Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Seth's Fantastische Cadeau

2 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down  Message [Page 3 of 4]

51Seth's Fantastische Cadeau - Page 3 Empty Re: Seth's Fantastische Cadeau Fri Oct 30, 2009 11:12 pm

Seth

Seth
Niveau 3

(HAHAHAHAHHAHAHA)
(oke even overschakelen hahahaha)
(*kucht*)



"YUU HAAL DIE DINGEN VAN ME AF, YUU WAAR BEN JE MEE BEZIG, YUU HOU OP! HOU OP!" tierde Seth, paniekerig, terwijl hij wild heen en weer hupste en Yuu doodsbang aangaapte.
"YUU- w-waar ben je m-mee bezig!" Zijn hart ging wild tekeer en alhoewel hij dondersgoed wist dat Yuu jarig was.. HIJ KON TOCH NIET ZOMAAR VASTGEBONDEN WORDEN.
Verwilderd probeerde hij zijn brein op orde te krijgen, maar Yuu's uitdrukking maakte hem in de war, en al snel wist hij niet meer wat er in godsnaam aan de hand was.

52Seth's Fantastische Cadeau - Page 3 Empty Re: Seth's Fantastische Cadeau Fri Oct 30, 2009 11:15 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu liet zich achterover vallen op het matras zodat hij nu lag en Seth bovenop hem zat. Hij legde zijn handen onder zijn achterhoofd en keek Seth breed grijnzend aan.
'Ik ben jarig vandaag, dus ik trakteer,' zei hij met fonkelende oogjes.
'Je mag vandaag alles bij me doen wat je maar wil, op één voorwaarde,' zei Yuu. Hij knikte even naar Seth's vastgebonden armen.
'Je mag geen handen gebruiken.'



Last edited by Yuu on Fri Oct 30, 2009 11:47 pm; edited 1 time in total

53Seth's Fantastische Cadeau - Page 3 Empty Re: Seth's Fantastische Cadeau Fri Oct 30, 2009 11:31 pm

Seth

Seth
Niveau 3

“G-..geen ha..handen.. ge.. ge.. IK.. IK MAG GEEN H-HANDEN GEBRUIKEN?!”
Totaal van de kaart sodemieterde Seth van het matras, zodat hij in een onhandige pose van wild maaiende armen en benen op de grond landde. Haastig krabbelde hij overeind.
Een rood aangelopen hoofd met haren die wild alle kanten oppiekten keek Yuu doodsbang aan.
“Ik kan toch niet.. Yuu, dat kan dat datdatdata.. DAT KAN TOCH NIET DAT IS GEWOON PERVERS EN..!”
Verstrooid ademhalend deinsde hij achteruit, draaide hij zich om, en beende hij in totale paniek naar de andere kant van het terras.
Zonder handen.
...Wat dacht Yuu wel allemaal niet?! DAT HIJ DAT KON, DAT HIJ.. DAT HIJ DAT KON.
Gefrustreerd en paniekerig ramde hij zijn voet tegen de balustrade, zodat een harde pijnscheut hem ietwat bij zinnen riep.
Het is Yuu’s verjaardag, Seth,’ begon een engeltje, dat veelste duivelse vormen had aangenomen. ‘Jij moet Yuu entertainen op zijn verjaardag.
...
ENTERTAINEN.
Hopeloos staarde Seth naar de bosrand. Hij kon normáal gesproken al niet entertainen, laat staan op dít gebied!
Hou nou eens je mond. Wat denk je dat Yuu wel niet denkt,’ begon het duivelse ding, dat nu een hele andere weg insloeg. ‘Jij bent toch de man. Nou. BEWIJS DAT DAN.
Seth’s ogen vlogen open, en hij keek verwilderd over zijn schouder.
Hij was een man.
Hij was.. een man.
Ja.
Dat was waar.
Een vastberaden uitdrukking gleed over zijn gezicht, en hoewel zijn maag hevig kriebelde en zijn benen heen en weer zwieberden van de zenuwen, wist hij zich toch langzaam maar zeker terug te werken naar het matras. En naarmate hij liep, veranderden de zenuwen in zelfverzekerdheid.
Dit zou lukken. Verdomme. Dit zou lukken en Yuu zou denken dat hij zowaar een man was.

Seth hield kalm halt voor het matras, en een grijns spreidde zich langzaam maar zeker uit over zijn gezicht.
“So,” begon hij, met twee fonkelende bruine oogjes, “I suggest we start right....” Hij kroop op zijn knieën over het matras, boog over Yuu’s boxer, en wierp hem een laatste blik toe.
“..Here.”
Hij zette zijn tanden in de stof, trok, en wist het ding wonderbaarlijk genoeg met een simpele beweging van Yuu’s lichaam te trekken.

54Seth's Fantastische Cadeau - Page 3 Empty Re: Seth's Fantastische Cadeau Fri Oct 30, 2009 11:39 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Een siddering van honderden gevoelens bij elkaar trok van zijn onderlichaam naar zijn buik, borst en bleef uiteindelijk ergens op zijn rug hangen, waar hij overging in een huivering die zich door zijn hele lichaam verspreidde. Met glinsterende oogjes keek Yuu naar Seth die wonder boven wonder zijn fantastische idee aanvaarde. Hij probeerde zich voor te bereiden op alle geweldige dingen die zouden komen gaan maar elke keer als hij dat probeerde schoten zijn herinneringen naar oude ervaringen en die probeerde hij nou juist te ontwijken omdat ze gepaard gingen met een zeker persoon. Vandaar dat hij uiteindelijk maar besloot om zijn gedachtes te laten varen. Hij balde zijn handen tot vuisten en liet ze ergens naast zijn hoofd op het matras liggen terwijl hij naar Seth keek en aanschouwde wat voor ideeën die jongen nu allemaal in zijn hoofd had.
Ondertussen schoten de tintelingen van verrukking nog altijd door zijn lichaam en kriebelde zijn buik onophoudelijk.
Een lichte, koortsachtige blos was op zijn gezicht verschenen. Seth wist half niet hoe gevoelig hij voor al zijn aanrakingen was.

55Seth's Fantastische Cadeau - Page 3 Empty Re: Seth's Fantastische Cadeau Sat Oct 31, 2009 12:00 am

Seth

Seth
Niveau 3

Oke, gezien Seth echt een ramp was in dit soort dingen, en gezien Yuu sowieso zijn aanrakingen niet zo fantastisch vond, nam Seth zich voor dit beter te doen dan hij het ooit had gedaan.
Hij moest dit op de Yuu manier doen. Hij moest dit.. hardhandig aanpakken. Of nouja. Zonder handen dan.
Langzaam draaide hij zijn hoofd, zodat hij Yuu nu recht aankeek. Met een pervers grijnsje op zijn gezicht – dat hem gek genoeg helemaal niet zoveel moeite kostte – kroop hij over Yuu’s lichaam. Met zijn knieën naast Yuu’s borstkast geplant leunde hij langzaam voorover, zodat een stel warrige bruine haren over zijn voorhoofd vielen, en tegen Yuu’s voorhoofd prikten.
“I..” fluisterde hij, zijn Engelse accent tegen Yuu’s lippen wasemend, “am going to do this right.”
Zijn adem schoot in onregelmatige stootjes naar buiten, terwijl hij zijn lippen even zacht op die van Yuu drukte, zogenaamd speels in zijn lip beet, en toen langzaam afdwaalde naar zijn hals.
Terwijl het ondeugende grijnsje opnieuw verscheen op zijn gezicht, stak hij heel gedurfd zijn tong naar buiten, en liet die in een heleboel creatieve rondjes over Yuu’s borst dwalen.
Licht hijgend van concentratie begon hij steeds meer te beseffen dat hij helemaal niets te vrezen had.
Hij was de man.
Hij WAS de man.
Dit was verreweg zijn passie- zijn ultieme talent.
Met een grijns die steeds breder werd wierp hij een laatste blik op Yuu’s gezicht, en opende hij langzaam zijn mond.
“And now for the fun part,” mompelde hij, en hij schudde zijn bruine haren uit zijn gezicht.
Met een kriebelende onderbuik en een fonkelende blik in zijn ogen, keerde hij zijn hoofd naar beneden, waar Yuu’s onverkende delen hem enthausiast aanstaarden.
Hij haalde diep adem, zakte naar beneden, en deed toen iets waarvan hij nooit gedacht had dat hij het zou durven.
Hij sloot zijn ogen, en probeerde fronsend de herinnering van Yuu’s zogenaamde BJ te herhalen, maar het was veel moeilijker dan hij dacht. Zijn hoofd was compleet overgenomen door het verslingerende gevoel dat zijn lippen aan Yuu gekluisterd hield, wat rationeel nadenken ontzettend ingewikkeld maakte.
Misschien moest hij maar eens stoppen- hij wist zeker dat Yuu niet zo lang door was gegaan.
Hm.
Nee.
Het kon nog wel even wachten.
Met een rood hoofd klemde hij zijn knieën dichter om Yuu’s benen, en vielen er een paar vergeten bruine haren over zijn gezicht, terwijl Seth totaal niet door leek te hebben waar hij was en hoe hij erin verzeild was geraakt.
Nee.
Seth had het druk.
Want Seth was bezig.

56Seth's Fantastische Cadeau - Page 3 Empty Re: Seth's Fantastische Cadeau Sat Oct 31, 2009 12:12 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu's ene vuist had zich diep tegen het matras gedrukt, terwijl zijn andere vuist naar zijn mond schoot. Met al zijn kracht zette hij zijn tanden erin en zo lukte het hem aardig om een kreet te smoren en te reduceren tot een vreemd piepje dat hij bij nader inzien toch eigenlijk nog een stuk erger vond. Zijn hoofd werd meteen knalrood en hij staarde met uiterste concentratie naar de sterrenhemel boven zijn hoofd, terwijl zijn hele lichaam compleet werd overgenomen door het fantastische gevoel dat via Seth's lippen door zijn hele lichaam schoot. Zijn vuist piepte van de pijn onder de vele kracht die Yuu er met zijn tanden in zette maar het kon hem niks schelen. Als hij nu zijn mond gewoon op de vrije loop liet dan zou hij Seth nooit meer durven aankijken van het geschreeuw dat eruit zou komen.
Zijn andere hand schoot nu naar Seth's hoofd, waar hij zich vastgreep in Seth's haar en daar een nieuwe energiestoot op afreageerde. Zijn hart bonkte ver boven zijn range, zijn haren leken merkwaardig genoeg uit zichzelf te verwilderen en zijn oogjes waren een beetje waterig van de inspanningen die zijn lichaam op het moment vertoonde. Nog altijd durfde hij niet omlaag te kijken, waar Seth fantastisch werk deed.
Dit was gewoon onverdraaglijk.

57Seth's Fantastische Cadeau - Page 3 Empty Re: Seth's Fantastische Cadeau Sat Oct 31, 2009 12:21 am

Seth

Seth
Niveau 3

Met een ruk schoot hij terug naar de realiteit, toen er iemand ineens aan zijn haar trekte*. Met een pijnlijk gezicht keek hij wild overeind, zodat de wazige wereld langzaam duidelijk werd.
Zo ook Yuu's gezicht.
Zijn ogen werden groot, en al zijn goede hoop verslapte.
Haastig dook hij achterover, zodat het ding (ajkdkakldfjalskdfj) uit zijn mond viel. Compleet verward veegde hij zijn mond tegen zijn schouder, en keek hij Yuu fronsend aan.
"Sorry," fluisterde hij, met een brok in zijn keel. "Ik wist niet wat me overkwam ik dacht- ik wist niet.. sorry, ik wilde.. ik wilde.."
Verstrooid hapte hij naar adem en keek hij over zijn schouder naar de andere kant van het terras.


*HAHAHAHAHAHAH

58Seth's Fantastische Cadeau - Page 3 Empty Re: Seth's Fantastische Cadeau Sat Oct 31, 2009 12:26 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu's blik schoot naar Seth die plotseling stopte en in de hitte en verwarring van zijn lichaam wist hij zich totaal niet in te houden en haalde hij zijn vuist uit zijn mond om met een zacht hees stemmetje iets te kunnen fluisteren.
'Niet... stoppen...' kwam er met veel moeite uit. Meteen kleurden zijn wangen dieprood terwijl hij zijn vuist lichtelijk gefrustreerd weer in zijn mond stak. Met zijn andere hand greep hij Seth bij zijn arm en trok hij hem weer naar beneden, terwijl hij hem met een vreemd soort blik aankeek die totaal niet bij hem paste. Zijn ogen waren overgoten van een plotselinge onschuld, vermengd met een vlammend verlangen dat Seth precies vertelde hoe hij zich op het moment voelde.

59Seth's Fantastische Cadeau - Page 3 Empty Re: Seth's Fantastische Cadeau Sat Oct 31, 2009 12:33 am

Seth

Seth
Niveau 3

"W..w-wat?" hakkelde hij hees, terwijl hij Yuu een ongelovige blik toewierp. Zijn binnenste maakte een duizelingwekkend sprongetje. Yuu keek hem aan met een blik die zijn hele lichaam liet tintelen, en plots vond Seth de moed om een klein grijnsje over zijn gezicht te laten uitspreiden.
Oh.
Dus Yuu vond het leuk?
...
Nou dan kon hij het krijgen ook.
"Oh, so.. you like it?" snoof Seth, die grijnzend zijn haar uit zijn gezicht schudde en Yuu met een fonkelende blik van triomf en trots aankeek.
"Well.. in that case.."
Langzaam boog hij zich voorover, en opende hij zijn mond.
Met een wild gezwier in zijn onderbuik zette hij nog veel meer passie in zijn subtiele gedoe, en al snel belandde hij in een wilde roes die hem verslagen om Yuu liet heenkrommen.
Zijn ogen waren gesloten, zijn tenen krulden zich wild heen en weer, en zijn hart maakte euforische sprongetjes.

60Seth's Fantastische Cadeau - Page 3 Empty Re: Seth's Fantastische Cadeau Sat Oct 31, 2009 12:38 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu kon zichzelf wel voor zijn kop slaan om zijn stomme actie, maar zijn lichaam leek het daar totaal niet mee eens te zijn en nam al snel weer de overmacht. Yuu kromde zijn rug waardoor hij een beetje overeind kwam en greep zich weer vast aan Seth's hoofd terwijl hij hem ondertussen zo min mogelijk probeerde te storen. Hij beet zijn lip zo'n beetje kapot en stootte ondertussen onregelmatige ademhalingen uit. Hij keek met oogjes die smeekten om genade naar beneden en wenste aan de ene kant vurig dat het onverdraagelijke gevoel op zou houden, maar aan de andere kant wist hij zeker dat hij Seth zou vermoorden als hij het weer waagde om te stoppen voordat hij het had afgemaakt.
En net toen hij dat dacht was het zover.

((AHAHAHAHAHAA))

61Seth's Fantastische Cadeau - Page 3 Empty Re: Seth's Fantastische Cadeau Sat Oct 31, 2009 12:47 am

Seth

Seth
Niveau 3

Wild naar adem happend liet hij zich totaal afgepeigerd naast Yuu op het matras vallen. Terwijl zijn borstkast onregelmatig op en neer bewoog, keek hij totaal verwilderd naar de sterrenhemel boven zijn hoofd.
"J-..jezus," wist hij een beetje verward uit te brengen, terwijl hij verstrooid naar de sterren bleef staren.



Last edited by Seth on Sat Oct 31, 2009 12:55 am; edited 1 time in total

62Seth's Fantastische Cadeau - Page 3 Empty Re: Seth's Fantastische Cadeau Sat Oct 31, 2009 12:54 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu was absoluut niet in staat om iets uit te brengen. Hij had zijn handen voor zijn gezicht geslagen en probeerde tot rust te komen, maar het ging niet helemaal. Zijn borstkas ging nog altijd wild op en neer en de kleur van zijn hoofd had blijkbaar nog lang geen zin om weer normaal te worden. Door zijn lichaam ebden de gevoelens die hij zojuist had gevoeld nog tintelend na. Het duurde zeker twee minuten voordat hij erin slaagde zijn handen van zijn gezicht te halen en een blik op Seth naast hem te werpen. Zijn ogen fonkelden op een waterige manier en hadden een lichtelijk gefrustreerde blik omdat hij zijn 'coole' masker compleet had laten vallen.
Maar zijn mondhoeken hadden zich als een gelukzalig glimlachje omhoog gekruld. Trillerig gleed zijn hand naar Seth toe waar hij hem liet rusten op zijn wang.
'Beste... verjaardagscadeau... ooit,' wist hij tussen zijn zware ademhaling door te fluisteren.

63Seth's Fantastische Cadeau - Page 3 Empty Re: Seth's Fantastische Cadeau Sat Oct 31, 2009 12:58 am

Seth

Seth
Niveau 3

Seth keek met grote ogen in die van Yuu, en voelde hoe er een warm vuurtje in zijn hart oplaaide.
"Congratulations," fluisterde hij, terwijl hij de intense trots tot zich door liet dringen. Yuu had het wel leuk gevonden, sterker nog, dit was zijn beste verjaardag ooit!
Maar toch zat hem iets dwars.
Dat waren namelijk zijn handen, die hem in een nogal ongemakkelijke houding deed liggen.
"En nu wil ik hieruit," beval Seth, die dankzij zijn succes ineens begon te denken dat hij hier wel eens even de dienst uitmaakte.

64Seth's Fantastische Cadeau - Page 3 Empty Re: Seth's Fantastische Cadeau Sat Oct 31, 2009 1:02 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu wachtte nog een tijdje tot hij in iedergeval zijn ademhaling weer onder controle had voordat hij weer actie ondernam. Hij rolde zich over Seth heen en keek hem met een ontdeugend grijnsje en nog altijd een rode blos aan.
'Vooruit dan maar,' fluisterde hij met zijn lage stem. Hij nestelde zijn handen in Seth's haar en drukte even een kus op zijn lippen. Vlak daarna gleed hij met zijn handen naar Seth's rug waar hij met wat simpele bewegingen Seth's polsen bevrijdde.

65Seth's Fantastische Cadeau - Page 3 Empty Re: Seth's Fantastische Cadeau Sat Oct 31, 2009 1:05 am

Seth

Seth
Niveau 3

Opgelucht wurmde hij zijn armen onder zijn rug vandaan, en twijfelde hij even voor hij blozend zijn hand met die van Yuu verstrengelde.
Hij keek ontwijkend over zijn schouder en voelde hoe het trotse glimlachje maar niet van zijn gezicht wilde glijden.
Haastig keek hij weer naar Yuu's gezicht.
"Ik wist niet dat ik dat kon!" piepte hij glunderend.

66Seth's Fantastische Cadeau - Page 3 Empty Re: Seth's Fantastische Cadeau Sat Oct 31, 2009 1:10 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Ik ben onder de indruk,' bromde Yuu. Hij had nog steeds niet echt veel kracht om uitvoerig enthousiast te vertellen hoe geweldig Seth wel niet geweest was en dat hij dit het liefst elk moment van de dag deed ook al betekende dat dat hij daarvoor zijn imago compleet overboord moest gooien. Hij keek een tijdje verstrooid naar hun ineengestrengelde handen en glimlachte vaagjes.
Maar plotseling drong er iets belangrijks tot hem door.
'Hé, en jij dan?!' riep hij plots uit. Hij was altijd gewend om de persoon te zijn die al het plezier verzorgde, in plaats van dat hij het beleefde. Hij had Seth nog totaal geen plezier bezorgd. Niet dat hij daar nu nog genoeg kracht voor had, maar dit klopte natuurlijk niet.
Wat was een geweldige nacht als deze zonder Seth's fantastische reacties als Yuu weer eens zijn perverse trucjes op hem uitvoerde?

67Seth's Fantastische Cadeau - Page 3 Empty Re: Seth's Fantastische Cadeau Sat Oct 31, 2009 1:14 am

Seth

Seth
Niveau 3

Seth keek geschrokken op en werd meteen vuurrood.
"NEE-!" riep hij verwilderd, en hij beet haastig op zijn lip. "Nee ik hoef niet, eh.. te.."
Hij slikte zijn woorden in en fronste.
Waarom klonk het alsof ze aan het discussiëren waren of hij ook een stukje taart wilde.

68Seth's Fantastische Cadeau - Page 3 Empty Re: Seth's Fantastische Cadeau Sat Oct 31, 2009 1:17 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Te..?' vroeg Yuu op een plagerig toontje terwijl hij ondertussen met zijn vrije hand allang naar beneden was afgedwaald en Seth's boxer naar beneden had getrokken die, zo zeldzaam als het moment was, deze keer eens NIET als eerst uit ging. Bij de reactie van Seth had hij allang een besluit genomen. Ook al was hij dan misschien vermoeid en licht in zijn hoofd en een beetje trillerig en vooral tintelig, hij ging Seth nog even uiterst vermaken.

69Seth's Fantastische Cadeau - Page 3 Empty Re: Seth's Fantastische Cadeau Sat Oct 31, 2009 1:19 am

Seth

Seth
Niveau 3

"Te.. te-! ... HEE WAT BEN JE AAN HET DOEN, IK WIL NIET, IK WIL NIET!"
Paniekerig probeerde hij zich uit Yuu's greep te bevrijden, terwijl hij op zijn lip beet en zijn tintelende onderbuik probeerde te negeren.

70Seth's Fantastische Cadeau - Page 3 Empty Re: Seth's Fantastische Cadeau Sat Oct 31, 2009 1:25 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu duwde Seth tegen zijn schouders tegen het matras en keek hem met een quasi strenge blik aan.
'Hé, als je probeert te vluchten bind ik je weer vast!' zei hij lichtelijk schor maar wel duister.
Hij plantte zijn lippen koppig in Seth's nek waar hij op maar liefst DRIE verschillende plekken zijn prachtige persoonlijke stempel tevoorschijn toverde, waarna hij afdwaalde naar zijn borst, er daar nog eens twee creeërde. Met zijn ene hand hand duwde hij Seth nog altijd bij zijn schouder tegen het matras en met zijn andere hand dwaalde hij in een rap tempo naar beneden om één van zijn gebruikelijke perverse trucjes uit te voeren.

71Seth's Fantastische Cadeau - Page 3 Empty Re: Seth's Fantastische Cadeau Sat Oct 31, 2009 10:49 am

Seth

Seth
Niveau 3

"S-...S-s-to-op!" hakkelde Seth, die tussen dat simpele woordje door heel wat naar adem snakte. Hij beet op zijn lip en sloot gefrustreerd zijn ogen, terwijl zijn handen zich verstrooid aan Yuu's schouders vastgrepen.
"H-hou.. h-ou.. o-op." Hij ademde totaal onregelmatig, en zijn ogen vlogen verward open, zodat de twee bruine hazelnootjes Yuu wanhopig aanstaarden.

72Seth's Fantastische Cadeau - Page 3 Empty Re: Seth's Fantastische Cadeau Sat Oct 31, 2009 12:30 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

((Okeee ik denk mijn post steeds in het Engels en als ik het naar het Nederlands ga vertalen klinkt het niet. En wie het waagt al m'n grammaticale fouten die ik sowieso ga maken nu te verbeteren bijt ik zijn hoofd eraf!))

Yuu grinned. He slowly continued his actions, putting a little more pressure into it. In the mean time he pressed his lips up against a lot of different places on Seth's body, enjoying the heat and smiling amused everytime he sensed that Seth had become a little hotter again. His free hand slowly moved up to Seth's shoulders, while he softly touched Seth's skin with the tips of his fingers. He glanced up, looked at Seth's irresistable face and felt at least a hundred shiverings flowing through his entire body. Immediately he decided to make things a little worse down there.
He was dying to find out how red Seth's face could actually become.

73Seth's Fantastische Cadeau - Page 3 Empty Re: Seth's Fantastische Cadeau Sat Oct 31, 2009 5:46 pm

Seth

Seth
Niveau 3

((ENGLISH<3))

There was indeed a difference between red, and, well.. Seth's head. And that difference had taken on vast sizes.
Seriously, one may truly state his head had mutated into a tomato. A tomato whose eyes stared completely frustrated into Yuu's, and whose body couldn't stop tinkling and wrinkling and doing other irrational unmanly acts.
And this last fact frustrated Seth more than ever.
This was YUU'S FREAKING BIRTHDAY, AND HE WAS TINKLING AND WRINKLING AND WHATEVER.
Aggravated by this – of course – very upsetting fact, Seth pressed his sweating hands against Yuu's chest, and hopelessly crawled to safety.
“I SAID STOP!” panicked Seth, whose eyes flashed to Yuu's face and obviously looked very very angry.
“This is YOUR birthday,” he continued, his voice's pitch dangling dangerously up and down. Frustrated as he was, he swept some wet brown hairs off his face and bit his lip.
“You should be the one.. err...”
He clenched his hands to fists and looked away.
“You should be the one having fun.”

74Seth's Fantastische Cadeau - Page 3 Empty Re: Seth's Fantastische Cadeau Sat Oct 31, 2009 9:31 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

*oke nu ga ik dus automatisch weer in het engels denken* OKEOKE. NEDERLANDS....

Yuu kroop achter Seth aan zodra die probeerde te ontsnappen en duwde zijn lippen streng op die van hem, om hem zo weer naar beneden te drukken. 'Wie zegt dat ik het niet naar mijn zin heb?' murmelde hij tegen Seth's lippen. Zijn handen streken langs Seth's lichaam naar zijn heupen. Met zijn ene hand streek hij over Seth's bovenbeen en zijn andere hand gleed weer koppig naar verboden gebied. 'In tegendeel zelfs,' fluisterde hij met zijn grommende stem, terwijl hij met duivels twinkelende oogjes in die van Seth keek in het korte moment dat hij zijn lippen even met rust liet. Met een vrolijk gezicht snoerde hij opnieuw Seth zijn mond en streek hij speels met zijn vingers licht langs Seth's been heen en weer. Met zijn andere hand versterkte hij op de één of andere manier duivels zijn greep. Zijn gezicht kon niet ophouden met grijnzen.
Seth plagen was toch altijd nog één van zijn favoriete bezigheden. Al helemaal als hij het hem tegelijkertijd ook naar zijn zin kon maken.
Muwhaha.

75Seth's Fantastische Cadeau - Page 3 Empty Re: Seth's Fantastische Cadeau Sat Oct 31, 2009 10:23 pm

Seth

Seth
Niveau 3

((ja anne en ik hebben besloten dit af te handelen in het engels, meer mogelijkheden. Rolling Eyes ))


Seth bit his lip and tried to cope with the intense amount of frustrations and strange electric shocks that raced up and down his spine, but failed miserably. He gasped a desperate gasp, and ended up curling hopelessly around Yuu’s hands. Though he really made an effort to keep his frustrations away from his vocal chord, he ended up crying out this hoarse variation of ‘STOP’.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 3 of 4]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum