Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kamer 7990, de kamer van Yumiko

5 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Go down  Message [Page 2 of 3]

26Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 2 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Tue Aug 18, 2009 10:55 pm

Lilith

Lilith
Niveau 1

'Nee dankje! Ik blijf wel uit de buurt.' zei Lilith. Ze deinsde achteruit. Alles wat scherp was, was eng. Of bijna alles.

27Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 2 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Tue Aug 18, 2009 11:10 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Dat dacht ik al.' zei ze tevreden. Ze gooide het zwaard in de lucht en wees met haar vinger naar de houder. Het zwaard was magisch, zoals al eerder gezegd, dus reageerde het op commando's van de eigenaar. Het zwaard vloog meteen richting zijn houder en kwam er netjes in terecht.

28Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 2 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Wed Aug 19, 2009 2:13 pm

Lilith

Lilith
Niveau 1

Lilith lag al meer dan een half uur wakker in bed. Ze voelde nu al dat ze een ochtendhumeur had, en besloot te gaan douchen. Lil wist niet of Yumi al wakker was, dus sloop heeeeel langzaam met nieuwe kleren naar de douche, op haar tenen. Snel kleedde ze zich uit, strapte de douche onder en deed het water op 38 graden.

(( de deur staat op slot dus je mag niet binnenkomen >Sad Like a Star @ heaven ))

29Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 2 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Wed Aug 19, 2009 5:44 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

-few hours later-

Yumiko zette het zwaard, wat ze vandaag bij zich had gehad, terug in de houder. Als Lilith eraan zou komen, zou ze nog niet jarig zijn. Al was Lilith geen bad ass person, Yumiko vertrouwde haar totaal niet.

30Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 2 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Thu Aug 20, 2009 7:45 pm

Lilith

Lilith
Niveau 1

Lilith kwam slechtgehumeurd terug van weetniet, en ging meteen op haar bed liggen met haar hoofd in haar kussen. Ze had een klein beetje spijt dat ze de dag ervoor zomaar wegliep bij Miah. Dat kind wist vast niet wat haar overkwam, erg..

31Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 2 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Thu Aug 20, 2009 7:46 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Met een zwaai ging de deur open van de kamer en stormde Yumiko binnen. 'Ik wil de kamer voor me alleen.' zei ze beslist.

32Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 2 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Thu Aug 20, 2009 8:15 pm

Lilith

Lilith
Niveau 1

Lilith keek op. 'Okay.' zei ze kortaf. Ze had even geen zin in een discussie, pakte meteen haar spullen en liep met een laatste geirriteerde blik nog naar Yumi. 'Hier.' zei Lil nog en gooide de sleutel op Yumi's bed.


(( ik doe even sneldoeibenweg Like a Star @ heaven ))

33Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 2 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Thu Aug 20, 2009 8:16 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko zuchtte opgelucht. 'Thank god.' Ze werd panisch van het feit dat ze haar zwaard achter moest laten bij een vreemde. En sowieso wilde ze privacy.

34Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 2 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sat Aug 22, 2009 6:29 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

-newnewnew-

Film kijken op je kamer, nog lastiger dan ik dacht. Misschien wilt Yuu helpen met voorbereidingen treffen.. Zo snel als ze haar kamer in was gestormd, zo snel was ze ook weer weg, op weg naar Yuu.

35Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 2 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sat Aug 22, 2009 6:30 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

(( Miyoko durft het niet aan om binnen te komen XDD ))

36Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 2 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sat Aug 22, 2009 6:35 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

(( ze is er nu ook niet ))

37Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 2 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sat Aug 22, 2009 6:40 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko had zin in wraak. Ze liep naar de receptie, en vroeg waar Yumiko sliep. Ze liep naar de kamer, en haalde een vies goedje uit haar zak. Ze maakte het open en liet de doorzichtige drap op haar kussen vallen. Ook smeerde ze het een beetje uit over haar matras. Ha-ha, eigen schuld. Loser En Miyoko liep weer weg

38Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 2 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sat Aug 22, 2009 6:46 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris liep naar de receptie, ze dacht terug aan het gevecht bij het spiegelmeer. Ze vroeg waar Yumiko's kamer was. Uiteindelijk stond ze voor haar kamer deur. Ze twijfelde nog even maar uiteindelijk klopte aan.

http://xxx--iris.hyves.nl/

39Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 2 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sat Aug 22, 2009 6:51 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris hoorde niemand, dus liep ze maar gewoon weg.

http://xxx--iris.hyves.nl/

40Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 2 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sat Aug 22, 2009 7:00 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko stormde naar haar kamer en kwam ondertussen Miyoko tegen. Ze ging echter zo snel dat ze niet eens de tijd had om wat te zeggen. Ze moest eerst even haar pen en papier halen. Echter in haar kamer aangekomen trof ze een vreselijk iets aan: haar kussen en matras waren besmeurd met viezigheid. 'De kleine bitch.' Natuurlijk was ze allang weg in de tijd dat Yumiko heen en weer was. 'Ik krijg je nog wel, hier kom je niet makkelijk van af.'

41Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 2 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sat Aug 22, 2009 7:25 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris liep weer naar de kamer van Yumiko. Hopelijk vergeeft ze me.. Ze klopte aan.

http://xxx--iris.hyves.nl/

42Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 2 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sat Aug 22, 2009 8:11 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

(( lalala ik ben alweeeeer weg XD ))

43Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 2 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sat Aug 22, 2009 10:08 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Yumiko wrote:(( lalala ik ben alweeeeer weg XD ))

(( Inderdaad, erg opmerkelijk x3 ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

44Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 2 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sun Aug 23, 2009 3:11 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko kwam haar kamer binnen, toen ineens haar mobiel af ging. 'Met Yumiko.' antwoordde ze. "Yumi, vandaag trouwt tante Nami zoals je weet en je bent bruidsmeisje. We hebben je jurk opgestuurd in een pakket, het ligt bij de receptie. Ook moeten we je vragen je haar een blonde kleurspoeling te geven, dat heeft tante gevraagd. Paars vloekt bij haar jurk. Zorg dat je klaar staat om 6 uur vanavond. Dan halen we je op van school, dag lieverd." Telefoon was opgehangen. Stomverbaasd keek Yumiko voor zich uit. Helemaal vergeten, en dan ook nog eens een blonde kleurspoeling..

45Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 2 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sun Aug 23, 2009 3:15 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Ze haastte zich maar meteen naar de kapper, ze had namelijk nog maar 4 kleine uurtjes om zich helemaal klaar te maken. God wat ga ik voor lul staan met mijn blonde haar.

46Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 2 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sun Aug 23, 2009 3:23 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Terug van de kapper, en de jurk opgehaald bij de receptie. Hoe krijg ik dit ding ooit aan? Ze stond er, in haar lingerie gepijnigd naar te kijken. God damn, allemaal ritsen aan de achterkant.


Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 2 Ztal8l

(( zo ziet ze er nu dus even uit Very Happy alleen dan eventjes no dress, maar het haar ))

47Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 2 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sun Aug 23, 2009 3:29 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko stapte in de jurk, en hees hem over haar poezelige billetjes heen. Met de voorkant van de jurk beschermde ze haar voorgevel, aangezien de deur niet eens op slot kon. Door deze onhandige houding viel ze om als een kegel, omgegooid door een bowlingbal. Verdomme.. Met moeite stond ze op en probeerde ze de jurk dicht te doen, waardoor hij telkens naar beneden viel omdat ze hem dan los moest laten. Zo'n 3 keer probeerde ze het, maar toen gaf ze het even op en bleef ze even in haar onhandige bescherm-houding staan.

48Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 2 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sun Aug 23, 2009 3:34 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas was op zoek gegaan naar Yumi, en hij klopte aan bij haar deur."Roomservice!" riep hij. Hij leunde tegen de deur post, en wachte tot ze open zou doen. Of zou zeggen dat hij naar binnen mocht.

49Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 2 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sun Aug 23, 2009 3:34 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Kom maar binnen!' Aaaaah exactly on time. Hopelijk schrikt mijn nieuwe hair-do hem niet af..

50Kamer 7990, de kamer van Yumiko - Page 2 Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Sun Aug 23, 2009 3:36 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick stapte naar binnen en trof daar een blondine aan."wauw. Eh, waar is Yumi?" vroeg hij grijnzend, terwijl hij het hele beeld eens bekeek. Ze stond daar, haar jurk om hoog houdend, met prachtige blonde haren.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 3]

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum