Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Het dakterras

+18
Seth
Yuu
Kuran
Andrew
Scorpio
Emily
Fabian
Kyosu
Shayla
Iris
Nicholas
Scarlett
Miyoko
Toushirou
Lune
Mimiko
Ruşine
Yumiko
22 posters

Go to page : Previous  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17  Next

Go down  Message [Page 9 of 17]

201Het dakterras - Page 9 Empty Re: Het dakterras Mon Sep 28, 2009 6:39 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Doe je toch niet. Scarlett was blij dat Fabian toch inging op het veranderde onderwerp en glimlachte kort. Lucht en vliegen. Dat hadden er niet veel. "Ik heb IJs&Kou," antwoordde ze toen. Erg verassend was dat ook niet - gezien haar witblonde haar en haar ijsblauwe ogen. "En kun je al veel?"

202Het dakterras - Page 9 Empty Re: Het dakterras Mon Sep 28, 2009 6:42 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1

'Om heel eerlijk te zijn heb ik nog nooit een aanval gedaan, laat staat een verdedigende techniek.' - 'En ik heb ook geen idee wat jou kracht in houdt. Ijs & kou. Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar dan denk ik misschien té sprookjesachtig.' Hij schudde zijn hoofd. Hier vonden ze het waarschijnlijk ontzettend raar dat hij niet veel over zijn krachten wist, laat staan dat hij serieus van plan was om ze te gaan gebruiken.

203Het dakterras - Page 9 Empty Re: Het dakterras Mon Sep 28, 2009 6:49 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Mhh.." Meteen na Fabians woorden liet Scarlett de temperatuur rondom hen heen dalen. "Zo sprookjesachtig is IJs&Kou niet hoor," grijnsde ze. Well, wel als je het zo bekeek als Fabian waarschijnlijk deed, maar in werkelijkheid was het dat dus niet.

204Het dakterras - Page 9 Empty Re: Het dakterras Mon Sep 28, 2009 7:11 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1

'Zo dat doe je goed. Ik wed dat je nog meer trucjes kent.' Hij keek omzich heen en zag zo nu en dan ergens dingen bevroren. 'Ik heb geen idee hoe ik mijn krachten zou moeten uitoefenen. Ik weet niet eens wat de basis dingen zijn.' Hij rolde zijn ogen. 'Ik zou toch eens mijn lessen moet gaan volgen.'mompelde hij er achter aan. 'Maar ach, andere dingen zijn op dit moment leuker.'

205Het dakterras - Page 9 Empty Re: Het dakterras Mon Sep 28, 2009 9:55 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Natuurlijk," grijnsde Scarlett, waarna ze de temperatuur weer liet voor wat het was, zodat meneertje Fabian straks niet zat te rillen van de kou. Waarschijnlijk was het typisch iemand met machogedrag, maar die, zodra er iets aan de hand was, er als eerste vandoor ging. "Wat voor dingen, mhh?" vroeg ze toen zonder hem aan te kijken.

206Het dakterras - Page 9 Empty Re: Het dakterras Mon Sep 28, 2009 10:00 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1

Hij haalde zijn schouders op, terwijl hij voor zich uit staarde. 'Gewoon, het verkennen van deze school. Deze omgeving. Nieuwe mensen, jou. Alles is nieuw en leuk.' Hij glimlachte wat dromerig. 'Alleen ik heb zo'n idee dat mensen meteen een slechte eerste indruk van mij krijgen. Ze zijn hier zo schuw en wantrouwig en preuts.'somde hij op. Vanuit zijn ooghoeken keek hij Scarlett aan. Hij vond haar oprecht een mooi meisje. Maar hij wist dat hij bij haar met contstant geflirt er niet kwam.

207Het dakterras - Page 9 Empty Re: Het dakterras Mon Sep 28, 2009 10:15 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Ach arme jongen toch," bracht Scarlett niet gemeend uit. Haar blik was gericht op haar ene voet die nog over de rand hing en waarmee ze zachtjes rondjes draaide. Ze negeerde zijn "jou" half, al was het waarschijnlijk grappend bedoelt. Als ze op dat soort dingen inging werd het waarschijnlijk een heel ongemakkelijk gesprek.

208Het dakterras - Page 9 Empty Re: Het dakterras Mon Sep 28, 2009 10:21 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1

Hij grijnsde. 'Arme jongen?' Fabian schudde lachend zijn hoofd en keek haar daarna veelbetekend aan. 'Dus.. vertel eens iets over jezelf? Iets wat misschien wel van waarde voor mij kan zijn.' Hij keek weer even naar beneden. Veel bijzonders was daar beneden niet. Behalve het bankje waar hij wel eens chillde. Daarna keek hij recht voor zich uit. Alleen een paar gebouwen en wat vage bomen. Verder niets. Naast hem had hij toch een beter uitzicht. Scarlett.

209Het dakterras - Page 9 Empty Re: Het dakterras Mon Sep 28, 2009 10:24 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Mhh... Ik heb een tweelingbroer," grijnsde Scarlett. "Scorpio. Misschien ken je hem wel?" Niet dat hij zich zo vaak buiten vertoonde de laatste tijd.. Ze moest hem er toch maar eens over gaan spreken. "Oh en een vriendje - Toushirou. Misschien ken je die ook wel?" vroeg ze met een schijnheilige glimlach. Wist hij dat ook weer. "En jij?"

210Het dakterras - Page 9 Empty Re: Het dakterras Mon Sep 28, 2009 10:29 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1

'Nee ik ken hem niet. Ik ken nog niet ontzettend veel mensen hier. Misschien net iets meer dan een handje vol. Maar scorpio ken ik niet, nee.' Daarna keek hij haar aan. 'Een vriendje?'glimlachte hij. 'Wat leuk.'grijnsde hij. En hij meende het ook nog oprecht. Het maakte hem dus niks uit dat ze al een vriendje had, hij bleef toch wel energie in haar steken. Hij hield wel van zulke spelletjes. 'Ehm. Ik weet eigenlijk weinig bijzonders over mezelf te vertellen. Enigs kind, geen vriendin en eh dat was het wel zo'n beetje. IK bedoel zoveel interessante stuff had jij ook niet.' Een tevreden gevoel ging door zich heen. Dit ging leuker worden dan hij had gedacht. Het meisje was koppig en had een vriendje. Beter kon het niet zijn,t och?

211Het dakterras - Page 9 Empty Re: Het dakterras Mon Sep 28, 2009 10:33 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Ja leuk he? Hij is echt geweldig," bracht Scarlett met een verliefde blik in haar ogen uit, om hem te irriteren. "Niet interessant, mhh? Wat wil jij dan weten? Vraag het en ik antwoord!" zei ze daarna op een overdreven lieve toon. Ze zag de humor wel in van dit gesprek. Het ging nergens over en toch was het grappig.

212Het dakterras - Page 9 Empty Re: Het dakterras Mon Sep 28, 2009 10:36 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1

'Pas maar op, ik ken minstens drie homo's die zich op hem kunnen verlekkeren.'siste hij ietwat protesterend terug. 'Oke, miss. Even kijken. Wat wil ik van jou weten.' Hij deed een serieuze poging om een goeie vraag te stellen, maar het intereseerde hem eigenlijk vrij weinig. Alleen dingen die hij zelf wou ondervinden, die kon je niet met vragen beantwoorden. Hij zuchtte, er zou toch een vraag moeten komen. 'Of je me wel een heeeeel klein beetje leuk vind?'vroeg hij tenslotte liefjes met een overdreven waterige blik in zijn ogen.

213Het dakterras - Page 9 Empty Re: Het dakterras Mon Sep 28, 2009 10:39 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett schoot in de lach om Fabians vraag en zijn gedrag erbij en gaf hem een klopje op zijn hoofd. "Misschien een heeeeeeeeeeel klein beetje.." zei ze toen met een triomfantelijke glimlach. "Maar het is maar zo'n klein beetje!" bracht ze daarna uit, waarna ze met haar vingers een kleine hoeveelheid aangaf.

214Het dakterras - Page 9 Empty Re: Het dakterras Mon Sep 28, 2009 10:48 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1

Dat was tenminst een begin, toch? 'Je hebt mijn dag helemaal goed gemaakt. Wat ga ik vannacht lekker slapen. Zo'n klein beetje.' En hij deed haar na met zijn vingers en maakte er een overdreven gezichtsuitdrukking bij. 'Heb ik zo'n mijn best gedaan en heb ik dat kleine beetje maar verdient.' Hij deed alsof hij ontzettend verdrietig om was. 'Jou vriendje moet wel heel erg zijn best hebben gedaan om je voor hem te winnen!'

215Het dakterras - Page 9 Empty Re: Het dakterras Mon Sep 28, 2009 10:50 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Wees blij met wat je hebt," lachte Scarlett. "Ik kan je ook gewoon haten als je dat leuker vind hoor," plaagde ze hem daarna. "Toushirou, mhh? Oh ja die heeft ontzettend veel moeite gedaan daarvoor!" overdreef ze. Het was gewoon opeens gebeurd maar dat ging ze hem niet aan zijn neus hangen.

216Het dakterras - Page 9 Empty Re: Het dakterras Mon Sep 28, 2009 11:01 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1

Hij grijnsde. 'Als ik hem zie, zal ik wel eens met hem praten. Zien wat ik beter kan doen.'grijnzend schudde hij zijn hoofd. Hij moest ophouden. Nu was het wel weer genoeg geweest. Hij had een stap in de goede richting gaan zetten. Langzaam opbouwen, dan werd het elke dag ietsje leuker. Van zulke dingen hield hij nou echt. Makkelijk was ook wel leuk voor een keer, maar dit was gewoon pure leedvermaak.

217Het dakterras - Page 9 Empty Re: Het dakterras Mon Sep 28, 2009 11:06 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Moet je doen," grijnsde Scarlett, die het al helemaal voor zich zag. Fabian die aan Toushirou ging vragen hoe hij het beste.. mhh.. De gedachte aan dat vooruitzicht deed haar in de lach schieten. "Heb je eigenlijk überhaupt al mensen leren kennen?" vroeg ze toen totaal uit het niet. Misschien had hij Yumiko wel leren kennen, mhh..

218Het dakterras - Page 9 Empty Re: Het dakterras Mon Sep 28, 2009 11:09 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1

'Echt leren kennen niet. Maar ik ken er nu wel een paar van naam. Yuu, maar dat klinkte niet heel erg. Yumiko, maar ik heb het idee dat ik haar niet echt mag. Ashaya, aanstellerig kind. Mimi, schattig maar daar houdt het dan ook wel bij op. Carter, oké. En verder onthoud ik niet al die namen. Ohja Rusine, maar dat was ook beetje vreemd kind.' Hij glimlachte. 'Jou leer ik nu kennen. Dat bevalt me eigenlijk best wel goed, nu ik er zo over na denk. En jij hoe zit het met jou relaties hier in MHS?'

219Het dakterras - Page 9 Empty Re: Het dakterras Mon Sep 28, 2009 11:28 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett dacht even na. "Yumiko, ja, die ken ik ook wel.. helaas," bracht ze toen uit. "Mhh, let's see. Scorpio en Toushirou begon ze weer op te sommen. Nicholas, die ook best okay is. Mimiko ken ik ook wel een beetje.. Yuu.. mhh.. daar had ik eerst ruzie mee maar volgensmij niet echt meer?" zei ze op een vragende toon. "En eh, Rusine.. die mag ik niet zo." Wat kende ze eigenlijk weinig mensen op deze school. "Oh en Ayano, maar die is er echt nooit meer," zuchtte ze toen. Ze had eigenlijk alleen maar jongens te vriend.

220Het dakterras - Page 9 Empty Re: Het dakterras Mon Sep 28, 2009 11:33 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1

'Het leuke aan deze school is dat ik merk dat hier zich best wel veel drama afspeelt en dat nu ik er nog maar net ben. Ik hou er wel van. Ik dacht dat het zo'n brave school was, alleen maar gefocused op krachten en voor de rest niets.' - 'Maar het valt dus ontzettend mee.'concludeerde hij tenslotte. Hij was nieuwsgierig naar touchan, hoe zou die gast er uit zien, hoe zou hij zich gedragen? Het was leuk om zo'n uitdaging te hebben. Hij probeerde een meisje te veroveren die al een vriend had. Als hij zou winnen, zou zijn gevoel heerlijk zijn, dat wist hij nu wel. Maar hij moest geduldig blijven en subtiel en droog, en soms gewoon overdrijven. Gewoon lekker afwisselen. Hij keek Scarlett aan, maar zei geen woord meer. Hij bleef gewoon opzettelijk dromerig naar haar staren.

221Het dakterras - Page 9 Empty Re: Het dakterras Mon Sep 28, 2009 11:46 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett keek Fabian droog aan toen die haar "dromerig" aankeek, maar zei een hele poos niks, liet hem gewoon staren. Pas na een tijdje klopte ze op zijn kopen. "Slapen doe je vanavond maar," zuchtte ze toen. Ze was eigenlijk best moe merkte ze nu. Maar slapen? Nee, daar had ze geen behoefte aan. Wanneer had ze dat eigenlijk wel?

222Het dakterras - Page 9 Empty Re: Het dakterras Mon Sep 28, 2009 11:51 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1

'Hoe kan ik slapen als jij naast me zit. Ik stel me je alleen voor hoe je ..'hij kapte direct zijn zin af om haar nieuwsgierigheid te wekken. 'Het is volle maan.'merkte hij vervolgens op en hij wees naar het mooie lichte bolletje. (ja het is nu nacht)
Toen legde hij totaal onverwachts zijn hand op haar arm. Hij keek haar heel onschuldig aan. 'Je bent wel wat koud.'knikte hij. 'Maar wel op een goede manier, het heeft wel wat.' Daarna streelde hij haar even met haar duim, maar ook maar héél even. Het had net zo goed onbewust kunnen gebeuren. Vervolgens haalde hij haar arm van haar arm af en staarde voor zich uit.

223Het dakterras - Page 9 Empty Re: Het dakterras Mon Sep 28, 2009 11:55 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarletts ogen gleden vrijwel meteen naar Fabians hand toen hij die op haar arm legde, maar voor ze er iets van zeggen kon was hij alweer weg en besloot ze het er maar bij te laten. "IJs&Kou, mhh," zei ze toen op een betweterige toon. "Maar goed. Je stelde je wat voor?" vroeg ze toen, nieuwsgierig geworden door zijn plotselinge afkapping.

224Het dakterras - Page 9 Empty Re: Het dakterras Mon Sep 28, 2009 11:59 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1

'Oh niets.'zei hij zo nonchallant mogelijk en hij schonk haar een lach. Hij had zin om weer haar aan te raken, maar hield zich in. Rustig opbouwen, rustig aan. Hij woelde even door zijn haar en sloot toen een moment zijn ogen. Meteen deed hij ze weer open. Hij had geen enkele besef van de tijd. Maar dat kon hem op dit moment niet erg veel schelen. Het draaide nu alleen maar om haar. Zij was zijn klok. 'Heb je al lang een relatie met die touchdinges?'

225Het dakterras - Page 9 Empty Re: Het dakterras Tue Sep 29, 2009 12:02 am

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Jawel, vertel," smeekte Scarlett, die er niet tegen kon als mensen dingen niet vertelden. Daarna knikte ze op zijn vraag. "Niet super lang.. maar toch.. Een half jaar?" vroeg ze zichzelf toen hardop af. Ze wist welke dag het geweest was maar niet hoelang dat eigenlijk geleden was. Het was in ieder geval in de buurt van een half jaar.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 9 of 17]

Go to page : Previous  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum