Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Tent van Miyoko, Iris en Lily Jenna Mella.

+2
Lily
Iris
6 posters

Go to page : 1, 2, 3  Next

Go down  Message [Page 1 of 3]

Iris

Iris
Niveau 2

Je weet wel ..

Personen; Niet zomaar binnen lopen, please.
Regels; Vrij

http://xxx--iris.hyves.nl/

Lily

Lily
Niveau 1

Lily liep naar de tent die ze met Iris en Miyoko deelde.
Ze deed de rits open en zag dat er nog niemand was.
Ik hoop dat Iris en Yoko het niet erg vinden dat ze met mij in 1 tent moeten slapen. Zij waren immers ook al kamergenootjes, en nu ben ik er opeens bij...
Ondertussen rolde ze haar matje en slaapzak uit.

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

Iris

Iris
Niveau 2

Iris kwam vloekend de tent in lopen met een zware koffer slepend achter haar aan, ze mompelde wat, 'O, hoi, Lily,' zei ze zonder op te kijken, ze pleurde haar tas neer en liep de tent uit. Argg, ik haat kampen..

http://xxx--iris.hyves.nl/

Lily

Lily
Niveau 1

Lily legde haar tas ook neer.
Ze ging de tent uit en ritste die dicht.
Dromerig liep ze over het terein.

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko kwam puffend de tent binnen, ze zag dat er niemand was. Ze gooide haar koffer te tent in, en pakte een matje, die bij de ingang lag. Haar slaapzak & kussen legde ze er op. Miyoko ging even zitten, ze was erg moe.


(( jajaaja XD ik ben te lui 8D ))



Last edited by Miyoko on Tue Sep 01, 2009 8:41 pm; edited 1 time in total

Iris

Iris
Niveau 2

(( Schat, lezen, Iris is al weg. ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

(( uhu, had em al aangepast XD ))

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

-newnewnew-
Miyoko was alleen in de tent. Ze kleede zich om, wat niet zo handig ging. 'Hehe.' Hijgde ze. Miyoko streek aar bed glad, en ging er op zitten. Het is best wel.. vreemd hier.. Miyoko had zoals gewoonlijk behoefte aan een gesprek. Maar niemand kwam ooit naar haar tent, en zin om iemand te gaan zoeken had ze ook niet.

(( hint hint hint ))

Lune

Lune
Niveau 2

Lune liep langs de tenten, oppeens bleef hij staan. Dit is toch de tent van Lily Iris en Yoko? hij besloot even op het tent doek te tikken.

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko schrok zich wild, ze zag opeens de hele tent schudden. Snel kroop ze er heen, en opende het doek. Ze zag het lachende gezicht van Lune. 'Hii Lune-Chan!' riep ze vrolijk, terwijl ze het doek helemaal open deed, zodat hij er door kon. 'Come in babe!'

Lune

Lune
Niveau 2

Lune glimlachten, en liep de tent binnen. 'Jezus, het is hier nog warmer dan in onze tent, of ligt dat aan mij.. Of aan jou?' hij glimlachten charmant.

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko grinnikte, en sloot de tent weer. 'Nah, ik vind het wel lekker hier!' Ze ging op haar bed liggen, en klopte met haar hand naast haar, als teken dat Lune naast haar kon gaan liggen. 'En, hoe vind je het hier?' vroeg Miyoko met een klein spottend lachje in haar stem

Lune

Lune
Niveau 2

'Oh goed hoor, het is beter dan met mijn neefjes en nichtjes in een te kleine caravan ergens in zuid- Frankrijk aan de kant van een snelweg te staan..' Lune gniffelde.

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko lachte. 'Haha, dit is de eerste keer voor mij, dat ik weg ben uit Japan.' Miyoko bloosde. 'Lune, nu even iets anders..' Miyoko keek naar de boven kant van de tent. 'Ik hoorde.. dat jij en Mauw..' miyoko zweeg verder.


(( fuck, ik moet even weg, ben met een half uurtje of eerder terug! ))

Lune

Lune
Niveau 2

Lune-Chan keek Yoko even aan, alsof hij niet zou weten wat ze ging zeggen. 'Ja..?'

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko kreeg een kleur. 'Nou, ik hoorde dat je wat met hem hebt?' Miyoko glimlachte breed. Aan de ene kant vond ze het hardstikke leuk voor Lune, en aan de andere kant vond ze het wel jammer.

Lune

Lune
Niveau 2

'Ik weet het niet..Laatst heb ik hem een tik verkocht omdat hij me wou zoenen, en andere keren dan wil ik niets liever dan hem bespringen..' Lune glimlachten, 'Oke teveel info.'

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko schaterlachte. 'Hahah, dat gevoel ken ik hoor!' en ze pokede Lune in zijn zij. 'Ik vind het wel heel leuk voor je, schat.' zei Miyoko met een beetje jalouzie in haar stem

Lune

Lune
Niveau 2

'Hmm.. Ik weet niet of ik die vlinders in mijn buik zelf wel leuk vind..' hij kroop dichter tegen Yoko aan, 'Knuffel!'

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko keek lune aan. Ze opende haar armen, en knuffelde Lune-Chan, lang en hard. 'Zoo, dit had ik wel weer eens nodig.' Miyoko glimlachte, en liet Lune los. 'Ik wil juist vlinders in mijn buik, maarja.. alle leuke jongens zijn homo hier.' Zei ze terwlijl ze haar tong uitstak naar Lune.

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko hoorde stemmen uit de tent van Miyoko en besloot te gaan kijken. Ze sloeg met haar vuist op de tent, die hoogstens induikte. 'Hee kan ik binnen komen', zei Mimiko terwijl ze de rist al opende

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko had net een plukje haar van Lune-Chan vast, toen ze het gezicht van Mimiko zag. 'Hi Mimi-Chan. Natuurlijk!' Ze lachte vrolijk, en haar vinger gleed over de boven arm van Lune, naar beneden.

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko slikte even, maar ging er niet op in. Ze moest zich er maar bij neer leggen dat Lune homo was. Mimiko ging zitten bij Yoko en Lune.

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko glimlachte naar Mimiko, terwijl ze haar hoofd op Lune's schouder legte. 'Hoe gaat het girl?'

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko voelde een golf van jaloezie. Chill, hij is homo., bedacht ze weer. 'Ja prima en met jou', zei ze glimlachend

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 3]

Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum