Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Dé Schommelbank.

+4
Ayano
Scarlett
Nicholas
Ruşine
8 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Go down  Message [Page 2 of 3]

26Dé Schommelbank. - Page 2 Empty Re: Dé Schommelbank. Sat Aug 22, 2009 11:57 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

((wat heeft ayaantje nu weer gedaan? XDD))

Ayano wierp een glimlach richting Yuu en keek toen even voor haar uit. Het liefst wilde ze nu iemand verbvrijzelen, gewoon zomaar. Maar dat kon ze natuurlijk niet als Niveau 1 persoon.

27Dé Schommelbank. - Page 2 Empty Re: Dé Schommelbank. Sat Aug 22, 2009 11:57 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

((ze is er, is dat niet erg genoeg?))

28Dé Schommelbank. - Page 2 Empty Re: Dé Schommelbank. Sun Aug 23, 2009 1:34 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

-new-

De schommelbank was leeg, en dus besloot Yumiko er maar plaats op te nemen. Haar blik ging gewoon recht vooruit, terwijl ze nadat over de eerste dagen hier op Magic Highschool. Eén groot drama, maar wel een leuk drama eigenlijk.

29Dé Schommelbank. - Page 2 Empty Re: Dé Schommelbank. Sun Aug 23, 2009 1:44 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick kwam - kauwgumkauwend - naar de schommelbank, waar hij een paar dagen geleden ook was geweest. Hij trof Yumiko aan, en ging stilletjes naast haar zitten. Hij zei niets, en keek net zoals zij recht voor zich uit.

30Dé Schommelbank. - Page 2 Empty Re: Dé Schommelbank. Sun Aug 23, 2009 1:50 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Ze keek even naast haar en knikte en mompelde iets, wat voor een begroeting door moest. Daarna keek ze gewoon weer recht voor zich uit, zoals ze daarvoor ook had gedaan.

31Dé Schommelbank. - Page 2 Empty Re: Dé Schommelbank. Sun Aug 23, 2009 1:51 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick dacht aan hun afspraak, over met andere mensen daten. Hij had er nog niet bij na gedacht hoe hij het zou vinden als ze bijvoorbeeld met Seth uit zou gaan. Hij trok even een grimas. Toen keek hij naar haar hoofd."Waar denk je aan?" vroeg hij.

32Dé Schommelbank. - Page 2 Empty Re: Dé Schommelbank. Sun Aug 23, 2009 1:52 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Eigenlijk aan alles, alles wat er gebeurt is in mijn eerste week hier op MHS. En, hoe gek het ook klinkt, dat ik mijn vader mis. Ik heb hem inmiddels al een half jaar niet gezien. Altijd druk, druk, druk.' zei ze zuchtend.

33Dé Schommelbank. - Page 2 Empty Re: Dé Schommelbank. Sun Aug 23, 2009 1:56 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Tsjah, er is veel gebeurd op mhs, nu al. Ik ben benieuwd wat ons nog meer word gebracht. Hoeveel vriendjes Yuu nog krijgt, en wie dat worden. En of het iets serieus word tussen Ayano en Lucas. En tussen ons.." het laatste zinnetje voegde hij er zacht aan toe.

34Dé Schommelbank. - Page 2 Empty Re: Dé Schommelbank. Sun Aug 23, 2009 1:58 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'We moeten elkaar eerst maar eens goed leren kennen. Het enige wat ik tot nu van je weet is dat je Nicholas heet.' zei ze lachend.

35Dé Schommelbank. - Page 2 Empty Re: Dé Schommelbank. Sun Aug 23, 2009 1:59 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas grijnsde naar haar."Poeh, wat wil je van me weten?" Hij keek haar aan en draaide zijn bovenlijf naar haar toe."Jij stelt de vragen, ik beantwoord ze wel. Daarna moet jij de zelfde vragen beantwoorden!" Hij glimlachte.

36Dé Schommelbank. - Page 2 Empty Re: Dé Schommelbank. Sun Aug 23, 2009 2:00 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko dacht even na over de vragen. 'Let's start with the random questions. Achternaam? Leeftijd? Specialiteit?' vroeg ze maar, aangezien ze verder eigenlijk helemaal geen vragen kon bedenken.

37Dé Schommelbank. - Page 2 Empty Re: Dé Schommelbank. Sun Aug 23, 2009 2:03 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Fiske, 17, Vuur en Warmte." Hij grijnsde."Jij de zelfde vragen, en deze erbij: familie, hoeveel exen, sport?" Hij leunde relaxt naar achter. Dit kon nog leuk woprden.

38Dé Schommelbank. - Page 2 Empty Re: Dé Schommelbank. Sun Aug 23, 2009 2:07 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Sayaka, 16, telekinese.' zei ze. 'Ik heb een moeder, broertje van 11 en een vader die luitenant is bij het Leger des Duister. Ik gok dat ik zo rond de 4 of 5 exen heb, waarvan er trouwens één vlak na de break up is dood gegaan. Ik werd lange tijd aangekeken als de moordenaar, maar ik heb er echt niets mee te maken, dat je het even weet. Ik heb een enorme haat aan balsporten, en daarom bak ik er ook niets van. Het enige waar ik goed in ben is sprinten.'

39Dé Schommelbank. - Page 2 Empty Re: Dé Schommelbank. Sun Aug 23, 2009 2:11 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Aha. Nou, mijn familie is niet intressant, gewone ouders, een zus. Ik weet niet hoeveel exen ik heb gehad, te veel om op te noemen. 2 serieuze relaties, dacht ik zo.. Ik hou van sporten, zolang het maar met een bal is," zei hij lachend."Oke, verzin jij maar drie nieuwe vragen."

40Dé Schommelbank. - Page 2 Empty Re: Dé Schommelbank. Sun Aug 23, 2009 2:13 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko had wel een vraag in haar hoofd, maar die zou ze niet gaan stellen, nog niet nu. Het zou Nicholas misschien wel kunnen kwetsen. 'Beschrijf je ideale vrouw eens.' zei ze grijnzend. Dat gaat mijn tegenpool worden.

41Dé Schommelbank. - Page 2 Empty Re: Dé Schommelbank. Sun Aug 23, 2009 2:16 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick grijnsde."Ik val niet op een bepaald type, maar een vrouw moet gewoon laten blijken dat ze echt van me houd, en lief zijn enzo. En voor jou de ideale man?" hij streek een pluk haar voor haar ogen weg.

42Dé Schommelbank. - Page 2 Empty Re: Dé Schommelbank. Sun Aug 23, 2009 2:20 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko dacht even na. 'Mijn ideale man is mijn tegenpool.' zei ze. 'Ik zoek een jongen, of man, hoe je het maar wilt zien, die me kan waarderen hoe ik ben, mijn sterke en zwakke punten. Een jongen die teder is, maar zijn eigen behoeften nooit zal onderdrukken voor me, een jongen die de waarheid spreekt. Hij moet te vertrouwen zijn, en ik moet hem kunnen vertrouwen.'

43Dé Schommelbank. - Page 2 Empty Re: Dé Schommelbank. Sun Aug 23, 2009 3:25 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick wist niet zo goed wat hij moest zeggen. Hij wist niet of hij haar tegenpool was, en hij durfde het ook niet te vragen. Hij wist ook niet meer wat hou zou moeten vragen."Ehh.. nog andere vragen?"

44Dé Schommelbank. - Page 2 Empty Re: Dé Schommelbank. Sun Aug 23, 2009 3:27 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Nee, dit is wel even genoeg zo.' zei ze glimlachend. Ze schoof iets meer naar Nicholas en leunde met haar hoofd even op z'n schouder. 'Vermoeiende dag..'

45Dé Schommelbank. - Page 2 Empty Re: Dé Schommelbank. Sun Aug 23, 2009 3:30 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick sloeg z'n arm om haar schouder heen en drukte een kusje op haar kruin."Ja?" vroeg hij."Hoezo?" hij keek voor zich uit, klaar om naar haar te luisteren. Hij streek met zijn andere hand even door zijn haar.

46Dé Schommelbank. - Page 2 Empty Re: Dé Schommelbank. Sun Aug 23, 2009 3:31 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Oh, een duel gehad met Yuu.' ze wees naar de vele brandplekken op haar armen.

47Dé Schommelbank. - Page 2 Empty Re: Dé Schommelbank. Sun Aug 23, 2009 3:37 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Au. Wie won er?" Hij had het zelf wel gezien, maar niet echt opgelet. Hij had meer naar Jade gekeken. Hij streek met zijn vingers over haar boven arm.

48Dé Schommelbank. - Page 2 Empty Re: Dé Schommelbank. Sun Aug 23, 2009 3:39 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Yuu.' zei ze zuchtend. Ze haatte het om te verliezen, al was Yuu nou eenmaal een stap verder met zijn specialiteit.

49Dé Schommelbank. - Page 2 Empty Re: Dé Schommelbank. Sun Aug 23, 2009 3:41 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Aah, dat was te verwachten. Niet lullig bedoeld, maar hij is wel twee dagen op trainingskamp geweest met Jade!" Jade, hallo, ik bedoel; Jade! Hij glimlachte naar Yumi.

50Dé Schommelbank. - Page 2 Empty Re: Dé Schommelbank. Sun Aug 23, 2009 3:44 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko knikte, iets wat Nicholas waarschijnlijk niet eens zou zien, maar oké. Ze leunde nog steeds tevreden tegen hem aan.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 3]

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Similar topics

-

» De Schommelbank

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum