Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Het dakterras

+18
Seth
Yuu
Kuran
Andrew
Scorpio
Emily
Fabian
Kyosu
Shayla
Iris
Nicholas
Scarlett
Miyoko
Toushirou
Lune
Mimiko
Ruşine
Yumiko
22 posters

Go to page : Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Next

Go down  Message [Page 14 of 17]

326Het dakterras - Page 14 Empty Re: Het dakterras Thu Oct 15, 2009 8:20 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Maar je doet het met Nicholas. Je hoeft niet te liegen Rusine, ik weet alles al. Voel je geen schaamte? Voel je je niet schuldig tegenover beiden jongens? Je gaat vreemd, je geeft Nicholas hoop, en je doet het keer op keer. Zoals ik vorige keer al zei met de hete thee erbij, je bent een schande Rusine, een schande.' Ze moest wel oppassen dat ze de hete thee niet nóg een keer over haar heen liet komen.

327Het dakterras - Page 14 Empty Re: Het dakterras Thu Oct 15, 2009 8:26 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

((weet yumiko dat rusine schande betekend?))

Rusine schudde haar hoofd en draaide zich weer naar het uitzicht toe. 'Je hebt geen flauw idee waar je het over hebt Yumiko. Bemoei je er dan ook gewoon niet mee.' Haar stem klonk futloos, maar Rusine was dat helemaal niet. Ze was gewoon gekalmeerd. Ze had immers een excuus. Toch?

328Het dakterras - Page 14 Empty Re: Het dakterras Thu Oct 15, 2009 8:31 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

(( nein XD ))

Yumiko stond op, met een boze blik in haar ogen. 'Je zegt dat je van Scorpio houd, maar als je echt van hem zou houden, zou je achter zijn rug om niet met Nicholas het bed delen. Je weet dat je verkeerd bezig bent, en dat hoef je Scorpio niet meer te vertellen, hij heeft het met zijn eigen ogen gezien. Je had hem moeten zien, de jongen was een hoopje stront toen hij het zag. En jij bent daar de oorzaak van.'

329Het dakterras - Page 14 Empty Re: Het dakterras Thu Oct 15, 2009 8:34 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'W.. wat?' hakkelde Rusine, ineens helemaal niet meer zo zeker. Hoe kon dat? Hoe konden ze het weten? En wat bedoelde ze met eigen ogen? De deur zat toch zeker op slot? Ze nam nog maar eens een slokje thee, bijna de laaste. Of dit is bluf. Ja, dat moet het zijn.

330Het dakterras - Page 14 Empty Re: Het dakterras Thu Oct 15, 2009 8:38 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Scorpio vertrouwde het niet, hij had een voorgevoel en kwam mij tegen. Hij vroeg me om hulp om je te zoeken. En je snapt wel waarom ik hem wilde helpen I guess. Maar that's not the point. We zochten natuurlijk ook bij Nicholas' kamer, maar de deur zat op slot. Ik gaf hem kijk-door-de-muur-lenzen. Die lenzen heb ik ooit gestolen van de MSA, hartstikke handig. Enough information?'

331Het dakterras - Page 14 Empty Re: Het dakterras Thu Oct 15, 2009 8:43 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine leit een bijna te spottend lachje horen. 'En je wilt dat ik dat slik? komnou yumiko, zelfs jij zou daar niet voor vallen.' het kan niet. Het mag niet. Het mag gewoon niet.

332Het dakterras - Page 14 Empty Re: Het dakterras Thu Oct 15, 2009 8:58 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko haalde de rood opgloeiende lenzen uit haar zak. 'Geloof het of niet, but it's just the way it is like.' zei ze, waarna ze weer ging zitten.



Last edited by Yumiko on Thu Oct 15, 2009 9:07 pm; edited 1 time in total

333Het dakterras - Page 14 Empty Re: Het dakterras Thu Oct 15, 2009 9:05 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine wilde de dingen niet eens zien, en dus keek ze niet. Dat mag niet, dat mag gewoon niet. 'Waar bemoei je je eigenlijk mee?' vroeg ze toen, weer kil.

334Het dakterras - Page 14 Empty Re: Het dakterras Thu Oct 15, 2009 9:11 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Mijn bemoeienis werd gevraagd op het moment dat het van pas kwam. En ik probeer jou nu onder ogen te laten zien dat je mensen niet zo moet bedonderen zoals jij op dit moment doet. It makes me sick.'

335Het dakterras - Page 14 Empty Re: Het dakterras Thu Oct 15, 2009 9:14 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'En nu hoef je je nergens meer mee te bemoeien, dus houd gewoon je kop over dingen waar je geen flauw idee van hebt. Heb je nooit geleerd dat je vingers niet in gaten moet steken waarvan je niet weet wat er achter zit?'

336Het dakterras - Page 14 Empty Re: Het dakterras Thu Oct 15, 2009 9:17 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Je wilt dat ik mijn mond hou omdat je weet dat ik gelijk hebt, en je nu niet weet wat je moet doen aangezien je je betrapt voelt, is het niet?' Een retorische vraag was het bijna, want.. zo was het. Toch?

337Het dakterras - Page 14 Empty Re: Het dakterras Thu Oct 15, 2009 9:23 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Hoe weet je trouwens zo zeker dat wat je gezien hebt, precies is wat je denkt dat je gezien hebt?' vroeg Rusine toen, totaal niet reagerend op haar opmerkingen.

338Het dakterras - Page 14 Empty Re: Het dakterras Thu Oct 15, 2009 9:30 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Het zijn kijk-door-de-muur-lenzen, geen hallucineer-lenzen.' zei ze met rollende ogen. 'Zie het onder ogen, Rusine. Scorpio weet het, en daar kom je niet onderuit. Accepteer je fout, ga verder met Nicholas. Wees gelukkig met hem, maar houd Scorpio niet aan het lijntje, dat verdient hij niet.'

339Het dakterras - Page 14 Empty Re: Het dakterras Thu Oct 15, 2009 9:34 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Tell me what you saw.' Rusine moest precies weten wat ze had gezien, zodat ze haar verhaal daar teminste op kon aanpassen.

340Het dakterras - Page 14 Empty Re: Het dakterras Thu Oct 15, 2009 9:44 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko trok haar wenkbrauw op. 'Jij denkt dat ík heb gekeken? No thanks. Ik gaf de lenzen aan Scorpio. Als je wilt weten wat hij heeft gezien, vraag je het hem zelf maar.'

341Het dakterras - Page 14 Empty Re: Het dakterras Thu Oct 15, 2009 9:45 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Wat zei hij dat hij had gezien?' vroeg Rusine, iets te snel eigenlijk.

342Het dakterras - Page 14 Empty Re: Het dakterras Thu Oct 15, 2009 9:53 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Zijn gezicht sprak boekdelen.' antwoordde ze alleen. Ze keek Rusine strak aan. Niet alleen Scorpio's gezicht had boekdelen gesproken, Rusine kon er op het moment ook wat van.

343Het dakterras - Page 14 Empty Re: Het dakterras Thu Oct 15, 2009 10:05 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Afwezig haalde Rusine haar schouders op. 'Dan ga ik zo wel het een en ander rechtzetten.' En toen dronk ze haar thee op, maar de laatste slok was koud en dus spugde ze deze met een vertrokken vies gezicht weer uit op de stenen. 'Gadver, koude thee. Dankje Yumiko.'

344Het dakterras - Page 14 Empty Re: Het dakterras Fri Oct 16, 2009 5:26 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'You're welcome.' zei ze zonder enige intonatie in haar stem. Ze was een beetje afgedwaald naar Aysa. Hoe zou het met haar zijn? Zou ze nog wel in leven zijn? Zou papa haar uiteindelijk toch vermoord hebben? Ik hoop het niet.. steeds als ze eraan dacht had ze de neiging terug te gaan naar Rusland om Aysa op te zoeken en haar helemaal plat te knuffelen. Ze miste haar zoals ze nog nooit iemand had gemist.

345Het dakterras - Page 14 Empty Re: Het dakterras Sat Oct 17, 2009 3:49 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

New, I think?

Met slome stappen liep Scorpio de trap op naar het dakterras. Toen hij eenmaal buiten was zuchtte hij opgelucht, er hing een koud briesje in de lucht. Iets wat hem altijd wel opvrolijkte, en dat was iets wat hij nodig had gezien de situaties die nu op stand waren. Hij haalde vervolgens zijn Black Devil's uit zijn zak, en stak een sigaret op.

346Het dakterras - Page 14 Empty Re: Het dakterras Sat Oct 17, 2009 3:52 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

Aysa liep het dakterras op, zomaar. Haar hakken klikten langzaam op de vloer bij binnenkomst. Er zat een jongen, met een sigaret in de hand. 'Smoking kills.' zei ze alleen maar. Ze had een enorme hekel aan roken. Het stonk, het was vies en je kreeg er allerlei ziektes door.

347Het dakterras - Page 14 Empty Re: Het dakterras Sat Oct 17, 2009 3:55 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

''I've heard that one before,'' antwoordde Scorpio zonder op te kijken en nam nog een trek van zijn sigaret. Het irriteerde hem mateloos dat iedere keer als hij hier zat met goed weer iemand weer begon te zeuren over roken. En ook nog altijd dezelfde uitspraken, konden ze niet met iets nieuws aankomen of wat?

348Het dakterras - Page 14 Empty Re: Het dakterras Sat Oct 17, 2009 3:59 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

'Dat komt omdat het zo is.' ze liep met een klik klak geluid naar het barretje en nam een zoete witte wijn. 'En.. hoe heet de jongen met de zwarte longen?' vroeg ze terwijl ze aan haar wijn nipte.Hé dat rijmt.

349Het dakterras - Page 14 Empty Re: Het dakterras Sat Oct 17, 2009 4:11 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Scorpio keek nu pas op naar het meisje, eigenlijk alleen omdat het getik van haar hakken hem irriteerde en schrok even van het beeld dat hij zag. Whoah. Het meisje, was ontzettend lang met wit haar dat iets van zilver weg had en zag er bijna intimiderend uit .. niet voor Scorpio natuurlijk. ''Scorpio,'' antwoordde hij flat terwijl hij zijn blik geforceerd weer voor zich uit liet staren. ''En wie mag jij zijn?''

350Het dakterras - Page 14 Empty Re: Het dakterras Sat Oct 17, 2009 4:20 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

'Aysa.' antwoordde ze kort maar bondig. Ze nipte nog even aan haar wijn en nam daarna plaats op een van de bankjes. Haar been zwiepte elegant over het andere heen.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 14 of 17]

Go to page : Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum