Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De ontsnappingspoging.

+4
Ruşine
Yuu
Lily
Melissa Chevalier
8 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down  Message [Page 3 of 4]

51De ontsnappingspoging. - Page 3 Empty Re: De ontsnappingspoging. Wed Sep 23, 2009 4:43 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune schreef zijn telefoon nummer op, 'Dus Rusine belt mij, en ik bel Shayla?' hij keek Melissa onderzoekend aan, ter wel hij de pen doorgaf, 'en Shayla is een van die wachters? of zie ik dat nu weer verkeert?' Lune wou even nog alles duidelijk hebben, voordat er iets fout ging, en hij de schuld kreeg. Hij beet nerveus op zijn lip, en vormde met zijn handen een soort hondje.

52De ontsnappingspoging. - Page 3 Empty Re: De ontsnappingspoging. Wed Sep 23, 2009 4:52 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla hoorde hoe de stift over het papier ging, maar wist niet wat er nou precies stond. 'Kan iemand het nog een keer uitleggen...' Zei ze een beetje beschamend en haalde ondertussen haar mobiel uit haar zak. Ze vond het vreselijk om altijd een uitzondering te zijn en probeerde het meestal maar te negeren dan. Maar nu kon het gewoon niet anders.

53De ontsnappingspoging. - Page 3 Empty Re: De ontsnappingspoging. Wed Sep 23, 2009 4:59 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine, die erg had zou gaan lachen als haar accu weer eens leeg was, haalde haar mobieltje te voorschijn. Genoeg stroom. Snel schreef ze haar nummer op en zette dat van de anderen in haar mobiel. Met een nog altijd erg geirriteerd gezicht liep ze het trapje van de kelder weer op. 'Ik doe rechts,' deelde ze mee, waarna ze even voor de deur bleef staan luisteren. Ze knikte in zichzelf en opende de deur toen ze er zeker van was dat er niemand aan kwam. 'Kust is veilig' fluisterde ze op een samenzwerende toon.



Last edited by Ruşine on Wed Sep 23, 2009 5:07 pm; edited 1 time in total

54De ontsnappingspoging. - Page 3 Empty Re: De ontsnappingspoging. Wed Sep 23, 2009 5:06 pm

Melissa Chevalier

Melissa Chevalier
De Derde Macht

'Shayla, jij staat in contact met mij en Lune. Mijn telefoonnummer is 06-32059219. Ik zal het nog één keer kort uitleggen. Rusine en Shayla staan op wacht. Mimiko en Toushirou gaan naar de bibliotheek, en Lily Lune en ik zoeken in deze omgeving naar een doorgang naar de kerkers. Verder staat iedereen via deze kettingboom met elkaar in verbinding. Shayla, als er iemand aankomt moet je dat aan mij en aan Lune vertellen via de telefoon. Dan zorgen wij ervoor dat de rest het ook weet. De rest kan het allemaal zien op deze telefoonboom,' vertelde Melissa en ze tikte op de ondergetekende blauwdrukken. Nadat ze iedereen nog even had aangekeken stond ze op en liep ze naar de deur. 'Ik denk dat alles zo wel duidelijk is. Laten we vooral niet treuzelen,' zei Melissa terwijl ze met haar telefoon naar die van Lily en Shayla belde.
'Blijf altijd met elkaar aan de telefoon. Als je eerst nog moet bellen voordat je iemand kan waarschuwen gaat er al teveel tijd voorbij,' merkte ze nog even op.

55De ontsnappingspoging. - Page 3 Empty Re: De ontsnappingspoging. Wed Sep 23, 2009 5:10 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune knikte, 'Oké,' hij nam nog snel alles in zijn hoofd door, en stond toen op, liep achter Melissa aan naar de deur, met de gedachten dat het best een charmante dame was, en wachten totdat Lily achter hun aan kwam, en ze uit dit stikhok konden vertrekken. Hij had Shayla's nummer in zijn telefoon staan, voor de zekerheid. Blijf altijd met elkaar aan de telefoon.. de woorden galmden door zijn hoofd.

56De ontsnappingspoging. - Page 3 Empty Re: De ontsnappingspoging. Wed Sep 23, 2009 5:16 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine liet haar mobiel Lune en Lily bellen, hopend dat haar beltegoed niet op zou raken. Ergens herinnerde ze zich wel dat ze hbet pas nog opgewaardeerd had, maar of dat genoeg zou zijn? Snel schudde ze haar hoofd om er niet bij stil te staan hoe fout het dan zou kunnen gaan en hobbelde ze de gang in. De doodse, donkere stilte omsloot haar al snel en gaf haar de rillingen. Dit is de manier, de enige manier. Heb vertrouwen in die mensen die je niet kent. Je hebt ze nodig.

57De ontsnappingspoging. - Page 3 Empty Re: De ontsnappingspoging. Wed Sep 23, 2009 5:44 pm

Lily

Lily
Niveau 1

Lily liep achter Lune en Melissa aan. Ze was blij dat ze iniedergeval Lune kende. Ze had de telefoon nummers van de andere ook in haar mobiel gezet en voelde die nu trillen. Ze keek, het was Rusine. Ze nam op. 'Hai,'Zei ze zacht, maar haar stem galmde door de gangen. Ze moest er steeds weer aan denken wat er zou gebeuren als ze gesnapt werden...



Last edited by Lily on Wed Sep 23, 2009 7:00 pm; edited 1 time in total

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

58De ontsnappingspoging. - Page 3 Empty Re: De ontsnappingspoging. Wed Sep 23, 2009 5:53 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek twijfelend van Toushirou naar Melissa. 'Dus wij staan niet in contact met de rest', vroeg ze schor. Het leek haar niet zo slim want stel dat hun een geheime uitgang zouden vinden, was het het beste dat ze gelijk iedereen konden inlichten. Ze was in iedergeval wel blij dat ze met Toushirou samen de bieb mocht onderzoeken aangezien ze zich toch wat veiliger voelden bij hem dan bij de rest van de groep.

59De ontsnappingspoging. - Page 3 Empty Re: De ontsnappingspoging. Wed Sep 23, 2009 6:10 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou knikte naar Mimiko. 'Komt wel goed,' stelde hij haar gerust. 'Heeft iedereen hier trouwens wel genoeg geld om te bellen? Want we komen uit andere landen dus dat is nogal.. duur,' merkte hij op, al wist hij niet of het echt te verstaan was. Iedereen was immers druk bezig met het bellen en nummers checken. Zelf stond hij op, waarna hij zijn hand naar Mimiko uitstak.

http://bussjah.hyves.nl

60De ontsnappingspoging. - Page 3 Empty Re: De ontsnappingspoging. Wed Sep 23, 2009 6:48 pm

Melissa Chevalier

Melissa Chevalier
De Derde Macht

((Lily, we zijn nog niet in de kerkers. We moeten eerst de ingang naar de kerkers vinden en dat gaan jij lune en ik nu doen Razz))

'No worries ik heb een abbonnement,' zei Melissa tegen Toushirou. 'Zodra we een doorgang hebben gevonden bel ik je meteen,' beloofde ze hem, waarna ze door de deur de gang op liep. In de bibliotheek had ze gelezen dat de kelder 1 van de oude vertrekken van de kerkers was, dus ze waren dichtbij. Nu moesten ze alleen nog de ingang vinden. Langzaam liep Melissa langs de muren van de gangen, terwijl ze keek of er misschien ergens een spleet in de muur zag of iets dergelijks, maar er was niets te zien.

61De ontsnappingspoging. - Page 3 Empty Re: De ontsnappingspoging. Wed Sep 23, 2009 6:57 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune liep als een soort Bodyguard achter Melissa aan, hij hielt alles scherp in de gaten, en ging met zijn handen on opvallend langs de muren, het viel niet echt op dat hij achter haar aanliep. Lune liep wel vaker achter meisjes of jongens aan, daar keek niemand meer van op. Toch hielt hij af en toe afstand, zodat het geen argwaan zou wekken. 'Hngh.. Die kerkers zijn moeilijker te vinden dan ik dacht..' gromt Lune na een tijdje zoeken half hardop, half in zichzelf.

62De ontsnappingspoging. - Page 3 Empty Re: De ontsnappingspoging. Wed Sep 23, 2009 7:03 pm

Lily

Lily
Niveau 1

Lily liep achter Melissa aan. Ze voelde langs de muur, de ingang van de kerkers zou misschien verborgen zijn, dacht ze. Ze schrok even toen er voor haar voeten een rat langs rende, maar herstelde zich alsnel, en liep door. Het leek wel of de gangen steeds donkerder werden, naarmate ze verder liepen, en er hingen minder fakkels aan de muur dan normaal als je op een donkere plek was.

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

63De ontsnappingspoging. - Page 3 Empty Re: De ontsnappingspoging. Wed Sep 23, 2009 7:13 pm

Melissa Chevalier

Melissa Chevalier
De Derde Macht

Melissa kwam even tot stilstand en draaide zich om naar Lune en Lily.
'Ik denk dat het verstandiger is als we ons verspreiden. Dan vinden we de ingang vast sneller. We houden contact via de telefoon,' stelde ze voor terwijl ze even met haar telefoon zwaaide die met Lily en Shayla verbonden was.
'Ik doorzoek deze gang wel. Als jullie nou twee andere gangen nemen dan gaat het een stuk sneller.'

64De ontsnappingspoging. - Page 3 Empty Re: De ontsnappingspoging. Wed Sep 23, 2009 7:18 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune beet op zijn lip, 'oké..' mompelden hij met tegen zin, Melissa was wel bazig.. Maar het was wel praktisch wat ze zei, 'ik pak die van links,' besloot hij hardop, hij knikte, en liep naar de meest linkse gang, 'we bellen..' mompelden hij zacht met een grijns. Ook deze gang bleek steeds donkerder te worden, alsof het een soort.. Dood deel was? Maar Lune's ogen waren wel gewend aan het bittere donker. Hij liep door de gangen, tastend aan de muren. Zoekend naar een spleet of klink, een uitstekende schroef of gewoon een trap.

65De ontsnappingspoging. - Page 3 Empty Re: De ontsnappingspoging. Wed Sep 23, 2009 8:11 pm

Lily

Lily
Niveau 1

Lily knikte aarzelend en nam de laatste overgebleven gang, de rechter. Ze voelde er eigelijk niks voor om alleen te gaan, maar wou geen watje lijken, en liep door. In het begin taste ze vooral om zich heen, maar bij het licht van haar mobieltje, raakte ze langzaam aan aan het duister gewend. Ze voelde langs de koude muur. Haar voetstappen werden een beetje gedempt dood de dikke laag stof die er lag; het was duidelijk dat hier in tijden niemand geweest was.

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

66De ontsnappingspoging. - Page 3 Empty Re: De ontsnappingspoging. Wed Sep 23, 2009 9:03 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Met onhoorbare voetstappen liep Rusine langs de muur over de gang. Door het Ayaonaanse deel van haar bloed kon ze beter in het donker zien dat de gemiddelde Aardling, en daar maakte ze nu handig gebruik van. Het meisje liep op haar sokken met haar schoenen in haar hand, zodat ze geen enkel geluid zou maken wat betreft voetstappen. Haar adem was eigenlijk het enige geluid dat zich bij het harde en snelle kloppen van haar hart voegde in deze donkere stilte. Heel af en toe hoorde ze in de verte voetstappen, of gedempte stemmen, maar ze kwamen nooit dichterbij.

67De ontsnappingspoging. - Page 3 Empty Re: De ontsnappingspoging. Wed Sep 23, 2009 9:56 pm

Melissa Chevalier

Melissa Chevalier
De Derde Macht

Melissa hield haar mobiel aan haar oor, terwijl ze door de donkere gangen liep. Hier en daar voelde ze aan een schilderij of trok ze aan een toorts in de muur maar niets wees erop dat er ergens een doorgang was naar de kerkers. Haar hakken klikten op de kille vloer en galmden door de gangen, dus besloot ze haar schoenen maar uit te trekken. Op haar blote voeten liep ze door. Op een gegeven moment werd het veel te donker om nog zonder licht te kunnen zien dus besloot ze maar een stukje terug te lopen en een toorts uit de muur te halen.
Op het moment dat de fakkel zijn houder verliet begon de muur plots hevig te kraken.
'Hallo Lily? Kan je me horen?' fluisterde melissa meteen door haar telefoon terwijl ze met grote ogen naar de muur keek. Hij kraakte en siste, maar er leek niets te veranderen.
Melissa klikte haastig op haar telefoon en schakelde over naar Shayla.
'Hallo Shayla? Kan jij checken of er mensen in de buurt van de oostkant zijn? Ik wil namelijk iets testen maar het kan geluid maken dus ik moet zeker weten dat er niemand in de buurt is,' fluisterde ze door de telefoon. Voorzichtig zette ze haar hakken op de grond en streek ze met haar hand langs de muur om de toorts.
De stenen leken los te zitten.

68De ontsnappingspoging. - Page 3 Empty Re: De ontsnappingspoging. Wed Sep 23, 2009 10:42 pm

Lily

Lily
Niveau 1

Lily luisterde aandachtig naar haar mobieltje. Het leek of er gepraat werd maar het was niet goed te verstaan. 'Hallo?'Zei ze aarzelend.'Melissa?' Ze hoorde vooral geruis, en het klonk nog al griezelig. Maar wat als er iets is gebeurt...? Ze hadden hieraan moeten denken; Er was geen goed berijk hierzo beneden. Lily bleef staan. Ze wist even niet wat ze moet doen. Proberen Shayla of Lune te bellen?

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

69De ontsnappingspoging. - Page 3 Empty Re: De ontsnappingspoging. Wed Sep 23, 2009 10:47 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine staarde een beetje verveeld voor zich uit, toen ze ineens voetstappen hoorden, die dichterbij kwamen. Snel griste ze haar mobiel te voorschijn. 'Lily! Ik hoor voetstappen, mijn kant op. Waarschijnlijk zijn ze binnen vijf minuten bij de deur van de kelder! Lily, hoor je me?' siste ze, totaal niet in paniek. Zelf opende ze de deur van de jongenswc, waar ze op dat moment toevallig naast stond en glipte ze nar binnen.

70De ontsnappingspoging. - Page 3 Empty Re: De ontsnappingspoging. Wed Sep 23, 2009 10:56 pm

Melissa Chevalier

Melissa Chevalier
De Derde Macht

Melissa vergat dat het heel belangrijk was dat Shayla eerst moest reageren voordat ze verder ging met haar onderzoek en legde haar telefoon voorzichtig op de grond, terwijl ze gefascineerd naar de stenen staarde. Voorzichtig duwde ze tegen een steen, die gemakkelijk naar achter verschoof. Steeds verder duwde ze de steen door, tot hij met een luide bonk aan de andere kant van de muur op de grond viel. Melissa keek verschrikt om zich heen terwijl het geluid door de gang galmde maar er leek niemand in de buurt te zijn. Met de fakkel naast haar gezicht keek ze nieuwsgierig door het gat in de muur.
Een lange donkere gang strekte zich voor haar uit. Zo snel als ze kon pakte ze haar mobiel van de grond en schakelde ze weer over naar Lily.
'Lily! Ik heb de ingang naar de kerkers gevonden! Waarschuw Rusine!' riep ze door haar telefoon. Zonder op een reactie te wachten schakelde ze over naar Shayla om haar hetzelfde verhaal te vertellen. Daarna hing ze allebei de gesprekken op en belde ze Toushirou. Ze hoopte dat hij snel zou opnemen.

71De ontsnappingspoging. - Page 3 Empty Re: De ontsnappingspoging. Wed Sep 23, 2009 11:31 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla hield haar mobiel in haar ene hand en ging langs de muur met haar andere, zodat ze wist waar ze liep. Ze voelde niemand zijn of haar aanwezigheid terwijl ze door de gangen liep, zo onopvallend mogelijk. Eigenlijk liep ze gewoon rondjes, maar dat zou niet eens opvallen als er iemand voorbij zou lopen. Het was best vreemd, want ze was vrij kalm, ookal waren ze met iets bezig waardoor hun hele leven op de school kon veranderen. Maar, wat zou er eigenlijk gaan gebeuren als ze eenmaal buiten waren? Helpen met oorlog voeren, of zou dit eenmalig zijn en zouden ze weer terug naar binnen gaan na een tijdje? Diep in die gedachten verzonken, bleef ze door de gangen rondlopen.

72De ontsnappingspoging. - Page 3 Empty Re: De ontsnappingspoging. Thu Sep 24, 2009 1:32 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek naar Toushirou. 'Dus wij gaan naar de bieb', zei ze terwijl ze diep zuchte. 'Lets go', ze liep voor Toushirou uit met zwetende handen. Hij probeerde haar wel gerust te stellen maar zonder een mobiel was het toch enger. Het gevoel dat er iets zou gebeuren bekroop haar en maakte haar rillen. Ze ging in haar hoofd na waar de geheimen gangen konden zijn maar ze kon zich niets herinneren van een geheime gang of deur waar het naar toe kon leiden.

73De ontsnappingspoging. - Page 3 Empty Re: De ontsnappingspoging. Thu Sep 24, 2009 3:40 pm

Lily

Lily
Niveau 1

Lily hoorde Rusine aan de telefoon, maar niet goed. Net als daarstraks met Melissa, was de verbinding slecht. Maar ze hoorde aan Rusine's stem, dat er iets mis was. Niet dat die bang klonk, maar sneller dan iemand normaal zou praten. 'Rusine...'Fluisterde ze. 'Ik versta je niet.' Maar ze wist wel, dat ze zich moest verstoppen, in iedergeval voor even. Als er iemand aan kwam, mocht diegene haar niet vinden, dan zou het hele plan in elkaar storten. Schigtig keek ze om zich heen. Waar kon ze zich verstoppen? Er was alleen maar die gang, en die liep rechtdoor, nergens een hoekje of iets wat daar op leek... Ze maande zichzelf tot rust en keek nog eens om zich heen. Langzaam liep ze door, stapje voor stapje, zodat ze niks zou missen wat haar kon helpen. En toen, geheel onverwachts, voelde ze dat 1 van de stenen los zat. Ze hoorde Melissa's stem, maar durfte niet te antwoorden. Ze wist gewoon dat er iemand dicht bij was.

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

74De ontsnappingspoging. - Page 3 Empty Re: De ontsnappingspoging. Thu Sep 24, 2009 3:54 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune liep nog steeds in de donkeren gang, eigenlijk niet lopen; maar rennen. Zo snel, en stil als hij kon. Hij had het gevoel dat iemand achter hem aanzat, met grote passen snelde hij de complete duisternis in. Tot dat hij tegen een muur aan smakte, angstig draaide hij zich om.. Het geritsel was nu heel dichtbij.. Hij zag twee moordlustige geniepige ogen flikerren in het licht van zijn fakkel. Steeds kwam het een stapje dichterbij, Lune trok zijn mobieltje, 'Iw-' hij kon zijn zin niet afmaken, hij zweeg weer. Zijn adem werd even ontnomen, toen gniffelde hij, hij was zo bang geweest.. Voor twee ratten?! Wel hele grote ratten, maar ze zagen er niet gevaarlijk uit. Lune pakte zijn mobieltje, wie moest hij nu bellen.. Ze hadden hem nog niet gebeld.. Zou er al iets aan de hand zijn..?

75De ontsnappingspoging. - Page 3 Empty Re: De ontsnappingspoging. Thu Sep 24, 2009 4:35 pm

Melissa Chevalier

Melissa Chevalier
De Derde Macht

((Shayla het is even belangrijk dat je deze post goed leest en op me reageert x']))

Met de telefoon in haar hand terwijl ze wachtte tot Toushirou op zou nemen duwde ze steeds meer stenen van hun plek, totdat er een acceptabel gat ontstond waar ze wel doorheen kon klimmen.
'Kom op Toushirou, neem nou op!' fluisterde ze ongeduldig terwijl ze nieuwsgierig haar fakkel door het gat stak en naar de donkere gang keek. Ze zag dat na een paar meter er een trap naar beneden ging.
Ze had het gevonden. Dit was de ingang naar de kerkers.
Ongeduldig verbond ze haar telefoon ook weer met Shayla.
'Shayla, hallo?! Ik heb de ingang gevonden! Waarschuw Lune!' siste ze zodra haar telefoon weer verbonden was.
'Ik ben aan de oostkant van de kelder. Loop vanaf de kelder de rechtergang in, dan zie je de ingang vanzelf. Zorg ervoor dat iedereen ervan weet! Ik ga alvast naar binnen!'
En met deze woorden hing ze haar telefoon weer op. Ze drukte geïrriteerd Toushirou's voicemail weg en liet de telefoon in haar zak glijden.
Ze was te dichtbij de ontsnapping om nog geduld bij elkaar te rapen voor de sloomheid van de anderen. Voorzichtig stapte ze door het gat heen,
de donkere gang in.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 3 of 4]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum