballen.
Zijn dag kon dus niet meer stuk.
Fluitend wandelde Yuu naar het buffet om zijn bord vol te scheppen met allemaal dingen die hij nooit allemaal op kon. Hij nam plaats aan een tafel en keek al knabbelend aan een croissant de zaal door. Het viel hem op dat er nog best veel personen waren waarvan hij de naam of het gezicht niet kende.

47De eetzaal - Page 2 Empty Re: De eetzaal Mon Sep 14, 2009 4:16 pm

Melissa Chevalier

Melissa Chevalier
De Derde Macht

Melissa kwam de eetzaal binnen. Ze keek even in het rond en zag Yuu al snel zitten. Great, ze was net naar hem op zoek. Met haastige passen liep ze op hem af.
'Hallo Yuu,' zei ze quasi vriendelijk, omdat ze niet helemaal wist hoe ze nou op hem moest reageren.
Met een zwiep haalde ze twee vliegtickets uit haar zak, ze legde ze op Yuu's bord.
'Je mag zelf weten wie je mee wilt nemen, maar ik denk dat ik al kan raden wie,' zei ze, terwijl ze plaats naam op de stoel tegenover hem en een muffin van zijn bord stal.

48De eetzaal - Page 2 Empty Re: De eetzaal Mon Sep 14, 2009 4:21 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu keek met samengeknepen ogen naar de muffin die Melissa gestolen had, maar zijn aandacht ging al snel naar de vliegtickets voor zijn neus. Het waren twee tickets naar Parijs, eerste klas. Woensdagavond vertrok de vlucht, om 20:00 uur. Yuu beet op zijn wang terwijl hij naar de tickets staarde. Gemixte gevoelens speelden in hem op.
Natuurlijk wilde hij naar Melissa's pianocompetitie. Hij wilde een mogelijkheid om haar te horen spelen niet aan zijn neus voorbij laten gaan.
Maar hij wist zeker dat Seth het geen goed idee zou vinden.
Een beetje afwezig wapperde hij met de tickets terwijl hij nadacht.
Natuurlijk kon hij Seth meenemen, maar of dat alles beter maakte wist hij niet. Aan de ene kant had het misschien positieve effecten, maar aan de andere kant konden de gevolgen ook verschrikkelijk zijn.
Zijn blik gleed even naar Melissa, die zich volledig op zijn muffin had geconcentreerd.
Hij beet op zijn lip, en staarde vertwijfeld voor zich uit.

49De eetzaal - Page 2 Empty Re: De eetzaal Mon Sep 14, 2009 4:32 pm

Melissa Chevalier

Melissa Chevalier
De Derde Macht

Melissa liet het niet merken, maar ze had dolle pret. Yuu liep recht in haar val. Wat hij ook besloot om te doen, het zou desastreus voor hem zijn. Als hij koos om mee te gaan zonder Seth mee te nemen, dan was het sowieso voorbij tussen de twee. Koos hij ervoor om Seth wel mee te nemen, dan was het ook voorbij. En als hij helemaal niet zou gaan, dan zou dat een effect hebben op zijn humeur waardoor de kans groot was dat er alsnog problemen zouden komen met Seth.
Het was een winwin-situatie.
'Ik zou het leuk vinden als je komt. Mijn zusje komt ook en ik heb haar al zoveel over je verteld! Ze wil je dolgraag ontmoeten.'

50De eetzaal - Page 2 Empty Re: De eetzaal Mon Sep 14, 2009 4:38 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu wierp weer een blik op Melissa. Hij vertrouwde het zaakje niet helemaal. Hij wist zeker dat ze iets van plan was in Parijs, maar hij wist niet zeker of het een goed idee was om haar plan te ontlopen. Misschien was het wel het beste om zichzelf ermee te confronteren en haar zo te verslaan. Als hij nu vluchtte, dan kwam ze vast wel weer met een nieuw plan. Het was nu zijn kans om haar voor goed te verslaan, en bovendien zou hij ook nog eens mooie muziek als beloning krijgen.
De uitdaging was riskant, maar als hij hem aanging en het wedstrijdje won, was hij meteen van al zijn problemen af.
'Goed dan, see you in Paris,' zei hij uiteindelijk, terwijl hij opstond en de tickets in zijn zak stak. Hij keek om zich heen of hij Seth ergens zag.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 22]

Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum