Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Het baskebalveldje.

5 posters

Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Go down  Message [Page 1 of 4]

1Het baskebalveldje. Empty Het baskebalveldje. Wed Sep 30, 2009 10:17 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Bij de sportvelden in de buurt is een basketbalveldje met één basket waar je kan spelen. De basket is een beetje verroest maar werkt nog prima.

Maximaal aantal personen: maakt niet uit, maar laten we vooral niet met de hele school op dat kleine veldje gaan staan.
Minimaal aantal regels: GEEEEEEN SPAM! En ik word heel agressief als er wel inhoudsloze post hier komen te staan Evil or Very Mad .

------------------------------

Yuu stond een paar meter van de basket vandaan. Hij had een basketbal in zijn handen en keek geconcentreerd naar de ring met het netje. Het was al een tijd geleden dat hij voor het laatst had gebasketbalt. Binnenkort waren de selecties voor het basketbalteam en Yuu was vastberaden om weer opnieuw toegelaten te worden, om het vervolgens tot captain te scoren en de idioot uit het team te gooien die hem er uitgezet had toen hij zijn arm had verlamd. Hij beet even op zijn lip, zette zich af en rende op de basket af.
Met een enorme sprong vloog hij op het roestige bord af en met een harde dreun smeet hij de basketbal door het netje. Hij bleef even aan de ring bungelen, maar zodra het ding begon te kraken liet hij zich op de grond vallen. Licht door zijn knieën zakkend ving hij zijn eigen val sierlijk op. Tevreden klapte hij in zijn handen.
Dunken kon hij tenminste nog.

2Het baskebalveldje. Empty Re: Het baskebalveldje. Wed Sep 30, 2009 10:20 pm

Gast


Guest

Carter klapte losjes in zijn handen terwijl hij het basketbalveldje opgelopen kwam.
'Zozo, dat zag ik je vier jaar geleden nog niet doen,' merkte hij op terwijl hij breed naar Yuu grijnsde.
'How's life?' vroeg hij. Hij rende op de bal af die onder de basket tot stilstand was gekomen en pakte hem voor Yuu hem voor kon zijn. Terwijl hij er nonchalant mee dribbelde keek hij hem speels aan.
'Do you mind if I join you?' vroeg hij, zichzelf voor de 100.000e keer op zijn tong bijtend om zijn vreselijke rotaccent.

3Het baskebalveldje. Empty Re: Het baskebalveldje. Wed Sep 30, 2009 10:24 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu's maag keerde om bij het horen van Carters diepe engelse stem. Hij slikte even en keek Carter een beetje schuw aan, maar er was geen duivelse twinkeling in zijn ogen te bespeuren dus durfde hij zich toch voorzichtig te ontspannen.
'Het kan niet beter,' besloot Yuu uiteindelijk zijn eerste vraag te beantwoorden met gisteravond in zijn achterhoofd. Hij kon het niet helpen dat zijn mondhoeken even gelukzalig omhoog gingen, maar zodra hij Carters gestalte weer aanschouwde schudde hij ze snel weer weg.
'Ik ga niet verliezen,' merkte hij daarna semi-vastberaden op, aangezien Carter captain van het basketbalteam was geweest tijdens hun tijd in Japan.

4Het baskebalveldje. Empty Re: Het baskebalveldje. Wed Sep 30, 2009 10:24 pm

Ben

Ben
Niveau 3

Ben, die geobsedeerd was door basketballen, kwam ook naar het basketbalveldje. Hij zag daar al 2 jongens staan. 'Kan er nog iemand bij?' vroeg hij laconiek.

http://somnium.forum2go.nl

5Het baskebalveldje. Empty Re: Het baskebalveldje. Wed Sep 30, 2009 10:27 pm

Gast


Guest

'Dat zullen we nog wel eens zien,' zei Carter. Zijn ogen twinkelden uitdagend en hij ging in een verdedigende houding staan, terwijl hij de bal naast zich nog altijd tegen de grond bleef slaan.
'Fabian vertelde me dat je rookt,' merkte hij op, terwijl hij langs Yuu schoot en de bal zonder enige moeite van minstens vier meter afstand in de basket wierp. Hij glimlachte triomfantelijk en keek weer naar Yuu.
'tabak ingewisseld voor pocky? Dat valt me van je tegen.'

6Het baskebalveldje. Empty Re: Het baskebalveldje. Wed Sep 30, 2009 10:30 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu keek verslagen naar de bal die langzaam uitstuiterde op de grond en naar een paar bosjes rolde, waar hij kwam stil te liggen. Hij keek Carter even kwaad aan en ging snel de bal halen.
'Ik ben al gestopt. Het was maar tijdelijk, tot er weer nieuwe pocky zou komen. Die komt pas over twee weken maar Seth wil niet dat ik rook dus heb ik al mijn sigaretten vanochtend verbrand,' zei Yuu trots. Hij pakte de bal van de grond en draaide hem even rond boven zijn vinger.
'Ik hoorde dat je mijn ouwe plek bij Nicholas op de kamer hebt ingepikt?' besloot Yuu het gesprek dat bestond uit constateringen en het bevestigen van roddels te vervolgen.

7Het baskebalveldje. Empty Re: Het baskebalveldje. Wed Sep 30, 2009 10:33 pm

Gast


Guest

Carter knikte even onder de indruk.
'Toe maar, stoppen omdat je vriendje het vraagt. Knap hoor,' merkte hij op.
'Betekent Seth veel voor je? Hij is niet bepaald het type dat ik van je gewend ben,' vroeg Carter, terwijl hij op Yuu afrende en de bal van zijn vinger sloeg, om hem vervolgens weer in een dribbel op te vangen en bij de basket hem opwachtte tot hij achter hem aan zou komen.
'En ja, ik heb je plek ingepikt ja. Maar ik kan niet echt merken dat jij er eerst hebt gezeten. Nick doet net alsof hij nog nooit een aanvaring heeft gehad met een homo,' merkte Carter enigszins verbaasd op.

8Het baskebalveldje. Empty Re: Het baskebalveldje. Wed Sep 30, 2009 10:37 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Seth is mijn leven,' merkte Yuu bloedserieus op, terwijl hij op Carter afrende en de bal af probeerde te pakken, maar Carter hield hem speels achter zijn rug terwijl hij er niet bij kon. Verwoed probeerde Yuu de bal alsnog af te pakken, maar werkte zich zo per ongeluk in een omhelsing en deinste verschrik achteruit. Hij moest alert blijven. Met Carter wist je het maar nooit.
'Nicholas is een aardige jongen, maar ik zie hem nou niet zo snel mak worden als een lammetje. Hij is nogal een ladiesman. Hij is zelfs met Jade Lightning uitgeweest,' wist Yuu te vertellen. Hij keek even kwaad naar Carter, maar durfde niet echt kwaad te kijken, waardoor hij eerder een soort bange puppy leek die smeekte om de bal.
Verdomme, waarom was die gast ook zo... dominant?!

9Het baskebalveldje. Empty Re: Het baskebalveldje. Wed Sep 30, 2009 10:40 pm

Gast


Guest

Carter schonk Yuu even een vertederd glimlachje. Hij haalde de bal achter zijn rug vandaan en duwde hem tegen Yuu's borst.
'Je bent zo veranderd Yuu, maar ergens vind ik je toch nog steeds hetzelfde,' merkte hij op. Hij liep langs hem heen naar het bankje aan de rand van het veldje en ging zitten.
'Vertel eens, wat is er in de vier jaar gebeurd dat ik er niet was?' vroeg hij geïnteresseerd. Hij haalde een pakje pocky uit zijn zak en stak er 1 in zijn mond. Heel even keek hij aarzelend van het pakje naar Yuu, waarna hij hem naar hem uitstak.
'Wil je er ook één?'

10Het baskebalveldje. Empty Re: Het baskebalveldje. Wed Sep 30, 2009 10:42 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Ik ben helemaal niet meer hetzelfde!' riep Yuu verbijsterd uit. Hij keek even gulzig naar de pocky in Carters hand, maar bedacht zich toen dat er iets niet klopte.
'Jij deelt je Pocky niet,' hielp hij hem herinneren. Aarzelend liep hij met de basketbal onder zijn arm naar het bankje en ging hij naast Carter zitten, op veilige afstand. Hij besloot nog even geen antwoord te geven op Carters vraag.

11Het baskebalveldje. Empty Re: Het baskebalveldje. Wed Sep 30, 2009 10:44 pm

Gast


Guest

Carter volgde Yuu met zijn blik en hield nog altijd het pakje Pocky naar hem uitgestoken.
'Dat weet ik, maar jij bent speciaal,' zei hij met vrolijk twinkelende oogjes. Hij schudde wat met het pakje zodat er een paar uitdagend naar Yuu uitstaken.
'En nu wil ik je verhaal horen. Van het begin tot nu,' commandeerde hij nieuwsgierig.

12Het baskebalveldje. Empty Re: Het baskebalveldje. Wed Sep 30, 2009 10:51 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu keek Carter even met samengeknepen ogen aan, maar gaf zich uiteindelijk toch over en pakte dankbaar een pocky uit het pakje, om het vervolgens in zijn mondhoek te laten hangen. Terwijl hij van de hemelse chocolade genoot die in zijn mond smolt slaakte hij een zucht van verlichting.
Dit was duizend keer beter dan zo'n teerstok.
'Wat wil je dat ik vertel? Hoe ik in elkaar gestord ben nadat jij naar Engeland vertrok? Hoe ik mezelf naar de top heb moeten vechten voor mijn eigen veiligheid? Hoe ik uiteindelijk terecht kwam in een sleur van het najagen van een verlangen dat maar niet te stillen was? De afgelopen vier jaar, tot op het moment dat Seth mijn leven binnen kwam wandelen waren nou niet bepaald rooskleurig,' zei Yuu bitter. Hij staarde naar de grond onder zijn voeten terwijl hij afwezig op zijn pocky zoog.
'Het heeft me een jaar geduurd voordat ik weer in staat was om met een glimlach op mijn gezicht verder te leven. Maar weet je wat, ik kan me die donkere momenten in mijn leven niet eens meer herinneren. Naar mijn idee is mijn leven pas vorig jaar begonnen, toen ik deze school binnenstapte,' vervolgde hij zijn verhaal met een kleine glimlach op zijn gezicht.

13Het baskebalveldje. Empty Re: Het baskebalveldje. Wed Sep 30, 2009 10:52 pm

Gast


Guest

((Ow sorry Ben ik had je bericht niet gezien! Naja nu is het een beetje te laat om nog te reageren XD))

Carter keek Yuu met grote ogen aan.
'Wat bedoel je met... vechten voor je eigen veiligheid?' vroeg hij uiteindelijk moeizaam, bang voor het antwoord.

14Het baskebalveldje. Empty Re: Het baskebalveldje. Wed Sep 30, 2009 11:01 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu beet zijn Pocky door midden en hapte hem naar binnen. Terwijl de crisp in zijn mond kraakte beet hij op zijn lip.
'Zodra jij weg was, was er niemand meer op de school die de Jengai in bedwang kon houden, dus waren zij degene die vanaf dat moment de dienst uitmaakten. Om de één of andere reden werd ik gezien als... huisdier aan het hof of iets dergelijks, want iedereen beschouwde het als normaal dat ik toen hun speeltje werd. Het heeft me een jaar gekost voor ik mezelf zo had getransformeerd om ze allemaal met één hand tegen de grond te kunnen drukken,' legde Yuu uit. Zijn stem had een trieste toon. Hij wilde eigenlijk helemaal niet over zijn verleden praten. Zijn heden en vooral ook de toekomst zagen er veel leuker uit.

15Het baskebalveldje. Empty Re: Het baskebalveldje. Wed Sep 30, 2009 11:04 pm

Gast


Guest

Carter staarde met grote ogen naar een punt op het basketbalveldje, terwijl hij totaal geschokt Yuu's verhaal aanhoorde. Hij had nooit het idee gehad dat hij Yuu alleen in het open water had achtergelaten. Als hij dat geweten had...
'Dus... daarom ben je zo veranderd? Om jezelf te kunnen beschermen?' vroeg hij, terwijl hij langzaam maar zeker een schuldgevoel opbouwde in zijn maag. Als dat waar was, dan was het zíjn schuld dat Yuu nu geen lieve kleine puppy meer was.

16Het baskebalveldje. Empty Re: Het baskebalveldje. Wed Sep 30, 2009 11:10 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'In het begin wel ja,' bekende Yuu. Er verscheen weer een glimlach op zijn gezicht. 'Maar in de loop der jaren ben ik erachter gekomen dat dit niet een masker is wat ik draag om mezelf te beschermen. Ik ben een stuk gelukkig sinds ik niet meer afhankelijk ben van anderen. Ik denk dat ik ook zonder de nood om mezelf te beschermen precies hetzelfde was geworden. Ik zie mezelf nu echt niet meer op iemand anders rekenen. Daar word ik alleen maar depressief van. Daarentegen staat dat ik het geweldig vind als mensen op mij rekenen. Het geeft me het gevoel dat ik toch nog ergens goed voor ben,' vertelde hij. Hij sloeg zijn ogen ten hemel en haalde diep adem.
'Achteraf gezien ben ik blij dat je weg bent gegaan. Anders had ik misschien wel voor altijd in die beschermende wattendeken van je gelegen en was ik nooit in staat geweest om op mijn eigen benen te staan,' zei hij tenslotte, terwijl hij even naar Carter grijnsde.
'En daarnaast heeft het ook een positief effect, want nu kan ik gewoon vrienden met je worden en me tegelijkertijd prima beschermen tegen al die sadistische trekjes van je.'

17Het baskebalveldje. Empty Re: Het baskebalveldje. Wed Sep 30, 2009 11:18 pm

Gast


Guest

Carters ogen begonnen duivels te twinkelen bij het horen van Yuu's laatste opmerking.
Hoorde hij daar nou een uitdaging?
'Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn als ik jou was,' zei Carter met een duister stemmetje. Hij grijnsde uitdagend, sloeg even met zijn hand op Yuu's knie en kwam overeind. Hij rekte zich uit en staarde naar het schoolgebouw in de verte.
'Misschien vind ik het toch wel jammer dat je zo happy bent met je huidige liefde,' merkte hij daarna licht verslagen op. Nu hij de reden van Yuu's verandering had gehoord vond hij hem plots weer een stuk kleiner en onschuldiger dan een paar dagen geleden.
'Mensen veranderen nooit, ze herinrichten soms alleen hun gedachtegang, maar men is altijd in staat om ze weer terug te brengen in oude staat,' zei hij op een mysterieus toontje. Hij knipoogde even naar Yuu.
'Ik zie je snel weer. Kom binnenkort maar even langs bij je oude kamer, dan geef ik je wat Pocky zodat je je niet weer aan die smerige sigaretten hoeft te vergrijpen.'
En met deze woorden verliet hij het basketbalveldje, richting de ingang van de school.

18Het baskebalveldje. Empty Re: Het baskebalveldje. Wed Sep 30, 2009 11:21 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu staarde onafgebroken naar de plek waar Carter zijn hand op zijn knie had geslagen, die nog hevig nabrandde.
De woorden van Carter drongen maar half tot hem door, en hij werd al helemaal niet wijzer uit de symbolische onzin die hij uitkraamde. Het enige wat hij uit zijn zinnen kon opmaken,
was dat hij tegenover Carter nog altijd een kleine en onschuldige jongen was.

19Het baskebalveldje. Empty Re: Het baskebalveldje. Thu Oct 01, 2009 6:35 pm

Ben

Ben
Niveau 3

Ben had zin om een potje te basketballen dus liep hij al dribbelend naar het basketbalveldje toe. Daar begon hij een beetje te dribbelen en te schieten. De driemeterlijn lukte hem steeds beter, dat moest hij zichzelf nageven. Hij miste het basketballen wel, want op de MHS had hij er minder tijd voor dan toen hij nog thuis was geweest. Gelukkig had hij soms nog wel wat momenten over waarop hij zich kon uitleven.

http://somnium.forum2go.nl

20Het baskebalveldje. Empty Re: Het baskebalveldje. Sun Oct 04, 2009 10:44 pm

Ben

Ben
Niveau 3

Ben ging dus basketballen.

http://somnium.forum2go.nl

21Het baskebalveldje. Empty Re: Het baskebalveldje. Sun Oct 04, 2009 10:48 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

((..lol))

http://bussjah.hyves.nl

22Het baskebalveldje. Empty Re: Het baskebalveldje. Mon Oct 05, 2009 7:37 am

Ben

Ben
Niveau 3

((ja, Lune en Kyosu waren op zijn kamer dus hij besloot ze, alweer, privacy te gunnen))

Ben dribbelde in het rond.

http://somnium.forum2go.nl

23Het baskebalveldje. Empty Re: Het baskebalveldje. Sun Nov 01, 2009 6:51 pm

Ben

Ben
Niveau 3

-new-

Ben stond te wachten op Iris en Lily voor hun revanche.

http://somnium.forum2go.nl

24Het baskebalveldje. Empty Re: Het baskebalveldje. Sun Nov 01, 2009 7:07 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris kwam aanlopen, ze moest gewoon winnen van Ben. Ze zag Ben al staan en liep grijnzend naar hem toe.

http://xxx--iris.hyves.nl/

25Het baskebalveldje. Empty Re: Het baskebalveldje. Sun Nov 01, 2009 7:53 pm

Ben

Ben
Niveau 3

'Dus je durft het aan?' vroeg Ben.

http://somnium.forum2go.nl

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 4]

Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum