Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Flint en courtney - Dublin

2 posters

Go to page : 1, 2, 3  Next

Go down  Message [Page 1 of 3]

1Flint en courtney - Dublin Empty Flint en courtney - Dublin Mon Nov 16, 2009 10:14 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1

ja je weet wel.

2Flint en courtney - Dublin Empty Re: Flint en courtney - Dublin Mon Nov 16, 2009 11:32 pm

Flint

Flint
Niveau 1

((Lol kzit al de hele tijd op berichtje te wachten XD staat het topic er al))

Flint had een tas op zijn rug die bijna net zo groot als hem was en sprong uit een bus, het openbaar vervoer van tegenwoordig was dood eng..vol met vrouwen die hem in z`n wangen gingen knijpen.
Daarom waren zijn wangen ook helemaal rood toen hij aankwam daarbij kwam nog eens dat die mensen allemaal een taal spraken waar hij heel slecht in was dus had hij eerst drie keer de verkeerde tram genomen.

3Flint en courtney - Dublin Empty Re: Flint en courtney - Dublin Tue Nov 17, 2009 8:15 am

Courtney

Courtney
Niveau 1

Courtney was al eerder aangekomen. Ze zag de bus aan komen en wachtte op Flint die er uit zou komen."Flint!" riep ze, en ze trok hem uit de menigte."Kom, we hoeven maar vijf minuutjes te lopen tot dat we bij mijn huis zijn," zei ze lachend.

4Flint en courtney - Dublin Empty Re: Flint en courtney - Dublin Tue Nov 17, 2009 10:01 am

Flint

Flint
Niveau 1

Zonder waarschuwing werd Flint spontaan uit de menigte dikke toeristen getrokken, hij vond het nu niet zo zeer erg maar wel een beetje eng.
Hij keek Courtney met zijn grote groene ogen aan en kreeg het zelfs nog voor elkaar een glimlachje op zijn gezicht te laten verschijnen "O-ok.."

5Flint en courtney - Dublin Empty Re: Flint en courtney - Dublin Tue Nov 17, 2009 5:30 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1

Ze kwamen bij een enorme oprij laan, waar ze over heen liepen. De poort waar ze bij kwamen was immens. Snel toetste Courtney een code in en de poort ging open. Ze trok Flint mee naar het grote huis toe. Ze stonden in de lange gang."Dit is het huis van mijn vader en zijn vriendin," zei ze."Zijn vriendin is bijna de helft van zijn leeftijd, sorry."

6Flint en courtney - Dublin Empty Re: Flint en courtney - Dublin Tue Nov 17, 2009 7:32 pm

Flint

Flint
Niveau 1

Flint keek haar een beetje eigenaardig aan "Waarom zeg je sorry?" waarom zou iemand sorry zeggen over iets wat anderen doen? dat sloeg nergens op...

7Flint en courtney - Dublin Empty Re: Flint en courtney - Dublin Tue Nov 17, 2009 7:41 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1

"Omdat het beschamend is," fluisterde ze. Toen gooide ze een hoge deur open, en stapte de enorme witte woonkamer binnen. Haar broer zat met wat vrienden op de zwart leren bank, en haar vader zat met zijn vriendin aan de eettafel. Waarschijnlijk hadden ze speciaal tijd vrijgemaakt om haar uitwisselings maatje te zien. Courtney haalde haar schouders op en wees naar haar broer."Dat is Ron," zei ze. Hij hief zijn hand op. Toen wees ze op haar vader."En dat is mijn vader Arnold." Zijn vriendin stelde ze niet eens voor.

8Flint en courtney - Dublin Empty Re: Flint en courtney - Dublin Tue Nov 17, 2009 7:42 pm

Flint

Flint
Niveau 1

Flint zwaaide een beetje geforceerd naar de mensen in de kamer en zijn hoofd werd weer een beetje rood, hij voelde zich altijd zo bekeken bij mensen thuis.
"H-hallo..."

9Flint en courtney - Dublin Empty Re: Flint en courtney - Dublin Tue Nov 17, 2009 7:57 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1

Courtney's vader stond op."Courtney," zei hij bestraffend."Moet je Janice niet voorstellen?" ondertussen gaf hij Flint een hand. Courtney negeerde haar vader."Dit is Flint. Hij komt uit duitsland." Haar vader lachtte hartelijk."Breng Flint maar even naar de logeerkamer, dan laat ik thee en koekjes brengen," stelde hij voor.

10Flint en courtney - Dublin Empty Re: Flint en courtney - Dublin Tue Nov 17, 2009 8:05 pm

Flint

Flint
Niveau 1

Flint liet het allemaal maar gebeuren, het was duidelijk dat Courtney niets om de vriendin van haar vader gaf daar was geen twijfel over mogelijk.
Hij keek haar even een beetje vragend aan met die enorme groene globes van hem en vroeg zich af hoe het zat.

11Flint en courtney - Dublin Empty Re: Flint en courtney - Dublin Tue Nov 17, 2009 8:10 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1

Courtney draaide haar hoofd van Flint weg en trok hem mee naar boven. Ze opende een zwarte deur, en ze stonden in een kleine kamer."Sorry dat hij zo klein is," verontschuldigde ze zich. Ze nam de tas van hem over en zette die aan het voeteneind van het bed."Wat wil je vandaag gaan doen? We kunnen naar mijn vrienden gaan, maar we kunnen ook gewoon de stad in gaan." ze glimlachte vriendelijk.

12Flint en courtney - Dublin Empty Re: Flint en courtney - Dublin Tue Nov 17, 2009 8:17 pm

Flint

Flint
Niveau 1

Flint keek even de kamer rond "Eh...ik weet niet zo goed hoe het hier is...ik vind alles wel leuk..." hij draaide zich naar Courtney met een vrolijke glimlach.

13Flint en courtney - Dublin Empty Re: Flint en courtney - Dublin Tue Nov 17, 2009 8:37 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1

Courtney beet op haar lip. Wat een saaierd. Hij hield vast niet van uitgaan."Ik laat je de stad wel zien," zei ze vrolijk. Ze hoorde een klop op de deur, en Fran, hun huismeid (HOE HEET DAT) kwam binnen. Ze glimlachte en zette thee en koekjes op de tafel."Dankje, Fran." Frans verliet de kamer weer.

14Flint en courtney - Dublin Empty Re: Flint en courtney - Dublin Tue Nov 17, 2009 8:44 pm

Flint

Flint
Niveau 1

Flint keek naar de mevrouw die net zonder iets te zeggen koekjes op de tafel had achtergelaten en toen naar Courtney..."Euhm..jullie hebben zelfs een ..een..butler?...maar dan vrouwelijk.." hij haalden zijn wenkbrauw op.

15Flint en courtney - Dublin Empty Re: Flint en courtney - Dublin Tue Nov 17, 2009 8:51 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1

Courtney knikte."Heeft papa voor dat mormel ingehuurd. Ze is te lui om zelf te lopen," zei ze zuchtend. Ze ging op een van de twee stoelen zitten en pakte een van de twee koppen thee. Ze blies wat haren uit haar gezicht en keek naar Flint. Raar jochie.

16Flint en courtney - Dublin Empty Re: Flint en courtney - Dublin Tue Nov 17, 2009 9:03 pm

Flint

Flint
Niveau 1

Flint keek Courtney een beetje vaag aan, hij was in een tweestrijd met zichzelf om erachter te komen of hij het nu wel moest vragen.
Het was een inbreuk op haar privacy maar zijn nieuwsgierige kant won toch "..Ik..merk dat je haar n-niet echt mag.."
Hij richten zijn ogen weer op de grond.

17Flint en courtney - Dublin Empty Re: Flint en courtney - Dublin Tue Nov 17, 2009 9:15 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1

Courtney stootte een kil lachje uit."Niet echt mogen? Zeg maar gerust haten met elke cel die in mijn lichaam rond dwaalt," siste ze kwaad. Ze keek Flint aan."Sorry. Ik wou niet zo boos worden," mompelde ze.

18Flint en courtney - Dublin Empty Re: Flint en courtney - Dublin Tue Nov 17, 2009 9:21 pm

Flint

Flint
Niveau 1

Flint schudden zijn hoofd en ging naast haar zitten, ze was dan wel misschien een beetje eng maar ze moest even al die frustratie kwijt "Mag ik misschien vragen waarom?"

19Flint en courtney - Dublin Empty Re: Flint en courtney - Dublin Tue Nov 17, 2009 9:25 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1

Courtney sloot haar ogen. Ze knikte. Ze wist niet hoe ze het ging uitleggen."Ze nam de plek van mijn moeder in," fluisterde Courtney."Ze is bijna de helft jonger dan mijn vader," bracht ze walgend uit."Ze is een slet, ze gaat vreemd en is alleen bij mijn vader voor zijn geld. Ze probeert de belangerijkste vrouw in papa's leven te zijn. Ik haat haar." Courtney keek Flint aan."Als je haar tegen komt in dit huis moet je haar maar gewoon uitschelden."

20Flint en courtney - Dublin Empty Re: Flint en courtney - Dublin Tue Nov 17, 2009 9:27 pm

Flint

Flint
Niveau 1

Flint kon zich niet echt voorstellen dat hij ook maar iemand ging uitschelden maar kon zich wel voorstellen hoe het zou zijn om iemand te hebben die jouw eruit wou stoten om de belangrijkste te zijn in het gezin, dat kende hij maar al te goed.
"Oh..ik denk dat ik begrijp hoe je je voelt..."

21Flint en courtney - Dublin Empty Re: Flint en courtney - Dublin Tue Nov 17, 2009 9:32 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1

Courtney keek hem nieuwsgierig aan."Mag ik weten waarom je weet hoe ik me voel?" vroeg ze, haar stoel naar hem toe draaiend. Ze nam wat slokjes van haar thee en steunde met haar elleboog op de tafel.

22Flint en courtney - Dublin Empty Re: Flint en courtney - Dublin Tue Nov 17, 2009 9:37 pm

Flint

Flint
Niveau 1

Flint keek haar rustig aan en even verdween dat lieve gezichtje van hem en werd het ingeruild door een totaal ander gezicht..een teder en meeleven maar misschien ook wel gebroken gezicht.
"Mijn zussen...het is misschien niet hetzelfde..maar ze probeerden me altijd overal van weg te houden...en dan vooral van m`n ouders..alle twee...m`n kleinste niet...daar was ze te jong voor"
Nadat hij dit had gezegd verwisselde hij weer van gezicht zodat de schattige rood hoofdige Flint weer terug kwam.

23Flint en courtney - Dublin Empty Re: Flint en courtney - Dublin Tue Nov 17, 2009 9:42 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1

Courtney keek medelevend."Awh, Flint. Dat moest erg rot voor je zijn," zei ze, terwijl ze hem een aai over zijn bol gaf."Hoe is het nu dan? Zaten je zussen ook op mhs?"

24Flint en courtney - Dublin Empty Re: Flint en courtney - Dublin Tue Nov 17, 2009 9:44 pm

Flint

Flint
Niveau 1

Flint schudden zijn hoofd en begon weer te glimlachen "Nee mijn oudste zus zit al op een vervolg opleiding en mijn jongere zusje wil niet op dezelfde school als ik...ze zegt dat ze niet eens in de buurt wil komen van zo`n zielig uitschot als ik"
Hij keek naar Courtney en glimlachte een beetje geforceerd "Maar dat maakt niet uit..." hij pakte vrolijk een koekje en stopte die in zijn mond, hij was hier niet om over zichzelf te praten, hij was hier om uit te zoeken hoe Courtney in elkaar zat.

25Flint en courtney - Dublin Empty Re: Flint en courtney - Dublin Tue Nov 17, 2009 9:50 pm

Courtney

Courtney
Niveau 1

Courtney trok een sipgezicht."Je moet het wel erg zwaar hebben dan," fluisterde ze. Ze wist zeker dat ze het niet zou kunnen vinden met het zusje van Flint. Ze glimlachte."Ohja, je moet kennis maken met mijn cultuur. Geloof me, mijn cultuur bestaat uit veel feesten. Geen idee hoe de ierse cultuur er uit ziet," zei ze grijnzend.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 3]

Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum