Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De vakantie van Iris en Miyoko

3 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1De vakantie van Iris en Miyoko Empty De vakantie van Iris en Miyoko Sun Oct 04, 2009 11:44 am

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Iris en Miyoko gaan 2 weken naar Japan. Ze verblijven bij Miyoko's rijke oom en tante in Tokyo. Ook gaan ze nog 2 dagen naar Hiroshima, naar de ouders van Miyoko. Natuurlijk moeten ze naar de bekende sushi bar, de clubs en de stad. Het wordt gewoon geweldig!

Regels: Als het maar nuttig is. / Dus niet; Miyoko liep weg.
Personen: Als je in Tokyo/Hiroshima bent, kan je Iris of Miyoko gewoon tegenkomen.

Huis Zonder dat meer!
Woonkamer
Keuken
Slaapkamer
Tuin
Binnenzwembad
boomhut

FAMILIE.
Tante Mila
Oom Zhengrong
Neefje Xiao Yu
Nicht Xinyi



Last edited by Miyoko on Mon Oct 05, 2009 7:59 pm; edited 4 times in total

2De vakantie van Iris en Miyoko Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Sun Oct 04, 2009 11:49 am

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko had net haar koffers al in gepakt. Een grote roze koffer, met alleen maar kleding en schoenen. In haar handbagage had ze geld, een flesje water, sigaretten, haar iphone en haar fotocamera. Ze ging op haar bed zitten, en keek met een rood hoofd naar Iris. 'Zo, dat is best vermoeiend hoor! Je tas in pakken.' Speels stak ze haar tong uit naar Iris, en knipoogte. 'Ben jij al bijna klaar?' Miyoko had er echt zin in. Het leek haar geweldig. Ook hoopte ze dat de vriendschap tussen haar en Iris weer sterker werd. Daarom vroeg ze ook of Iris mee ging, en vroeg ze Lune niet. Die ging toch al met Mimiko. Wat haar wel pijn deed.

3De vakantie van Iris en Miyoko Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Sun Oct 04, 2009 12:08 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris knikte, ze propte nog wat kleren erin en ging op haar koffer zitten. Ze deed de rits dicht en stond op, 'Klaar,' riep ze vrolijk. Ze tilde hem vermoeiend op en mompelde wat.

http://xxx--iris.hyves.nl/

4De vakantie van Iris en Miyoko Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Sun Oct 04, 2009 12:40 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko glimlachte, en pakte haar koffer op. Ze liep naar de deur, en opende hem. 'Ik heb een taxi besteld, naar het vliegveld. Die moet er ongeveer,' Ze keek op haar horloge. ', nu zijn! Kom je?' Met een big smile liep ze de gang op, en wachte even op Iris.

5De vakantie van Iris en Miyoko Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Sun Oct 04, 2009 12:45 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris liep achter Yoko aan naar de gang, ze had wel medelijden met haar ouders, dat ze niet op bezoek kwam. Maarja, dat moest dan maar, ze vroegen er zelf om vond ze. Ze deed de deur dicht en liep de gang uit.

http://xxx--iris.hyves.nl/

6De vakantie van Iris en Miyoko Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Sun Oct 04, 2009 12:54 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Na een half uurtje in de taxi gezeten te hebben, kwam ze aan bij het vliegveld. Ze moesten wel doorlopen, anders kwam ze te laat. 'Zooo, best groot hier he!' Met een twinkeling in haar ogen keek ze Iris aan. 'Ehh, we moeten deze kant op.' Ze pakte Iris' arm, en liep met haar de goede kant op. Eenmaal bij het vliegtuig konden ze er na een uurtje in. Miyoko ging in de stoel zitten, en keek naar buiten. 'Heb je er wel zin in?'

7De vakantie van Iris en Miyoko Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Sun Oct 04, 2009 1:01 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris keek haar niet-begrijpend aan, 'Natuurlijk heb ik er zin in, gekkie,' zei lachend. Ze had een keer in een vliegtuig gezeten, maar toen was ze 7/8 jaar, herinnerde ze zich nog. Ze voelde hoe het vliegtuig begon te rijden naar de startbaan. Het duurde een tijdje voor ze er waren, maar daarna steeg het vliegtuig op. 'Hoelang is het vliegen?' vroeg ze.


(( Jij hebt 1111 berichten. Cool ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

8De vakantie van Iris en Miyoko Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Sun Oct 04, 2009 1:44 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko haalde haar schouders op. 'Ik weet het eigenlijk niet. Een uur of 10? Haha, het zal wel goed zijn.' Na een paar uur gekletst te hebben, viel Miyoko in slaap. Eenmaal geland, werd ze weer wakker. 'Whiee! We zijn in TOKYOO!' Riep ze vrolijk terwijl ze van haar vingers een peace teken maakte. 'Yaaay!'

9De vakantie van Iris en Miyoko Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Sun Oct 04, 2009 2:23 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris moest lachen om Yoko's reactie, ze stond op en liep ,achter de stromende mensen aan, het vliegtuig uit. Haar ogen werden groter toen ze in de verte keek, heel anders dan in Beverly Hills en in Madrid, vond ze.

http://xxx--iris.hyves.nl/

10De vakantie van Iris en Miyoko Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Sun Oct 04, 2009 2:41 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Eenmaal buiten het vliegtuig, gaf Miyoko Iris een dikke knuffel. 'Als het goed is.. Moet mijn oom hier ergens zijn.. Ik bel hem wel even!' Behendig haalde ze haar iphone uit haar tas, en belde haar oom op. Ik het Japans begon ze te praten. Na enkele seconden deed ze het ding uit, en glimlachte. 'Hij is in de hal. Daar haalt hij onze bagage op. ZUllen we daar heen gaan?'

11De vakantie van Iris en Miyoko Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Sun Oct 04, 2009 2:49 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris' ogen werden groter, 'Wajoo, jij kan Japans,' zei ze met een twinkeling in haar ogen. Ze knikte en liep naar de hal.

http://xxx--iris.hyves.nl/

12De vakantie van Iris en Miyoko Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Sun Oct 04, 2009 3:14 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko lachte, en keek haar aan. 'Natuurlijk! Im a Japanese girl. En, je moet wel Japans kunnen, als je naar Japan gaat.' Na 10 minuten zoeken, zag ze haar oom staan. Snel pakte ze Iris' hand, en rende naar hem toe. Ze vloog hem om de nek, en liet hem enkele seconde later los. 'Oom, dit is Iris! Ze logeert bij ons, dat vertelde ik net wel. Ze kan geen Japans, dus moeten we het in het Engels doen, oke!' Ze glimlachte naar Iris. 'Hmm, geen Japans Yoko-Chan? Dat gaat nog moeilijk worden.' Hij lachte naar Iris, en knikte naar haar. 'Zhengrong Nakamura.'

13De vakantie van Iris en Miyoko Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Sun Oct 04, 2009 3:31 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris kreeg een blos, ze gaf een knikje terug, 'Iris Lanura,' stelde ze zich zelf voor. Engels was niet moeilijk, vond ze. Maar Japans, dat was toch wel eens wat anders. Ze voelde zich best wel moe, na 10 uren in het vliegtuig.

http://xxx--iris.hyves.nl/

14De vakantie van Iris en Miyoko Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Sun Oct 04, 2009 6:18 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko staarde naar Iris. Ze vond het zo fijn dat ze meeging. 'Dus, ik heb jullie koffers al gehaalt,' Oom wees naar de koffers. ', als we nu naar de auto gaan? Dan kunnen we met een uurtje thuis zijn. Dan gaan we eten. Jullie zullen wel bek af zijn, dus daarna kunnen jullie naar bed gaan.' Zhengrong draaide zich om, zodat Miyoko en Iris hem zouden volgen. SNel pakte Miyoko haar koffer, en liep hem achterna. Ze draaide zich naar iris. 'Hij kan chagrijnig overkomen, maar hij is heel aardig hoor. Je moet hem wat beter leren kennen.' Ze glimlachte. 'Ik denk dat je mijn tante en mijn nicht ook wel mag. Mijn neefje valt heel af en toe wel mee!' Ze lachte.

15De vakantie van Iris en Miyoko Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Sun Oct 04, 2009 6:22 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris pakte haar koffer en grijnsde, het was wel anders nu met Yoko, in Japan. Ze realiseerde het nog niet echt, 'Haha, oke,' zei ze lachend. Ze liep achter Yoko aan, ze dacht ineens aan wat ze zouden eten, hopent dat het lekker is.

http://xxx--iris.hyves.nl/

16De vakantie van Iris en Miyoko Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Sun Oct 04, 2009 7:59 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Eenmaal bij de grote witte auto aangekomen, zuchtte ze. Haar oom had ook zo veel geld. 'Weer een nieuwe auto, oom?' Haar oom gooide de kofferbak open, en legde de koffers er in. 'Ja, we hebben nog een paar nieuwe. Handel mijn Yoko-Chan, Handel.' Dat laatste zei hij in het Japans. Hij gooide de kofferbak dicht, en deed de deur van de auto open. Zelf ging hij achter het stuur zitten. Miyoko liet Iris eerst de auto in gaan, en ging daarna zelf.

17De vakantie van Iris en Miyoko Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Sun Oct 04, 2009 8:49 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris keek vol verbazing naar de auto, What the fack.. toen ze eenmaal in de auto zat voelde ze zich toch wel een vreemde, zo bij Yoko en haar oom. Ze keek uit het raam, en bewonderde alle gebouwen en de drukte in de stad. Ze glimlachte even naar Yoko als teken dat ze het leuk vond.

http://xxx--iris.hyves.nl/

18De vakantie van Iris en Miyoko Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Sun Oct 04, 2009 9:08 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

'De reis is saai he?' Zei Miyoko toen ze er bijna waren. Na 10 minuutjes waren ze bij het mega grote land huis aangekomen. Het schemerde, en zag er daardoor romantisch uit. Oom Zhenrong parkeerde de auto, en gooide de deur open. Meteen kwam er een bediende aanlopen. 'Haal de koffers maar uit de auto, en zet ze in Yoko-Chan's kamer.' Zei oom kortaf, terwijl hij naar binnen liep. Miyoko pakte Iris' hand, en huppelde naar binnen. Meteen zag ze haar tante staan. 'Mijn Yoko-Chan!' Riep ze, terwijl ze haar een dikke knuffel gaf. 'En, vriendin van yoko?' Ze glimlachte naar Iris. Miyoko glimlachte, en wenkte Iris. 'Iris, dit is mijn tante Mila. Mila, dit is Iris. Mijn vriendin van Magic High School. Ze is mijn kamergenoot daar.'

19De vakantie van Iris en Miyoko Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Sun Oct 04, 2009 9:14 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris kreeg weer een blos op haar wangen. 'Aangenaam,' zei ze. Ze glimlachte en bekeek vol bewondering de hal. De helft van Yoko's hal, is onze woonkamer.. ze kon nog steeds niet geloven dat Yoko's oom en tante zo'n huis hadden. Dan is ze in ieder geval voorbereid hoe het huis van haar ouders er uit zal zien.

http://xxx--iris.hyves.nl/

20De vakantie van Iris en Miyoko Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Sun Oct 04, 2009 9:17 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Tante Mila omhelsde Iris. 'Leuk kennis te maken meisje. Ik maak sushi. Hou je daar van?' Ze glimlachte kort, wachte niet op antwoord en ging naar de keuken. 'Zal ik je het huis laten zien? Het is geweldig hoor! Ohja, je slaapt wel bij mij in bed, of je wilt alleen in een kamer slapen?'

21De vakantie van Iris en Miyoko Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Mon Oct 05, 2009 7:27 am

Iris

Iris
Niveau 2

Iris moest lachen om Mila, 'Oh, nee, bedankt ik slaap wel alleen,' antwoordde ze zo beleeft mogelijk. Sushi, ben ik blij dat ik dat ooit eens gegeten heb.. 'Yoko, wat een kast van een huis, joh,' zei ze zacht. Ze keek nog steeds om zich heen van verbazing.

http://xxx--iris.hyves.nl/

22De vakantie van Iris en Miyoko Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Mon Oct 05, 2009 3:11 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Mila lachte, en gaf Iris een knipoog. 'Dat weet ik toch. Maar nee, je slaapt bij Yoko-Chan op haar kamer. Wel bij haar in bed, vind je vast wel goed.' Ze draaide zich op, en begon wat rijst te koken. 'Yoko-Chan, laat jij Iris het huis zien?' Miyoko knikte, en greep Iris' hand. 'Oke, wat wil je zien? Het zwembad, kom!' Met een huppeltje liep Miyoko naar het imens grote binnezwembad. Ze wachte op de reactie van Iris.

23De vakantie van Iris en Miyoko Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Mon Oct 05, 2009 5:40 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris barstte in lachen uit, ze vond dit niet normaal meer, Wat ben ik blij dat ik me bikini mee heb.. ze grijnsde en keek met een big smile naar Yoko. 'Jeetje, wat gaaf zeg..' mompelde ze vol van verbazing. 'Nu weet ik wel wat ik kan verwachten als ik jou kamer zie,' riep ze lachend.

http://xxx--iris.hyves.nl/

24De vakantie van Iris en Miyoko Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Mon Oct 05, 2009 7:57 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko lachte hard, en ging met haar voeten in het water zitten. 'Mijn kamer valt best mee. Eigenlijk is het de kleinste kamer van het huis, omdat ik hier alleen in de vakanties verblijf hé.' Ze grinnikte even, en keek naar buiten via de grote ramen. 'Ik zit ook heel veel in de tuin, ik laat mijn "geheime plekje" straks wel even zien..'

25De vakantie van Iris en Miyoko Empty Re: De vakantie van Iris en Miyoko Mon Oct 05, 2009 8:00 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris grinnikte, meer om de manier hoe ze het zei, ze deed haar slippers uit en ging naast Yoko zitten, 'Kom je hier vaak, bij je oom en tante, bedoel ik?' vroeg ze uit nieuwsgierigheid.

http://xxx--iris.hyves.nl/

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum