Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De overloop tussen groep 01 en groep 02.

+4
Seth
Scarlett
Toushirou
Yuu
8 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Next

Go down  Message [Page 2 of 22]

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu hoorde Seth's stem nu luid en duidelijk. Hij moest vlakbij zijn. Verwoed rende hij verder en verder, takken aan de kant rukkend, maaiend met zijn armen tussen de bosjes door. Hij had geen flauw idee welke kant hij op ging en het kon best zijn dat hij eigenlijk rondjes aan het rennen was, maar hij was teveel in zijn eigen angsten verdronken om nog rationeel de weg te kunnen vinden.
Het kwam ook absoluut niet in hem op om Seth's naam te roepen. Verwoed rende hij verder. Hij hoorde een gemompel maar rende net op dat moment dwars door een berm heen dus hij had niet gehoord wie er gemompeld had. Was het misschien Carter?
Was Seth misschien alleen bij Carter?
Een nieuw soort angst kroop door zijn maag. Met een hoge snelheid baande hij zich een weg naar waar hij dacht dat Seth was.
Langzaam maar zeker kwam hij steeds dichterbij.

Seth

Seth
Niveau 3

Seth keek nog eens hopeloos om zich heen, toen hij plotseling een gedempt geritsel hoorde, dat uit het struikgewas leek te komen.
Zijn hart maakte een duikvlucht, en hij keek wild om zich heen.
"CARTER," schreeuwde hij boos, en met een paniekerige uitdrukking op zijn gezicht. "Dit is niet grappig," ging hij boos verder.
Hij deinsde onwillekeurig een paar meter achteruit.
"Carter.. h-hou.. CARTER GA WEG! DIT IS NIET GRAPPIG MEER!" Doodsbang staarde hij nu naar de ritselende bosjes.
"HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP," schreeuwde hij met overslaande stem, terwijl hij zich haastig uit de voeten maakte en van de open plek wegsjeesde, zijn armen wild in het rond maaiend.
Plots knalde hij echter tegen een naar aftershave ruikende boom aan, en greep hij naar zijn hoofd dat meteen pijnlijk begon te bonken.

Gast


Guest

Carter schrok zich een ongeluk toen Seth plots al gillend tegen hem opknalde. Hij sprong minstens een meter in de lucht en greep naar zijn hart dat zeker drie slagen oversloeg. 'Hou je kop!' riep Carter schor. Hij keek met geschrokken ogen naar de kleine Seth voor zijn neus.
'Straks hoor hij je nog!' riep hij, doelend op het onbekende dier dat nu misschien nog maar een paar meter bij hen vandaan was. Hij greep Seth bij zijn pols en trok hem achter hem.
Hij mocht Seth dan haten, als het eenmaal op het redden van levens aankwam vergat hij die gevoelens altijd spontaan. Met een blok van angst in zijn maag staarde hij angstig naar de plek waar het geritsel vandaan kwam.

Yuu

Yuu
Niveau 3

Een vlaag van razernij, agressie en een immense angst schoot zijn lichaam door en verwerkte zich tot adrenaline zodra hij Seth's geschreeuw hoorde en daarna ook Carter's stem.
Hij zou die eikel vermoorden. Hij zou die tyfuskloot zak godverdomm-
Zijn voet bleef haken aan een wortel van een rozenstruik. Yuu tuimelde dwars door een berm van rozenstruiken heen en rolde de donkere plek op waar Carter en Seth stonden.
Verward krabbelde hij overeind, waarna hij verwilderd in het rond keek.
Zijn haren staken alle kanten uit. Overal zaten er takjes en blaadjes tussen. Op zijn neus en wang zaten zwarte aardevegen. Zijn rode ogen gloeiden licht op in het donker. Zijn lip bloedde, en hij had een kras in zijn nek.
Van zijn overhemd was haast niets meer over. Er hingen wat witte lappen stof aan elkaar om zijn lichaam, maar die waren bijna te verwaarlozen. Ook zijn broek had het zwaar te verduren gehad. Tot aan zijn knieën zaten de broekspijpen onder de modder. Zijn witte nikes waren lichtbruin geworden. Wat nog het meeste opviel waren de vele schrammen en snedes in zijn armen en torso. Sommige van de schrammen bloedden nog lichtelijk.
Zwaar hijgend van zijn lange rentocht keek hij met een agressieve blik naar Carter die in het midden van de duistere plek stond. Yuu ving nog net een plukje van Seth's haar op achter hem.
Terwijl zijn borstkast nog wild op en neer ging van het hevige ademhalen zette hij een dreigende stap naar Carter toe.
'Ik maak je af,' gromde hij op een angstaanjagende toon. Zijn ogen waren kil en keken hem moordend aan.

Seth

Seth
Niveau 3

Seth had het gevoel dat hij een hartaanval kreeg.
Dat was Yuu's stem.
Toch?
Ja toch?!
DAT WAS YUU'S STEM, EN ER WAS EEN OF ANDERE GEVAARLIJKE LEEUW OP KOMST!
Hij gaf Carter een stomp in zijn rug, dook onder zijn greep vandaan, en stormde gillend op Yuu af.
Met een luide "AAAAAAAAH" sprong hij tegen hem op, en knalde hij hem hard tegen de grond.
"YUUU JE MOET STIL ZIJN WANT ER IS ÉEN OF ANDERE LEEUW DIE.. DIE..." Hij hapte naar adem en keek plots een beetje versuft naar Yuu's gezicht.

O.
God.

Zijn ogen werden stomverbaasd een paar miljoen keer wijder, en zijn mond viel open. -..Was dit Yuu wel? Hij was helemaal beschramd! En hij bloedde!
En.. En..
Seth werd vuurrood.
Yuu zag er uit om op te vreten.

Gast


Guest

Carter staarde stomverbaasd naar de tarzanachtige Yuu die plots uit de bosjes was komen rollen. Hij had niet veel tijd om yuu om zijn verwilderde schoonheid te bewonderen want zodra Yuu overeind was gekrabbeld had hij hem bedreigd met de dood en niet veel later sprong Seth bovenop hem.
Ergens was Carter Seth dankbaar, ondanks dat hij wel een stompje in zijn rug had gekregen. Maar nu was hij tenminste wel een stuk veiliger, nu Yuu zijn handen vol had.
Aarzelend deed Carter een stap achteruit.
'Het ziet ernaaruit dat Yuu het wilde dier is waar ik het over had...' mompelde Carter een beetje droog maar zijn stem had nog steeds iets zenuwachtigs.
'Ik denk dat ik er maar vandoor ga,' mompelde Carter, waarna hij wegstoof richting de plek waar ze Nick hadden achtergelaten.
Mooi niet dat hij nu bij Yuu wilde zijn, vlak nadat Yuu hem in die verwilderde toestand voor de zoveelste keer met de dood had bedreigd. Hij vond het stiekem doodeng.

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu raakte compleet in de war van alle dingen die er om hem heen gebeurde. Het ene moment had hij nog op het punt gestaan om Carter de strot in te drukken en het andere moment lag hij opeens op de grond met Seth op hem die dingen schreeuwde over een leeuw. Niet veel later was Carter er alweer vandoor en had hij zijn kans om de eerste moord van zijn leven te plegen gemist.
Verdomme.
Zijn blik gleed naar Seth. Als een automatisme sloeg hij zijn armen om hem heen en liet hij het besef van Seth's gezelschap tot hem doordringen.
'Ben je oké?' vroeg Yuu bezorgd. Hij drukte Seth dichter tegen zich aan en liet zichzelf achterover op de grond vallen. Hij had zo'n end gerend dat hij geen kracht meer had om rechtop te zitten.
'Wat is er allemaal gebeurd? Ik hoorde je schreeuwen en dacht minstens dat je half verkracht werd,' zuchtte hij, vreselijk opgelucht dat Seth er nog prima uit zag. Zelfs al zijn kleren waren nog netjes.

Seth

Seth
Niveau 3

"Half verkracht!" herhaalde hij met een licht betrapt toontje, en hij stootte een zenuwachtig lachje uit. Ontwijkend keek hij naar Yuu's borst, maar zodra hij de intens diepe verwondingen aanschouwde gleed zijn gespeelde interesse om in heuze bezorgdheid en al snel keek hij doodsbang naar Yuu's gezicht.
"Je bent helemaal bebloed!" piepte hij.



Last edited by Seth on Sun Oct 18, 2009 2:08 am; edited 1 time in total

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Ach dat is niks, gewoon wat schrammetjes van struiken en bomen,' zei Yuu. Hij pakte Seth's gezicht met beide handen vast en trok het naar zich toe zodat hij het van een kleine afstand kon bekijken. 'Weet je zeker dat alles goed is?' vroeg hij bezorgd, terwijl hij Seth's gezicht aandachtig observeerde.
Hij was totaal vergeten waarvoor hij hier ook alweer in de eerste instantie gekomen was.
Ach, daar kwam hij later nog wel op.

Seth

Seth
Niveau 3

Seth knikte langzaam in Yuu's greep, en probeerde toen Yuu's blik opnieuw te ontwijken door wanhopig naar de zwarte bomen naast hem te kijken. De bomen zagen er nog steeds angstaanjagend uit, en nu pas merkte hij op dat de zon nu geheel verdwenen was. De melkweg waaierde wild boven de bergtoppen uit, en een klein fluisterend windvlaagje spoelde door de bomen.
Seth rilde, en voelde al snel hoe zijn verslaafde blik teruggleed naar Yuu's gezicht. Hij durfde niet zo goed te zeggen, maar hij had Yuu veel te veel gemist.
Hij werd rood en beet op zijn lip.
Het was ongezond hoeveel hij op Yuu's aanwezigheid was gaan rekenen, straks kreeg hij nog een hartaanval als hij wegging.
Hij huiverde en drukte de angstaanjagende gedachte gauw weg. Nee Yuu zou niet weggaan, dat zou wel heel gemeen zijn. Stel je voor. Dat hij Yuu moest missen.
Hij staarde Yuu even totaal van de wereld aan en greep paniekerig naar zijn hand.
Oh, gelukkig, hij was er nog.
"Niet weggaan he," stootte hij fluisterend uit, met twee bange ogen die hopeloos in die van Yuu keken.

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick leunde tegen een boom aan. Carter en Seth waren beide weg, en hij had geen idee waar Scarlett uithing. Hij zuchtte vermoeid. Hij hoorde overal stemmen, maar niet de stemmen die hij wou horen. Waar zou Rusine zijn?

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

((En nu breek ik jullie scène weer door met de onze ahahaha))
Toushirou grijnsde alleen en snoerde zijn armen wat dichter om Scarlett heen, die hij weer omhelsde. Of eigenlijk nog altijd. 'Er is hier echt niks te eten. Ik ga geen beren bevechten, dus ik kauw gewoon een weekend lang op dennetakjes. Maar goed, we hebben al water gevonden dus misschien leidt dat ons nog naar iets van vis,' vertelde hij over hun fantastische tripje. 'En we slapen in een boom op honderdduizend meter hoogte dus als je valt ben je dood. Maar goed, dan hoef je de rest van dit tripje niet meer mee te maken. Ik denk trouwens ook dat ik niet naar de wc ga hier. Dan maar lijden,'

http://bussjah.hyves.nl

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"In een boom?" hrhaalde Scarlett verbaasd. "Wij slapen nog eh, nergens. Die Carter - ik denk trouwens dat hij Seth aan het afslachten is op dit moment - hij is echt heel raar. We waren spullen aan het zoeken en opeens verdween hij in een boom om een liaan te krijgen ofzo, maar hij wilde er in ieder geval niet meer uit en nu ben ik hem plus de anderen kwijt," zuchtte ze.
"Maar goed, dit is al een heel stuk beter dan Carter." Met een grijns op haar gezicht drukte ze een kus zijn mond en liet ze haar hoofd weer tegen zijn borstkas aan rusten.

Emily

Emily
Niveau 2

Overal was het doodstil, op het geluid van ritselende struiken na, wat Emily alleen maar banger maakte.
Met een nieuwe lucifer die ze met haar trillende handen voor zich uit hield begon ze te lopen, tot ze opeens geritsel in de bomen hoorde. "Y-Yuu?" probeerde ze nog een keer, gevolgd door een enorm hard gegil.
Met groot opgezette ogen bekeek ze het ding dat vlak naast haar geland was. Een uil. Uilen zijn niet eng, uilen zijn niet eng..
Zonder nog aandacht te geven aan de uil liep ze door, dit keer nog voorzichtiger dan daarvoor. Hoe had Yuu haar ooit alleen dúrven laten?

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou grinnikte even. Scarlett's groepje was waarschijnlijk dramatisch. Iedereen wilde elkaar afslachten. Bij hem viel dat nog wel mee. Hij zuchtte. 'Ik vraag me af hoeveel uit jouw groep dit weekend gaan overleven. Ik gok op alleen jij, en de rest is gestorven in een gevecht tot de dood,' zei hij lichtelijk droog. Het zou nog best kunnen ook.
'Yuu wil Emily volgens mij afslachten, en vervolgens als een soort kannibaal haar op gaan eten. Nouja, hij mag haar gewoon niet zo. God mag weten waarom,'

http://bussjah.hyves.nl

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Emily? "Ik ken geen Emily," zei Scarlett toen. "Maar als Yuu haar zo verschrikkelijk vindt zal hij vast wel een reden hebben." En die reden heette waarschijnlijk Seth, net zoals hij in haar geval een jaar terug Toushirou heette.
"Ik denk niet dat ik mijn groepje ooit ga terugvinden hoor," zuchtte ze iets later. "En ik denk zelfs dat het veiliger is om dat níet te doen."

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu wilde net Seth geruststellen met wat lieve woordjes toen er plots een gil door het bos galmde. Hij herkende de stem niet. Naar zijn idee gilde elk meisje precies hetzelfde. Maar het feit dat het een meisje was kon maar één ding betekenen. Of Emily was ook op pad gegaan en hier terecht gekomen, of het was een van Seth's teamgenootjes. Ten slotte kon het ook nog Yumiko zijn. Yuu wist absoluut niet waar Yumiko was.
Een klein momen twijfelde hij. Zouden ze misschien op het geluid af moeten gaan om te kijken wat er aan de hand was? Misschien was het meisje wel in gevaar.
Zijn blik gleed naar Seth die hem met bange oogjes aankeek.
Ach wat kon hem Emily schelen, en iemand anders zou Yumiko wel redden. Hij trok Seth dichter naar zich toe en glimlachte.
'Geen zorgen, ik blijf hier,' bromde hij. Hij streek door Seth's haren die nog perfect in model zaten en vervloekte zichzelf voor het feit dat hij zichzelf absoluut niet netjes had kunnen houden. Hij was zo'n vreselijk onhandige bosaap.

Gast


Guest

Carter had het gegil luid en duidelijk gehoord. Hij schrok zich wild, voor de zoveelste keer al vandaag. Die vervloekte jungle bracht ernstige schade toe aan zijn mannelijkheid.
Hij haalde diep adem, en vermande zichzelf. Hij dwong zijn angst om te verdwijnen en keek turend om zich heen of hij ergens een gedaante zag. Tussen een aantal donkere bomen door zag hij een zwarte schim die hij niet kon identificeren. Was het misschien een geest?
Hij klemde zijn kaken op elkaar. Verdomme, waarom was hij zo'n angsthaas?
'Hallo?!' riep hij naar de schim, terwijl hij voorzichtig dichterbij kwam. 'Wie is daar?'

Emily

Emily
Niveau 2

Meteen toen Emily iemand hoorde roepen stopte ze met lopen. De stem die ze hoorde was er een die ze nog niet kende en de schim verderop leek nog wel langer dan Yuu. Voorzichtig zette ze een paar stappen vooruit, om vervolgens weer stil te blijven staan.
"Hallo?" probeerde ze, om te zien of degene die er stond haar nog wel hoorde.
"Emily," bracht ze daarna bijna onhoorbaar uit. Wie stond daar in godsnaam? Was het wel veilig om daarheen te gaan? Straks was het een moordenaar en was ze gelijk dood. Oke, rustig.

Seth

Seth
Niveau 3

Seth schrok zich wild toen hij plotseling een menselijk geschreeuw hoorde, en hij wilde haastig overeind krabbelen om het op een lopen te zetten, toen Yuu's handen plots veel te fijn door zijn haren woelden.
Afgeleid keek hij weer naar Yuu's gezicht.
"Wat was dat!" paniekte hij met een klein stemmetje. "Straks is het iemand van onze school!" Hij keek Yuu angstig aan en voelde hoe zijn maag zich omdraaide.
"Straks is het Scarlett, of.." Zijn ogen werden groot. "Straks is het Emily! Yuu-.. straks gaat ze dood!" Hij wierp opnieuw een blik op de zwarte bomen, schatte zijn Indiana Jones meter, maar zakte uiteindelijk verslagen tegen Yuu aan.
Hij vond het allemaal veel te eng. Toen hij Yuu redde van een stel bloeddorstige leeuwen was er iets geweest dat door zijn aderen vloeide, en dat was er nu niet.
Hij huiverde en keek schuldbewust in Yuu's ogen.
Leeuwen.
Misschien was hij toch niet zo'n Indiana Jones.

Gast


Guest

Emily? Hij kende geen Emily. Was het soms iemand uit Yuu's groep die hier ook terecht was gekomen?
'Carter,' zei Carter aarzelend. Hij zette een stap dichterbij en kon nu haar gelaatstrekken zien. Haar haren waren pikzwart, haar huid was lijkbleek. Ze zag ernaaruit alsof ze omgeblazen kon worden door het kleinste zuchtje wind. Alsof hij haar zo door midden kon breken. Aarzelend keek hij in haar grote diepblauwe ogen.
Was het misschien toch wel een geest? Maar ze zag er niet echt angstaanjagend uit.
'Was jij de persoon die net gilde?' vroeg hij voorzichtig. Hij deed nog een stap dichterbij en stapte nu in een klein straaltje maanlicht dat tussen de bomen door kwam.

Yuu

Yuu
Niveau 3

Zodra hij Emily's naam uit Seth's mond hoorde komen wist hij weer precies waarvoor hij hier gekomen was.
De duivel in zijn hoofd stapte grijnzend het toneel op en schopte alle andere stemmetjes van het podium af. Hij nam plaats achter Yuu's bestuursorgaan en kwam meteen in actie.
Yuu rolde om, zodat Seth nu onder hem lag en keek hem met duivels twinkelende ogen aan.
'Emily, hm? Wil je graag haar leven redden zodat je weer geheimpjes met haar kan delen die je blijkbaar niet aan mij wil vertellen?' vroeg hij op een duister toontje. Zijn handen had hij naast Seth op de grond gezet, zijn knieën naast zijn benen op de grond. Een mix van jaloezie en een vreemd verlangen gierde door zijn aderen.

Emily

Emily
Niveau 2

En natuurlijk had Emily gelijk gekregen. De jongen die nu voor haar stond was inderdaad nog groter dan Yuu, maar op de een of andere manier leek hij toch minder eng. Misschien dat dat kwam omdat híj haar niet wilde afslachten. Toch?
Het was moeilijk om te zien hoe hij eruit zag nu het zo donker was, en de lucifers die ze nog stevig vasthad in haar hand gingen daar vast niet veel aan veranderen. Het enige dat makkelijk te onderscheiden was was de goudblonde kleur van zijn haren, die zelfs nu makkelijk te zien waren.
".. Ja," biechtte ze vervolgens op, al had ze ontzettend graag nee gezegd. Het zou toch wel uitkomen.
Pas nu drong zijn naam tot haar door. Carter. Die naam had Seth al eerder genoemd. Maar wat er precies met hem was? Dat had hij niet verteld, alleen dat hij niet naar de ziekenzaal wilde omdat hij er lag. Hij was toch geen crimineel?!

Seth

Seth
Niveau 3

Seth gaapte Yuu verbijsterd aan.
"Ge.. ge.. h-heimpjes?" herhaalde hij, terwijl zijn grote ogen betrapt in die van Yuu staarden.
Oh god.
Wist Yuu het?
Dat kon niet. Dat mocht niet! Had Emily het hem verteld?! Had hij wel tegen Emily gezegd dat het absoluut niet doorverteld mocht worden?!
Zijn hart maakte een duikvlucht.
Nee.
Verdomme.
HOE KON HIJ DAT NOU VERGETEN ZIJN?!
"Ik heb geen geheimpjes!" stootte hij met een piepstemmetje uit.

Gast


Guest

'Is alles nu oké? Waarom gilde je?' vroeg Carter, lichtelijk bezorgd. Hij deed nog een stap dichterbij en stak zijn hand naar haar uit, terwijl hij haar een geruststellende glimlach probeerde te schenken, maar alle gevoelens en gemoedstoestanden die nog door zijn lichaam gierden als gevolg van recente gebeurtenissen maakten dat onmogelijk, waardoor er niet meer gebeurde dan dat zijn linkermondhoek even krampachtig omhoog ging.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 22]

Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum