Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Het verboden dak

+6
Kyosu
Miyoko
Ruşine
Yuu
Seth
Ayano
10 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down  Message [Page 5 of 6]

101Het verboden dak - Page 5 Empty Re: Het verboden dak Wed Aug 26, 2009 2:36 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth glimlachte. "Engeland, Londen." Hij keek haar even aan en vroeg zich af waar hij het nog meer over kon hebben.

((btw mijn msn-berichten komen allemaal niet door naar jou o_o strange..))

102Het verboden dak - Page 5 Empty Re: Het verboden dak Wed Aug 26, 2009 2:40 pm

Lucy

Lucy
Niveau 1

Lucy glimlachte. "Gaaf," zei ze. Ze vond Londen een pracht stad. Al was Venetië natuurlijk ook heerlijk. "Wat is jou voornaamste reden geweest hiernaar toe te gaan?"




((mijn msn is hem trouwens ook aan het flippen Cool )) cyclops

103Het verboden dak - Page 5 Empty Re: Het verboden dak Wed Aug 26, 2009 2:53 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth leunde achterover, blij met de afleiding. "Mijn vader heeft altijd zijn specialiteit geheim gehouden voor iedereen. Nouja," zei hij, kort glimlachend, "I guess dat het voor een hoogleraar chemie ook onmogelijk is te geloven dat zoiets bestaat. Maar toen het licht al een paar keer was uitgevallen, en iedereen het zat was het energiebedrijf de huid vol te schelden, moest hij me wat bekennen. En ik stond erop hierheen te gaan." Hij keek even naar zijn handen en beet op zijn lip. "Ik verveelde me dood thuis, niemand was ooit thuis behalve m'n teckel en de oppas. Maarja, nu ik hier eenmaal ben, weet ik niet zeker of ik niet gewoon beter thuis had kunnen blijven." Hij zuchtte en probeerde hardnekkig het beeld van een grijnzende Yuu uit zijn gedachten te manouvreren. "En jij?"

104Het verboden dak - Page 5 Empty Re: Het verboden dak Wed Aug 26, 2009 2:58 pm

Lucy

Lucy
Niveau 1

Lucy knikte nadat hij had uitgesproken. "Ik kan je vader wel begrijpen, al vind ik mijn specialiteit helemaal geweldig." Ze zuchtte diep en schraapte haar keel. "Nou, ik ben hier naartoe gegaan omdat ik graag mijn specialiteit wil verbeteren. We hebben thuis een eigen familie bedrijf. We ontwerpen Jurken, pakken en maskers voor Venice Carnaval en andere gelegenheden, allemaal met de hand maken we ze. Alleen ik wil niet verder met het familie bedrijf, al ontwerp ik wel nog steeds jurken. Maar voor ik zeker weet wat ik wil, wil ik mijn specialiteit onder de knie krijgen."

105Het verboden dak - Page 5 Empty Re: Het verboden dak Wed Aug 26, 2009 3:05 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Hij knikte langzaam en begon met zijn handen aan zijn stropdas te frummelen. "Er was laatst een gemaskerd bal, jammer dat ik je toen nog niet kende." Hij keek haar even met een half glimlachje aan.

106Het verboden dak - Page 5 Empty Re: Het verboden dak Wed Aug 26, 2009 3:08 pm

Lucy

Lucy
Niveau 1

Lucy keek hem aan. Haar ogen stonden op eens sip, teleurgesteld. "Echt? Wat jammer dat ik er toen niet bij was, ik hou van zulke gelegenheden," zei ze terwijl ze daarna naar de grond keek. "Vooral omdat ik dan echt gewoon weken bezig zou zijn om een perfecte jurk te maken, haha."

107Het verboden dak - Page 5 Empty Re: Het verboden dak Wed Aug 26, 2009 3:22 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Hij glimlachte en keek haar even aan. Maar in het kleine moment dat zijn ogen in de hare gleden hoorde hij ineens een enorm knorrend geluid, en gleed zijn blik naar beneden.
"Ik neem aan dat ik honger heb," zei hij met een verrast laagje in zijn stem.

108Het verboden dak - Page 5 Empty Re: Het verboden dak Wed Aug 26, 2009 3:25 pm

Lucy

Lucy
Niveau 1

Lucy grijnsde breed en lachte op zijn opmerking. "En ik heb enorme zin in witte chocolade." Bij het woord al stond het water bij der in de mond. Haar enorme verslaving voor witte chocolade was echt overmeesterlijk.

109Het verboden dak - Page 5 Empty Re: Het verboden dak Wed Aug 26, 2009 3:29 pm

Seth

Seth
Niveau 3

"In dat geval zou je eens een bezoekje moeten brengen aan Isaac's winkeltje, in de oostvleugel." Hij stond op en glimlachte kort naar haar. "Het is alleen nogal verborgen voor de leraren, maarja, als je eenmaal dankzij het woord 'zuurstok' binnen bent gekomen, zal je zeker een lading repen witte chocolade aantreffen."

110Het verboden dak - Page 5 Empty Re: Het verboden dak Wed Aug 26, 2009 3:31 pm

Lucy

Lucy
Niveau 1

Lucy keek Seth dankbaar aan. "Dan zal ik dat zodadelijk maar eens gaan doen," zei ze terwijl ze nu zag hoe de zon in haar ogen scheen. De zons opgang was geweest en dit was het resultaat. Een strak blauwe lucht met een prachtige gele zon die over het landschap scheen.

111Het verboden dak - Page 5 Empty Re: Het verboden dak Wed Aug 26, 2009 3:40 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Hij zuchtte, volgde even haar blik naar de hemel en voelde meteen hoe het gebrek aan afleiding hem een steek in zijn borst bezorgde.
"Nou, ik ga maar eens koers zetten naar de eetzaal," zei hij plots, en hij glimlachte nog even voor hij van het dak verdween.

112Het verboden dak - Page 5 Empty Re: Het verboden dak Wed Aug 26, 2009 3:41 pm

Lucy

Lucy
Niveau 1

"Als ik mijn chocolade heb, kom ik je wel opzoeken, als je daar behoefte aan hebt," zei ze terwijl ze nog even voor zich uit staarde. De rust was terug gekeerd, maar Seth was een jongen die interessant was.

113Het verboden dak - Page 5 Empty Re: Het verboden dak Wed Aug 26, 2009 4:24 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko kwam zachtjes aangeslopen. Ze ging aan de rand van het dak zitten, en keek voor zich uit. Wat mooi hier, je kan zo over heet MHS kijken. Miyoko glimlachte.

114Het verboden dak - Page 5 Empty Re: Het verboden dak Wed Aug 26, 2009 4:27 pm

Lily

Lily
Niveau 1

Lily kwam stilletjes naar het dak toe geslopen.
Snel en behendig klom ze erop en ging zitten met haar benen opgetrokken.

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

115Het verboden dak - Page 5 Empty Re: Het verboden dak Wed Aug 26, 2009 4:27 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko hoorde dat iemand het dak op kwam. Ze keek. Het was Lily. Snel liep ze er naar toe. Fluisterend zei ze 'Hey Lily.'

116Het verboden dak - Page 5 Empty Re: Het verboden dak Wed Aug 26, 2009 4:32 pm

Lily

Lily
Niveau 1

'Heey.'Fluisterde ze naar Miyoko.

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

117Het verboden dak - Page 5 Empty Re: Het verboden dak Wed Aug 26, 2009 4:33 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko keek naar beneden, ze keek regelrecht op een hoofd van een blond-harig meisje. 'Hoe gaat het met je?'

118Het verboden dak - Page 5 Empty Re: Het verboden dak Wed Aug 26, 2009 4:40 pm

Lily

Lily
Niveau 1

Lily knikte.
'Het gaat goed, en met jou?'Vroeg ze.

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

119Het verboden dak - Page 5 Empty Re: Het verboden dak Wed Aug 26, 2009 4:41 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko keek haar lachend aan. "Jaa, gaat in ieder geval beter dan gister." zei ze met een glimlach

120Het verboden dak - Page 5 Empty Re: Het verboden dak Wed Aug 26, 2009 4:44 pm

Lune

Lune
Niveau 2

((Zijn der al 4 mensen ? What a Face ))

121Het verboden dak - Page 5 Empty Re: Het verboden dak Wed Aug 26, 2009 4:44 pm

Lucy

Lucy
Niveau 1

((wij zijn weg, dus maar 2))

122Het verboden dak - Page 5 Empty Re: Het verboden dak Wed Aug 26, 2009 4:44 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

(( geloof ut niet))

123Het verboden dak - Page 5 Empty Re: Het verboden dak Wed Aug 26, 2009 4:46 pm

Lily

Lily
Niveau 1

'Dat is fijn!'Zei Lily.
Ze keek even om zich heen of ze niemand zag en boog zich naar Miyoko toe.
'Je komt vanavond toch wel naar de wilg hé?'

((Voor uitleg van de laatste vraag, kijk bij je kamer!))

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

124Het verboden dak - Page 5 Empty Re: Het verboden dak Wed Aug 26, 2009 4:48 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko knikte. 'Ja natuurlijk!'

((als ik op de pc mag :$))

125Het verboden dak - Page 5 Empty Re: Het verboden dak Wed Aug 26, 2009 4:49 pm

Lily

Lily
Niveau 1

((Anders doen we dat het nu avond is, en volle maan! Zie ik je daar?))

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

Sponsored content



Back to top  Message [Page 5 of 6]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum