Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De vis trip ;D

4 posters

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

26De vis trip ;D - Page 2 Empty Re: De vis trip ;D Sun Nov 15, 2009 8:53 pm

Ben

Ben
Niveau 3

((Ik snap er niets meer van))

Ben pakte het touw maar aan van Terra, en hield het maar zo strak mogelijk.

http://somnium.forum2go.nl

27De vis trip ;D - Page 2 Empty Re: De vis trip ;D Sun Nov 15, 2009 9:08 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

((Ik ook niet What a Face ))

Mimiko ging weer zitten en keek over het water uit. 'Dus waar gaan we heen?', vroeg ze en ze probeerde met haar hand in het water te komen. Hij was net iets te kort en alleen topje van haar middel vinger raakte het koele water.

28De vis trip ;D - Page 2 Empty Re: De vis trip ;D Sun Nov 15, 2009 9:11 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra glimlachte "Een goeie visplek..." na een paar minuten gooide hij zonder pardon het anker over boord waardoor ze met een redelijke schok tot stilstand kwamen, hij keek naar Flint die met een perfecte salto overboord vloog.

29De vis trip ;D - Page 2 Empty Re: De vis trip ;D Sun Nov 15, 2009 9:12 pm

Flint

Flint
Niveau 1

Flint schoot door de plotselinge schok met een salto overboord en lande in het koele water, hij kwam boven en keek Terra pruilend aan "Nu is de vis zeker weer weg..."

30De vis trip ;D - Page 2 Empty Re: De vis trip ;D Sun Nov 15, 2009 9:17 pm

Ben

Ben
Niveau 3

Ben keek over de rand van de boot naar beneden. 'Heb je hulp nodig?' vroeg hij lachend.

http://somnium.forum2go.nl

31De vis trip ;D - Page 2 Empty Re: De vis trip ;D Sun Nov 15, 2009 9:18 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko rende geschrokken naar voren en keek over de punt naar Flint. Ze kon een lachje niet onderdrukken. 'Vast niet', zei ze lachend. 'Kan ze zwemmen, of moet ik je komen redden', ze zette haar hoofd in haar handen en keek hem aan.
Hij was nog zo klein en leek net een joggie van 10. Zelf was ze ook niet lang, waarschijnlijk kleiner dan hem maar hij was zo schattig.

32De vis trip ;D - Page 2 Empty Re: De vis trip ;D Sun Nov 15, 2009 9:21 pm

Flint

Flint
Niveau 1

Flint glimlachte en zwom een stukje achteruit "Het gaat wel" hij kwam weer dichterbij en kreeg het voor elkaar zijn duikbril en snorkel te pakken "Ik ga wel vissen kijken" en zonder nog wat te zeggen dook hij onder.

33De vis trip ;D - Page 2 Empty Re: De vis trip ;D Sun Nov 15, 2009 9:22 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra keek naar Mimiko en Ben "Behulpzaam dus..." hij grijnsde even en pakte de vishengels "Zullen we beginnen dan maar?"

34De vis trip ;D - Page 2 Empty Re: De vis trip ;D Sun Nov 15, 2009 9:23 pm

Ben

Ben
Niveau 3

Ben schudde lachend zijn hoofd. 'Hij lijkt op mijn kleine broertje,' verklaarde hij toen tegenover Mimiko en Terra.

http://somnium.forum2go.nl

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum