Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De overlevingstocht van Carter, Scarlett, Nicholas en Seth.

3 posters

Go to page : 1, 2, 3  Next

Go down  Message [Page 1 of 3]

Gast


Guest

Oooh deze wordt zo leuk.
Maar goed je begrijpt me wel.
-----

Carter stond midden op een kleine open plek waar hij samen met de rest van zijn groep gedumpt was door Jade. Hij had een doosje lucifers in zijn hand en om zijn enkel een metalen band die hem ervan weerhield om magie te gebruiken. De zon beukte hevig tegen zijn hoofd en werkte vreselijk in op zijn humeur.
Hij was pas sinds gister ontslagen uit de ziekenzaal, maar De Heerseres had gezegd dat hij wel mee kon. Iets waar hij nog veel pissiger van werd. Hij wilde helemaal niet mee.
Daar bovenop kwam ook nog eens dat hij niet alleen met Nick, maar ook met SETH CONNOR in het groepje zat.
De vieze klotenicht die Yuu van hem had afgepakt.
Kortom: Carter was des duivels.

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick had die magietegenhoudende band in zijn hand. Hij keek zijn groepje rond."En wat als we die banden nou gewoon niet om doen?" zei hij, tegen niemand in het bijzonder. Direct stond Jade naast hem, opeens, uit het niets. Ze griste de band uit zijn hand en bukte vliegensvlieg. Een zachte klik en het was duidelijk dat de band om zijn enkel zat. Jade kwam overeind en priemde een vinger naar hem."Ik zou het niet proberen," fluisterde. Het volgende moment was ze weer weg.

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Een ramp. Dat was het. Dit kamp werd niets meer dan een regelrechte ramp.
Ten eerste was haar team vreselijk; ze kende alleen Nicholas en die had ervoor gezorgd dat Scorpio.. Als ze die banden niet om gehad hadden was alles een stuk makkelijker geweest, want op deze manier kon ze hem natuurlijk niks maken, hij was veel sterker.
En ten tweede, iets wat ze nog veel erger vond: Toushirou was niet hier. Hij zat in een ander team. En het vreselijk was; Yumiko zat óók in dat team. Alleen dat gedachte alleen al aan wat er zou kunnen gebeuren.. Snel schudde ze het weg en liep ze richting de plaats waar haar team zou gaan verzamelen. Ze zou later wel een plan verzinnen om Toushirou te vinden.

Gast


Guest

Carter keek even omhoog naar de stekende zon en kneep zijn ogen stijf dicht van het felle licht. Hij besloot dat hij beter even in de schaduw kon gaan staan en ging aan de rand van de open plek tegen een boom zitten. Zijn blik gleed langs zijn 'teamgenoten'. Nick, Seth... en een meisje dat hij niet kende. Ze zag er ongelofelijk schattig uit maar had een aura om zich heen hangen die het tegenovergestelde beweerde. Carter vroeg zich ondanks zijn chagrijnige humeur af wat voor persoon ze was.

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick zag Scarlett aan komen en zijn ogen straalden al."Scarlett!" zei hij vrolijk. Hij had de gesprekken met haar gemist. Haar aanwezigheid."Ik miste je al. De gesprekken op het dakterras enzo," zei hij grijnzend, zich van geen kwaad bewust. toen hij Carter in de schaduw zag gaan zitten, gaf zijn gedachte nukkig toe dat dat best slim was. Hij liep langzaam naar de plek naast Carter, ook in de schaduw."Hey," zei hij schoorvoetend.

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Terwijl Scarlett haar blik over de omgeving liet glijden merkte ze Nicholas en een jongen op die ze niet kende. Dat was vast Carter. Seth had ze wel eens gezien en die zag er totaal anders uit en bovendien niet zo groot. De jongen tegenover haar was nog groter dan Yuu waarschijnlijk; en die was al zo'n 30 centimeter groter.
Om Nicholas niet te hoeven spreken, maar ook omdat ze de komende dagen bij hem in het groepje zou zitten liep ze naar Carter toe en stak ze haar hand uit. "Scarlett," stelde ze zich vervolgens voor, waarna ze een glimlach op haar gezicht toverde. Nicholas negeerde ze toen hij op haar af kwam; ze wilde niet eens woorden aan hem vuilmaken op dit moment.
Pas daarna herinnerde ze zich Toushirous woorden. Was Carter niet degene waarmee Nicholas.. En die zaten bij elkaar in het groepje!?

Gast


Guest

Carter schudde de hand van het meisje, die blijkbaar geen kwade bedoelingen met hem had. Mooi, misschien kon hij wel gewoon met haar optrekken de komende dagen en Seth en Ni-
Nick kwam naast hem zitten. Hij keek even opzij terwijl hij afwezig 'Carter' mompelde.
'Yo,' zei hij licht aarzelend tegen Nick.
Hij vroeg zich af of Nick hem misschien al vergeven had. Dat zou wel fijn zijn. Dan kon hij al zijn agressie tenminste op één persoon concentreren.
Zijn blik gleed naar Seth. Sowieso dat hij deze drie dagen tot een hel voor die opdonder zou maken. Nu was Yuu er niet om hem in de weg te zitten. Nu was zijn kans.

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick keek Carter aan. Hij wou met hem praten. Vragen waarom hij hem pijn deed. Niet dat hem nu nog veel kon boeien. Hij wou weten waarom Yuu hem in elkaar had getrapt - gewoon om nog een na schop te geven. Hij woelde door zijn eigen haren en keek Scarlett raar aan. Ze negeerde hem. Daarna dwaalden zijn ogen weer naar Carter. Hij zei niets. Hij wou hem ook pijn doen.

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Aah, hij was in ieder geval asociaal. Hij hoorde haar niet half te negeren om vervolgens gelijk met.. Nicholas te gaan praten. Dat verdiende hij niet eens.
Zuchtend draaide ze zich om en liet ze zich iets verderop op een boomstam zakken. Misschien dat ze met Seth wel een beetje normaal kon praten. Normaal dan met die andere twee hier tenminste, anders werd dit pas echt een ramp.

Seth

Seth
Niveau 3

Seth had de hele tijd bang om zich heen gekeken.
Waar was Yuu?
Hij wilde Yuu.
Hoe kon hij nou ZONDER Yuu íets overleven, laat staan een rare jungle met.. met..
Hij slikte en zijn blik gleed naar Carter, die hij nog steeds doodeng vond. Oh god.
Hij had zin om te gaan gillen.

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Pas nadat Scarlett voor de tweede keer die dag haar blik rond het gebied om hen heen liet gaan merkte ze de laatste persoon uit hun groep op. Seth. Zonder te twijfelen liep ze op he af en bleef ze recht voor hem stil staan.
"Jij bent Seth, toch?" vroeg ze toen, zonder haar blik ook maar een seconde af te wenden. Nog geen twee tellen later had ze haar hand al naar hem uitgestoken. "Ik ben Scarlett," stelde ze zichzelf voor.
Misschien was het wel handig om hem hier ook bij te hebben: Hij was wat dat betrof precies als haar; hij moest Yuu missen; zij Toushirou. Ze was niet de enige.

Gast


Guest

Carter bleef een tijdje naar Nick kijken, maar toen die niets meer zei besloot hij maar dat ze beter wat actie konden ondernemen. Ze moesten voor de avond viel in iedergeval een slaapplek hebben, wat te eten en een kampvuur zou ook wel handig zijn. Niet dat hij enig idee had van hoe en wat. Hij keek even naar het doosje lucifers in zijn hand, waarna zijn blik naar Seth en Scarlett gleed.
Misschien konden ze Seth wel als brandhout gebruiken.

Seth

Seth
Niveau 3

Seth keek even twijfelachtig tot zeer sceptisch naar de uitgestoken hand, besloot toen dat er vast geen dodelijke ziektes aanzaten, en nam hem licht argwanend aan.
"Seth," zei hij met een klein setmmetje. Zijn blik schoot naar Carter, die hem een doodenge blik toewierp.
Haastig keek hij weer naar het meisje voor hem, die hij per ongeluk een smekende blik toewierp die HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP leek te gillen.

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarletts blik schoot van Seth, naar Carter en weer terug. Nu wist ze het weer. Yuu had haar al verteld over Carter, hij was degene die Carter de ziekenzaal in geslagen had. Dat verklaarde Seths blik in ieder geval wel.
"Misschien moeten we ons maar opsplitsen," begon ze toen, haar blik kort gericht op Carter. "Seth en ik gaan wel voor het eten zorgen." Misschien was het verstandig om die twee maar zoveel mogelijk uit elkaar te houden, voor het geval dat

Gast


Guest

'Dat lijkt me geen goed idee,' zei Carter meteen. Ten eerste had hij geen zin om met Nick alleen te zijn en ten tweede wilde hij elk moment dat hij met Seth was zonder dat Yuu erbij was koesteren. Voor hij het wist had hij nog niks kunnen uitvoeren en waren ze al weer terug op MHS.
'jij bent veel te klein, net als Seth. Jullie kunnen niet gemakkelijk op hoge plekken komen. Ik ga wel met Seth mee,' stelde Carter voor. Hij glimlachte even poeslief naar de kleine opdonder en wierp daarna een blik op Scarlett die haar vertelde dat hij haar door midden zou breken als ze weigerde.

Seth

Seth
Niveau 3

"NEEEEEE-!" schreeuwde Seth, die zich meteen besefte dat hij totaal voor aap stond. Zijn wangen begonnen rood aan te lopen en hij wierp een hulpeloze blik op Scarlett.
"Ik ga wel met Scarlett mee." Hij schuifelde haastig achter haar, zodat Scarlett nu tussen hem en Carter in stond. "Ik kan toevallig heel goed survivallen, dus we kunnen het vast wel alleen af."
Nouja. Misschien was dat een béetje overdreven.
Maar serieus... hoe moeilijk kon het zijn?

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick glimlachte."Ja, ik ga wel met Scarlett." Konden ze ook even bijkletsen. Hij stond op en keek argwanend naar Carter. De blik in zijn ogen naar Seth beviel hem niet."Carter, ga je nu je versiertruc's op Seth uit proberen of ga je hem vermoorden?" zei hij. Hij wou spottend klinken, maar een spoortje van pijn en zorgzaamheid sneden door zijn stem.

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett merkte Carters blik amper op en schudde gelijk haar hoofd. "Ik ga wel met Seth!" zei ze toen snel. Niet alleen omdat ze het Seth niet aan kon doen met hem met Carter op te zadelen maar ook omdat ze echt totaal geen zin had om met Nicholas te gaan rondlopen. "Klein zijn is handig in dit geval. Nicholas en jij zijn groot zat om je met dingen bezig te houden waar wij te klein of niet sterk genoeg voor zin."

Seth

Seth
Niveau 3

Seth draaide zich al om en liep met grote stappen naar de rand van de open plek, zijn armen stevig meebewegend in zijn pas.
"VOEDSEL DUS," zei hij luid en duidelijk, zodat iedereen begreep dat hij allang had besloten wat hij ging doen en dat het niet meer een punt ter discussie was.
Mooi niet dat hij met Carter ging. Dat zou zijn dood worden.

Gast


Guest

'We kunnen de lengte beter zo optimaal mogelijk verdelen. Daarom is het beter als Nick en ik splitsen,' wierp Carter tegen. Hij stond op en liep naar Seth toe. Hij greep hem bij zijn pols en trok hem mee. 'Geen zorgen, ik zou het niet durven Seth iets aan te doen. Straks slaat Yuu me nog een keer de ziekenzaal in,' merkte hij zo droog mogelijk op maar er was toch een klein spoor van angst in zijn toon te vinden.
Stiekem was hij daar wel een beetje bang voor.
Niet dat die minuscule angst hem tegen zou houden.

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Onzin! Het is veel verstandiger als Nick en jij iets gaan doen waar je je lengte écht voor nodig hebt. Als ik met Seth ga kunnen we ons beiden tenminste nuttig maken zonder dat we alleen maar hulpeloos staan toe te kijken."
Echt niet dat zij met Nicholas ging samen werken. Nooit niet. "Ik ga wel gewoon met Seth," protesteerde ze, waarna ze richting Seth liep en hem meetrok. "Voedsel dus," bevestigde ze.

Seth

Seth
Niveau 3

Seth keek van Carter, naar Scarlett, en vervolgens weer naar Carter.
De laatste wierp hij een doodsbange blik toe.
"Eh.. zullen we anders gewoon met z'n allen gaan?" zei hij uiteindelijk maar hopeloos. Dan had hij tenminste Scarlett nog.
Die moest hem maar beschermen.

Gast


Guest

Carter zuchtte. Hij vond die Scarlett bloedirritant en nam zich voor om haar eerst uit te schakelen voordat hij aan Seth begon.
'Ik heb een beter idee. Ik ga wel met Scarlett, dan kan jij met Nick,' stelde hij uiteindelijk voor. Hij keek zijn nieuwe doelwit met een moordende blik aan.
Als ze hem wilde dwarszitten kon ze het krijgen ook.

Seth

Seth
Niveau 3

Seth wierp een argwanende blik op Carter, en liet daarna die argwaan omspoelen in opluchting toen hij Nick nog eens bekeek.
Hij zag er.. normaal uit.
Dat kon hij wel aan.
En hij had helemaal Yuu niet nodig in deze onderneming, hij was zelf hardstikke goed in staat om zichzelf te redden. Ook al had hij het nog nooit gedaan, survivallen was vast een van zijn onontdekte talenten.
Dat kón haast niet anders.
Hij stapte op Nick af en sloeg hem totaal onSethiaans joviaal op de schouder. "ZO," begon hij, op dezelfde manier als zijn vader soms kon doen. "Dus wij gaan voor het voedsel zorgen!"
Waar hij plotseling deze mannelijkheid vandaan had getoverd wist hij niet, maar waarschijnlijk had dit te maken met het feit dat hij Carter voor een paar uur niet hoefde te vrezen.
Bovendien zou Carter hem niet meer kunnen haten als hij met tonnen voedsel terugkwam.
Een grijnsje spreidde zich uit over zijn gezicht.

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett wilde net doorlopen toen tot haar doordrong wat Carter aan het vertellen was. Zij met hem samen? Gelijk draaide ze zich om en bestudeerde ze zijn blik; een blik die haar in de eerste instantie even bang maakte, maar als snel herstelde ze zich en sloeg ze haar armen over elkaar. "Goed. Dan ga ik met jou, en Seth met Nicholas," bevestigde ze toen. Zolang zij niet met Nicholas hoefde was alles best.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 3]

Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum