Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

De overloop tussen groep 01 en groep 02.

Go to page : 1, 2, 3 ... 11 ... 22  Next

Go down  Message [Page 1 of 22]

1De overloop tussen groep 01 en groep 02. Empty De overloop tussen groep 01 en groep 02. on Sat Oct 17, 2009 11:09 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3
Yuu gaat op pad op zoek naar Seth. Iedereen van groep 1 en 2 mag hier reageren. Let op, Jade patrouilleert tussen de groepen door, dus pas op adt je haar niet tegenkomt!
Deze topic speelt zich af op het gebied van groep 1 en 2.
----

Yuu liep met grote passen door het bos. Hij knalde overal tegenop en was al een paar keer gestruikeld omdat hij zo slecht kon zien in het duister. Het begon hem langzamerhand steeds meer op zijn zenuwen te werken.
Vreemd genoeg wist hij wel precies waar hij heen moest.
Als het om Seth ging waren zijn instincten altijd uitstekend.
Hij hoopte maar dat hij Jade niet tegen zou komen.

2De overloop tussen groep 01 en groep 02. Empty Re: De overloop tussen groep 01 en groep 02. on Sat Oct 17, 2009 11:13 pm

Gast

Guest
'Oké dan, veel plezier nog,' zei Carter. Hij veranderde van richting en liep van Seth weg door het duister.
Hij hoopte dat Seth doodsbang zou zijn. Dat verdiende die kleine opdonder. Hem een beetje afzeiken, hoe durfde hij?
Hij kreeg hem nog wel te pakken... maar nu moest hij eerst eens lekker bang worden. Fluitend liep Carter door het donkere bos, terwijl hij vooral geen aandacht probeerde te besteden aan al het geritsel dat hij overal hoorde.

3De overloop tussen groep 01 en groep 02. Empty Re: De overloop tussen groep 01 en groep 02. on Sat Oct 17, 2009 11:14 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3
Toushirou was op zoek gegaan naar het missende deel van zijn groep, en na een aardig eind lopen had hij een glimp van Yuu opgevangen. Die leek echter vastberaden ergens heen te lopen, dus had hij besloten om hem maar te volgen. Het koste nogal veel moeite om niet al te veel geluid te maken omdat hij vrijwel niks zag, maar Yuu stuntelde ook nogal wat, dus hij zou het niet zo snel merken, bedacht hij.

http://bussjah.hyves.nl

4De overloop tussen groep 01 en groep 02. Empty Re: De overloop tussen groep 01 en groep 02. on Sat Oct 17, 2009 11:33 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
Het was ondertussen al donker geworden, maar er was nog steeds geen spoor van Seth, Carter of Nicholas. Waar waren ze gebleven? Waren ze dan echt verslonden door een of ander wezen.
"Hallo?" probeerde ze nog een keer, hopen op een antwoord dit keer. "ANTWOOORD!" voegde ze er nog wat paniekeriger aan toe.
Het duister was geen probleem voor haar. De leeuwen die overal rondliepen toch zeker wel.

5De overloop tussen groep 01 en groep 02. Empty Re: De overloop tussen groep 01 en groep 02. on Sat Oct 17, 2009 11:37 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3
Toushirou kwam plotseling tot stilstand toen hij een bekende stem hoorde. Scarlett. Hij keek rond, maar kon nauwelijks door het donker heen kijken. De stem klonk best ver weg, dus zelfs met haar goede zicht in het donker dat ze aan haar thuisplaneet te danken had zou ze hem waarschijnlijk niet kunnen onderscheiden in het struikgewas. Dat Yuu ergens in de buurt liep boeide hem nu vrij weinig. 'S-Scarlett?' schreeuwde hij keihard. Hij had geen idee of zei hard geroepen had, maar nu kwam het in ieder geval aan.

6De overloop tussen groep 01 en groep 02. Empty Re: De overloop tussen groep 01 en groep 02. on Sat Oct 17, 2009 11:40 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
Scarlett schrok op toen ze opeens haar eigen naam teruggeroepen hoorde worden teruggeroepen en hoefde niet eens na te denken over wiens stem dat het was. "TOUSHIROU!??!" riep ze zo hard als ze kon. Hij was zo dichtbij. Zo ontzettend dichtbij. En toch kon ze hem niet zien. Waar was hij? Wat was er gebeurd?
"WAAR BEN JE?" vroeg ze met lichte paniek in haar stem. Wat als er iets ergs gebeurd was?!

7De overloop tussen groep 01 en groep 02. Empty Re: De overloop tussen groep 01 en groep 02. on Sat Oct 17, 2009 11:43 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3
Toushirou tuurde naar de dichte duisternis voor hem en kon alleen af en toe wat takken onderscheiden, maar zonder er nog lang over na te denken begon hij in de richting van het geluid te sprinten. Na zo'n twintig meter kwam hij tot stilstand. 'Zeg het maar als je me ziet ofzo!' schreeuwde hij voor zich uit, terwijl hij om zich heen keek, maar hij kon nauwelijks iets van de omgeving onderscheiden.

8De overloop tussen groep 01 en groep 02. Empty Re: De overloop tussen groep 01 en groep 02. on Sat Oct 17, 2009 11:46 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
"Maar ik zie je niet!" riep Scarlett gefrustreerd. Wat was dit? Normaal zag ze álles in het donker, en nu alleen maar bos, bos, bos, beest, bos bos.. BEEST?
Oké, dat had ze vast fout gezien. Toch? Alles leek hier zo op elkaar, ze had het vast fout gezien ja.
"WAAR BEN JE?" vroeg ze toch maar opnieuw omdat dit haar helemaal niet beviel.

9De overloop tussen groep 01 en groep 02. Empty Re: De overloop tussen groep 01 en groep 02. on Sat Oct 17, 2009 11:51 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3
Toushirou had ineens door dat hij niet helemaal de goede richting in had gelopen en liep weer op het geluid af, maar dit keer stopte hij niet. 'Als je me ziet, geef een gil,' zei hij een beetje verward door de duisternis. Terwijl hij doorliep zakte hij ineens een stuk weg in een kuil en viel hij voorover op de grond. 'AU - kut,' riep hij toen hij neerkwam, waarna hij haastig weer overeind kwam. Het deed niet enorm veel pijn; het was hooguit een schaafwond. Ondertussen was hij alweer begonnen met in dezelfde richting lopen, hopend dat Scarlett hem snel in beeld zou krijgen.

10De overloop tussen groep 01 en groep 02. Empty Re: De overloop tussen groep 01 en groep 02. on Sat Oct 17, 2009 11:55 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
"Toushirou!?" riep Scarlett paniekerig. "WAT GEBEURT ER?!" Totaal in paniek begon Scarlett zelf te rennen, op zoek naar Toushirou. Wat als er iets ergs gebeurd was? Wat als hij een leeuw..- NEE! Dat kon niet!
Steeds op een sneller tempo keek ze om zich heen, tot ze éindelijk een verschijning met wit haar zag en ze met zoveel snelheid op zijn rug sprong dat hij haast wel móest omvallen. "JE LEEFT!" riep ze, haar ogen nog steeds groot van angst.

11De overloop tussen groep 01 en groep 02. Empty Re: De overloop tussen groep 01 en groep 02. on Sun Oct 18, 2009 12:02 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3
Toushirou strompelde een beetje verder en slaakte een gil toen hij dacht dat hij aangevallen werd door één of ander wild beest, bij voorkeur een gigantische draak die hem aan zijn kinderen ging voeren. Tot zijn opluchting was dat niet zo, maar was het Scarlett. 'Ja - ik denk het wel,' zei hij grijnzend. Hij stond op en stak zijn hand uit naar iets dat Scarlett wel moest zijn; in het maanlicht kon hij haar nog net onderscheiden.

12De overloop tussen groep 01 en groep 02. Empty Re: De overloop tussen groep 01 en groep 02. on Sun Oct 18, 2009 12:06 am

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
"TOUSHROU!" riep Scarlett nog een keer zo'n beetje recht in zijn oor, om hem vervolgens stevig vast te houden en nooit meer los te laten. "Ik denk dat ik mijn team kwijt ben," bracht ze het volgende moment beteuterd uit. "Ik ga ze echt nooit meer terugvinden volgensmij." Daar was ze dan mooi klaar mee. In haar eentje kon ze helemaa niks.
"Ik miste jeee," bracht ze het volgende moment me een zielig gezicht uit. Als ze bij Toushirou in het team zat was het tenminste nog een beetje leuk.

13De overloop tussen groep 01 en groep 02. Empty Re: De overloop tussen groep 01 en groep 02. on Sun Oct 18, 2009 12:10 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3
Toushirou grijnsde breed terwijl hij Scarlett omhelsde en bleef haar platknuffelen toen hij begon te praten. 'Ik jou ook - en ik dacht een deel van mijn team weer gevonden te hebben - Yuu - maar die ben ik nu weer kwijt. Hij en Emily waren de andere kant op gegaan en toen moest ik met Yumiko een slaapplek in elkaar weten te knutselen. Maar het is aardig gelukt,' zei hij met een klein gevoel van trots in zijn laatste zin. Het feit dat Yumiko ermee te maken had, daar had hij even niet aan gedacht.

14De overloop tussen groep 01 en groep 02. Empty Re: De overloop tussen groep 01 en groep 02. on Sun Oct 18, 2009 12:17 am

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
"Oh, dus als ik het goed begrijp is nu iedereen van jouw team uit elkaar?" vroeg Scarlett fronsend. Wacht. Zo was het ook ongeveer bij hen. De laatste keer dat ze Carter zag zat hij in een boom, en Nicholas en Seth.. een kwestie van tijd.
Pas toen drong het tot haar door wat Toushirou vertelde. '.. Yumiko? En jij durft in een slaapplek te slapen waar zij aan meegewerkt heeft?" vroeg ze toen. Natuurlijk durfde hij dat. Hij mocht Yumiko. Maar dat betekende dus niet dat zij Yumiko ook mocht. Nooit niet.

15De overloop tussen groep 01 en groep 02. Empty Re: De overloop tussen groep 01 en groep 02. on Sun Oct 18, 2009 12:26 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3
Toushirou lachte kort. 'Ja, maar maak je geen zorgen, ik draag een mondkapje tegen de bacillen en een kuisheidsgordel,' zei hij met spot in zijn stem, waarna hij een kus rhruiowehfuierhguierh op haar slaap drukte. Meestal besefte hij pas hoe veel hij haar miste als ze er niet was. Het was ontzettend vreemd dat iemand zo'n groot deel van je leven kon bepalen, bedacht hij terwijl hij zijn hand even door haar haren haalde en haar toen half losliet. Hij kon op het moment alleen mar glimlachen.

16De overloop tussen groep 01 en groep 02. Empty Re: De overloop tussen groep 01 en groep 02. on Sun Oct 18, 2009 12:31 am

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
"Mooi zo," grijnsde Scarlett, die haar armen nog wat strakker om Toushirous middel spande.
"Want anders zou ik dit niet meer kunnen doen!" Nog hetzelfde moment maakte ze zichzelf iets langer om hem vervolgens te zoenen. Misschien moest ze maar gewoon stiekem bij hem blijven. Nu was een van hen toch al op verboden terrein, dus ietsje langer maakte echt niet uit. En daarbij was ze niet van plan Toushirou wéér los te laten.

17De overloop tussen groep 01 en groep 02. Empty Re: De overloop tussen groep 01 en groep 02. on Sun Oct 18, 2009 12:43 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3
Toushirou trok Scarlett wat dichter tegen zich aan zodra hij ineens gezoend werd en glimlachte even. Het kon bijna geen toeval zij dat ze elkaar zo gevonden hadden. Op de één of andere manier leken ze elkaar altijd op te sporen. Hij vond het heerlijk dat het vrij koud was nu, en kreeg kippenvel, maar dat kwam door Scarlett die hem weer overspoelde met geluksgevoelens. Hij zou zo hier kunnen slapen, maar hij moest toch echt terug straks.

18De overloop tussen groep 01 en groep 02. Empty Re: De overloop tussen groep 01 en groep 02. on Sun Oct 18, 2009 12:47 am

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
Nog een poos hield Scarlett Toushirou dicht tegen haar aangedrukt om vervolgens een beetje los te laten. "Waarom loop je eigenlijk in je eentje rond?" vroeg ze toen, half bezorgd, half nieuwsgierig. Zij liep rond omdat ze de rest kwijt geraakt was, maar waarom liep hij helemaal in zijn eentje. Hij had die vreselijke Yumiko toch nog?

19De overloop tussen groep 01 en groep 02. Empty Re: De overloop tussen groep 01 en groep 02. on Sun Oct 18, 2009 12:50 am

Seth

Seth
Niveau 3
"HEE-!" riep Seth, nu toch wel een beetje beteuterd. Maar al snel beet hij op zijn lip en keek hij haastig naar zijn voeten.
Oke, nu moest hij eens even laten zien hoe geweldig hij wel niet was in zijn eentje.
Hij was toch immers de Indiana Jones hier.
"Nou ik kan het HEUS wel zelf af," pochte hij met een doodsbange blik op de donkere bomen.
Hij schopte gefrustreerd tegen een boomstronk aan.
"AAASUUAWUAUAUWWWW!!" schreeuwde hij kwaad, op de boomstronk welliswaar. Hij trapte er nog eens flink tegenaan, schreeuwde het nogmaals uit, en plofte toen boos op de grond.
Stomme boomstronk.
Stomme Carter.
Pfuh. Dachten ze nou echt hij het niet zou overleven in de jungle? Kwaad keek hij naar zijn nog compleet schone outfit.
Misschien lag het daaraan.
Indiana Jones zag er ook altijd veel gehavender uit. Ja, ja dat was het! Hij moest gewoon eens in een modderpoel springen!
Enthausiast door dit fantastische idee veerde hij overeind, en keek hij triomfantelijk om zich heen.

20De overloop tussen groep 01 en groep 02. Empty Re: De overloop tussen groep 01 en groep 02. on Sun Oct 18, 2009 12:54 am

Gast

Guest
Carter keek vanaf een afstandje vanuit het duister toe hoe Seth zijn eigen plannetjes trok. Hij besloot de jongen vanaf een afstandje te volgen. Misschien kon hij nog wat leuke grapjes met hem uithalen.
Doen alsof hij een beer was bijvoorbeeld. Met zijn lengte was dat niet zo'n moeilijke opgave.

21De overloop tussen groep 01 en groep 02. Empty Re: De overloop tussen groep 01 en groep 02. on Sun Oct 18, 2009 12:57 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3
Toushirou glimlachte weer. 'Ik volgde Yuu - nouja, ik was eerst naar hem op zoek, omdat hij en Emily dus pleite waren. Maar toen vond ik hem, en hij was nogal snel aan het lopen. En toen ik hem volgde hoorde ik jou roepen, en toen ben ik hem kwijtgeraakt,' vertelde hij terwijl hij een haar uit haar gezicht streek. 'Dus hoe ik de weg terug ga vinden is een raadsel, maar ik overleef het wel,'

22De overloop tussen groep 01 en groep 02. Empty Re: De overloop tussen groep 01 en groep 02. on Sun Oct 18, 2009 1:00 am

Yuu

Yuu
Niveau 3
Yuu klauterde verwoed verder. Hij was nu in het gebied waar Jade ergens rondliep. Hij hoopte maar dat ze hem niet zou snappen. Haastig liep hij verder, dook hij een stel bosjes in en klom hij er aan de andere kant weer uit. Zijn onhandige acties lieten schrammen en sneetjes achter op zijn huid die al deels ontbloot was vanwege de vele scheuren in zijn overhemd. Hij was blij dat hij toch maar niet het overhemd dat hij met Seth gekocht had had aangetrokken.
Plotseling hoorde hij in de verte een geschreeuw, waarvan hij de stem uit duizenden herkende.
SETH SETH SETH SETH!!!
Tienduizenden verschillende gedachtes bonkten door zijn hoofd terwijl hij zijn pas versnelde. Flashbacks van hun schooltrip speelde in hem op terwijl hij verwoed op het geluid af rende. Het had zo ver weg geklonken... minstens een kilometer. Misschien was Seth wel vreselijk in gevaar.
Angst kropte zich op in zijn maag. Hij struikelde over een boomstronk, viel plat op de grond en krabbelde weer overeind. Zijn kleding zat onder de aardevegen. Ook op zijn wang stond een zwarte veeg.
Maar het kon hem niks schelen hoe hij eruit zag.
Hij moest Seth redden van welk gevaar er ook op de loer lag.

23De overloop tussen groep 01 en groep 02. Empty Re: De overloop tussen groep 01 en groep 02. on Sun Oct 18, 2009 1:03 am

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
"Je blijft gewoon bij mij!" opperde Scarlett vrolijk. Niet dat Jade dat zo op prijs zou stellen, maar dat ter zijde. Jade pastte zich maar aan.
Daarbij wist Scarlett zelf niet eens de weg terug naar de verzamelplek van hun groep, als ze die al hadden. Ze waren gewoon op een random plek gestart en nu was er niemand meer te zien. Seth, Carter, Nicholas... Stuk voor stuk waren ze verdwenen.
Meteen boorde ze haar gezicht in Toushirou trui en begon ze zo'n beetje tegen zijn trui aan te praten. "Nog 2 dagen volhouden," zuchtte ze.

24De overloop tussen groep 01 en groep 02. Empty Re: De overloop tussen groep 01 en groep 02. on Sun Oct 18, 2009 1:09 am

Seth

Seth
Niveau 3
"Oke, oke," mompelde Seth, opgeleefd uit zijn woedeaanval door zijn fantastische plan. Hij keek enthausiast om zich heen, maar keek een beetje beteuterd toen hij merkte dat er geen modderpoelen waren.
Verdomme.
En nu?
Hulpeloos draaide hij een rondje.
Verdomme verdomme. Hoe deed men dit?
Gefrustreed griste hij een takje van de grond, keek er even dubieus naar, en prikte het toen langzaam in zijn duim, waar een piepklein rood puntje uit opwelde.
"AASSDASDAWWWWWW," jankte Seth, die het takje boos op de grond gooide en wild in het rond stampte. Hij zoog op zijn duim en keek pruilerig naar het vervloekte takje.
"Stfom dfing," mokte hij, terwijl hij zijn duim in zijn mond hield en het ding nog eens een flinke trap verkocht.

25De overloop tussen groep 01 en groep 02. Empty Re: De overloop tussen groep 01 en groep 02. on Sun Oct 18, 2009 1:13 am

Gast

Guest
Carter keek grijnzend toe hoe Seth uit zijn dak ging omdat hij zichzelf aan een stokje had geprikt. Wat was het toch eigenlijk ook een kleuter. Hij wilde net uit de schaduwen tevoorschijn komen toen hij plots een wild geritsel vanuit de verte aan hoorde komen. Meteen verstijfde hij, terwijl hij zich concentreerde op de snelheid van het dier dat in hun richting kwam.
Het was ongelofelijk snel. Te snel om een beer te kunnen zijn, maar te langzaam voor een hert.
Het woord bergleeuw stroomde door zijn hoofd.
Angst bonkte in zijn keel. Te verstijfd om iets te kunnen zeggen bleef hij in de schaduwen staan, terwijl hij schichtig om zich heen keek. Het geritsel kwam steeds dichterbij.

Sponsored content

Back to top  Message [Page 1 of 22]

Go to page : 1, 2, 3 ... 11 ... 22  Next