Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De overloop tussen groep 01 en groep 02.

+4
Seth
Scarlett
Toushirou
Yuu
8 posters

Go to page : Previous  1 ... 12 ... 20, 21, 22  Next

Go down  Message [Page 21 of 22]

Seth

Seth
Niveau 3

Seth keek Yuu al even wanhopig aan, en beet op zijn lip terwijl de blos toenam.
"Maar.. over dat koken- ik dacht.. ik wilde het wel zeggen, maar toen met die kok, en ik dacht.. jij bent zoveel gewend.. en dan kom ik aan en.." Hij hapte naar adem en stampte zijn voet op de grond.
"IK VIND JE GEWOON ZO ENG," schreeuwde hij toen uit het niets. Meteen trok hij zijn hand naar zijn mond, en keek hij Yuu bang aan.

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu keek Seth met grote verschrikte ogen aan.
Seth vond hem eng.
Great, hij had het weer eens lekker voor elkaar.
Hij wilde iets zeggen, maar was totaal geschokt van Seth's plotselinge onthulling.

Seth

Seth
Niveau 3

Seth keek Yuu zo mogelijk nog veel banger aan toen hij opeens een uitdrukking kreeg te zien die hij nog nooit op Yuu's gezicht had bespeurd.
"Ik bed-doelde.. ik bed-doelde h-het n-iet zo! N-niet zo!" riep hij wanhopig uit, terwijl hij zijn eerdere woorden zonder het door te hebben tegensprak door Yuu's polsen vast te grijpen.
"Ik bedoelde.. als jij iets vies v-vind dan is dat veel erger dan.. dan.. andere mensen, omdat.. want jij b-bent Y-yuu en.. en j-jouw m-mening is b-belangrijk.. omdat.. "
Hij drukte gefrustreerd zijn voorhoofd tegen Yuu's borst en sloot paniekerig zijn ogen, terwijl hij zijn mond openrukte en hevig begon te blozen.
"Omdat ik.. ik.. omdat! OMDAT!"
Het was even stil.
"Omdat ik van je.. hou," stootte hij met een klein stemmetje uit.

Yuu

Yuu
Niveau 3

Een doodse stilte volgde terwijl Yuu Seth aankeek. Zijn grote geschokte ogen namen langzaam hun normale grootte weer aan. Zijn polsen brandden onder Seth's aanraking, evenals zijn hart brandde van Seth's woorden.
Hij wilde nog boos zijn. Zeggen dat zijn redenering totaal nergens op sloeg. Dat het onmogelijk was om iets wat hij kookte vies te vinden.
Maar zijn hoofd raakte overspoeld van de tintelingen die door zijn lichaam schoten en voordat hij het wist duwde hij Seth ruw tegen de boom achter hem. Hij greep zich vast in Seth's haren en duwde zijn lippen met nog altijd een lichte frustratie op die van hem.
Verdomme, daar ging hij weer. Waar was zijn zelfbeheersing gebleven?!

Emily

Emily
Niveau 2

Emily huiverde toen er een koude windvlaag lang haar gleed en ging snel dichter bij het vuur zitten.
Af en toe was er geschreeuw te horen van ergens in het bos maar wat er gezegd werd was niet te verstaan.
Helemaal in gedachten verzonken staarde ze naar het vuur, totdat haar ogen ervan begonnen te tranen en ze wat slaperig door haar ogen wreef. Ze mocht niet in slaap vallen, niet nu. Ze was alleen en Yuu was in de buurt. Wat als ze.. wat als ze nooit meer wakker kon worden? Nee. Dat mocht niet gebeuren.
Terwijl ze nog een laatste blik wierp op de plek in het bos waar Seth en Yuu verdwenen waren stond Emily op en wreef ze met haar handen over haar armen heen, om vervolgens een random richting het bos in te lopen, eentje waar Yuu en Seth niet waren. Als ze bij het vuur bleef zou ze toch zo in slaap vallen, en dat was nou net niet de bedoeling. Bovendien zouden die twee toch niet terugkomen en als ze dat al deden dan was Yuu waarschijnlijk nog steeds in een grafstemming. Misschien was het toch maar beter om alleen te lopen.

Emily

Emily
Niveau 2

Hoewel Emily zo voorzichtig mogelijk liep struikelde ze op den duur toch nog over een uitsteken boomwortel en viel ze voorover op de grond. Met een moeilijk gezicht ging ze rechtop zitten en wreef ze even over beide knieën, om daarna weer op te staan en nog wat voorzichtiger te lopen. Waar was ze in godsnaam heen gegaan?
Zoekend keek ze om zich heen, op zoek naar tekenen van leven, maar alles leek doodstil. "Carter?" probeerde ze eerst, misschien dat die nog in de buurt was. "..Nicholas?" iets later erna ook nog. "Hallo?" plakte ze er aarzelend nog aan vast.

Gast


Guest

Carter stond op. Hij rekte zich uit en keek even om zich heen. 'Emily is al lang weg. Ik ga haar zoeken. Maak jij ondertussen een vuur?' vroeg hij aan Nick, terwijl hij zijn lucifers uit zijn zak haalde die nu zo goed als opgedroogd waren. Zonder op antwoord te wachten slenterde hij het bos in, op zoek naar Emily.

Seth

Seth
Niveau 3

Seth voelde hoe de opluchting door zijn lichaam stroomde.
Gelukkig.
Yuu vergaf hem voor zijn openbaring, dan had hij het tenminste niet voor niets gezegd. Want eigenaardig genoeg vond hij het nog steeds moeilijk om de woorden over zijn lippen te krijgen.
Opgelucht zuchtte hij tegen Yuu's lippen, en gleden zijn handen krampachtig over Yuu's rug terwijl hij hem nog steviger tegen zich aanduwde. Alsof hij dacht dat Yuu elk moment weer in woede kon uitbarsten, en hij zoveel mogelijk Yuu wilde hebben voor hij hem van zich af zou duwen.



Last edited by Seth on Thu Oct 22, 2009 7:37 pm; edited 2 times in total

Emily

Emily
Niveau 2

Emily sprong gelijk twintig meter opzij toen ze opeens vlak naast zich geritsel en gekraak hoorde, maar kwam er al snel achter dat het maar een konijntje geweest was en langzaam kwam haar hartslag weer tot rustig.
Met haar handen voor zich uitgestrekt sloop ze door het bos en botste hier en daar met haar handen tegen een boomstam aan, waarna ze er snel omheen liep.
"Carter?' probeerde ze nog een keer, terwijl ze goed om zich heen keek of er niks bewoog. Zo ver was ze toch niet gelopen? Nee toch?

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu's bloed kookte. Deels van frustraties, deels van verlangens en deels van een heleboel energie die hij niet echt kon plaatsen. Zijn handen waren zeer onrustig. Hij liet ze door Seth's haar strijken, langs zijn overhemd glijden en streek ermee onder Seth's shirt, maar nergens leken ze tevreden te zijn. Hij wilde Seth's knoopjes losmaken maar kon de rust ervoor niet vinden dus in plaats daarvan besloot hij het maar anders op te lossen.
Hij greep de stof van het overhemd beet en trok het zo open. Alle knoopjes sprongen van de stof en vielen geluidloos in het gras. Tevreden streek Yuu met zijn handen over Seth's borst, terwijl er een klein grijnsje op zijn gezicht verscheen van zijn creatieve oplossing om dat overhemd uit te krijgen.

Gast


Guest

Al snel hoorde Carter Emily's stem. 'Emily?' riep hij aarzelend. Hij tuurde in het rond maar zag haar nergens. Zoekend stapte hij door een stel struiken heen. Hij keek even over zijn schouder maar knalde toen plots tegen een gedaante op. Verschrikt sprong hij achteruit, tot hij zag dat het Emily was.
'Hey! Ik zocht je al! Waar was je al die tijd?' vroeg hij bezorgd, terwijl hij even over zijn achterhoofd krabbelde.

Seth

Seth
Niveau 3

"MIJN O-OVER..h-..hemd," stootte Seth uit, die zijn protesten met goede moed was begonnen, maar al snel zijn stem moest laten dalen naar een gefluister.
Hij keek even naar zijn overhemd, dat naast hem op de grond viel, en beet op zijn lip. Ergens nam hij zich voor zijn hele houding tegen Yuu te veranderen. Het was beschamend dat hij altijd de eerste was die zijn kleren moest uitzwaaien, en bovendien..
Hij grijnsde.
Yuu had hem zelf heel subtiel laten weten dat Seth helemaal niet zó gefaald was met zijn armoedige poging van eerder die dag.

Emily

Emily
Niveau 2

Emily's reactie was precies hetzelfde als die van Carter; gelijk toen hij tegen haar aanbotste sprong ze naar achter om pas tot rust te komen tot de stem die sprak herkende.
Waar ze geweest was? Tja..
"Sorry!" zei ze maar gelijk vantevoren. "Ik ging eten zoeken maar ik vond niks en toen kwam ik bij Yuu en Seth uit en toen wist ik de weg niet meer terug en toen bleef ik zitten maar toen ging Yuu.. En.. Maar.. En toen waren ze allebei weg en en en ja. Toen was ik alleen en toen kwam jij dus en eh.. Sorry!" ratelde ze achter elkaar door zonder ook maar adem te halen. Het was eigenlijk ontzettend stom om zomaar weg te blijven en ze hoopte ook maar dat hij niet boos zou worden, zeker omdat Yuu erbij betrokken geweest was en de vorige nacht niet zo'n succes was.

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu keek Seth met samengeknepen oogjes aan, die toch ook wel twinkelden van plezier. 'Waar denk je aan?' vroeg hij met een lage stem bij het aanschouwen van Seth's grijns. Ondertussen duwde hij zijn lippen in Seth's hals en streek hij met zijn handen weer over Seth's rug, een plek die hij toch wel het leukste vond van allemaal.

Gast


Guest

'Je was bij Yuu?!' Carter's gezicht vertrok. 'Zijn ze hier in de buurt?' vroeg hij terwijl hij even schichtig in het rond keek.
'Geen zorgen, we zijn vlakbij het water. Nick is nog geen kilometer bij ons vandaan,' zei hij daarna om haar toch maar een beetje gerust te stellen.
'Heb je het wel overleefd?' vroeg hij, toen hij zich bedacht dat Yuu er vast niet blij mee was dat ze zijn avondje met Seth was komen verstoren.

Emily

Emily
Niveau 2

Snel schudde Emily haar hoofd. "Ze zijn daarachter ergens!" zei ze toen snel. Ze had geen flauw idee hoe ver ze gelopen had en of ze überhaupt wel aan een stuk rechtdoor gelopen was.
"Ja, nog wel," beantwoordde ze toen zijn tweede vraag. "Maar ik weet niet of ik dat de volgende keer ook nog zeggen kan." Wat als hij opeens voor haar kamerdeur stond wanneer ze lag te slapen?!
Over slapen gesproken.. Weeral wreef Emily met haar handen door haar ogen en onderdrukte ze een gaap om daarna haar blik weer op Carter te richten. "Zullen we dan maar teruglopen?" stelde ze voor.

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick's gezicht vertrok. Toen pakte hij wat droge takjes erbij en maakte daar een stapeltje van. Wat blaadjes. Hij fronsde. Hij was hier nooit goed in geweest. En nu was hij weer alleen. Wat een eikel.

Gast


Guest

'Is goed,' zei Carter, die even een argwanende blik over Emily's schouder wierp naar de plek waar ze gewezen had.
'Misschien is het ook een beter idee om gewoon bij Yuu uit de buurt te blijven,' stelde hij voor terwijl ze terug liepen. Hij had zijn handen in zijn zakken gestoken en keek naar de bladeren die hij aan de kant schopte terwijl hij liep.
'Yuu kan altijd een beetje doordraaien met zijn jaloezie,' vertelde hij, terwijl hij dacht aan een keer dat Carter per ongeluk tijdens voetbal op een andere jongen was geknald. Hij glimlachte een beetje. Toen was Yuu nog op een onschuldige manier jaloers geweest. Nu vond hij Yuu en zijn jaloezie maar eng.

Emily

Emily
Niveau 2

"IkwilookhelemaalnietbijYuuindebuurtkomen," bracht Emily bijna onverstaanbaar uit terwijl ze mee terug begon te lopen.
Bij Yuu wilde ze ook niet in de buurt komen, die had ze het liefste ergens ver weg achter tralies. Maar met Seth wilde ze wel nog omgaan, en als Yuu dan telkens uitflipte als ze alleen maar praatte was dat enorm irritant.
"Dat beetje mag wel weggelaten worden," dacht ze toen hardop. Yuu en zijn jaloezie waren niet gewoon een heel klein beetje eng, het was gewoon net een echt horrorscenario.

Gast


Guest

'hmhm,' zei Carter als teken dat hij het met haar eens was. 'De grootste oorzaak van Yuu's extreme gedrag zijn zijn vier zussen. Die zijn alle vier net zo erg als hij, maar dan op een schijnheilige en gemenere manier. Daarom heeft hij het idee dat elke vrouw op aarde zo'n vals kreng is als zijn zussen zijn. Zijn beeld is een beetje... vertekend,' legde Carter uit. Hij was blij dat hij zijn vijand in iedergeval door en door kende. Dat hielp hem een stuk meer als hij zichzelf moest voorbereiden op een aanval.

Emily

Emily
Niveau 2

Zijn vier zussen? Dat verklaarde een hoop. Maar het was nog steeds geen goed excuus.
"Daar hoeft hij heus niet gelijk elk meisje voor uit te moorden hoor," antwoordde ze op een net iets te botte toon.
Wat stom was, want Carter had helemaal niks verkeerds gezegd. "Sorry," zei ze maar snel. "Maar ik blijf liever nog een paar jaar leven."
Zoekend keek ze om zich heen, om te zien of het water al zichtbaar werd, maar in het donker was dit nogal lastig. "Weet je de weg nog?" vroeg ze, van onderwerp switchend.

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick zuchtte. Hij wou dat Carter en Emily terug kwamen. Hij wou niet alleen zijn."CAAAARTER, EMIIIILY!" riep hij, terwijl hij een lucifer aanstak, en daarmee een van de blaadjes aanstak. Hij had geluk - het blaadje was goed brandbaar, en de rest van de blaadjes nam snel het vuur over. De vlammen likten aan de takjes, en hij lachte triomfantelijk.

Seth

Seth
Niveau 3

Seth's ogen begonnen te fonkelen toen Yuu zijn handen over zijn rug liet glijden, en opnieuw spreidde een klein ondeugend grijnsje zich uit over zijn gezicht.
"Niets," meldde hij nonchalant - en dat was voor Seth al een heuze prestatie. Met de grijns nog om zijn lippen begon hij nieuw licht in de situatie te zien.
Dit was zijn kans.
Met een simpele beweging schoten zijn handen naar Yuu's broek, en lukte het hem zowaar om binnen no-time de riem te hebben losgegespt.

Gast


Guest

Carter wilde net toegeven dat hij verdwaald was toen hij Nick hoorde roepen. Even later doemde er in de verte een klein lichtje op. 'Daar!' zei hij. Hij pakte Emily's hand en rende met haar naar de oever van de rivier, waar Nick erin was geslaagd een vuur te maken.
'Zijn we weer,' zei hij met een grijns tegen Nick, terwijl hij dankbaar bij het warme vuur ging zitten.

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu merkte pas dat Seth hem met succes van zijn broek had ontdaan op het moment dat het ding met een plof op de grond viel. Hij trok zich terug en keek Seth even met een verraste blik aan.
'Zozo, heb je geoefend?' vroeg hij op een plagerig toontje, terwijl hij twinkelend grijnsde. Hij stapte uit zijn broek en schopte hem ergens heen zonder op te letten waar precies. Zodra hij dat gedaan had streek hij weer met zijn lippen langs Seth's kaaklijn en hals.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 21 of 22]

Go to page : Previous  1 ... 12 ... 20, 21, 22  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum