Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kamer 6666 - Darcy en Rusine

+3
Yuu
Mimiko
Ruşine
7 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Next

Go down  Message [Page 3 of 16]

51Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 3 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Sat Sep 19, 2009 7:17 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

In stilte verstreken er enkele minuten. Toen draaide Rusine haar hoofd naar Scorpio, gewoon om naar hem te kijken. Een tijdje bleef ze zo naar hem staren, waarna ze merkte dat haar ogen langzaam weer dichtzakten. Gelukkig was er nu niemand die haar aandacht nodig had.

52Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 3 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Sat Sep 19, 2009 7:28 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Het was geweldig hoe stiltes bij sommige mensen niet ongemakkelijk voelde. Scorpio verplaatste zijn hand van het bed naar haar pols en trok Rusine naar zich toe, en sloeg vervolgens zijn armen om haar heen.

53Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 3 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Sat Sep 19, 2009 7:51 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Pijnlijk kromp Rusine ineen toen ze tegen Scorpio aangetrokken werd, maar ze besloot de pijn te negeren en kroop tegen hem aan. De Ayaoaan mocht dan misschien niet zo groot en sterk zijn als Nicholas, maar hij gaf haar een veilig en gemakkelijk gevoel, waardoor ze hem nooit meer los wilde laten. Glimlachend legde ze haar hoofd op zijn borst.

54Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 3 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Sep 29, 2009 8:47 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

-new-

Rusine liep gelijk door naar de badkamer toen ze weer op haar kamer kwam na met Nicholas gesproken te hebben. Haar gezicht stond bleek, maar haar wangen waren lichtroze tegelijkertijd. Snel haalde ze haar vingers door haar haar en trok ze wat anders aan, waarna ze zich op haar bed liep ploffen en wachtte op Nicholas. "Hoe kan je zoiets doen? Hoe kan je zoiets een tweede keer doen?" Scorpio's stem sneed door haar hoofd.

55Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 3 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Sep 29, 2009 8:53 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick klopte op de deur. In zijn hand had hij een witte roos, gewikkeld in cellofaan (zo heet dat toch). Hij wachte geduldig af, met een grote oprechte glimlach op zijn hoofd.

56Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 3 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Sep 29, 2009 8:56 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Meteen schoot Rusine overeind. Hoe sneller ze hier weg waren, hoe minder kans er was dat iemand hen zou zien. Uit gewoonte deed ze de deur open zonder deze aan te raken, terwijl ze zelf opzoek ging naar schoenen. 'Hoi,' merkte ze op, eigenlijk niet eens naar de jongen kijkend, aangezien ze geen leuk paar schoenen wist te kiezen uit haar enorme verzameling met schoenen.

57Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 3 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Sep 29, 2009 8:58 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick glimlachte."Heey," zei hij, en hij hield de witte roos voor haar neus."Voor jou. Sorry dat het er maar een is.." fluisterde hij. De witte roos stond voor hem. Voor Nicholas.

58Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 3 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Sep 29, 2009 9:01 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine schrok zich rot toen ze de roos zag. Meteen gleed haar blik naar de roos die al sinds Valentijn in een lege wijnfles met een laagje water stond. Darcy had er mee geklooid en de roos was nog altijd niet verwelkt. Maar even snel als haar blik daarheen ging, ging deze weer terug naar de witte roos voor haar. Glimlachend draaide ze zich om en pakte het ding voorzichtig aan. 'Eentje is meer dan genoeg hoor,' grijnsde ze.

59Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 3 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Sep 29, 2009 9:03 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick glimlachte en stak zijn hand uit, zodat ze die aan zou pakken en hij haar naar bevery hills kon leiden.

60Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 3 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Sep 29, 2009 9:07 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine liet de roos met haar materiele beheersing plaatsnemen in een glaasje water dat op haar nachtkastje stond. Die zou het wel redden totdat ze terug kwamen. Daarna pakte ze lachend Nicholas' hand vast, terwijl ze vanuit haar ooghoek de schoenen vond die ze zocht en er heen rende en ze aantrok. Daarna keek ze de bruinharige jongen aan, glimlachend. 'Oke, lets go,' fluisterde ze.

61Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 3 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Tue Sep 29, 2009 9:09 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick glimlachte."Let's go," zei hij met een knikje, en hij liep door de deur, door de gang, door de poort, door het park, naar the puppet closet.

62Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 3 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Thu Oct 22, 2009 10:16 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

-nieuw-

Met een zwak glimlachje opende Rusine haar kamerdeur, om er vervolgens doorheen te gaan en hem achter zich weer te sluiten. Ze liet haar blik door de lege rommelige kamer glijden. Ze voelde zich behoorlijk thuis tussen de kledingstukken en schoenen en boeken hier en daar. Toen viel haar blik op een witte en een rode roos die in een wijnfles stonden op haar nachtkastje. De witte roos was van Nicholas geweest, al een tijdje terug. De rode van Scorpio, nog veel langer terug. Haar kamergenote Darcy had iets met de rozen gedaan waardoor ze niet verwelkten. Hoofdschuddend pakte Rusine de rode roos uit de wijnfles. Hoe graag ze hem ook wilde bewaren, dat ging gewoon niet meer. Afwezig snoof ze de heerlijke geur van de bloem op, terwijl ze voelde hoe er een traan over haar wang gleed. Haar gezicht vertrok en snel veegde ze de traan weg, om de roos daarna achteloos naast zich neer op het bureau te leggen. Allang niet meer glimlachend liep ze naar het raam toe, om daar afwezig uit te staren.

((ja verveling))

63Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 3 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Fri Oct 23, 2009 5:54 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

Aysa had Rusine's kamernummer gevraagd bij de receptie. Zachtjes klopte ze aan. Ze had zich vanmiddag vreselijk misdragen, en dat was ze niet gewend van zichzelf.

64Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 3 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Fri Oct 23, 2009 5:58 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine draaide zich met een ruk om, staarde even naar de deur en besloot toen dat ze wel open wilde doen. Haar materiele beheersing liet de deur langzaam openen terwijl Rusine zich weer omdraaide om uit het raam te staren. 'Wat is er?' vroeg ze met een zwak stemmetje, geen idee hebbend wie er in de deuropening stond.

65Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 3 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Fri Oct 23, 2009 6:37 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

'Ik kwam even langs om te zeggen dat mijn gedrag vanmiddag onacceptabel was. Sorry daarvoor.' ze keek strak naar het bruine verschijnsel aan de andere kant van de kamer.

66Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 3 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Fri Oct 23, 2009 6:43 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Aysa 0, Rusine 3. 'En nu wil je dat ik je heel vrolijk een knuffel geef en 'excuses aanvaard!' uitroep,' constateerde Rusine. Het was geen vraag, het was gewoon een feit. Er gleed nog een traan over haar wang terwijl ze zich verder niet bewoog. Aysa deed maar wat ze wilde.

67Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 3 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Fri Oct 23, 2009 6:47 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

'Nee. Ik hoef geen antwoord, en ook geen lichamelijk contact. Sowieso laat het me koud wat je over me denkt, maar ik heb geleerd dat ik mijn excuses aan moet bieden als ik wat fout doe, dus dat doe ik. Auf wiedersehen.' zei ze, waarna ze zich gewoon weer omdraaide en wegbeende.

68Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 3 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Fri Oct 23, 2009 6:50 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine draaide zich met een ruk om en liep achter Aysa aan, waarna ze haar arm vast pakte en haar daarmee tegen hield. 'Ik hoef je gezicht niet eens te zien om te weten dat je liegt Aysa,' siste ze, zich totaal niet interesserend over het feit dat ze een betraand gezicht had.

69Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 3 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Fri Oct 23, 2009 7:21 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

'Mag ik je erop wijzen dat je geen toestemming hebt om me aan te raken.' ze pakte de hand van Rusine vast en maakte hem los van haar arm, waarna ze hem weer los liet. 'En ik lieg niet. Als ik had gelogen zou ik stotteren, of struikelen over mijn eigen woorden. Als je me nu wilt excuseren, ik heb belangrijkere dingen te doen dan naar jouw betraande gezicht staren.'

70Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 3 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Fri Oct 23, 2009 7:25 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Het interesseert je wel wat ik van je denk, of wat? Je had nooit zo veel moeite gedaan om mij op te zoeken als het je niets uit maakt wat ik denk.' Niemand zou zo veel moeite doen voor zoiets onzinnigs. 'En ik kan me ook niet bedenken wat jij nou kunt doen, aangezien je geen stap buiten deze school kan zetten,' voegde Rusine er aan toe, verder niet op de tranen ingaand. Ze veegde ze niet eens weg.

71Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 3 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Fri Oct 23, 2009 7:30 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

'Ik ben opgevoed zoals het hoort, Rusine. En wat ik kan doen? Ik werk nog altijd bij de MSA, ik kan dan misschien fysiek op dit moment weinig voor ze betekenen, maar op andere fronten ben ik nog steeds belangrijk. En sowieso, ik heb vanavond een etentje met Scorpio, dus ik moet me om gaan kleden.'


(( dat etentje is dus nu al bezig ))

72Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 3 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Fri Oct 23, 2009 7:35 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine's triomfantelijke ironische spottende blik en glimlachje verdwenen als sneeuw voor een warme lentedag. Een eerst pijnlijk, maar meteen daarna emotieloos gezicht nam over. 'V.. veel pl.. plezier dan..' hakkelde ze, waarna ze zich omdraaide voor er nog meer tranen over haar gezicht begonnen te stromen. Die tranen kwamen echter zodra ze zich had omgedraaid en snel liep ze haar kamer weer in. De rode roos staarde haar vanaf het bureau aan. Ruw haar tranen weg vegend griste ze de roos en trok hem uit elkaar, een hoop blaadjes en stukjes steel op de grond bleef achter. Daarna ging ze weer voor het raam staan, om naar de horizon te staren.

73Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 3 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Fri Oct 23, 2009 7:45 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

Aysa trok haar wenkbrauw op. Vanwaar die plotselinge ommekeer in haar gedrag? Rustig liep ze naar Rusine's kamer. 'Is er iets?' vroeg ze in de deuropening.

74Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 3 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Fri Oct 23, 2009 7:50 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Gebruik je hersens,' antwoorde Rusine schor, waarna ze zich besefte dat dat wel erg bot was en Aysa misschien oprecht bezorgd was. Langzaam draaide ze zich om en liet ze zich op het bed vallen. 'Sorry, dat was te bot.' Zonder het echt in de gaten te hebben begonnen de rozendeeltjes in de lucht te vliegen en vormden ze weer een roos die op een anderhalve meter in de lucht zweefde.

75Kamer 6666 - Darcy en Rusine - Page 3 Empty Re: Kamer 6666 - Darcy en Rusine Fri Oct 23, 2009 7:52 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

Aysa bleef staan in de deuropening. 'Dat was geen antwoord op mijn vraag.' zei ze terwijl ze het meisje strak aankeek.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 3 of 16]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum