Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

De oever van de rivier.

Go to page : Previous  1, 2, 3

Go down  Message [Page 3 of 3]

51De oever van de rivier. - Page 3 Empty Re: De oever van de rivier. on Wed Sep 02, 2009 2:18 pm

Gast

Guest
Alecia draaide zich met een snok om maar zag niks. 'ik zie niemand...'

Keito zat goed verstopt x3

52De oever van de rivier. - Page 3 Empty Re: De oever van de rivier. on Wed Sep 02, 2009 2:20 pm

Gast

Guest
"ik weet het toch zeker dat ik iets voelde.." zei Lloyd. en keek rond. "dan heb ik het blijkbaar mis.."

53De oever van de rivier. - Page 3 Empty Re: De oever van de rivier. on Wed Sep 02, 2009 2:29 pm

Gast

Guest
Alecia opende haar mond maar zag dat iets vanuit haar ooghoek bewegen. Meteen Draaide ze zich er naar om en schoot er een elektroshock((-ding)) naar toe en wachte voorzichtig af. Ze had expres misgeschoten op een boom om een reactie uit te lokken. Keito schoot meteen vanuit de struik weg naar Lloyd toe en sprong in z'n armen.

54De oever van de rivier. - Page 3 Empty Re: De oever van de rivier. on Wed Sep 02, 2009 2:30 pm

Gast

Guest
"ohw dus jij achtervolgde ons..." zei Lloyd en kriebelde Keito achter zijn oor.

55De oever van de rivier. - Page 3 Empty Re: De oever van de rivier. on Wed Sep 02, 2009 2:34 pm

Gast

Guest
Alecia glimlachte zwakjes ((het is niet echt een glimlach)) en aaide Keito over z'n rug.

Keito spinde luid en nestelde zich in Lloyds armen.

56De oever van de rivier. - Page 3 Empty Re: De oever van de rivier. on Thu Sep 03, 2009 9:02 pm

Gast

Guest
--New--
Marauwdon zette Lune voorzichtig neer "Sorry hoor maar ik word verdomde gek van al die freaking mensen die me de hele freaking dag achtervolgen!" .....hij werd spontaan weer rustig na die zin en ging met een vrolijk gezicht langs de rivier zitten.

57De oever van de rivier. - Page 3 Empty Re: De oever van de rivier. on Thu Sep 03, 2009 9:05 pm

Lune

Lune
Niveau 2
'Ohw..' Lune slikte, hij voelde zich schuldig tegenover veel mensen, tegenover Yoko in het speciaal.

58De oever van de rivier. - Page 3 Empty Re: De oever van de rivier. on Thu Sep 03, 2009 9:08 pm

Gast

Guest
Marauwdon zuchte en keek naar Lune "...eh.." hij merkte het meteen op, hij had altijd al snel gemerkt hoe mensen zich voelde "..je..hoeft hier niet te zijn...ik had het moeten vragen...." hij draaide zijn hoofd naar het water dat snel voorbij raasde.

59De oever van de rivier. - Page 3 Empty Re: De oever van de rivier. on Thu Sep 03, 2009 9:11 pm

Lune

Lune
Niveau 2
'Nee, ik ga zo wel naar haar toe.. Ze geeft soms ook te weinig ruimte.. Maar het was wel gemeen wat ik deed.. Maar..' Lune zuchte diep, 'Ik ben zoon lul..' mompelde hij zacht.

60De oever van de rivier. - Page 3 Empty Re: De oever van de rivier. on Thu Sep 03, 2009 9:14 pm

Gast

Guest
Marauwdon zuchte "Waarom ben jij in shemels naam nu een lul? ik stuurde die vliegende steek beesten..." hij pakte een stokje en porde daarmee in de grond.

61De oever van de rivier. - Page 3 Empty Re: De oever van de rivier. on Thu Sep 03, 2009 9:16 pm

Lune

Lune
Niveau 2
'Omdat ik niet weet wat ik moet doen..' Lune keek voorzich uit. Hij beed op zijn lip, hij voelde zich zo stom..

62De oever van de rivier. - Page 3 Empty Re: De oever van de rivier. on Thu Sep 03, 2009 9:20 pm

Gast

Guest
Mauw kwam overeind en liep naar Lune toe "...Ga dan naar haar toe..." hij glimlachte en legde zijn handen op Lune's schouders "...Ik kan wachten tot ik dood ga.....want daarna denk ik niet zoveel meer..." hij fronste een beetje droog.

Sponsored content

Back to top  Message [Page 3 of 3]

Go to page : Previous  1, 2, 3