Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De eettafels.

+3
Scarlett
Nicholas
Ruşine
7 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3

Go down  Message [Page 3 of 3]

51De eettafels. - Page 3 Empty Re: De eettafels. Thu Sep 03, 2009 9:47 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'YUUUUU!' Rusine had net een kleine vijf seconden geleden van zijn arm gehoord en zette al haar woede over zijn woede van zich af. Hysterisch kwam de de eettafels langs rennen, opzoek naar Yuu. 'YUUUHUUUU!'

52De eettafels. - Page 3 Empty Re: De eettafels. Thu Sep 03, 2009 9:49 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Me too,' zei Yuu terwijl hij even een verslagen blik op zijn arm wierp. Zijn blik gleed naar Seth die aankwam lopen en blijkbaar nogal in de war was, of hij had echt een hele vreemde smaak kwa eten.
'Yo Seth!' riep Yuu op zijn oude vertrouwde manier terwijl hij Seth met zijn vork wenkte en naar hem grijnsde.
Op dat moment hoorde hij plots iemand zijn naam krijsen. Hij draaide zich verschrikt om en zag Rusine aan komen rennen.
'Hierzo!' riep hij terwijl hij bezorgd naar haar keek. Wat was er aan de hand?

53De eettafels. - Page 3 Empty Re: De eettafels. Thu Sep 03, 2009 9:52 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine keek verschrikt om toen ze zijn stem te kalm hoorde. 'YUUU!!' gilde ze terwijl ze op hem af rende, maar een kleine meter voor hem bleef ze hem met een half beteuterd, half teleurgesteld en helemaal confused gezicht aan. 'Eh, hoe komt het dat jij nog steeds twee armen hebt?' bracht ze helemaal in de war uit.

54De eettafels. - Page 3 Empty Re: De eettafels. Thu Sep 03, 2009 9:54 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu wierp een verstrooide blik op zijn linkerarm.
'Eh, nou hij werkt niet meer, als dat soms was wat je bedoelt,' merkte hij op. Hij prikte er even verslagen in met zijn vork en trok een sip gezicht.
'Nooit meer...' mompelde hij, terwijl hij het verdriet weer op voelde komen. Snel slikte hij de brok in zijn keel weg en keek Rusine met een waterig glimlachje aan.

55De eettafels. - Page 3 Empty Re: De eettafels. Thu Sep 03, 2009 9:56 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine trok een moeilijk gezicht. Eerst had ze met Nicholas gepraat, wat een heleboel hersencapaciteit op geeist had, en daarna hoorde ze dat Yuu een arm miste en nu ze hem hier zo zag, had hij er nog gewoon twee. 'Yuu, ik snap er weer eens helemaal niets meer van..' mompelde ze zachtjes, waarna ze haar armen om hem heen sloeg en hem fijn knuffelde. 'Maar ik weet zeker dat jij je er wel doorheen slaat.'

56De eettafels. - Page 3 Empty Re: De eettafels. Thu Sep 03, 2009 9:57 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth keek wild om, zodat er een paar kersen van zijn aardappelpuree afrolden. "Yuu! Wat zit jij hier-.." Hij keek nogal verslagen van Yuu, naar de omstanders. Verdomme wat deed Yuu in de verdomde eetzaal verdomme. Waarom had niemand hem hier vandaan gehaald. Met een boze frons kwam hij op Yuu afgestampvoet. "Yuu, verdomme, waarom zit jij hier nou weer?! Ga terug naar de ziekenzaal!" Hij zette boos zijn dienblad op de tafel, zodat er nog een paar kersen afrolden.

((seth is van de "verdomme"))

57De eettafels. - Page 3 Empty Re: De eettafels. Thu Sep 03, 2009 10:03 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

((Yuu ook. OMG THEY HAVE SOMETHING IN COMMON.))

Yuu beantwoordde Rusines knuffel met zijn ene arm en grijnsde even breed.
'Zijn we nu weer vrienden?' vroeg hij, waarna hij zich op Seth richtte.
'Nee. Ik wil niet naar de ziekenzaal. Het gaat me prima af hier,' zei hij eerder streng dan koppig. Hij prikte zijn laatste stukje biefstuk van het bord en stak het in zijn mond.

58De eettafels. - Page 3 Empty Re: De eettafels. Thu Sep 03, 2009 10:07 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Waren wij ooit dan geen vrienden?' vroeg ze hem verbaasd, terwijl ze meteen het gevoel onderdrukte dat ze dat inderdaad een tijdje niet waren geweest, of in ieder geval iets wat daarop leek. Daarna liet ze hem los en ging ze op de tafel zitten. 'En daarom ga ik jou precies alles uitleggen en vertellen en dan kan je DAARNA weer naar hem..' Ze knikte met haar hoofd naar Seth, '.. toe gaan. Maar ik heb je eerst nodig.'

59De eettafels. - Page 3 Empty Re: De eettafels. Thu Sep 03, 2009 10:16 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth stampvoette boos op de grond. "Hij moet helemaal niet naar mij, hij moet naar de ziekenzaal! Kom, ik draag je bord wel." Hij begon al aan Yuu's bord te trekken.

60De eettafels. - Page 3 Empty Re: De eettafels. Thu Sep 03, 2009 10:19 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu greep Seth bij zijn pols en trok hem op de stoel naast hem.
'Zit stil. Zie je niet dat ik in gesprek ben? Ik ga zo met je mee,' zei hij zonder zijn blik van Rusine af te wenden.
'Vertel op,' zei hij, terwijl hij naar zijn bord keek dat nu gevaarlijk op de rand van de tafel balanceerde.

61De eettafels. - Page 3 Empty Re: De eettafels. Thu Sep 03, 2009 10:25 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Nou, het begon een lange tijd terug, in de bieb, waar ik Scorpio leerde kennen. Je kent mijn afkeer tegenover Ayaoanen, maar vanaf het allereerste begin was dat anders. Ik mocht hem wel, hij fascineerde me. Maar verder was er niets. Toen het valentijn werd, was daar ineens Nicholas. Toen Jade ons nogal ruw verstoorde, besloot ik dat ik even met mezelf moest zijn, en ik ging naar een plek waar Scorpio toevallig ook was. Ik was om de een of andere reden nogal boos op hem en ineens vertelde hij me dat hij van me hield en kuste hij me. Ik heb hem die hele dag niet meer gezien. De volgende dag voelde ik me daar schuldig over, en ging ik bij hem langs, om sorry te zeggen. Dat liep wat uit de hand.' Heel even haalde ze adem, terwijl ze haar blik op Seth richte, zodat die zijn mond zou houden. Toen ging ze verder. 'Maar, op het laatst voelde ik me weer schuldig, dit keer tegenover Nicholas, dus ging ik een kwartiertje, halfuurtje later bij hem langs, om te praten. En ineens wisten ze allebei over de ander, terwijl ik geen woord had gezegd. En nu haten ze me allebei waarschijnlijk en daarom moet ik mijn verhaal kwijt aan iemand die me het misschien niet vergeeft, maar wel uit laat praten en doet alsof hij luistert.' Met een blij gezicht keek ze Yuu aan, waarna het weer vertrok. 'Bottomline, ik heb je als een slet gedragen.' Dat laatste kwam er eerder fluisterend uit.

62De eettafels. - Page 3 Empty Re: De eettafels. Thu Sep 03, 2009 10:26 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth keek nogal jammerend van Yuu, naar Rusine, en wilde net zijn mond opentrekken en zijn blik weer op Yuu wenden, toen hij besefte dat hij het meisje herkende. Dat was dat kind dat twee jongens in éen avond had gezoend, en er gister bij het kampvuur zo depressief had uitgezien. Hij fronste even en liet zijn blik naar zijn bord dwalen.
Waarom lagen er kersen in zijn aardappelpuree? Verbaasd begon hij ze eruit te vissen en luisterde totaal niet naar wat het meisje aan het vertellen was. Terwijl hij de rode dingetjes éen voor éen schoonveegde en naast zijn bord legde, kroop er een bezorgde frons over zijn gezicht. Verstrooid stak hij een be-aardappelpureede kers in zijn mond.

63De eettafels. - Page 3 Empty Re: De eettafels. Thu Sep 03, 2009 10:33 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu knipperde een paar keer met zijn ogen toen Rusine klaar was met vertellen.
'zeg dat wel,' reageerde hij op haar laatste opmerking.
'Wat ben je toch ook een idioot! Ik had gedacht dat jij niet zo typisch zou zijn maar naar mijn idee lijk je sprekend op Yumi-chan!' riep hij. Hij keek even naar Yumiko. 'No offense hoor. Ik heb jou allang geaccepteerd om wie je bent. Hij Rusine is het alleen even... wennen,' zei hij snel waarna hij zich weer op Rusine richtte.
'En nu? Wie van de twee wil je nou?'

64De eettafels. - Page 3 Empty Re: De eettafels. Thu Sep 03, 2009 10:38 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Gefrustreerd schudde Rusine haar hoofd. 'Zo ben ik niet Yuu, en dat weet je. Ik weet niet wat er gebeurde, maar ik denk, vrees en hoop tegelijkertijd dat Nicholas een geforceerde relatie was. Ik heb hem een keertje vertelt dat het beste in een relatie perongeluk gebeurd, maar nu ik er bij stil sta, is alles wat er tussen ons van mijn kant af gebeurde, van te voren gepland geweest. Ik houd van Nicholas op een flirterige, highschoolboyfriend manier. Wat ik voor Scorpio voel, dat weet ik niet. Maar goed, wat maken mijn gevoelens uit? Ze willen me allebei toch nooit meer zien.'

65De eettafels. - Page 3 Empty Re: De eettafels. Thu Sep 03, 2009 10:40 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Natuurlijk wel. Je moet ze gewoon op de juiste manier behandelen. Seth haatte mij ook eerst en moet je hem nu eens zien,' zei Yuu en hij keek even grijnzend naar Seth, terwijl hij zijn hand pakte en zijn vingers met die van hem verstrengelde. 'Niet van me af te slaan,' zei hij geamuseerd.

66De eettafels. - Page 3 Empty Re: De eettafels. Thu Sep 03, 2009 10:42 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Weer schudde Rusine ahar hoofd. 'Jij hebt Seth niet op dezelfde manier behandelt als ik hen. En daarnaast is Seth best van jou af te slaan, alleen durft niemand dat omdat jij niet van hem af te slaan bent.' Dat laatste voegde ze met een grijns eraantoe.

67De eettafels. - Page 3 Empty Re: De eettafels. Thu Sep 03, 2009 10:45 pm

Seth

Seth
Niveau 3

"HÉ!" becommentariseerde Seth, die verwoed opkeek en opeens merkte dat zich er een gruwlijke combinatie aan smaken in zijn mond bevond. "Ik ben helemaal wel van je af te slaan," loog hij terwijl hij de gore kers-aardappelcombi in een servetje loosde. "Ik ben gewoon erg bezórgd." Met een heel overtuigend knikje kneep hij in Yuu's hand, en keek hij hem even met twinkelende oogjes aan. Daarna gleed zijn blik naar Rusine, en plots vond hij dat hij de enige was die Yuu voor mocht liegen. "Hée, dat is niet waar!" zei hij al voor hij er erg in had.

68De eettafels. - Page 3 Empty Re: De eettafels. Thu Sep 03, 2009 10:50 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu kwam overeind. Hij liet snel Seth's hand los en greep naar zijn kruk om zich nog net op tijd staande te kunnen houden. Wat was dat zwevende handvat toch een wondermiddel.
Hij keek even met vurige ogen naar Rusine.
'Dus jij denkt dat Seth van mij is af te slaan? Ik dacht het niet. Ik hoef maar even in het bos te verdwijnen of hij begint uit frustratie al te vechten met leeuwen,' grapte hij. Eigenlijk was zijn grapje helemaal niet zo grappig gezien zijn situatie, maar Yuu was Yuu, en Yuu moest gewoon foute grapjes maken. Terwijl hij op zijn magische kruk leunde keek hij met een uitdagende twinkeling naar Seth.
'Weet je nog toen ik besloten had je niet meer aan te raken totdat jij het zelf wilde? Nou, je wist niet hoe snel je jezelf aan me cadeau moest geven!' hielp hij Seth herinneren. Hij boog even naar voor en gaf hem een kus. 'En nu ga ik braaf naar de ziekenzaal om mijn armspieren te trainen zodat ik de volgende keer nog sterker ben als jij me probeert op te tillen,' zei hij en hij grijnsde even naar Rusine.
'Lati,' zei hij, en hij hinkte richting de ziekenzaal.

69De eettafels. - Page 3 Empty Re: De eettafels. Thu Sep 03, 2009 10:53 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'HEY!' riep Rusine hem verontwaardigd achterna. 'Je hebt me nog niet beloofd dat alles vanzelf wel weer goed komt!' Daarna draaide ze zich naar Seth. 'Zoals je misschien wel hebt mee gekregen, moet je niet bij mij zijn voor liefdesadvies. Maar als ik jou was, zou ik Yuu nooit meer los laten. Het is dat hij gay is, maar anders zou ik hem zelf vast en zeker leuk vinden.' En met die laatste woorden liet ze haar schijnheilige lachje even zien, waarna ze zich omdraaide en naar haar tent vertrok.

70De eettafels. - Page 3 Empty Re: De eettafels. Thu Sep 03, 2009 10:54 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Met een vuurrood hoofd keek hij van Yuu, die weghinkte, naar Rusine. "DAT IS NIET WAAR," loog hij luid, terwijl hij de vuurrode kleur probeerde verbergen in zijn aardappelpuree-interesse. "Ik heb mezelf HELEMAAL niet cadeau gedaan. Dat is HELEMAAL niet waar." Hij propte een kers in zijn mond, spuugde die haastig uit, en nam snel een hap van een paar boontjes. Maar toen hij opkeek was Rusine's mond aan het bewegen en besefte hij dat ze waarschijnlijk iets aan het zeggen was. Net toen hij er aandacht aan wilde gaan besteden floepte ze echter de eetzaal uit, en bleef met zijn besmeurde kersen en zijn gore aardappelpuree.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 3 of 3]

Go to page : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum