Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kamer 2314, Nicholas & Carter.

+3
Nicholas
Seth
Yuu
7 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Next

Go down  Message [Page 4 of 17]

76Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 4 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Thu Sep 10, 2009 9:57 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Eerst kwam de verbazing. Ontzet kroop hij langzaam overeind, en keek hij met grote ogen toe hoe Yuu van.. van hem wégliep?
Nu?
Hij voelde zijn hart vertragen, terwijl hij het weg probeerde te wuiven. Nee, natuurlijk liep hij niet weg, hij.. hij..
Zijn ogen gleden naar Yuu, die zonder ook maar een blik op Seth te werpen de gang in verdween.
Zijn ogen schoten open terwijl hij zijn binnenste hoorde gillen, schreeuwen, jammeren, tegenstribbelen. Met doodse ogen staarde hij naar het gat van de deur.
Uiteindelijk, na een paar seconden ultieme verbazing, spoelde het besef pas over hem heen.
Het beeld van Yuu's gezicht kroop in zijn herinnering, de manier waarop hij van hem weg was gelopen. Alsof hij niet meer het belangrijkste in zijn leven was. Onzekerheid kwam in golven, eerst kleine wegwuifbare dingetjes, daarna groter, steeds groter, tot de schreeuwen in zijn binneste niet meer te ontkennen waren, en hij zijn hart tot onkenbare ritmes voelde vertragen. Met grote ogen keek hij naar de verdwaalde kledingstukken.
Wat kon er in hemelsnaam belangrijker zijn voor Yuu dan... dan..
Totaal van de wereld wist hij uiteindelijk zijn spieren in werking te stellen, en met een vaag besef van de wereld graaide hij zijn spullen van de grond, liep hij de kamer uit, en sloot hij langzaam de deur achter zich.
Met grote ogen struinde hij de gang uit.

77Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 4 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Sep 27, 2009 9:58 pm

Gast


Guest

-nieuw-

Carter liep door de gangen van Magic Highschool. Hij vond het geweldig dat er alleen maar leerlingen rondliepen die minstens twee jaar jonger waren dan hij. Ze waren bijna allemaal schattig. Het leek wel een paradijs. Verwachtingsvol klopte hij op de deur van zijn nieuwe kamer, hopend dat er een lief klein jongetje open zou doen.

78Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 4 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Sep 27, 2009 10:01 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick schrok op uit zijn slaap toen hij geklop horen. Hij sprong op. Hij droeg alleen een schotsgeruite boxer. Snel trok hij een witte blouse erover heen, maar knoopte hem niet dicht. Hij trok de deur open. Voor hem stond een donkerblonde jongen. Hij trok zijn wenkbrauwen op."Oh! Hi." De jongen was ongeveer 20?

79Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 4 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Sep 27, 2009 10:09 pm

Gast


Guest

Carter keek nieuwsgierig omlaag naar zijn kamergenoot die de deur open deed. Een bos wilde haren en twee roodbruine ogen keken hem aan, maar Carter had zijn ogen al ergens anders op gericht. Op die geweldige blote bast bijvoorbeeld. En hier mocht hij dan mee op de kamer slapen. Wat een mazzel.
'Hallo. Ik ben Carter, en als het goed is ben ik je nieuwe kamergenoot,' zei hij met een Engels accent dat hij al zijn hele leven probeerde te verbergen, maar hij had nog geen succes.

80Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 4 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Sep 27, 2009 10:11 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"HEY EEN ENGELSE!" riep Nicholas blij uit. Hij bloosde lichtjes."sorry. Ik ben Nicholas, kom uit london." hij grijnsde. Zijn engelse accent kon hij wel goed verbergen."Ja zou best kunnen. Yuu is enkele weken geleden bij zijn vriendje op de kamer gekomen, dus ja." hij glimlachte."Kom binnen."

81Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 4 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Sep 27, 2009 10:17 pm

Gast


Guest

Carter keek even met grote ogen naar Nicholas toen hij een bekende naam hoorde.
'Yuu? Als in Yuu Takano?' vroeg hij nieuwsgierig, terwijl hij langs zijn nieuwe kamergenoot de ruimte in liep. Hij keek even gefascineerd in het rond en besloot uiteindelijk dat de kamer absoluut niet bijzonder was.

82Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 4 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Mon Sep 28, 2009 7:39 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick knikte."Ja, die ja. Ken je hem?" Hij keek Carter nieuwsgierig aan. Hij wees naar het lege bed."Dat is van jou." hij krabte achter zijn oor."Er ja.." Hij keek naar zijn boxer en besloot dat hij maar eens een broek aan moest trekken. Hij opende zijn kast en haalde er een donkere spijkerbroek uit, die hij uitvouwde en aantrok.

83Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 4 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Mon Sep 28, 2009 11:24 am

Gast


Guest

'En of ik hem ken. Ik was zijn kamergenoot op een privé-school in Japan toen hij nog zo was!' zei Carter terwijl hij met zijn hand op een lengte van ongeveer 1,70m in de lucht bleef zweven.

84Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 4 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Mon Sep 28, 2009 3:16 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick lachte."Over toeval gesproken. Nouja, in iedergeval, hij won de mister verkiezing, suprise, en toen mocht hij een wens doen. Hij wenste dat hij bij zijn vriendje op de kamer mocht en zo gezegd zo gedaan. Dus sindsdien zit ik alleen." hij knikte.

85Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 4 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Mon Sep 28, 2009 3:24 pm

Gast


Guest

'Yuu won een misterverkiezing? Toe maar...' zei Carter. Hij grijnsde in zichzelf. Zijn kleine Yuu was uitgegroeid tot een echte Mister Magic Highschool.
'Hoe is het nu met Yuu?' vroeg Carter nieuwsgierig, terwijl hij op het bed plofte en naar het plafond keek.

86Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 4 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Mon Sep 28, 2009 3:26 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick haalde zijn schouders op."Ik weet niet zo goed.. we hebben al een tijdje niet gepraat," zei hij. Dat was klote. Hij en Yuu konden het goed met elkaar vinden. Hij vroeg zich af waar hij nu uithing.

87Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 4 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Mon Sep 28, 2009 3:31 pm

Gast


Guest

'Ah, jammer. Ik had graag geweten wat er nou precies van hem geworden is. Maarja, ik zal het snel genoeg wel ontdekken,' zei Carter. Hij ging weer rechtop zitten en wierp nog een blik op Nicholas. Hij was zeker niet slecht. Schattig was misschien niet helemaal de juiste benoeming, maar hij was in iedergeval onschuldig.
'Zijn er nog ladies die hier in en uit kunnen lopen waar ik rekening mee moet houden?' vroeg hij op een nonchalante toon, terwijl er stiekem andere bedoelingen bij zaten.

88Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 4 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Mon Sep 28, 2009 3:33 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick fronsde. Hoe wist Carter nu al dat hij het bij al zijn 'scharrels', om het zo maar even samen te vatten, had verprutst? Hij schudde zijn hoofd."Nope. Geen een." misschien Yumiko, maar die telde niet echt mee. Die kwam maar wanneer HIJ er behoefte aan had, niet zij.

89Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 4 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Mon Sep 28, 2009 3:37 pm

Gast


Guest

Mooi zo, dan had hij daar tenminste geen last van.
'Nou, dan moeten we misschien maar eens snel erop uit gaan om daar verandering in te brengen,' stelde hij droogjes voor. Niet dat hij van plan was om echt op jacht te gaan. Hier op school liep al genoeg rond. Maar hij vond het geen probleem om Nicholas te vergezellen en zijn avond te verpesten door allemaal sadistische grappen met hem uit te halen.
In tegendeel zelfs, dat vond hij fantastisch.

90Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 4 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Mon Sep 28, 2009 3:40 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick keek Carter aan, en trok z'n wenkbrauw op."Wat? Wanneer? Nu?" Hij vroeg zich af of meisjes wel naar hem zouden kijken als hij met iemand zoals Carter rond zou lopen. Hij mocht dat volledig hetro zijn, zelfs hij kon zien dat meisjes graag een jongen zoals Carter als hun partner zagne.

91Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 4 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Mon Sep 28, 2009 3:43 pm

Gast


Guest

'Wanneer jij er zin in hebt,' stelde Carter voor. hij kwam overeind en begon zijn koffer uit te pakken.
'Ik heb alle tijd van de wereld.'

92Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 4 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Mon Sep 28, 2009 3:46 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick stond direct op."Het is al veelste lang geleden dat ik naar Magic Town geweest ben. Of Beverly hills. Als jij je koffers uitgepakt hebt kunnen we gaan?" stelde hij voor. Hij streek door zijn haren en liep richting badkamer, waar hij zijn tanden begon te poetsen. Iets wat hij elke dag minstens drie keer wou doen.

93Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 4 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Mon Sep 28, 2009 3:51 pm

Gast


Guest

'Sure,' zei Carter, die even op zijn horloge keek en toen snel verder ging met inpakken.
'Mij lijkt Magic Town me wel wat. Daar ben ik nog nooit geweest,' bekende hij. Eigenlijk schaamde hij zich een beetje voor zijn magieloze leven tot nu toe, maar hij was nou ook niet zo depressief erover dat hij het ging verbergen. Eigenlijk had hij sowieso nooit zoveel te verbergen.

94Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 4 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Mon Sep 28, 2009 3:54 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick knikte."Is goed. Wat wil je doen? Eerst wat eten en dan naar een club of direct naar een club of een cafe?" hij keek zijn nieuwe roommate aan.

95Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 4 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Mon Sep 28, 2009 3:59 pm

Gast


Guest

'Laten we eerst eens een kroeg opzoeken en als het dan rond middernacht wordt vertrekken naar een club,' stelde Carter voor. Hij had veel ervaring met dit soort avonden. Je leerde een groep meisjes kennen in de kroeg en liet ze uit de palm van je hand eten, om ze vervolgens mee te nemen naar een drukke club waar je ze of zo ver kreeg om mee naar huis te gaan, of gemakkelijk kon dumpen vanwege de drukte. Bovendien, als je meteen naar een club ging kwam je alleen maar van die sloeries tegen zonder inhoud. In de kroeg zaten tenminste nog wel eens meisjes waar je een gesprek mee kon voeren.
Ja hoor, daar ging hij weer. Zijn gedachtes waren weer compleet afgedwaald naar zaken waar hij eigenlijk helemaal niet mee bezig wilde zijn. Hij gooide de overige inhoud maar gewoon in de kast en klapte zijn koffer dicht.
'Oké, let's go.'

96Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 4 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Mon Sep 28, 2009 4:02 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick knikte en liep achter Carter aan naar buiten.

(maak jij koreg aan?)

97Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 4 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 5:52 pm

Gast


Guest

Carter, die helemaal vrolijk was omdat Nicholas zo paniekerig deed over zijn acties opende de deur van hun kamer. Hij liep meteen door, de deur open latend voor Nicholas, en plofte op zijn bed. Nieuwsgierig keek hij naar Nicholas, klaar om zijn acties geamuseerd te volgen.

98Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 4 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 5:55 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nors stapte Nick achter hem aan de kamer in, en klapte de deur achter zich dicht. Hij begon de dekens van zijn bed af te halen en sleepte ze acher zich aan. Hij stapte de badkamer binnen en draaide de deur op slot. Nog geen tien seconden later opende hij hem alweer."Schone kleding vergeten," zei hij, en hij nam een paar sokken mee en een nieuw t-shirt. Ook nam hij een boxer voor zichzelf mee."weltrusten," mompelde hij, en hij stapte de badkamer weer in. Hij draaide de deur op slot en ging in de badkuip liggen. Hij trok de deken over zich heen en probeerde een fijne houding te vinden.

99Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 4 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 6:01 pm

Gast


Guest

Carter bleef een tijdje op zijn bed zitten en besloot zich toen maar om te kleden. Al fluitend gooide hij zijn vest in de hoek van de kamer en knoopte hij zijn overhemd los. Toen oo kdie van zijn schouders gleed bedacht hij zich plotseling dat hij nog wilde douchen. Met een brede grijns op zijn gezicht liep hij naar de deur van de badkamer, waar hij zachtjes klopte.
'Nick, ik weet dat je daar net je hele fort hebt opgebouwd, maar ik moet nog douchen dus tenzij je gezellig samen wilt douchen zou ik maken dat je wegkom't,' riep hij door de deur heen, terwijl hij tegen de deurpost leunde en wachtte tot Nicholas de deur open zou doen.

100Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 4 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Tue Sep 29, 2009 6:03 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick negeerde hem even."Als ik jou er niet in laat kun je niet eens douchen," riep hij terug. Hij bleef rustig liggen, en trok de dekens om hem heen, zodat het zachter werd.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 4 of 17]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum