Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

de theater zaal

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down  Message [Page 4 of 5]

76de theater zaal - Page 4 Empty Re: de theater zaal on Mon Oct 12, 2009 8:04 pm

Gast

Guest
Taiga deed wat hij zei en ze ging zitten, ze keek opzij ze kon hem gewoon niet aankijken.

77de theater zaal - Page 4 Empty Re: de theater zaal on Mon Oct 12, 2009 8:05 pm

Mido

Mido
Niveau 2
Zero ging naast haar zitten en zijn Handen gingen op haar zachte huid. '' Je zult me haten, Ik ben een Wraakengel..Ik heb doelen..Geen tijd..je moet mij achtervolgen..hoe kan je dat doen..hoe wil je dat doen..'' Hij zetten zich zachtjes zijn hand op haar been en streelde het voorzichtig.

http://mido-iraq.hyves.nl/

78de theater zaal - Page 4 Empty Re: de theater zaal on Mon Oct 12, 2009 8:07 pm

Gast

Guest
Taiga keek hem aan. "ik ben best berijt je te volgen maar.." ze keek opzij. "wat zullen ze wel niet denken." met twijfel pakte ze Zero zijn hand.

79de theater zaal - Page 4 Empty Re: de theater zaal on Mon Oct 12, 2009 8:10 pm

Mido

Mido
Niveau 2
''Ik ben niet goed of slecht, Ik ben een wraakengel. Ik kan gekke dingen doen. als ik wil ben ik zieker dan de rest..misschien zou ik zelf nog iets zetten. ik heb al moorden op me geweten. en wat wil jij dan wel niet..'' Hij pakte haar hand vast..en zetten hem om zich heen.

80de theater zaal - Page 4 Empty Re: de theater zaal on Mon Oct 12, 2009 8:13 pm

Gast

Guest
"Alsof ik altijd even goed ben..ik heb ook iemand moeten dooden op deze school Lloyd Skywood.." ((TAM TAM TAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!!))

81de theater zaal - Page 4 Empty Re: de theater zaal on Mon Oct 12, 2009 8:14 pm

Mido

Mido
Niveau 2
(DAT WAS JIJ ZELF MAAR OKAY XD!) '' Maar jij bent nog steeds goed..zogenaamd god ze kind..'' Hij wou weg maar herrinerde dat hij zichzelf die handen voelden op zijn buik..Ze keek hem zoo smekend aan.

82de theater zaal - Page 4 Empty Re: de theater zaal on Mon Oct 12, 2009 8:16 pm

Gast

Guest
((dan nog XD))

Taiga liet Zero los. "ga maar.. ik kan voelen/zien hoe mensen zich van binnen voelen.."

83de theater zaal - Page 4 Empty Re: de theater zaal on Mon Oct 12, 2009 8:19 pm

Mido

Mido
Niveau 2
(ik moet weg XD!)
Zero pakte haar vast en kuste haar voor een lange tijd in haar nek, zijn handen in haar handen. hij bleef maar doorgaan en doorgaan.

84de theater zaal - Page 4 Empty Re: de theater zaal on Mon Oct 12, 2009 8:19 pm

Gast

Guest
((oke ^^))

Taiga snapte het niet... had ze het wel goed gezien? of werd ze gewoon gek?

85de theater zaal - Page 4 Empty Re: de theater zaal on Mon Oct 12, 2009 8:21 pm

Iris

Iris
Niveau 2
Taiga wrote:((oke ^^))

(( Noooh, hij is BRB. ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

86de theater zaal - Page 4 Empty Re: de theater zaal on Mon Oct 12, 2009 8:27 pm

Gast

Guest
Iris wrote:

(( Noooh, hij is BRB. ))

((ohw ja?? Shocked ))

87de theater zaal - Page 4 Empty Re: de theater zaal on Mon Oct 12, 2009 8:32 pm

Iris

Iris
Niveau 2
Taiga wrote:
Iris wrote:

(( Noooh, hij is BRB. ))

((ohw ja?? Shocked ))

(( ik maak ff een spam topic aan. XD ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

88de theater zaal - Page 4 Empty Re: de theater zaal on Mon Oct 12, 2009 10:43 pm

Gast

Guest
-New-

Alecia zat weer eens zielsalleen in de zaal. OP haar vertouwde plekje aan de rant van het podium vlak in het midden staarde ze met een vage blik voor zich uit. Ze wou graag zingen maar de kans om weer betrapt te worden was te groot. Een zucht ontglipte haar die de stilte even doorbrak. Vorige keer was ze alleen begonnen maar met publiek geindigd. Ben had voor wist ze veel hoelang naar haar kattegejank zitten luisteren. Hij had gezegt dat ze mooi kon zingen maar veel geloofde ze daar noch steeds niet van. UIteindelijk hadden ze een goed gesprek gehad. Hij is lief maar dwaas. Ze hadden onlangs weer een gesprek gehad met als onderwerp zijzelf. Eigenlijk haatte ze het om te praten over haar eigen en over haar familie maar het had om eerlijk te zijn haar hart opgelucht.

89de theater zaal - Page 4 Empty Re: de theater zaal on Tue Oct 13, 2009 9:58 pm

Alex

Alex
Niveau 1
Alex verscheen vanachter het gordijn en kwam achter Alecia staan. Hij glimlachte vals bij de gedachte haar even van het podium af te duwen maar besloot dat het wat iets te kinderachtig was.

90de theater zaal - Page 4 Empty Re: de theater zaal on Tue Oct 13, 2009 10:01 pm

Gast

Guest
Alecia had voetstappen gehoort en had uit die voetstappen kunnen afleiden dat het die van Alex waren. 'vetrek...' Het was de bedoeling om dwingent over te komen maar door at ze het op een fluistertoon zei kwam het op een angstige mannier over.

91de theater zaal - Page 4 Empty Re: de theater zaal on Tue Oct 13, 2009 10:24 pm

Alex

Alex
Niveau 1
Alex zuchte diep en kwam naast haar zitten.

92de theater zaal - Page 4 Empty Re: de theater zaal on Wed Oct 14, 2009 9:21 pm

Gast

Guest
'Wat begrijp je niet aan het woord vertrek?' Hij was arrogant, irritant, mislukte playboy en nu ook nog eens een mongool die geen woord nederlands verstaat. Ze had geen zin in een gesprek met hem. Er kwam toch nooit iets zinnigs uit zijn mond.

93de theater zaal - Page 4 Empty Re: de theater zaal on Wed Oct 14, 2009 9:23 pm

Alex

Alex
Niveau 1
Alex hield haar tegen toen ze aanstalte maakte om te vertrekken. 'ik wil met je praten...'

94de theater zaal - Page 4 Empty Re: de theater zaal on Wed Oct 14, 2009 9:23 pm

Gast

Guest
'jammer, ik niet' Ze snokte zich los en maakte weer aanstalent om recht te staan.

95de theater zaal - Page 4 Empty Re: de theater zaal on Wed Oct 14, 2009 9:25 pm

Alex

Alex
Niveau 1
Meteen snokte hij haar ruw terug. 'je krijgt niet de keuze om te beslissen' Hij had genoeg van haar brutaliteit tegen hem. Het werd misschien wel tijd om te beseffen dat zij niet de enigste was die de bruiloft maar niks vond.

96de theater zaal - Page 4 Empty Re: de theater zaal on Wed Oct 14, 2009 9:27 pm

Gast

Guest
Totaal verast door Alex ruwe gedrag keek ze hem zwijgent aan. Ze kon aan de uitdrukking op zijn gezicht zien dat hij seriuus was. Er werd geen spelletje meer gespeelt nu. Nu wilde hij echt praten over iets dat waarscheinlijk op zijn lever lag.

97de theater zaal - Page 4 Empty Re: de theater zaal on Wed Oct 14, 2009 10:19 pm

Alex

Alex
Niveau 1
Voor even keek hij haar recht in de ogen aan maar wist niets meer te zeggen. Hij liet haar los en staarde nietsziend voor zich uit. 'je moet weten dat jij niet de enisgte bent die dit huwelijk niet wilt...'

98de theater zaal - Page 4 Empty Re: de theater zaal on Wed Oct 14, 2009 10:22 pm

Gast

Guest
Ze bleef hem zwijgent nadenken. Zei hij dat nu echt? Dit was een grap, dit moest een grap zijn. Ze opende haar mond om te spreken maar ze kon geen woorden vinden om te zeggen.

99de theater zaal - Page 4 Empty Re: de theater zaal on Wed Oct 14, 2009 10:30 pm

Alex

Alex
Niveau 1
Alex zuchte. 'doordat ik nu verloofd ben is het moeilijker om aan een meisje te geraken' Hij zei het op een toon alsof het hem echt dwars zat. Maar kort daarna kon hij zijn lach niet meer inhouden en de speelse twinkeling in zijn ogen verscheen weer.

100de theater zaal - Page 4 Empty Re: de theater zaal on Wed Oct 14, 2009 10:37 pm

Gast

Guest
Alecia slaakte een kwaade kreet en stelde zich recht. Ze haatte zijn verschrikkelijke humor. Ze haatte alles aan hem!

Sponsored content

Back to top  Message [Page 4 of 5]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next