Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De overlevingstocht van Yuu, Yumiko, Toushirou en Emily.

4 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down  Message [Page 2 of 4]

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu's ogen versmalden. Hij voelde hoe een duistere schaduw over zijn vrolijke karakter schoof. Hij liep op Emily af en ging vlak achter haar staan, zodat hij dreigend in haar oor kon fluisteren.
'Ik zou maar oppassen met wat je zegt. Ik hou er absoluut niet van als mensen zich bemoeien met andermans problemen. Als ik nog één woord hoor over mij en Seth en wat er de afgelopen paar dagen is gebeurd maak ik je leven tot een hel,' gromde hij met een zware stem. Hij wist dat hij nu ten onrechte aan het dreigen was omdat hij zelf precies hetzelfde deed maar dat kon hem geen flikker schelen. Die Emily moest niet denken dat ze zomaar alles tegen hem kon zeggen wat ze maar wilde.
Hij was Yuu en zij was maar een klein vervelend persoon van het vrouwelijke geslacht.

Emily

Emily
Niveau 2

Rillend hoorde Emily Yuus woorden aan, om vervolgens straks voor zich uit te blijven staren. Misschien was het inderdaad beter om er niks meer over te zeggen, wilde ze levend terug geraken. Dat hij haar net zoiets gevraagd had hield ze maar voor zich en meteen deed ze weer alsof ze iets aan het zoeken was. "GOED. Spullen voor de tocht dus!" bracht ze op een toon uit die luider was dan ze bedoelt had. Wegpraten van het vorige onderwerp, dat moest ze.

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu glimlachte triomfantelijk bij het horen van Emily's woorden. Blijkbaar was zijn boodschap overgekomen. Hij keek wat in het rond.
'Kunnen we niet op zoek gaan naar een huisje ofzo? Er moet hier ergens toch wel íemand wonen?' vroeg hij hoopvol, maar hoe verder ze de jungle in liepen hoe minder vertrouwen hij erin kreeg. Er was in de verste verte geen bewoond iets te bekennen. Zelfs dieren leken te ontbreken.

Emily

Emily
Niveau 2

Emily zuchtte opgelucht nadat ze merkte dat Yuu gewoon meeging in de onderwerpsverandering.
"Hier iemand wonen? Behalve eh, dieren? Ik weet wel zeker van niet," zei ze vastberaden. Er kon nooit iemand hier wonen, dat kon niet. Waarom zou je hier überhaupt wíllen wonen? Er was hier niks te beleven. Mooi was het, ja, maar daar hield het ook bij op.

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Maar waar moeten we dan slapen?' vroeg Yuu terwijl hij aarzelend om zich heen keek. Slapen in de open lucht in een jungle vond hij helemaal geen goed idee.
Al helemaal niet toen er herinneringen opspeelden van hun trip naar De Wereld Der Elementen. Beschermend pakte hij zijn linker bovenarm vast. Schichtig keek hij om zich heen.
Hij moest veel alerter zijn. Bergleeuwen konden overal zijn en hij wilde niet nogmaals zijn arm kwijtraken, ook al had hij nu een ex-verloofde die hem kon genezen.

Emily

Emily
Niveau 2

"Ik denk dat het handig is om een hut te maken," antwoordde Emily, die haar best deed zo normaal mogelijk te antwoorden. Zolang ze normaal deed was er niks aan de hand. Toch? "Dus dan moeten we zoeken naar grote takken en dat soort dingen."
Ze had werkelijk geen flauw idee over hoe een hut in elkaar stak en wat je er precies voor nodig had, maar zo moeilijk kon een hut bouwen toch niet zijn?

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Hoe wil je een hut maken zonder hamer, zaag of spijkers?' vroeg Yuu met opgetrokken wenkbrauw. Hij zag het niet echt voor zich om in een hut te slapen die niet stevig in elkaar zat.
'Misschien kunnen we beter een soort open grasveld zoeken ofzo waar we gewoon in de open lucht kunnen slapen...' stelde hij uiteindelijk toch maar voor aangezien hij niets beters kon bedenken.

Emily

Emily
Niveau 2

"Met takken en touw en..-" Oh. Juist ja. Ze hadden ook geen touw.
Langzaam knikte ze op Yuus voorstel, maar nog geen seconde later schudde ze alweer hefig haar hoofd. "En wat dan als er beren komen? Of leeuwen? Of of eh.. ander beesten?" vroeg ze, toch lichtelijk bezorgd over hun slaapplek. De open lucht?!

Yuu

Yuu
Niveau 3

'No worries, ik heb enige ervaring in het vechten met leeuwen,' schepte Yuu nonchalant op. Hij vermeldde er maar niet bij dat zijn ervaring dramatisch afgelopen was.
'Als we gewoon één voor één de wacht houden in rondes van een paar uur dan moet het prima gaan,' stelde hij voor. Hij haalde al deze kennis uit een bepaalde film die hij ooit eens gezien had waarin elke wacht steeds op een mysterieuze wijze verdween, tot er uiteindelijk nog maar één iemand overbleef. Hij hoopte maar dat dat niet bij hun zou gebeuren. Hij had ern iet zoveel zin in om alleen in deze rotjungle te moeten overleven.

Emily

Emily
Niveau 2

"Met leeuwen?!" herhaalde Emily met een onbedoeld geschrokken toon in haar stem.
Hoe kon hij ooit met leeuwen gevochten hebben en het overleefd hebben?
Eigenlijk wist Emily niet eens of haar dat gerust moest stellen of juist ontzettend bang moest maken.
Zolang ze gewoon van het eerste uitging en zich nergens zorgen over maakte zou het hier waarschijnlijk een stuk makkelijker zijn uit te houden, dus voor nu deed ze dat maar.
Wat haar een hele hoop meer zorgen maakte was de wacht houden 's nachts. Hoe zou ze ooit de wacht kunnen houden.. zonder koffie? Normaal gesproken sliep ze 's nachts ook niet veel, maar dat vulde ze aan met koffie. Hoe moest ze überhaupt 3 dagen zonder koffie gaan leven hier?

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu knikte. Hij rolde zijn broekspijp op en liet haar het litteken op zijn enkel zien.
Hij was nog altijd trots op dat litteken. Het was een herinnering aan het feit dat hij Seth's leven had gered. Nu hij zijn arm ook weer terug had voelde het ook steeds minder als een vreselijke gebeurtenis waar hij liever niet aan dacht.
'Maar goed, laten we maar op zoek gaan,' zei Yuu. Hij rolde zijn broekspijp weer naar beneden en wurmde zich tussen een hoopje struiken door. Zijn overhemd bleef hangen en scheurde. Yuu's gezicht vertrok even. Hij sprong uit de struiken en keek beteuterd naar zijn overhemd, waar aan de zeikant nu een grote scheur zat. De tak waar hij aan was blijven hangen had ook een kras achtergelaten op zijn huid, waardoor er nu wat kleine bloedvlekken op zijn spierwitte overhemd ontstonden.
Het prikte een beetje.
Great.

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko keek naar Toushirou. 'Dus nu moeten wij het zelf maar opknappen I guess.. maar ik kan je één ding vertellen: ik kan geen hut bouwen.' Yumiko was een ramp met zulk soort dingen. Daar was ze niet voor geschapen.

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou grijnsde droogjes. 'Nouja - misschien kunnen we iets in elkaar prutsen. We moeten alleen hopen dat we die andere gekken nog terugvinden - volens mij zijn die straks de weg kwijt en zien we ze niet meer terug. Als we nou eerst een vuurtje weten te maken zien ze de rook nog wel en vinden ze de weg terug. En dan zetten we wel een hut in elkaar of iets dergelijks,' stelde hij voor. Het verbaasde hem dat hij zo snel met een plan was gekomen, want hij had niet echt veel verstand van overleven.

http://bussjah.hyves.nl

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Ik weet niet of je het hebt gevolgd, maar ze wílden opsplitsen. Als ze omkomen is dat hun probleem. Wij moeten zelf ons hachje zien te redden. En het lijkt mij het slimst om op zoek te gaan naar een rivier of een beek of iets. Zonder water zullen we het geen drie dagen uit kunnen houden.'

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou grijnsde. 'We laten ze verhongeren,' zei hij duivels, waarna hij even rondkeek om het gebied in zich op te nemen. 'Maar goed, wat gaan we doen? Hout zoeken of iets dergelijks en dan iets opzetten bij een stroompje?' ging hij verder. In de verte zag hij bergtoppen tegen de lucht afsteken. Ergens vroeg hij zich toch wel af hoe hoog ze zelf zaten.

http://bussjah.hyves.nl

Emily

Emily
Niveau 2

Een litteken. Hij had een litteken. De leeuwen moesten hem wel hard geraakt hebben.
"Hoe, eh.. heb je gewonnen dan?" vroeg ze toen maar, omdat ze het echt niet kon laten. Haar nieuwsgierigheid overwon keer op keer. En daarbij; hij kon het toch niet erg vinden om te praten over het winnen van een leeuwengevecht? Dus ze deed niks fout nu.
Pas toen Yuus shirt langzaam rood werd merkte ze dat hij bloedde, zonder dat ze snapte waar het vandaan kwam. "Yuu! Je bloedt!" riep ze geschrokken, terwijl ze om zich heen keek waar het vandaag had kunnen komen. Er bestonden toch geen kleine beestjes die zoiets aan konden richten? Of.. wel?

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Ik vind het prima. Maar ehh we kunnen misschien beter een boomhut maken, aangezien we dan veiliger zitten voor beesten enzo.' ze keek even rond. Geen stroompje water te horen vanaf hier. Wie wist hoe ver ze zouden moeten lopen tot ze een beekje tegenkwamen.

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou keek een beetje aarzelend. Een boomhut maken was een stuk moeilijker, en hij had er niet veel vertrouwen in, maar ze moesten het maar wagen. 'Als het vannacht maar niet te koud wordt,' bedacht hij zich nog, terwijl hij al begon te lopen. Hij zou er vast weinig last van hebben, maar dat gold niet voor de rest van de groep. En een vuur in een boomhut was ook niet echt verstandig. Daarbij kwam, dat hij niet thuis kon komen bij Scarlett met verhalen van hoe hij met Yumiko, zijn ex en een ander meisje een knuffelorgie had in een boomhut.

http://bussjah.hyves.nl

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Oké nou ehh.. het enige wat ik bij me heb is een zakmes. Ik heb hem mee kunnen smokkelen. Maar hoe in hemelsnaam gaan we een boomhut maken zonder spijkers, hamer, touw en al die dingen?' ze dacht diep na, maar haar hoofd was leeg. Je had die dingen nou eenmaal nodig voor een hut.. toch?

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu vond het wel een leuk idee om Emily te vermaken met horrorverhalen. Al helemaal als ze waargebeurd waren. Hij keek even naar zijn arm en depte met de mouw van zijn overhemd het bloed weg. Gelukkig was de kras niet diep en stopte het snel met bloeden.
'Ik heb niet gewonnen. Ik ben zeker een paar kilometer door de jungle gesleurd aan mijn voet, waarna ze me half begonnen op te vreten. Mijn arm lag er zo goed als af maar met wat hulp van legendarische magische personen is hij uiteindelijk toch nog genezen. Als Seth er niet was geweest en de leeuwen die me aan het opvreten waren niet had weggejaagd met zijn magie was ik nu dood geweest,' vertelde hij droogjes. Hij keek om zich heen en kreeg plots een idee.
'Ik heb zin om te jagen,' zei hij. Jagen leek hem fantastisch.

Emily

Emily
Niveau 2

Hij.. werd half opgegeten? Met grote opgezette ogen staarde Emily voor zich uit, al was het vanuit dit punt onzichtbaar voor Yuu.
Wat als ze hier ook leeuwen tegen kwamen? Yuu was veel sterker dan zij was, en hij werd al de hele jungle doorgesleurd.
"Jagen?!" herhaalde ze plots, haar vorige gedachtes gewoon achterwege latend. "We kunnen niet eens jagen! We hebben niks! We hebben geen touw of speer of of of andere bruikbare spullen!" Mooi niet dat ze ging jagen. Als Yuu echt van plan was om te jagen, dan ging hij dat maar alleen doen.

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou haalde voor de zoveelste keer zijn schouders op. 'We kunnen wel wat creatiefs verzinnen. En anders hebben we pech. Maar zo veel maakt het niet uit, toch? De wachters van school patrouilleren rond, en ik neem toch echt aan dat zij ons moeten behouden voor beesten die ons gaan vermoorden. Of ze hebben echt helemáál niets geleerd van Yuu die half werd verslonden door bloeddorstige katjes,' zei hij een beetje denigrerend richting het schoolbestuur. Ondertussen schopte hij een steentje weg, die tussen de bosjes weg vloog.

http://bussjah.hyves.nl

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Zoiets heet improviseren,' zei Yuu. Hij keek om zich heen en liep uiteindelijk naar een boom toe. Hij brak een stevige tak met veel pijn en moeite af en keek tevreden naar de scherpe punt die aan het uiteinde was ontstaan. Hij besloot zijn takspeer even te testen en gooide het ding met een professionele worp door de bomen heen. Een paar tientallen meters verderop boorde de speer zich in de zachte grond en kwam abrupt tot stilstand.
Een bal, een speer, wat maakte het uit. Gooien was altijd al makkelijk geweest.
'geen zorgen we gaan niet op leeuwen jagen, maar misschien vinden we wel ergens een konijn ofzo,' zei Yuu. Hij had nog nooit konijn gegeten maar alles wat vlees was vond hij meestal lekker dus het maakte hem niet zoveel uit. Hij rende naar de speer toe, stootte zijn elleboog aan een tak, verwarde zijn haar door dwars door een laaghangende boom met heel veel bladeren heen te rennen, sprong per ongeluk in een modderpoel waardoor zijn dure spijkerbroek vies werd en kwam uiteindelijk bij zijn stok terecht.
Met een bemodderde broek, een gescheurd overhemd en een hoop warrige haren met takjes en blaadjes erin zwaaide hij triomfantelijk met zijn stok naar Emily.
'Kom!' riep hij, terwijl hij even vergat dat hij Emily een vreselijk kind vond en zich totaal overgaf aan zijn jagersinstinct.

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Ik heb een idee. Het enige wat we nodig hebben zijn een stuk of 100 takken van ongeveer dezelfde lengte. Hier heb je m'n zakmes. Als jij die takken verzameld maak ik dat ding wel.' Ze hoefden geen complete boomhut. Alleen de bodem was genoeg, en die konden ze gewoon op de grond maken, en later in een geschikte boom plaatsen. En dan was Kees klaar.

Emily

Emily
Niveau 2

Tot nu toe had Emily er helemaal niet aan gedacht, maar nu Yuu opeens écht begon over het doden van een dier..
"IK GA GEEN KONIJN VERMOORDEN!" riep ze paniekerig richting Yuu. Hij wilde toch niet echt een konijn gaan vermoorden? Met een stok? Dat kon hij toch niet doen? Mooi niet dat ze het dan zou eten. Natuurlijk at ze vaker vlees, maar dat hoefde ze niet bebloed en halfdood te zien en al helemaal niet zelf te vermoorden. Op deze manier zou ze het niet eens haar keel doorkrijgen.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 4]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum