Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan

+9
Kyosu
Cosette
Iris
Lune
Mido
Miyoko
Itachi
Mimiko
Mendua
13 posters

Go to page : Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Next

Go down  Message [Page 14 of 18]

Lune

Lune
Niveau 2

Lune schokte even, 'ngh..' mompelden hij zacht, hij streelde door Mimi's haar, 'dwaas..' mompelden hij zacht tegen zichzelf, hij gleed met zijn handen naar onder, Mimi's rokje, en rukte haar slipje naar beneden, het was een roze dingentje met kantjes, die precies pasten bij haar BH, die ook roze was met kantjes. 'En nu heel braaf zijn..' feluisterden hij als een of andere kleuterjuf-meester dan-,

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko liet haar andere hand in zijn broek verdwijnen en grijnste even. Het was zo heerlijk met Lune. Het voelde alsof ze helemaal alleen om de wereld waren. Ze liet haar andere hand rusten op zijn heup en knikte. 'Ik ben altijd braaf', zei ze met speelse ogen. Ze duuwde Lune iets meer naar haar toe zodat ze niet om hoog hoefte te komen om zijn borst te kussen. Ze liet haar lippen vanaf zijn nek naar zijn borst glijden en hijgde even zachtjes.

Lune

Lune
Niveau 2

Lune schokte, 'nu ben je niet braaf..' hij greep even naar haar hand op zijn ding, 'niet braaf..' herhaalde hij even, hij pulkte aan zijn gulp, zodat die het op een geef moment begaf, en open sprong. Lune vergat zelfs om rood te worden, hij rukte zijn onder broek een stukje naar beneden, en verplaatste haar hand -als hij dat niet ondertussen al had gedaan- , hij spande zich op, 'een vraag..waarom hebben we dit nooit eerder gedaan..' suste hij zacht, hij keek Mimi diep aan.

Cosette

Cosette
Niveau 2

((En toen kwam Cosette binnen, yaaaay!))

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

((Ohnooohh >D))

Mimiko maakte een pruillipje. 'Ben je boos?', vroeg ze terwijl ze haar hand door Lune liet verplaatsen. Ze liet haar hand kleine streel bewegingen maken en keek hem met een grijns aan. Goede vraag, ze had deze gevoelens voor Lune zo lang verborgen gehouden. 'Omdat..', begon ze terwijl ze even na dacht. 'Jij bleef vol houden dat je gay was', zei ze met een speelse lach.

Lune

Lune
Niveau 2

Lune spande zich in, en deed waar zijn "Piet" voor gemaakt was, hij spande zich op, en kneep een oog dicht, 'achjah.. ik ben niet zo kieskeurig..' kreunde hij, het sloeg over in hard gehijg.

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko schrok even maar liet hem gaan. Ze sloot haar ogen en legde haar hande op zijn rug. Zachtjes begon zee te hijgen en voelde hoe erg ze dit had gemist.

Lune

Lune
Niveau 2

Lune had zijn ogen gesloten, hoelang lagen ze nu al zo? 10 minuten? misschien maar 5 minuten maar het leek wel eeuwig te duren,hij spande zijn hele lichaam op, 'Mimi..Ik..Ben..Dood..' hij liet zijn hoofd hangen, er rolden zweet over zijn voorhoofd.

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko liet haar armen naar achter vallen en hijgde na. Het zweet stond op haar voor hoofd en ze was blij dat ze alleen in haar bh lag. Het was enorm sexy om het zweet van Lune's borst af te zien rollen. 'Ik.. ook', zei ze hijgend terwijl ze haar nog steeds dicht had.

Lune

Lune
Niveau 2

Lune nam wat afstand, en veegde het zweet van zijn voorhoofd, hij staarde Mimi aan. 'Ghehe..Poesje..' mompelden hij vleiend, hij voelde zich echt vies, echt een kwal.

Gast


Guest

((sas, je mag me echt niet meer waarschuwen voor dingen die ik niet mag lezen x,x .. dan maak je me nieuwsgierig en doe ik het toch ... *_*))

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Toch vloog er een kleine golf van schuld gevoel door haar lichaam. Ze voelde zich net een klein hoertje vooral na de woorden van Lune, die ze aan de andere kant ook wel weer vleiend vond.

Lune

Lune
Niveau 2

Lune gaapte, 'bezwaar er tegen als ik..' hij plofte languit op het bed. En sloot zijn ogen, 'wat ben ik toch weer een dom rund..'

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko ging op de rand van het bed zitten en keek even lachend naar Lune. 'En waarom ben je dat?', vroeg Mimi terwijl ze haar handen een paar keer door haar haar halde als een soort kam.

Lune

Lune
Niveau 2

'Omdat de dodelijk bent..Mimi-Chan..' hij sloot zijn ogen, en trok de deken een beetje over zijn naakte lichaam heen, hij sloot zijn ogen. En voelde zich volmaakt; geweldig.

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

'Ik dodelijk?', zei Mimiko speels. Ze kroop over het bed naar hem toe. 'En wat ben jij dan wel niet', zei ze terwijl haar grijns alleen nog maar breder werd. Dit was precies wat ze nodig had. Geen lieflijk gezwijmel met meisjes, eindelijk weer eens pit met een jongen.

Lune

Lune
Niveau 2

'Een vreselijke zak..' verzuchte Lune, 'kon ik hier maar eeuwig blijven liggen..Zo..Met mijn ogen dicht..Bij jou..Naakt..' hij grijnste.

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

'Maar wel mijn vreselijke zak', zei ze terwijl ze haar kin neerlegde op zijn borst. Ze lag nu half bij hem en zuchte even. 'Ja, maar voor eeuwig is lang', zei ze terwijl ze em even serieus aan keek. Daarna veranderde haar lippen weer een in grijns en liet ze haar kin weer rusten op zijn borst.

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

(( toen kwam Kyosu binnen en verkocht Lune een knal voor zijn smoel >3 ))

3456234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan - Page 14 Empty Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan Sat Oct 03, 2009 11:43 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

NEWNEW

Mimiko zat op het bed en dacht terug wat er op dit bed was gebeurt. Ze beet op haar lip en stond op om het bed nogmaal recht te trekken. Weer ging ze zitten maar echt gerust voelde ze zich niet.

3466234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan - Page 14 Empty Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan Sat Oct 03, 2009 11:46 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu liep zuchtend over de gang met zijn verdrietigheids-milkshakes. Hij had er twee, want hij wilde er ook een aan mimiko geven. Hij voelde zich kut, en was toe aan een gesprek.

3476234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan - Page 14 Empty Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan Sun Oct 04, 2009 12:13 am

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko liet haar hoofd in haar handen verdwijnen en zuchtte. Het beste wat ze nu kon doen was Kyosu vermijden aangezien ze niet haar mond kon houden tegen hem. Ze liep naar de bader kamer toe en bekeek haar zelf in de spiegel. 'Hoer', mompelde ze tegen zichzelf.

3486234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan - Page 14 Empty Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan Sun Oct 04, 2009 12:19 am

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu stond met zijn 2 mega milkshakes voor mimiko's deur, en bonkte wat verloren met zijn elleboog op haar deur. 'Mimiko! ik ben het! en ik heb drinken bij me!' riep hij en bonkte nog eens op de deur.

3496234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan - Page 14 Empty Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan Sun Oct 04, 2009 12:21 am

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko voelde hoe bleek ze opeens werd en hoe hart een paar tellen stopte met kloppen. 'K.. kyosu', mompelde ze. Snel liep ze naar de deur toe en opende hem. 'Hi', zei ze trillerig terwijl ze hem met grote ogen aan keek.

3506234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan - Page 14 Empty Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan Sun Oct 04, 2009 12:21 am

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko voelde hoe bleek ze opeens werd en hoe hart een paar tellen stopte met kloppen. 'K.. kyosu', mompelde ze. Snel liep ze naar de deur toe en opende hem. 'Hi', zei ze trillerig terwijl ze hem met grote ogen aan keek.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 14 of 18]

Go to page : Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum