Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:<

5 posters

Go to page : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Next

Go down  Message [Page 1 of 11]

1Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Empty Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Fri Oct 02, 2009 3:14 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Ik heb even de topic titel aangemaakt want kennelijk mag het ook per huis ahaahha.
In ieder geval, dit is in/rondom Toutou\'s huis. Het is enoermmm.

Zo ziet de voorkant er ongeveer uit. Maar dan zonder enorme berg en denk ipv die lelijke bomen maar mooie bomen : D

En ze hebben natuurlijk zo\'n trap anders ben je een loser

Verder is het huis vooral klassiek ingericht, en in de achtertuin is een tropisch zwembad (ja je ziet maar een stukje op het plaatje MAARJA). Naast het zwembad zit nog een terras en een jacuzzi -stoere blik-. De rest van de tuin bestaat eigenlijk alleen uit rozen en heggetjes, het is net een doolhof. Maar zijn moeder vindt het nu eenmaal fantastisch.
Other stuff:

Woonkamer
Dakterrasje : D
Badkamer!
Eetshit
Keukun!
De hal
Piano kamer!
Tompouce zijn kamerrrr
Zo is de tuin.. ongeveer :D Zonder mega kasteel HAHAHA

Ja ik heb alles maar even in gewone foto\'s gedaan anders kan je niks vinden, maar als je een beetje fantasie hebt kun je dat heus wel omzetten ahahaha

MINIMAAL 3 WOORDEN :D

Zijn moeder en vader: Kokoro en Haruki

Zij zus: Rangiku



Last edited by Toushirou on Sun Oct 04, 2009 4:29 pm; edited 9 times in total

http://bussjah.hyves.nl

2Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Empty Re: Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Fri Oct 02, 2009 3:46 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

((Yeeeeyy dan kom ik even mijn broer lang >D))

3Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Empty Re: Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Fri Oct 02, 2009 4:16 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

(( : D ))

Toushirou kwam aan in een taxi voor zijn huis vlak buiten Tokyo. Het landgoed lag er even netjes als altijd bij, en de grote kersenbloesem op de voorkant van het erf waaide een vertrouwde gloed tegemoet. Hij had zijn ouders al een jaar niet gezien. Dan zou zijn zus hem al helemaal wurgen..
Met zijn gigantische rolkoffer achter zich aan liep hij langzaam naar de deur toe. Hij moest eerst een paar witte, marmeren treden op voor hij aan kon bellen bij de voordeur. Boven hem zat een balkon, dat steunde op zuilen die een beetje een Romeins idee gaven. De deur zwaaide niet veel later open en zijn zus staarde hem met enorme, enthousiaste ogen aan. 'SHIROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO,' gilde ze zo hard dat zijn trommelvliezen bijna explodeerden, waarna ze hem helemaal begon te pletten en hij door zijn vader verlost moest worden. Eenmaal weer op de grond hapte hij naar adem, terwijl zijn vader hem omhelsde. Zijn moeder kwam daar meteen nog bij. Hijzelf plette hen ook half, in zijn vlaag van enthousiasme. Zijn moeder was de eerste die weer wat zei. 'Toushirou - niveau drie al, en dat in één enkel schooljaar! We zijn zo trots!' riep ze blij.

http://bussjah.hyves.nl

4Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Empty Re: Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Fri Oct 02, 2009 9:06 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

(( Miyoko komt uit Hiroshima, maar gaat naar familie in Tokyo.. dus ehh? moet ik dan jdkshgjdfsg?! HELP? hahaha. Moet ik dan een nieuw topicje aanmaken, of hier posten ))

5Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Empty Re: Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Fri Oct 02, 2009 9:06 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Miyoko wrote:(( Miyoko komt uit Hiroshima, maar gaat naar familie in Tokyo.. dus ehh? moet ik dan jdkshgjdfsg?! HELP? hahaha. Moet ik dan een nieuw topicje aanmaken, of hier posten ))

(( Mag Iris mee? :O ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

6Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Empty Re: Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Fri Oct 02, 2009 9:07 pm

Gast


Guest

((Als je in haar huis bent mag je dat in een aparte topic doen. Ben je in de stad dan doe je dat in deze topic.))

7Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Empty Re: Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Sun Oct 04, 2009 9:54 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

((Ja en nu verder ahahha))

Toushirou liet zich nog even doodknuffelen en pakte toen zijn koffer, om die vervolgens naar boven te slepen. Zijn ouders protesteerden even, maar ze waren wel gewend dat hun zoon niet echt van familie-bijeenkomsten hield. Bovendien had hij überhaupt geen vakantieplannen, ze zouden hem vast nog wel spreken. Eenmaal voor de deur van zijn kamer bleef hij even stilstaan voor hij hem met een krakend geluid open duwde; alles lag er nog hetzelfde bij. Waarschijnlijk was er alleen af en toe schoongemaakt. Hij sjorde zijn koffer de deur door en liet die in het midden van de kamer achter, om vervolgens op bed te ploffen; hij had de sfeer veel meer gemist dan hij dacht; er trok een werkelijk gelukzalig gevoel door hem heen toen hij op zijn eigen deken was geland. Hij bleef een beetje doelloos naar zijn plafond staren terwijl hij wat herinneringen ophaalde.

http://bussjah.hyves.nl

8Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Empty Re: Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Sun Oct 04, 2009 10:08 am

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Al gelijk na de eerste dag van de vakantie had Scarlett besloten Toushirou op te zoeken, al wist ze niet precies waar hij woonde. Tokyo, ja. Maar hoe groot was Tokyo wel niet?
Hoe moeilijk ze ook verwachtte dat het zou zijn om zijn huis te vinden, zo simpel was het in realiteit. En nu stond ze dan voor zijn huis. Als hij al thuis was. Wat als hij helemaal niet wilde dat ze kwam? Dan had hij het toch wel gevraagd? Even aarzelde, wilde ze zich omdraaien, maar liep toen toch maar naar deur van het huis om vervolgens aan te bellen.
Misschien was hij er niet eens. Misschien was dit wel het verkeerde huis. Dit plan is stom.

9Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Empty Re: Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Sun Oct 04, 2009 10:17 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Beneden hoorde Toushirou ineens de bel gaan. Hij fronste. Waren er nu al mensen langs gekomen? Hij dacht huiverend aan de meisjes van school die hem zouden komen stalken deze vakantie. Zijn moeder maakte de deur open, want hij herkende haar stem. 'O, hallo!,' hoorde hij haar blij zeggen, al klonk haar stem gedempt door de lange weg die het geluid af moest leggen.

http://bussjah.hyves.nl

10Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Empty Re: Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Sun Oct 04, 2009 10:21 am

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Dit was inderdaad een heel stom plan geweest. Was dat Toushirous moeder? Waarom deed Toushirou niet gewoon open? Moest ze nu uitleggen wie ze was? Oh god. "Hallo, ik eh-" Mhh. "Ik ben Scarlett," stelde ze zichzelf toen alleen maar voor. Misschien was dat wat beter.
"Zou ik Toushirou kunnen spreken?" vroeg ze daarna met een glimlach. Tegen de tijd dat ik die gevonden heb ben ik uitgeput door de kilometers die ik ervoor moet afleggen in dit huis.

11Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Empty Re: Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Sun Oct 04, 2009 10:29 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou herkende een stem, en toen die zijn gedachte bevestigde door "ik ben Scarlett" te zeggen sprong hij zo enthousiast op van zijn bed dat hij struikelde en met een klap languit op de grond viel. Hij krabbelde haastig overeind en toen hij eenmaal bij de trap was keek zijn moeder zijn kant al op; ze had de klap waarschijnlijk gehoord. Hij gleed zijwaarts van de trapleuning af en kwam vlak achter zijn moeder tot stilstand. 'H-hey,' hijgde hij uitgeput van zijn marathon door de gangen.

http://bussjah.hyves.nl

12Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Empty Re: Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Sun Oct 04, 2009 10:33 am

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett, die opeens een hele hoop gestommel hoorde van ergens in het huis, keek nieuwsgierig langs Toushirous moeder het huis in, waar nog geen seconde later duidelijk werd wat er aan de hand was.
Toushirou. Die natuurlijk overal overheen gevallen was op zijn weg hierheen, en zoals verwacht totaal uitgeput was.
Ergens wilde ze hem gelijk doodknuffelen toen ze hem weer zag, maar misschien was dat hier wel heel onbeleefd ofzo. Japan had wel meer rare gewoontes.
"Hey!' zei ze toen maar, haar toon overvrolijk. "Was je bezig met iets?' vroeg ze toen opeens. Misschien had hij wel helemaal geen tijd voor haar.

13Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Empty Re: Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Sun Oct 04, 2009 10:59 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou schudde meteen zijn hoofd als antwoord op Scarlett's vraag. 'Eh - ik ben er nog maar een half uurtje. Oja - mam - dit is Scarlett, en ehh andersom,' zei hij een beetje verward. Zijn moeder knikte alleen maar straalde nog steeds haar vertrouwde vriendelijkheid uit. Achter zich hoorde Toushirou nog meer lawaai dan hij had gemaakt van iemand die ook aan kwam gerend; zijn zus. Ze kwam vlak naast hem tot stilstand. 'Heb je bezoek, Toushie?' vroeg ze laaiend enthousiast terwijl ze met haar ellebogen op zijn schouders steunde en met haar handen door zijn haar woelde. Hij bleef met een geïrriteerde blik stilstaan.

http://bussjah.hyves.nl

14Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Empty Re: Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Sun Oct 04, 2009 11:08 am

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett wist niet wat ze van de overvriendelijkheid van Toushirous familie moest denken. Aan de ene kant was ze blij dat hij geen superchagerijnige ouders had, aan de andere kant.. Welke andere kant?
Bij gebrek aan gespreksstof staarde Scarlett van Toushirou, naar zijn moeder, naar zijn zus en weer terug naar Toushirou. Pas toen realiseerde ze zich dat ze zich nog niet aan Toushirous zus had voor gesteld. "Ja eh.. Ik ben Scarlett," bracht ze toen voor een tweede keer uit. Het voelde ontzettend ongemakkelijk zo.

15Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Empty Re: Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Sun Oct 04, 2009 11:48 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou voelde de ellebogen van zijn schouders verdwijnen en zag zijn zus, die nu naast hem stond. Alleen knikken. Ze had het nooit op meisjes in zijn buurt gehad, en waarschijnlijk dacht ze net zo over Scarlett. Toushirou zelf dacht even na en kwam toen op een idee om de stilte te verbreken. 'Ik kan je wel even rondleiden?' vroeg hij met een onzeker glimlachje. Dan waren ze morgen pas klaar, maar de belangrijkste dingen konden ze wel even afgaan.

http://bussjah.hyves.nl

16Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Empty Re: Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Sun Oct 04, 2009 11:51 am

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

'Graag!" antwoordde Scarlett net iets te vrolijk. De blik in de ogen van Toushirous zus beviel haar niet. Helemaal niet. Hij was eng. Ze was het liefste zo ver mogelijk van dat schepsel vandaan. Ze had toch liever de vriendelijkheid van de moeder dan de blikken van zijn zus.
Maar een rondleiding? Hoelang ging dat wel niet duren? Well, zoveel maakte het haar eigenlijk ook niet uit. Weg van Toushirous zus.

17Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Empty Re: Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Sun Oct 04, 2009 11:58 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou knikte gehaast en had Scarlett's hand gepakt, om vervolgens zo snel mogelijk weg te vluchten. De trap op. Beneden was toch alleen maar de hal en de bibliotheek, daar had ze vast weinig interesse in. Eenmaal boven liep hij alvast de woonkamer in. 'Tadaaa,' zei hij een beetje droog. Er zat een twijfel in zijn hoofd of hij wel of niet over zijn hebzuchtige zus moest beginnen.

http://bussjah.hyves.nl

18Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Empty Re: Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Sun Oct 04, 2009 12:01 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Aangezien Scarletts benen nog kleiner waren dan die van Toushirou had ze meer moeite met het rennen dan hij, maar in dit geval gaf ze daar niks om en rende ze zo snel als ze kon mee. Haar mond viel bijna open bij het zien van de woonkamer; hij was nog groter dan die bij hun eigen huis. "Wow," bracht ze toen uit. "Hoe kun je hier ooit de weg terugvinden?"

19Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Empty Re: Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Sun Oct 04, 2009 12:05 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou grijnsde. 'Ik gebruik een navigatiesysteem,' zei hij als geintje, al wist hij niet of ze het serieus op zou vatten. Hij had geen idee hoe dat op Ayao werkte. Hij graaide de afstandsbediening van tafel; Rangiku had de tv weer eens aan laten staan. Hij zette hem uit en keek even naar de kamer. Het was vreemd, hij was het gewend. Maar nu hij het huis na een lange tijd op MHS weer bekeek was het toch wel een behoorlijk ding. Hij liep alweer haastig naar de deur toe. 'Als we voor zonsondergang klaar willen zijn kunnen we maar beter opschieten,'

http://bussjah.hyves.nl

20Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Empty Re: Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Sun Oct 04, 2009 12:38 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Aah zo," antwoordde Scarlett, omdat ze niet zeker wist of Toushirou het nou meende of niet. Ze zag hem er best toe in staat een navigatiesysteem te gebruiken in zijn eigen huis, maar of hij het meende? Haar antwoord kon op twee manieren worden opgevat, dus liet ze het er maar bij en knikte ze.
"Lijkt me wel zo verstandig ja," grijnsde ze toen. "Maar je was toch echt niet ergens mee bezig of wel?" vroeg ze daarna nog maar eens voor de zekerheid.

21Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Empty Re: Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Sun Oct 04, 2009 12:47 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou schudde zijn hoofd. 'Nee, ik was gewoon op mijn -' hij zwaaide een deur open, '-kamer. Deze dus,' zei hij met een kleine grijns terwijl hij naar binnen stapte. Hij keek rond naar zijn bank, bed en pc. Eigenlijk was zijn kamer nog de simpelste, en daar had hij heel veel moeite voor moeten doen. Als hij niet door had gedramd zat er nu hoogstwaarschijnlijk een enorm gedetailleerde plafondschildering in met een veel te uitgebreide kroonluchter.

http://bussjah.hyves.nl

22Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Empty Re: Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Sun Oct 04, 2009 12:50 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett volgde Toushirou zijn kamer in en bekeek hem gelijk. Alhoewel het tegenover de rest van het huis een vrij simpele kamer was, was ze nog steeds onder de indruk over de grootte. En dat was heel wat, gezien hun eigen huis ook enorm was en ze grote huizen wel gewend was.
"Oké, mooi," antwoordde ze toen met een glimlach. "Je zus, ze eh- leek niet bepaald vrolijk om me te zien?" bracht ze toen op vragende toon uit. Wat had iedereen tegen elkaar? Scorpio tegen Toushirou, Toushirous zus.. tegen haar?

23Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Empty Re: Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Sun Oct 04, 2009 12:57 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou beet op zijn lip. 'Ik weet het. Zo is ze altijd tegen - nou ja, vrijwel iedereen die binnen een straal van twee meter in mijn buurt komt. Maak je maar niet al te druk, meestal krijgt ze wel gedonder met mij ouders als ze haar hebberige trekjes vertoont. Maar ze zit tegenwoordig vaker bij vrienden, misschien is ze er nauwelijks deze vakantie. Eh - wanneer ga jij eigenlijk terug naar Ayao?' vroeg hij terwijl hij even uit het raam keek naar de rozentuin.

http://bussjah.hyves.nl

24Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Empty Re: Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Sun Oct 04, 2009 1:00 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Aah zo," antwoorde Scarlett weer op een begrijpende toon. Dezelfde reden als bij Scorpio dus.. Sort of. Bij Scorpio was het niet eng. Bij Scorpio was het de laatste tijd waarschijnlijk ook meer een persoonlijke afkeer tegenover Toushirou geworden, helaas.
"Ik heb geen idee," beantwoordde ze daarna zijn vraag. "Over een paar dagen denk ik.." Kon dat uberhaupt wel? "Als dat eh, mogelijk is natuurlijk," vervolgde ze snel.

25Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Empty Re: Tokyo, Japan, TOUTOU'S HUIS. D:< Sun Oct 04, 2009 1:05 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou grijnsde. 'Ik denk dat we wel wat ruimte voor je hebben hoor. Hoewel - met zijn vieren past het ngo wel hier, maar met zijn vijven..' zei hij plagerig. Hij was alweer naar de deur gelopen. 'Ik denk dat ik je maar even de belangrijkste dingen laat zien - eh - keuken, wc, zwembad, dat soort.. dingetjes. Anders halen we het eten niet. Ik denk trouwens dat mijn moeder er al vanuit gaat dat je mee eet. Dan maar hopen dat Rangiku in de stad gaat eten,' vertelde hij terwijl hij naar buiten keek, alsof hij checkte of de kust wel veilig was.

http://bussjah.hyves.nl

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 11]

Go to page : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum