Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

Training van Taiga

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4

Go down  Message [Page 4 of 4]

76Training van Taiga - Page 4 Empty Re: Training van Taiga on Mon Nov 02, 2009 6:39 pm

Gast

Guest
Taiga grijnsde en vloog pesterig weg, "pak me dan als je dat lukt!!" ze zei het weer even plagerig als dernet en ze vloog nog een stukje hoger.

77Training van Taiga - Page 4 Empty Re: Training van Taiga on Mon Nov 02, 2009 7:34 pm

Mido

Mido
Niveau 2
Zero die haar hoger zag vliegen stopte. '' het is dat het halloween is eh..'' Hij keek haar aan en kwam zogenaamd dichterbij, en sloeg met een dikke vaart naar beneden om weg te vliegen terug naar huis

((GEFLAST XD!))

http://mido-iraq.hyves.nl/

78Training van Taiga - Page 4 Empty Re: Training van Taiga on Mon Nov 02, 2009 7:37 pm

Gast

Guest
Taiga keek hem even verbaasd naar en vloog toen met een hoge snelheid achter hem aan. toen ze naast hem vloog keek ze even opzij. "ik moet nog wel even wennen dat jij nu ook kan vliegen" ze ze en glimlachte.

79Training van Taiga - Page 4 Empty Re: Training van Taiga on Mon Nov 02, 2009 7:44 pm

Mido

Mido
Niveau 2
Zero die langzaam de hele tijd weg vloog samen met haar bekeek haar zachtjes. '' Agh ik moet wel..'' Hij vergat ze eigen overhemd, agh het is er maar eentje. niet zo erg. Hij pakte haar hand vast en vloog samen met haar.

http://mido-iraq.hyves.nl/

80Training van Taiga - Page 4 Empty Re: Training van Taiga on Mon Nov 02, 2009 7:52 pm

Gast

Guest
Taiga keek nog even naar achter, ze was nu klaar... ze liet een poort verschijnen waardoor ze hier weg zouden komen. een licht straal schoot naar voor en een porrt voormde zich. Taiga vloog er samen met Zero doorheen.

((The End XD))

Sponsored content

Back to top  Message [Page 4 of 4]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4