Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De zolder.

4 posters

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down  Message [Page 1 of 5]

1De zolder. Empty De zolder. Mon Sep 28, 2009 11:53 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

De zolder van Magic Highschool is enorm. Het is één grote verdieping die helemaal bomvol staat met rotzooi. Alles wat je maar kan bedenken, banken, bedden, bomen, tuinkabouters... als je iets nodig hebt is het sowieso hier te vinden. Het is overal stoffig en oud, en er gaat een gerucht rond dat er een geest rondzweeft maar of dat waar is weet niemand. Er durven simpelweg maar weinig mensen in de zolder te komen en bovendien is het verboden terrein.

Maximaal aantal personen: niet meer dan drie, aangezien er bijna nooit iemand komt.
Minimaal aantal regels: 2 in je typvak.

2De zolder. Empty Re: De zolder. Mon Sep 28, 2009 11:58 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu liep met Seth mee de trappen op en bleef maar trappen oplopen, totdat ze helemaal bij de zolder aankwamen. Eigenlijk was de zolder verboden terrein, maar dat was alleen maar beter. Zo wist hij tenminste zeker dat niemand, en dan bedoelde hij in het bijzonder twee meter lange blonde jongens, hen zou storen. Pas toen hij de deur achter zich dicht had gegooid durfde hij opgelucht adem te halen.
Hij keek even de ruimte rond maar er stonden gewoon teveel spullen om echt te kunnen bedenken wat voor soort ruimte het was.
Zijn blik gleed naar Seth. Hij voelde hoe zijn lichaam van binnen brandde. Hij wilde Seth ongelofelijk graag alle hoeken van de zolder laten zien, maar hij wist dat Seth dat niet toe liet tenzij hij eerst uitleg gaf over Carter.
Maar misschien wilde Seth daarna wel helemaal niet meer...
Een huivering gleed over zijn rug en krampachtig sloeg hij zijn armen weer om Seth heen, zijn vertrouwde warmte in zich opnemend.
'Jezus godver klote,' wist hij uiteindelijk uit te brengen, maar veel verder kwam hij niet.

3De zolder. Empty Re: De zolder. Tue Sep 29, 2009 12:07 am

Seth

Seth
Niveau 3

Seth ontweek Yuu's blik en zakte hijgend van het rennen op een stel oude dozen. Eigenlijk wilde hij helemaal niets horen, hij wilde dat hij zichzelf kon blijven vertellen dat hij er compleet naast zat. Met een twijfelende blik keek hij naar Yuu, en voelde hij zijn hoofd weer omslaan.
"Wat was er.. met.." Hij keek Yuu eerst even fronsend aan, maar slaagde er uiteindelijk in een klein glimlachje te produceren. Niet alleen ontstond die kleine grijns omdat Yuu tegenover hem zat, het was ook een beetje een aanmoediging. Alsof hij Yuu wilde dwingen het juiste te zeggen.

4De zolder. Empty Re: De zolder. Tue Sep 29, 2009 12:12 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu zuchtte. Hij staarde naar zijn voeten. Oké dan, hij kon maar beter meteen het hele verhaal vertellen voordat er later problemen van kwamen.
'Dat was Carter Stann. Toen ik op mijn dertiende naar die privé-school voor jongens ging was hij mijn kamergenoot. Ik was toen... niet zoals ik nu ben. Ik was ten eerste twintig centimeter kleiner, en ten tweede had ik nog nooit ook maar één ervaring gehad als het om liefde ging. Je zou kunnen zeggen dat Carter me... alles geleerd heeft,' besloot Yuu uiteindelijk. Hij schatte in dat Seth slim genoeg was om de rest zelf te bedenken.
'Maar dat was vier jaar geleden. Ik voel nu absoluut niets meer voor hem, behalve dan misschien een kleine angst. Ik ben gewoon even geschrokken. Ik was vergeten dat hij nog ergens op deze aardbol rondliep...' voegde hij er snel aan toe. Hij keek Seth doordringend aan en hoopte met al zijn macht dat hij er geen probleem van zou maken.

5De zolder. Empty Re: De zolder. Tue Sep 29, 2009 12:23 am

Seth

Seth
Niveau 3

Terwijl Yuu sprak, was Seth's blik naar Yuu's gezicht gegleden, en voelde hij hoe zijn lichaam ietwat kalmeerde. Hoewel dit absoluut niet was wat hij wilde horen, herinnerde hij zich wat hij zich een lange tijd geleden had bedacht. Het was valentijn, hij friemelde onzeker aan het rode lintje om zijn pols, en een besef had plots tot hem doorgedrongen. Hij was altijd degene die overal een probleem van maakte.
Als hij dat nu ook niet deed, zouden er geen problemen komen. Behalve deze wiskundig correcte beredenering, was er nog een ander punt in de geschiedenis dat meespeelde in zijn gedachtes. Yuu verklaarde hem dat hij hem nooit meer los zou laten, dat hij van hem hield, en Seth was te bang geweest om ook maar iets te zeggen. Dat had hun bijna kapot gemaakt. Maar Yuu had gezegd, dat hij vertrouwen moest hebben in de relatie. Zonder vertrouwen zouden ze sowieso nergens komen.
Met een ietwat zelfverzekerde blik keek hij in Yuu's ogen.
"Oké," zei hij alleen. Zijn handen klemden om zijn benen.

6De zolder. Empty Re: De zolder. Tue Sep 29, 2009 12:28 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Oké.
Was dat het enige antwoord dat hij kreeg? Hoe werd hij daar nou wijzer van?
Het zat hem absoluut niet lekker. Hij keek even naar zijn schoenen en keek toen weer in Seth's ogen, deze keer met een zeer serieuze blik.
'Seth, ik hou van je. Dat weet je toch?' zei hij, terwijl hij zijn hand naar Seth uitstak en hem gebaarde dat hij dichterbij moest komen.
'Ik hou van jou, van jou alleen. En ik weet zeker dat dat de rest van mijn leven niet meer zal veranderen. Welke personen ons ook proberen te dwarsbomen, ze krijgen ons niet omver. Dat weet ik zeker,' zei hij, terwijl hij Seth een klein glimlachje schonk.
'En nu hierkomen jij, want je zit veel te ver weg.'

7De zolder. Empty Re: De zolder. Tue Sep 29, 2009 12:33 am

Seth

Seth
Niveau 3

Seth's glimlachje, dat er nog niet vaak was geweest voor het gedoe met Melissa, spreidde zich weer uit over zijn gezicht toen hij zijn onzekerheid vastbesloten aan de kant duwde. Hoe kon iemand die zulke lieve dingen zei nou niet worden vertrouwd?
Hij was stiekem wel een beetje trots op zichzelf, dat hij het zo volwassen had afgehandeld. Met nog steeds het kinderlijke glimlachje op zijn gezicht schoof hij naar Yuu toe.

8De zolder. Empty Re: De zolder. Tue Sep 29, 2009 12:38 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Zodra Seth binnen handbereik was greep Yuu hem bij zijn polsen en trok hij hem naa zich toe. Hij sloeg Seth's armen om zijn middel en liet ze daar rusten, terwijl hij zelf met zijn vingers door Seth's haar streek, en zijn andere hand onder zijn overhemd op zijn warme rug plantte.
'Wat ben ik toch blij dat je van mij bent,' fluisterde hij met een trotse blik in zijn ogen. Hij bracht zijn hoofd naar dat van Seth en duwde zonder waarschuwing zijn lippen op die van hem.
Een zelfverzekerdheid haakte zich stevig aan hem vast. Dit was wat hij wilde. Hij wilde alleen Seth, en niemand anders. Mooi niet dat hij zich weer in het diepe liet gooien door Carter of Fabian of wie dan ook.
Zonder Seth was hij niks, dus ging hij er alles aan doen om hem voor altijd bij zich te houden.
Alle oude herinneringen die hij van Carter had kropen beteuterd terug in hun oude doos en schoven weer naar de achterste plank in zijn herinneringen. Ze waren totaal onbelangrijk.
Alleen zijn herinneringen van Seth telden nog.

9De zolder. Empty Re: De zolder. Tue Sep 29, 2009 12:51 am

Seth

Seth
Niveau 3

Hij sloot zijn ogen toen Yuu's lippen de zijne raakten, en de rationele trekjes in zijn brein begonnen steeds verder af te nemen, tot ze uiteindelijk volledig vervaagd waren en zijn instincten weer de kop op speelden.
Dit keer waren ze echter iets heel anders van plan dan de bazige stem uithangen.
Met een bekend hunkerend gevoel liet hij zijn handen naar Yuu's haren glijden, en wist hij ze daar losjes in te hangen terwijl hij zijn lichaam dichter tegen dat van Yuu aanschoof.
Maar toen hij even terugboog om vervolgens zijn lippen te laten afdwalen naar Yuu's kaaklijn, en hij een miniem puntje van het extreme bedwelmende gevoel liet oplossen, trok er plots een rare smaak door zijn mond.
Met een vertrokken gezicht kwam hij overeind en keek hij Yuu even eigenaardig aan terwijl hij zijn hand naar zijn mond bracht.
Gatverdegatver was het verkeerde woord, maar het was dat het Yuu was die de smaak doneerde, anders had hij zijn mond nog liever met zeep gespoeld.
"Eh," stamelde hij uiteindelijk toen hij besefte dat hij al een tijdje met een vertrokken gezicht naar Yuu's lippen had gestaard. "Eh, eh!" Haastig bekeek hij het saldo fabeltjes in zijn hoofd, grimaste zichtbaar bij het beseffen van de kwaliteit ervan, maar zocht er toch met een paniekerig toontje een uit.
"Ikvroegmeafwaarjeheengaatindevakantie," kraamde hij er in éen ademscheut uit.

10De zolder. Empty Re: De zolder. Tue Sep 29, 2009 12:58 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu vond het vervelend dat Seth hun moment weer moest verstoren met een onnodig stukje gespreksstof en besloot dat hij even geen zin had om te luisteren. Hij duwde zijn hand tegen Seth's mond en legde zijn vinger tegen zijn lippen.
'Nu even niet,' fluisterde hij op een duister toontje terwijl hij met twinkelende oogjes zijn hand weer liet afdwalen naar Seth's rug onder zijn overhemd en zijn hand van Seth's mond haalde, om vervolgens zijn mond weer gevangen te nemen met die van hem. Hij duwde zichzelf tegen Seth aan en voelde hoe zijn lichaam hevig brandde van een verlangen dat maar niet genoeg tevreden gesteld werd. Gretig trok hij Seth bij hem op schoot.

11De zolder. Empty Re: De zolder. Tue Sep 29, 2009 1:10 am

Seth

Seth
Niveau 3

Seth's blik gleed langzaam omhoog, en bleef haken op Yuu'`s lippen.
"Maar," begon hij met een rood hoofd, terwijl hij weer wegkeek naar zijn handen die zenuwachtig aan zijn broek plukten. "Je smaakt zo raar," wist hij uiteindelijk met een zacht stemmetje uit te brengen.

12De zolder. Empty Re: De zolder. Tue Sep 29, 2009 1:16 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Raar? Hoezo smaak ik ra-'
Oh.
Haastig viste Yuu het pakje kauwgom uit zijn broekzak.
'Sorry sorry!' riep hij uit. Hij vervloekte zichzelf voor het feit dat hij verslaafd was geraakt aan die stomme rotstokjes. Hij had nooit naar Isaac moeten luisteren en op een grasspriet moeten kauwen tot de Pocky weer zou komen. Haastig propte hij een kauwgompje in zijn mond. Terwijl hij er langzaam op kauwde keek hij naar Seth op zijn schoot.
'Je wil het wel hè? Dat ik stop. Waarom zeg je dat niet gewoon? Ik zei toch dat je het alleen maar hoeft te zeggen en ik doe het?' merkte hij op. Hij pakte Seth's gezicht tussen zijn handen en keek hem met een lichte blos en twinkelende ogen aan.
'Als jij vindt dat het dit soort momenten belemmert dan stop ik nu METEEN, want dat is wel het laatste wat ik wil,' bekende hij, terwijl hij zijn voorhoofd tegen dat van Seth duwde en zijn frisse kauwgomadem in zijn gezicht blies.

13De zolder. Empty Re: De zolder. Tue Sep 29, 2009 1:22 am

Seth

Seth
Niveau 3

"Maar straks vind je me stom," murmelde Seth een beetje onzeker in Yuu's ogen kijkend. Hij liet zijn vingers langzaam naar Yuu's onderarm glijden, en terwijl hij er zachtjes overheen streek kleurde zijn hoofd nog een tintje roder.

14De zolder. Empty Re: De zolder. Tue Sep 29, 2009 1:28 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu staarde Seth even vol ongeloof aan, terwijl hij afwezig het kauwgompje uit zijn mond pakte en het over zijn schouder gooide, tussen de rommel in.
'Jou stom vinden? Denk je nou werkelijk dat ik in staat ben om jou stom te vinden? Doe niet zo idioot. Op momenten als dit ben je juist het onweerstaanbaarst van allemaal,' zei Yuu. En nu vond hij dat ze wel weer genoeg hadden gepraat. Hij keek even om zich heen en merkte op dat ze niet echt comfortabel zaten, zo op die dozen.
Alsof hij niets woog tilde Yuu Seth op zoals hij ook bij de bruiloft gedaan had.
'En nu ga je me even tevreden stellen,' commandeerde Yuu Seth streng, terwijl hij hem met een duivels glimlachje aankeek. hij stapte over de rommel heen en liep naar een stoffige bank die het dichtst bij stond. Hij liet Seth op de bank vallen en negeerde de stofwolken die opstoven, terwijl hij over Seth heen kroop en aan de stropdas trok die wat losjes om zijn nek zat. Ondertussen boog hij zijn hoofd naar beneden om Seth de mond te snoeren, terwijl zijn andere hand hem tegen de bank gedrukt hield door te steunen op zijn schouder.

15De zolder. Empty Re: De zolder. Tue Sep 29, 2009 1:42 am

Seth

Seth
Niveau 3

Seth liet zich als een mak lammetje optillen en liet zijn gestommel langzaam maar zeker wegebben toen Yuu zich zoals altijd als een professional over hem ontfermde.
Met een stiekem tevreden glimlachje liet hij Yuu hem overmeesteren, maar aangezien hij geen kans kreeg om Yuu te bedanken - zijn lippen waren druk in de weer -, besloot hij dat voor later te bewaren. Hij liet zijn handen omhoog kruipen om ze vervolgens in Yuu's wilde haardos te laten nestelen, en had vaag het idee om deze handelingen nog eens te herhalen in de behandelkamer, maar drukte die beschamende gedachte gauw weg door zich nog enthausiaster aan Yuu vast te klampen.

16De zolder. Empty Re: De zolder. Tue Sep 29, 2009 4:24 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu liet Seth's stropdas tussen zijn vingers door op de stoffige grond vallen en gleed gretig met beide handen onder zijn overhemd. Hij liet zijn lippen los van die van Seth en hijgde even zachtjes om op adem te komen, waarna hij zich weer enthousiast op hem stortte. Zijn handen bleven even als een stel magneten onder Seth's overhemd plakken maar besloten toen dat het gemakkelijker was om het ding gewoon uit te trekken. Terwijl hij zijn ene hand naar de knoopjes liet afdwalen gleed zijn andere langs Seth's arm naar boven. Eenmaal bij Seth's haar aangekomen klampte hij zich daar vast, terwijl hij zijn lippen af liet dwalen naar zijn kaaklijn en hals.

17De zolder. Empty Re: De zolder. Tue Sep 29, 2009 7:04 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth slaakte een onverholpen zuchtje toen Yuu zijn handen over zijn lichaam liet glijden, en het duurde niet lang voor hij zijn vingers wanhopig onder Yuu's overhemd liet glijden. Hij had geen geduld voor de ellendige knoopjes, en liet de opluchting door zijn lichaam vloeien terwijl hij probeerde zich iets in te houden.

18De zolder. Empty Re: De zolder. Tue Sep 29, 2009 7:22 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Zozo, verboden activiteiten op een verboden zolder. Jullie nemen het er wel van.'
Met een ruk schoot Yuu overeind, terwijl hij verschrikt om zich heen keek.
'Wie is daar?!' vroeg hij licht hijgend. Er was niemand te zien.
'Wie is daar, waar ben je, kom tevoorschijn, blablabla. Je bent niet echt origineel als het gaat om vragen stellen jongeman. Maar stoor je vooral niet aan mij, ga vooral door.'
Yuu's blik gleed verbijsterd naar Seth om te kijken of hij ook de stem hoorde, maar niemand zag. Het leek plots een stuk kouder op de zolder en Yuu legde uit een automatisme zijn handen op Seth's pas ontblote borst om de verslavende warmte te voelen, maar hij keek nog altijd zoekend om zich heen.
Er was echt niemand te zien.

19De zolder. Empty Re: De zolder. Tue Sep 29, 2009 7:35 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Met een verstrooide blik kwam Seth overeind, en keek hij nogal afgeleid naar Yuu's lippen. Hij had vaag het idee dat er een stem tegen hen aanpraatte, maar hij leunde alweer naar voren om vervolgens zijn lippen naar die van Yuu te brengen.
Wie was er nou zo stom op hem op zo'n moment te sto-
Zijn ogen schoten open, en hij verstijfde terwijl hij haastig onder Yuu vandaan kroop naar het hoekje van de bank. Met twee angstige ogen keek hij om zich heen, maar toen hij niemand zag liet hij zijn bange blik weer op Yuu vallen.
O god. Straks was het iets engs.
Haastig schoot hij weer terug in Yuu's richting om vervolgens onder zijn beschermende armen te duiken. Twee ogen keken schichtig in het rond onder een verstrooide bos bruine haren, terwijl hij zich nog dichter tegen Yuu aanklampte.

20De zolder. Empty Re: De zolder. Tue Sep 29, 2009 7:52 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu was even vertederd door Seth's actie en sloeg welwillend zijn ene arm om Seth heen, terwijl hij met zijn andere hand geruststellend door Seth's haren aaide.
'Maak je geen zorgen, ik ben bij je,' fluisterde Yuu in zijn oor, waarna hij deze keer met vlammende ogen in het rond keek, nu op zoek naar misschien een kleine schittering in de lucht of iets dergelijks.
'Ach, wat zijn we toch sentimenteel.'
De stem klonk nu vlak achter hun. Verschrikt keek Yuu over zijn schouder, terwijl hij Seth beschermend in zijn armen hield.
'Doe niet zo vreselijk laf en kom gewoon tevoorschijn,' siste hij tegen de lucht voor hem. Er klonk een schaterend gelach.
'En wat ga je doen als ik tevoorschijn kom? Me aanvallen? Me de kamer uitgooien?' het gelach hervond zichzelf. Yuu klemde zijn kaken op elkaar.
Great. Ze zaten opgescheept met een bijdehandte idioot. Net toen het leuk begon te worden.

21De zolder. Empty Re: De zolder. Tue Sep 29, 2009 7:59 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth keek jammerend achterom en kneep Yuu bijna fijn onder de stress. Straks was het harig en bloeddorstig, en leefde het al jaren hunkerend naar afleiding in de donkere holtes van de zolder! Of misschien was het een enorm monster dat onder je huid kroop en je in een zombie veranderde! Maar toen klom er plots een nieuw afschrikwekkend idee bij hem omhoog, dat overduidelijk de koning der afschrikwekkendheid was der afschrikwekkende ideeën.
Misschien was het éen van Yuu's vele enge kenissen.
Hij rilde en keek bang naar Yuu. "Wie is dit?!" lanceerde hij ademloos in de gespannen lucht.

22De zolder. Empty Re: De zolder. Tue Sep 29, 2009 8:08 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu staarde strak naar een plek in de lucht waar hij meende een kleine schittering te zien. Zonder waarschuwing liet hij Seth los en creëerde hij een vuurbol, die hij op de schittering afschoot. De vuurbol ontplofte in de lucht en een zwarte schim verscheen uit het niets. Met een harde bonk viel de schim op de grond.
Yuu sloeg zijn armen weer snel om Seth heen en drukte zijn kin op Seth's kruin, terwijl hij argwanend naar de zwarte schim keek.
'Zozo, goeie ogen hoor.'
De schim kwam langzaam overeind. Hij had iets weg van een menselijke schaduw, maar was een beetje vervormd. Zijn gezicht was één zwart silhouet, net als de rest van zijn lichaam.
Yuu had hier wel eens over gelezen.
Het was een geest die was ontsnapt uit de Hel.
'Flikker op,' siste Yuu dreigend tegen de kleine schim, die zijn armen over elkaar sloeg en op een paar dozen neerplofte. Als het een gezicht had gehad had het vast gegrijnsd.
'Ben je niet bang?' vroeg hij aan Yuu. Aan Seth hoefde hij het niet te vragen, want die was wel duidelijk.
Yuu gromde vijandig naar het ding.
'Ik zei, flikker op.'
De schim kwam weer overeind en liep naar het tweetal toe. Hij stak zijn hand uit naar Seth en raakte hem even aan.
'Boe.'

23De zolder. Empty Re: De zolder. Tue Sep 29, 2009 8:12 pm

Seth

Seth
Niveau 3

"YYUYYUUUUU HET RAAKT ME AAN!! WAT IS DAT AAAAAAAAAAAH," gilde Seth terwijl hij wild jammerend met zijn armen in het rond maaide en zich tegelijkertijd nog dichter tegen Yuu aandrukte. Zijn arm voelde ijskoud aan en hij vroeg zich wild af of hij het zou moeten amputeren.

24De zolder. Empty Re: De zolder. Tue Sep 29, 2009 8:20 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Een intens gevoel van razernij vulde Yuu's hele lichaam toen hij merkte hoe het zwarte ding Seth de stuipen op het lijf jaagde. Hij kwam met een ruk overeind, trok Seth beschermend achter zich en greep de zwarte schim bij zijn keel, om hem vervolgens tegen de grond de smijten en zijn voet op zijn hoofd te zetten. De intense kou die door zijn lichaam drong probeerde hij maar te negeren.
'Raak hem nog één keer aan en ik scheur je aan stukken,' gromde Yuu duivels tegen de zwarte schim. Het bleef een tijdje stil. De schim bewoog niet.
'Doe het dan,' zei het geval uiteindelijk. Zijn stem klonk plots een stuk minder plagerig. Blijkbaar had het niet verwacht dat er een mens zou zijn dat hem zomaar tegen de grond zou smijten.
Yuu drukte zijn voet nog harder tegen zijn hoofd, schopte de schim in zijn maag en stapte daarna weer van hem af.
'Maak dat je wegkomt,' siste hij, terwijl hij weer naar Seth liep. Hij pakte Seth bij zijn achterhoofd en drukte hem tegen zijn borst aan, terwijl hij met een vurige blik in zijn ogen naar de schim keek.
Ondertussen rilde hij van top tot teen.
Hij mocht dan geen angst hebben voor die geesten, dat maakte ze niet minder koud of gevaarlijk. De enige reden dat hij nog niet voor het ding was weggerend was omdat hij zich groot wilde houden tegenover Seth.

25De zolder. Empty Re: De zolder. Tue Sep 29, 2009 8:27 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth keek geschrokken omhoog naar Yuu, toen hij de temperatuur van zijn borstkas voelde.
"Y-yuu je bent h-helemaal k..oud!" zei hij, terwijl hij met ongeloof in zijn ogen besefte dat zijn grote held was besmeurd door een vieze vuile...
Zijn boze oogjes gleden priemend naar de schim op de grond, en hij voelde zijn hoofd rood aanlopen van woede.
"Laat Yuu met rust!" protesteerde hij, zichzelf heel overtuigend vindend terwijl hij een ik-heb-het-allemaal-onder-controle blik omhoog wierp naar Yuu.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 5]

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum