Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Ouderavond!!

+4
Ben
Ruşine
Emily
Yuu
8 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1Ouderavond!! Empty Ouderavond!! Sun Nov 08, 2009 7:00 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Jaja het is tijd voor OUDERAVOND! Alleen is dit niet de saaie ouderavonden zoals bij jou op school, maar een MAGIC HIGHSCHOOL ouderavond. Wat betekent dat? JUIST JA, PARTYHARDY! ((daskfdgksjdfgkdjsg)).
In de eetzaal deze keer, het is een chique gelegenheid maar laten we niet overdrijven. Neem je parents mee, show ze je vrienden en er lopen in totaal tien klonen rond van De Heerseres waar je ze mee kan laten praten.
HAVE FUN!

Maximaal aantal personen: maakt niet uit
Minimaal aantal regels: GEEN SPAM.

2Ouderavond!! Empty Re: Ouderavond!! Sun Nov 08, 2009 7:02 pm

Emily

Emily
Niveau 2

((PARTYHARDY ON TITANIIIIIIIIIIC!))

3Ouderavond!! Empty Re: Ouderavond!! Sun Nov 08, 2009 7:10 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine stond met een moeilijk gezicht bij de ingang van van de eetzaal te wachten. Ze vroeg zich af wie er zouden komen. Haar moeder wist het vast wel door haar broer. Arita had ze gebeld om het te laten weten. En ze had een brief naar dat ene adres op Ayao gestuurd, waar ze nog altijd niet was geweest. Eigenlijk best zenuwachtig stond ze in haar simpele donkerpaarse jurkje en zwarte hakjes te wachten.


((en wiens idee was dit ;a))

4Ouderavond!! Empty Re: Ouderavond!! Sun Nov 08, 2009 7:14 pm

Ben

Ben
Niveau 3

Ben stond met zijn ouders bedrukt in de deur opening. Zijn moeder Katia vertoonde direct populair gedrag en had al een paar leraren van vroeger aan gesproken. Zijn vader bleef wat meer bij hem in de buurt.

http://somnium.forum2go.nl

5Ouderavond!! Empty Re: Ouderavond!! Sun Nov 08, 2009 7:18 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu had voor de gelegenheid zijn oude schooluniform maar aangetrokken, maar dan wel met een nieuwe broek aangezien de oude was verscheurd door een stel leeuwen. De broek was nu niet donkergrijs maar zwart. Samen met zijn lichtgelige overhemd, zwarte jasje, rood twinkelende ogen en zilver glanzende haren was hij compleet. Met een beetje een steen in zijn maag liep hij de trap af naar de hal. Al snel zag hij zijn vader naast de deur naar de eetzaal. Hij leunde nonchalant tegen de muur, had zijn ontembare haren geprobeerd te temmen -iets wat hem aardig was gelukt- en droeg een pak dat precies uitstraalde hoeveel geld hij had. Yuu zuchtte. Waarom moest zijn vader toch altijd zo... overduidelijk zijn.
Er viel hem overigens nog iets op. De blik in zijn vaders ogen.
Oh god, hij was weer vrijgezel. Had hij het uitgemaakt met Melissa's vader?
Met tegenzin liep Yuu naar zijn vader toe. 'Yo,' zei hij kortaf terwijl hij naar zijn vaders schoenen staarde. Hij had hier absoluut geen zin in. Seth die zijn vader zou ontmoeten, zijn vader die Seth zou ontmoeten. En dan waren er ook nog Seth's ouders die hij moest imponeren en Carter's ouders die altijd zo aan hem plakten. Verdomme. Hij haatte ouderavond.

((Yuu's vader:
Ouderavond!! 5b1s8p))



Last edited by Yuu on Sun Nov 08, 2009 7:18 pm; edited 1 time in total

6Ouderavond!! Empty Re: Ouderavond!! Sun Nov 08, 2009 7:18 pm

Emily

Emily
Niveau 2

Aangezien het enige waarin Emily op haar vader leek haar ogen en huidskleur was viel het amper op dat de lichtbruin-harige man naast haar haar vader was, maar dat was hij toch echt. Nouja, niet dat iedereen zo bleek was als zij, maar goed.
Haar vader had verteld dat Thomas weer een terugval gehad had en haar moeder om die reden ook niet mee kon komen en Emily's humeur was niet super, integendeel. Beiden had ze al ontzettend lang niet meer gezien.
Emily zelf had zich niet heel speciaal aangekleed; gewoon een zwarte strakke broek en voor de verandering geen trui maar een lichtblauw, bijna witte blouse. Haar haren had ze wel opgestoken maar de helft was er alweer langsgevallen. Wat nou eigenlijk de bedoeling van deze avond was snapte ze echt niet.

7Ouderavond!! Empty Re: Ouderavond!! Sun Nov 08, 2009 7:24 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra had de hele avond al geen zin meer in wat dan ook, zijn moeder was er niet en zijn vader nu ook al niet meer.
Hij liep een beetje met een chagrijnig gezicht rond.

8Ouderavond!! Empty Re: Ouderavond!! Sun Nov 08, 2009 7:33 pm

Flint

Flint
Niveau 1

Flint liep met een smile de zaal in, aan zijn beide kanten liepen zijn ouders zijn vader rechts van hem en zijn moeder links.
Zijn moeder keek nogal chagrijnig om zich heen maar zijn vader liep met een soort glimlach rond.


http://cdn.myanimelist.net/images/clubs/1/92339m.jpg (Vader)

http://static.minitokyo.net/view/41/42/387141.jpg (Moeder)

9Ouderavond!! Empty Re: Ouderavond!! Sun Nov 08, 2009 7:35 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine staarde afwezig voor zich uit. In haar ooghoek zag ze Yuu naar een man toelopen, er maar vanuit gaand dat dat zijn vader was. Eigenlijk hoopte ze dat er niemand voor haar zou komen.
'Rusine!' riep een stem achter haar. Meteen draaide ze zich om. Met een grijns rende ze op de lange zwartharige vrouw af.
'ARITA!' Rusine omhelsde de vrouw lachend, waarna ze zich tot de lange jongen ernaast. 'Micheal! Wat doe jij nou hier?' Ze omhelsde hem ook en lachend sloeg de jongen zijn armen om haar middel. 'Je had toch zeker niet gedacht dat ik zo lang zonder jouw eeuwige commentaar had gekund?'


-Arita is haar pleegmoeder en Micheal is Arita's zoon-

10Ouderavond!! Empty Re: Ouderavond!! Sun Nov 08, 2009 7:59 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick's vader stapte tegelijk met zijn moeder naar binnen. Zijn moeders gezicht stond strak, zijn vader lachte vrolijk. Zijn vader begroette wat oude schoolvrienden en liep toen op hem af. Nick had gewoon wat nette kleding aangetrokken. Nick hield de foto in zijn hand bij het hoofd van de man die op hem af kwam. Dat was hem. Nick had de foto op een prikbord gevonden in zijn kamer, met de beschrijving: Ik (nicholas) met papa en mama Nick glimlachte."Pa," zei hij. Zijn moeder kwam er iets later bij. Dit was ook de vrouw van de foto."Mam," zei hij iets wat moeilijk."Ik.. voordat jullie ook maar iets zeggen: Ik ewet niet wie jullie zijn, of wie ik ben. Ik heb waarschijnlijk geheugenverlies geleden door een val in een donkere gang tijdens halloween." Nick zuchtte. Zijn vader keek hem rustig aan, maar zijn moeder viel hem direct om zijn hals."Lieverdje toch! Gaat het wel?" Edward Fiske kuchtte. Zijn moeder liet hem los, en wierp een boze blik op haar ex man. Edward grijnsde alleen maar."Je weet dus niet meer dat je vader en ik zijn gescheiden? Dat je vorige vakantie bij mij bent geweest?" zei zijn moeder. Nick keek haar aan, en schudde langzaam zijn hoofd.

11Ouderavond!! Empty Re: Ouderavond!! Sun Nov 08, 2009 8:03 pm

Seth

Seth
Niveau 3

“SETH, M’N JONGEN!” Met een joviale grijns om zijn lippen kwam James William Connor op een vuurrode variatie van Seth afgebeend.
Hij gaf de kleine opdonder een harde klap op zijn schouder en grijnsde zogenaamd zijn vaderlijke glimlach.
“Hoi pa,” mompelde Seth, terwijl hij beteuterd naar de grond staarde. “Zou je iets minder hard kunnen praten, straks weet-”
“ONZIN, haháha,” bulderde James ongestoord door, terwijl hij eens flink om zich heenkeek en zijn zoon nog een klap op zijn schouder gaf.
“ZO, ZOON.” Hij keek Seth grijnzend aan. “Heb je al kerels tot vrienden gemaakt?”
Seth werd lijkbleek.
“Eh.. zo....” Het was even stil.
“...zou je het kunnen noemen.”
James, die niet lette op zijn zoon, en al tot het volgende onderwerp was overgesprongen, legde een arm om Seth’s schouder en drukte hem stevig tegen zich aan.
De twee waren absoluut duidelijk te aanschouwen als vader en zoon.
De bruine haren, de hazelnoot kleurige oogjes.. Het enige wat hen overduidelijk en onoverwinnelijk onderscheidde, was iets dat Seth maar al te goed wist.
En het was iets dat Seth elke seconde bleker liet worden.
Het was vreselijk.
Zijn vader had een absolute hekel aan homo’s.

12Ouderavond!! Empty Re: Ouderavond!! Sun Nov 08, 2009 8:11 pm

Gast


Guest

Carter kwam de trap af gelopen. Hij zag zijn ouders in het midden van de zaal bij elkaar staan. Die had hij al een hele lange tijd niet meer gezien. 'Yo,' zei Carter met een vriendelijke grijns tegen zijn vader, die met zijn 1 meter 65 echt vreselijk klein was vergeleken bij zijn zoon. Zijn moeder, een prachtige vrouw waar Carter zijn lengte van had geërfd (ze was namelijk 1,89m) grijnsde op een precies dezelfde manier terug. 'Carter! Long time no see!' riep ze uit met haar zwaar Ierse accent dat ze in al die jaren dat ze in London had gewoond nog steeds niet had afgeleerd.
'Hoe gaat het met je training, Cartie?' vroeg zijn vader met een speelse grijns. Carter rolde met zijn ogen. Hij had zo'n godgruwelijke hekel aan zijn vader. 'Het gaat prima en noem me geen Cartie,' siste hij tussen zijn kaken door.
'Waar is Yuu?! Ik hoorde dat hij hier ook op school zit!!' riep zijn moeder dolenthousiast uit.
Carter's gezicht vertrok. Oja, zijn ouders waren dol op Yuu.
Ook dat nog.

((Carter's vader:
Ouderavond!! 2ufg4jk

Carter's moeder:
Ouderavond!! 278021))

13Ouderavond!! Empty Re: Ouderavond!! Sun Nov 08, 2009 8:17 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Ryuu! Wat leuk je weer eens te zien!' riep zijn vader enthousiast uit en voordat Yuu het kon voorkomen werd hij al in een innige omhelsing gedwongen tussen vader en zoon. Net op het moment dat hij zijn vader een stomp in zijn maag wilde verkopen hoorde hij plots een onbekende stem een hele bekende naam roepen. Hij voelde hoe zijn vaders greep verslapte en hoe zijn hoofd samen met dat van hem tegelijkertijd naar de bron van het geluid gingen.
Met grote ogen staarde Yuu naar Seth, die aan zijn zijde een man had die echt sprekend op hem leek.
Yuu's maag keerde zich tien keer om.
Oh god, Seth's pa.
'Yo Seth!' hoorde hij zichzelf uit gewoonte roepen, maar hij had gewild dat hij het niet gedaan had. Zijn vader stond naast hem en keek Seth naar Seth met een stel rode ogen die veel te doordringend en intimiderend waren.
Of keek hij nou naar Seth's vader?

14Ouderavond!! Empty Re: Ouderavond!! Sun Nov 08, 2009 8:24 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth's maag keerde zich om en hij voelde hoe zijn hoofd met een ruk omdraaide in de richting waarvan hij zijn naam had horen komen.
"YUU," piepte hij krampachtig, terwijl zijn blik van Yuu's vader, naar Yuu, en vervolgens naar zijn eigen vader gleed.
"SETH, m'n jongen, is dat een vriend?!" wilde zijn vader met een bekakt toontje weten.
Seth keek hem totaal verwilderd aan.
Hij had zich verdomme 17 jaar lang NIET met zijn zoon beziggehouden, en nu wilde hij plotseling de details van de relatie tussen hem en Yuu weten?!
Paniekerig draaide hij zich om, en trok hij aan de mouw van zijn vader.
"Nee, dat is geen vriend," siste hij gehaast en met een vuurrood hoofd. "Kom, kom we gaan.. eh.. we gaan- naar.." Zijn ogen werden groot.
"IK MOET NAAR DE WC," barstte hij krampachtig uit.

15Ouderavond!! Empty Re: Ouderavond!! Sun Nov 08, 2009 8:28 pm

Gast


Guest

'OH DAAR IS YUU!' riep Carter's moeder uit zodra ze Yuu in haar vizier kreeg. Voordat Carter haar kon tegenhouden was ze al in sierlijke passen naar hem en zijn vader toegelopen. 'Yuu, Ren, Hisashiburi!' riep ze uit met een stralende glimlach. Carter keek even naar zijn vader, die er enthousiast achteraan hobbelde. Verslagen sloeg hij zijn hand voor zijn hoofd. Hij besloot zijn ouders maar te laten voor wat ze waren en keek de zaal rond. Zijn blik viel op Emily, die er zoals gewoonlijk weer eens prachtig uit zag.

16Ouderavond!! Empty Re: Ouderavond!! Sun Nov 08, 2009 8:34 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu wilde net op Seth en zijn vader aflopen om zich maar gewoon over zijn frustraties heen te zetten en verder te gaan met zijn missie om Seth's vader compleet te imponeren toen er plots een vrouw voor zijn neus stond die net zo lang was als hij. Niet veel later sloeg een klein ventje enthousiast zijn armen om zijn middel.
'YUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!' riep hij vrolijk uit.
Yuu zuchtte verslagen.
Carter's ouders hadden hem gevonden.
'Hallo Iris, Terrence,' zei Yuu's vader met een vriendelijke glimlach, maar hij had zijn ogen nog altijd strak op Yuu en zijn vader gericht.
'Yuu, ga je me niet voorstellen aan Seth?' vroeg hij terwijl hij zijn zoon in zijn rug porde. Yuu slikte. Iris en Terrence keken even verbaasd van Seth, naar Seth's vader, naar Yuu en uiteindelijk naar Ren.
'Is dat je nieuwe vriendje?!' riep Terrence beteuterd uit. 'En Carter dan?!'
Yuu keek hem met een dreigende blik aan. 'Carter? Wie is dat?' siste hij op een pissig toontje. Hij wurmde zich uit zijn omhelsing en klopte wat stof van zijn mouwen. 'Oké pa, let's go,' zei hij terwijl hij zijn gezicht weer terug in de plooi trok en op Seth en zijn vader af liep. Zijn vader volgde hem met een geamuseerde twinkeling in zijn ogen die niet veel goeds betekende. Tot zijn ergenis hobbelden Carter's ouders achter hen aan.
'Hallo,' zei Yuu in zijn beste Engels tegen de vader van Seth. Hij stak zijn hand uit en glimlachte beleefd. 'Ik ben Yuu Takano, Seth's kamergenoot.'
Hij wierp even een korte blik op Seth en daarna op zijn eigen vader. Zijn vader keek hem intens verbaasd aan.
Was die idioot dan echt zo dom?! Natuurlijk ging hij Seth's vader niet vertellen dat hij iets meer was dan Seth's kamergenoot.
Dat ging Seth lekker zelf doen.

17Ouderavond!! Empty Re: Ouderavond!! Sun Nov 08, 2009 8:38 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine liet Micheal lachend los en keek verwachtingsvol naar de twee mensen voor haar. Ze waren allebei langer en hadden krullend zwart haar. Micheal was eigenlijk gewoon een langere, mannelijke versie van zijn moeder. Zelfs hun donkergroene ogen kwamen overeen. Nee, deze twee mensen waren duidelijk níet haar biologische familie. Maar Rusine hield meer dan wie dan ook van deze twee stervelingen die op de één of andere manier hier aangekomen waren. Lachend keek ze even om zich heen, waar ze Yuu en zijn vader zag, en Seth met een man die niet anders dan zijn vader kon zijn terwijl de arme jongen weer eens rood was. Nicholas stond eventjes verder bij twee mensen die waarschijnlijk zijn ouders waren. Ze vroeg zich af hoe het nu voor hem was.
'Dus, Rusine. Hoe is het hier? Hoe is het om met je.. met je trucjes te kunnen werken zonder dat iemand je raar aankijkt?' vroeg Arita, toen ze voelde hoe de stilte gevallen was. Rusine keek glimlachend op.
'Geweldig. Echt, geweldig. Ik kan zoveel dingen die .. die zo geweldig zijn en en en en..' begon ze al.

18Ouderavond!! Empty Re: Ouderavond!! Sun Nov 08, 2009 8:42 pm

Seth

Seth
Niveau 3

James had binnen no-time de kippenkracht van zijn zoon afgeschud, en duwde enthausiast zijn hand in die van de charmante kerel.
"James William Connor, very pleased to meet you," declameerde hij met zijn Londense accent. Hij glimlachte even een pompeus glimlachje, en gaf zijn zoon een joviale klap op zijn schouder.
"ZOON, ik dacht dat je zei dat je hem niet kende!"
Seth werd vuurrood en keek Yuu met grote ogen aan.
"Nee!" piepte hij met een klein stemmetje, "ken ik ook niet, ken ik ook niet! Ik eh.. ik ben net.. van kamer veranderd. Ik ken Yuu helemaal niet, toch Yuu! TOCH."
Hij wierp Yuu een smekende blik toe en klemde zijn hand om zijn vader's arm.
Hij moest hier een eind aan maken.
Voor dingen héel erg uit de hand zouden lopen.
"PA, KOM, WE GAAN, NAAR.. NAAR.. WE GAAN NAAR BUITEN."
Met een rood hoofd begon hij aan zijn vader's arm te trekken, maar die gaf niet mee. Zijn vader keek Yuu en zijn vader nog even enthausiast aan.
"Oh-" zei James ineens, terwijl hij zijn hand naar zijn borst bracht en Ren diep geschokt aankeek. "Excuseert u mij, ik ben James William Connor," zei hij, terwijl hij zijn hand naar de kerel uitstak en zijn charmante glimlach op zijn gezicht zette.

19Ouderavond!! Empty Re: Ouderavond!! Sun Nov 08, 2009 8:49 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu hoorde zijn vader een zacht gegrinnik uitstootte en de huiveringen schoten over zijn lichaam toen hij zag welke blik zijn vader in zijn ogen had toen hij de hand van James William Connor schudde.
'Ren Takano,' zei hij met zijn stem die altijd de hele zaal overheerste. 'Londen, hm? Londen is een mooie stad. Bent u helemaal met het vliegtuig over komen vliegen voor deze avond?' vroeg zijn vader. Yuu trok langzaam wit weg.
Blijkbaar had hij zijn zwakte voor een Engels accent niet van een vreemde.
Verdomme, waarom moest zijn vader uitgerekend JAMES WILLIAM CONNOR ALS DOELWIT UITKIEZEN?!
Zijn blik schoot naar Seth, die net deed alsof hij hem niet kende.
'Seth, waar heb je het over. Natuurlijk ken ik je wel. Hoe kan iemand als jij nou geen indruk op me maken? U heeft een zeer getalenteerde zoon, meneer Connor. Seth kan veel dingen die... erg indrukwekkend zijn,' zei Yuu. Hij keek even met een duivels glimlachje naar Seth en daarna weer met zijn beleefde glimlach naar Seth's vader. Ondertussen had hij zin om zijn vader de kop eraf te bijten maar hij hield zich in, voordat Seth's vader straks nog dacht dat hij een psychopatische moordenaar was.

20Ouderavond!! Empty Re: Ouderavond!! Sun Nov 08, 2009 8:59 pm

Emily

Emily
Niveau 2

Emily volgde maar amper wat haar vader allemaal in haar moedertaal tegen haar aan het vertellen was en was zelf de zaal door aan het kijken, zoekend naar..- Carter. Zoals gewoonlijk reageerde haar lichaam er meteen op en voelde ze zich weer alsof ze vastgenageld stond aan de grond, terwijl ze tegelijkertijd graag naar hem toegelopen was, zeker nu zijn ouders even weg waren.
In plaats daarvan liet ze een glimlachje op haar gezicht ontstaan en zwaaide ze even zwakjes naar hem, in de hoop dat haar vader het niet zou opmerken maar hij was blijkbaar gestopt met praten om in de richting te kijken waarin zij ook keek.
"Wie is die jongen?" vroeg hij opeens - waardoor Emily opschrok en snel haar blik van Carter afwendde.
"Dat is eh! Carter!" reageerde ze snel. "Hij is eh.. gewoon.. een vriend," ging ze vervolgens verder, vanuit haar ooghoeken nog eens naar Carter kijkend. Ja, dat was hij. Toch? Dat was wat hij had verteld dat ze moesten zijn, dus dat waren ze.
Toen ze merkte dat haar vader hem nog aan het bestuderen was alsof het haar vriendje wel was stootte ze hem in zijn zij. "Niet zo staren!" siste ze bijna onhoorbaar in de hoop dat het niet opviel. Om de aandacht af te wenden begon ze gewoon weer een heel verhaal in voor de meesten onbekende taal, al sloeg het nergens op. Haar vader was toch de enige die het verstond.

21Ouderavond!! Empty Re: Ouderavond!! Sun Nov 08, 2009 9:00 pm

Seth

Seth
Niveau 3

"Ik moest in New York zijn, voor zaken," meldde James met een kort knikje, terwijl hij totaal niet doorhad welke dubbelzinnigheden zich in Ren's ogen afspeelden. Hij was nooit zo goed geweest in dat soort dingen.
Seth keek een beetje wantrouwig van Yuu's vader, naar zijn eigen vader, en vervolgens weer terug naar Ren. Hij herkende die blik.
Zijn ogen werden groot en hij keek Yuu wanhopig aan.
Die hielp echter totaal niet, en kraamde allemaal vreselijk genante dingen uit, zodat zijn hoofd vuurrood werd en hij zich krampachtig aan zijn vader's arm vastklemde.
"OH- IS HET HEUS," bulderde James, die zijn zoon trots aankeek. "Ja ik heb altijd al geweten dat hij een bêta-knobbel heeft, en natuurlijk is zijn onmiskenbare aanleg voor Cricket iets dat altijd al in de familie heeft gezeten." Hij grijnsde trots en keek Yuu's vader hooghartig aan.
"Ja, ik wil niet arrogant overkomen, maar ik heb welzeker in de London Cricket Union gezeten." Hij liet even een stilte vallen, om een charmante hand door zijn bruine haren te halen.
"Maar we weten allemaal Seth's grootste talent, is het niet!" grijnsde hij, terwijl hij Yuu's vader een mannen-onder-elkaar blik toewierp.
"Seth is een enorme ladiesman."

22Ouderavond!! Empty Re: Ouderavond!! Sun Nov 08, 2009 9:13 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Zozo,' zei Yuu's vader. 'Toe maar, wat een talenten. Ik wou dat ik kon zeggen dat mijn Ryuu hier een talent had, maar voor zover ik weet is hij maar goed in één ding en dat i-'
Yuu gaf zijn vader een stoot in zijn zij en keek hem met een angstaanjagende blik aan. Zijn vader hield abrupt zijn mond.
'Let niet op hem, hij weet niet waar hij het over heeft,' zei Yuu, nog altijd op beleefde toon. Hij keek even naar Seth en grijnsde bij het horen van de opmerking van Seth's vader. Die Seth, blijkbaar had hij zijn vader nog niks verteld.
'Jaja, de meisjes zijn niet van hem af te slaan,' zei Yuu terwijl hij met twinkelende oogjes naar Seth's vader keek, die hij met de seconde interessanter vond. 'Al helemaal niet als ie bij mij in de auto zit.'
Yuu's vader veerde meteen weer op. 'JA! Dat is waar! Yuu heeft een fantastische auto. Een Aston Martin DB9, ik heb hem gekocht voor hem op een veiling. Hij komt uit de film 'Casino Royale' van James Bond. Het is een prachtstuk, al zeg ik het zelf,' zei zijn vader trots. Blijkbaar had hij het idee dat James hem had uitgedaagd tot een potje opscheppen of iets dergelijks.
'Ach het is maar een auto,' merkte Yuu droogjes op. Hij knipoogde even naar Seth.

23Ouderavond!! Empty Re: Ouderavond!! Sun Nov 08, 2009 9:24 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth keek Yuu's vader met grote ogen aan.
"Ja..." kraamde hij een beetje gehypnotiseerd uit. Maar al snel werd zijn gemompel overstemd door Seth's vader die bulderend lachte.
"DE ASHTON MARTIN, natuurlijk!" Hij gaf Yuu's vader een joviale klap op zijn schouder en grijnsde breed. Dus die vent had een aardige portomonnee? Hij begon de kerel steeds meer te mogen.
"Wij Londonenaren weten wel hoe we auto's moeten bouwen, natuurlijk. Ik zou graag zeggen dat ik zelf in een Suzuki rondreed, maar ik moet het van mijn nationalistische kanten hebben." Hij liet een glunderende stilte vallen.
"De Rolls Royce Phantom." Hij knikte een arrogant knikje en knikte naar Yuu.
"En over die vrouwen- ik zou graag om details vragen, maar Seth heeft me alles al verteld." Hij grijnsde naar zijn zoon, en pochte openlijk met de enorme relatie die de twee hadden.
Ik bedoel maar.
Seth had immers verteld over AL zijn liefjes.

24Ouderavond!! Empty Re: Ouderavond!! Sun Nov 08, 2009 9:32 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu floot tussen zijn tanden door. 'Chique hoor,' zei hij. Zijn vader zette plots een stap dichterbij James. Ho god wat ging die doen? 'Een Rolls Royce, prachtig. Daar heb ik er zelf ook drie van voor het personeel,' merkte zijn vader met een hooghartig glimlachje op. Yuu zuchtte. blijkbaar was er een soort race ontstaan over wie er het meeste geld had. 'Maar vertel eens, James, wat voor zaken doe je precies? Ik ben erg benieuwd,' zei Ren. Yuu keek even argwanend naar zijn vader die plotseling een beetje aanvallend deed. Zijn blik schoot weer naar Seth.
Vertelde Seth zijn vader over zogenaamde liefjes zodat zijn ware aard geheim zou blijven?
Ergens vond hij dat vervelend, maar hij dwong zichzelf er niet kwaad om te worden. Hij had zijn homosexualiteit ook vijf jaar lang verborgen gehouden totdat hij het eindelijk aan zijn vader durfde te vertellen.
'Pa, hou is op met deze man zijn status te pijlen. Je kan toch wel zien dat hij een welvarend persoon is? Laten we alsjeblieft geen wedstrijdje houden om wie er het meeste geld heeft, want dat antwoord weet je toch wel,' zei Yuu op een strenge toon. Hij had zin om Seth's hand te pakken en weg te lopen maar aan de andere kant durfde hij zijn vader niet alleen te laten met die van Seth.

25Ouderavond!! Empty Re: Ouderavond!! Sun Nov 08, 2009 9:47 pm

Seth

Seth
Niveau 3

James lachte beleefd en klopte Ren vriendelijk op zijn schouder.
"Kom kom, laten we naar je zoon luisteren."
Seth fronste en keek zijn vader ongelovig aan. Oke, dit moest gevolgd worden door iets-
"Het gaat immers ook niet om hoeveel geld je hebt, maar vooral om je familie, en of je van hoge komaf bent."
Seth werd vuurrood en trapte zijn vader op zijn voet.
Hoe durfde die kerel te beweren dat familie het allerbelangrijkste was? Idioot dat het was. Hij was verdomme nooit thuisgeweest, en nou kwam hij met zoiets aan?
In een van de weinige echte vlagen woede keek hij zijn vader kwaad aan, en trok hij zijn schouders op.
"Mijn zoon bijvoorbeeld," ging James met een triomfantelijk toontje verder, "die heeft al meer dan een jaar een relatie met Georgina Sparks of Nottingham Park."
Hij grijnsde breed en sloeg zijn zoon op zijn schouder.
"Zijn moeder en ik hebben de trouwplannen al op tafel HAHAHAHA," bulderde James, die zichzelf hoogst amuserend vond, en eindelijk een heldere reden in het bestaan van Seth had gevonden.
Hij kon immers fantastisch met hem lopen pochen.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum