Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kamer 2314, Nicholas & Carter.

+3
Nicholas
Seth
Yuu
7 posters

Go to page : Previous  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17  Next

Go down  Message [Page 11 of 17]

251Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 11 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 5:01 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick keek net zo droevig terug."Doe ik je pijn?" Fluisterde hij. Zijn duim bleef over de rug van haar hand streken, maar zijn greep verslapte wel."Je weet dat Scorpio niet goed genoeg is," fluisterde hij."Anders nam je hem wel mee naar je familie. Wil je liever een korte relatie die nergens op uit loopt, of een relatie waar je echt iets uit kunt halen?" zijn ogen twinkelden treurig.

252Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 11 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 5:06 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Mijn moeder weet iets dat ik wil weten en ze vertelt het me alleen maar als ze vindt dat ik dat verdien.' Rusine liet haar hoofd weer op zijn borst rusten en staarde naar de deurpost. 'Ik verdien het pas als ik iets goeds doe voor mijn familie. De keuze is dus tussen met een goed vriendje op komen dagen of mezelf met die kwal inlaten.' Ze sloot haar ogen even en rilde.

253Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 11 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 5:12 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick keek haar aan."Scorpio is ook een kwal," zei Nick plagend."Je weet dat ik je niet pijn wil doen, maar ik wil ook niet dat je er later achter komt dat Scorpio juist de gene is die je pijn gaat doen." Hij keek haar treurig aan."Wanneer merk je nou eens dat ik beter ben dan Scorpio," fluisterde hij in haar oor. Hij drukte een kusje op haar oorschelp.

254Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 11 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 5:25 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Als Scorpio een kwal is, ben jij een naaktslak,' fluisterde Rusine, nog altijd op een bloedserieuze toon. Ze liet haar hand langzaam weer door zijn haar glijden en drukte een kusje op zijn kaaklijn.

255Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 11 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 5:30 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Kwallen zijn gemeen. Ze steken. Ik zou mezelf liever een huisjesslak noemen: die doen daarin tegen niemand kwaad. Ze zijn erg breekbaar wanneer je de zwakke plek raakt," zei hij, glimlachend. Hij voelde haar lippen op zijn kaak, en wist niet of hij ooit een fijner moment met een meisje had gehad.

256Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 11 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 5:34 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Alles kan breken. Je moet gewoon de juiste plek zien te vinden,' antwoorde Rusine nog altijd fluisterend en totaal niet van toon verwisselend. Ze kon zich echter niet indenken wat haar zwakke plek dan was. Maar ik ben dan ook allang gebroken. Ze verstevigde haar grip op Nicholas en drukte zichzelf tegen hem aan, terwijl ze probeerde de enorme drang om of in tranen uit te barsten, of om weg te gaan, te onderdrukkken.

257Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 11 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 6:11 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick knikte."Klopt," fluisterde hij. Hij slikte moeizaam. Ze drukte zichzelf steeds meer tegen hem aan."Rusine.. vertel me eens. Wat wil je nou echt?" Hij keek haar aan.

258Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 11 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 6:22 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Ik wil dingen kunnen doen zonder er later spijt van te krijgen, zonder iemand ermee te kwetsen, zonder me schuldig te voelen. Ik wil het leven leven zonder me in te hoeven houden.' Ze sprak ineens een stuk harder en sneller en haar ademhaling ging ook van het rustige regelmaat naar levendig. Een glimlachje ontstond rond haar mond, maar verdween meteen weer. 'Maar dat gaat toch nooit gebeuren,' fluisterde ze daarna, weer zachtjes en rustig.

259Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 11 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 6:25 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Waarom niet? En ik bedoelde meer... wat wil je met mij? Wat wil je met Scorpio? Al enig idee?" Hij trok zijn wenkbrauw op. Hij voelde hoe ze weer levendiger werd.

260Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 11 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 6:31 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Omdat ik elk moment dat ik bij jou doorbreng op deze manier, dood ga van het schuldgevoel. En als ik met Scorpio ben, dan moet ik constant denken aan wat je zei op dat bankje in de stromende regen. En als ik alleen ben, dan heb ik spijt van elke beslissing die ik heb gemaakt en elke actie die ik ondernomen heb,' legde Rusine uit, terwijl ze haar ogen weer sloot. Het was maar goed dat ze geen mascara droeg, want dan hadden er nu zwarte vlekken op Nicholas' overhemd gezeten. 'En daarom weet ik niet wat ik wil, omdat ik er toch spijt van ga krijgen.'

261Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 11 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 6:34 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Spijt is zonde. Waar zou ik heen moeten als ik van alles wat ik deed spijt kreeg?" hij schudde zijn hoofd."Je moet met het moment leven, lieve, lieve Rusine." Hij tilde haar kin op met twee vingers, en keek in haar ogen.

262Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 11 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 6:38 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Wat wil jij Nicholas? Nu op dit moment?' vroeg ze hem uiteindelijk, om zelf onder de vraag uit te komen aangezien ze geen antwoord wist te verzinnen. Ze liet haar ogen in zijn donkerbruine ogen staren en haar handen weer losjes om zijn nek hangen.

263Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 11 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 6:43 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Ik wil dat alles vergeten word, en jij Scorpio aan de kant zet en beseft dat je liever mij hebt. Ik wil dat jij en ik samen een wij vormen. Ik wil.. ik wil zoveel." Hij zuchtte."Maar ik geloof dat het voor mij ook niet mogelijk is," zei hij met een glimlachje.

264Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 11 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 6:49 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine schudde haar hoofd. 'Wat wil je NU. Nu op dit moment. Ik wil bijvoorbeeld dat je buren stoppen met hun hele kamerindeling veranderen want het was net zo lekker stil. Dat wil ik nú.' Het geschuif van zware dingne over de vloer in de kamer naast hen was namelijk behoorlijk irritant aan het worden.

265Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 11 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 7:31 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick glimlachte treurig."Ik denk dat ik je alleen maar wegjaag als ik dat zeg." Hij grinnikte en streek door haar haren. Dat hij nu het liefst met haar de liefde zou bedrijven zou hij niet hard op zeggen.

266Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 11 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 7:38 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Je wilde dat ik aardig doe, en wegrennen is niet aardig,' merkte Rusine met een wrang glimlachje op, terwijl ze zich ineens weer herinnerde waarom ze hier eigenlijk in de eerste instantie was gekomen. Haar ogen keken hem afwachtend aan.

267Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 11 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 7:46 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick glimlachte."Oké. Beloof dat je niet wegrent," zei hij grijnzend."Het liefste zou ik nu de liefde met jou bedrijven. En met jou alleen. Deur op slot, en niemand die binnen komen kan. Geen Scorpio, geen Yumiko," fluisterde hij.

268Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 11 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 7:51 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine sloot haar ogen langzaam om ze daarna weer even traag te openen. Haar blik hield ze op hem gericht. Allemaal verschillende antwoorden schoten door haar hoofd. Met of zonder gevoelens? Nu? Waar wacht je dan nog op? 'Ben ik dan aardig genoeg?'

269Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 11 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 7:53 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick trok een pijnlijk gezicht."Je bent allang aardig genoeg. Aardiger dan ik had mogen vragen van je. Je vroeg me wat ik wou. Niet wat ik aardig genoeg vond," zei hij. Hij schudde zijn hoofd."Ik doe niets zolang jij dat niet wil."

270Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 11 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 7:57 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Stilte. Doodse stilte. Ook de buren waren stil. Rusine staarde de jongen voor haar een paar seconden aan. Daarna maakte ze zich meteen los en liep naar de deur toe. 'Dan zie ik je morgen om 12 uur hier,' vertelde ze tegen de deurklink. Dit is fout. Wat je nu doet, dat mag je niet doen. Dat kan je niet doen. Snel knipperde ze haar opspelende geweten weg. En dat wil je ook niet doen...

271Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 11 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 8:06 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick keek haar na. Een waas van teleurstelling vloog door zijn ogen, maar al snel stonden ze al weer harder."Oké. Sweet dreams," fluisterde hij. Hij kon haar niet dwingen. Ze wou dit niet. Oké. Dan moest ze er zelf maar helemaal achter komen dat Scorpio fout was. Hij glimlachte zwakjes.

272Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 11 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 8:06 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

(Bella, Edward, Jacob .. I swear XDDD het past zooo perfect! En ja, ik lees voor het eerst iets mee GOED HE! I love you Nja, niet letterlijk voor 't eerst!!!)

273Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 11 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 8:13 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine wilde de deur openen, weg gaan en haar hoofd leegmaken op een plek waar ze totaal alleen kon zijn. Haar hand gleed automatisch naar de deurklink, die ze een stukje naar beneden duwde. Maar daar bleef het bij. Nicholas' stem sneed door haar heen. Langzaam sloot ze haar ogen, terwijl ze voelde dat haar hele lichaam haar tegenwerkte. En dus bleef ze staan waar ze stond, haar hoofd een beetje gebogen en haar hand op de half geopende deurklink. Een traan rolde langzaam en geruisloos over haar wang.


((drama <3))

274Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 11 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 8:16 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick stapte bezorgd op haar af."Rusine? Huil je nou?" vroeg hij, op een bezorgde toon. Hij legde zijn hand op haar rug en wreef heen en weer erh ja."Gaat het? Wat is er nou?"

275Kamer 2314, Nicholas & Carter. - Page 11 Empty Re: Kamer 2314, Nicholas & Carter. Sun Oct 11, 2009 8:22 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Snel wreef Rusine de traan ruw van haar wang en hief ze haar hoofd. Ze schudde ongeduldig haar hoofd. 'Er.. is... niets,' bracht ze met een vreemd stemmetje uit terwijl ze de deur helemaal opende. Er is wel wat. Er is te veel.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 11 of 17]

Go to page : Previous  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum