Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Terra's Kamer

4 posters

Go to page : 1, 2, 3  Next

Go down  Message [Page 1 of 3]

1Terra's Kamer Empty Terra's Kamer Mon Sep 21, 2009 4:20 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Alles is in een hoek geschoven en nu is er ruimte om van alles en nogwat te doen.

Personen+Regels: Vrij

--------------------------
Terra gooide zijn deur open en trok zijn kast open, hij trok de onderste plank uit de kast en greep een riem vol zwaarden tevoorschijn "Wacht maar..."

2Terra's Kamer Empty Re: Terra's Kamer Mon Sep 21, 2009 4:28 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune was Terra direct gevolgt, 'Eh.. Ter, het is wel een beetje vaag om de hele tijd met een zwaard rond te lopen.. Dat deden ze in de middeleeuwen..' hij keek naar het zwaard, en stond in Terra's deur opening, de deur was natuurlijk gewoon open..

3Terra's Kamer Empty Re: Terra's Kamer Mon Sep 21, 2009 4:32 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra keek Lune met een frons aan, en trok nog een plank verder weg "Wat wil je dan voor wapen?" hij stapte opzij en liet een zak zien die er nogal klein uitzag "En zwaarden zijn het makkelijkst om mee te beginnen..." hij trok de zak uit de kast en gooide die op zijn bed.

4Terra's Kamer Empty Re: Terra's Kamer Mon Sep 21, 2009 4:34 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune zag zich zelf al met zo een knuppel rondlopen, 'Hm.. Oké, zwaard is goed..' mompelden hij zacht.

5Terra's Kamer Empty Re: Terra's Kamer Mon Sep 21, 2009 4:35 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra pakte een van die ouderwetse piraten zwaarden en ging tegenover Lune staan "Ik heb geen behoefte aan bloed dus houden we het rustig..." hij hield het zwaard een stukje in de lucht en keek Lune met een speelse grijns aan.

6Terra's Kamer Empty Re: Terra's Kamer Mon Sep 21, 2009 4:41 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Rustig is mijn ding..' Lune wiebelde even verleidelijk met zijn wenkbrauwen, en trok zijn zwaard, hij hielt die Terra voor, 'dus ik moet je nu gaan aanvallen..' mompelden hij onhandig, 'eh..'

7Terra's Kamer Empty Re: Terra's Kamer Mon Sep 21, 2009 4:59 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra knikte "Jep...en hou je niet in...." hij keek Lune nog altijd met een speelse grijns aan, misschien had Lune wel talent...of misschien totaal niet...maar werk was zeker nog nodig.

8Terra's Kamer Empty Re: Terra's Kamer Mon Sep 21, 2009 5:03 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune deed een stap naar voren, en een paar passen naar achter, eigenlijk deed hij maar wat, hij moest eerst boos worden.. Dat wist hij zelf ook wel, maar het was zo moeilijk om Lune te zijn en boos te worden! Hij deed een stap naar voren, de punt van zijn zwaard ging langs Terra's haar, ((Zijn haar is toch lang..?)) hij zag in een flits hoe er een lok haar op de grond viel. Hij beet op zijn lip.

9Terra's Kamer Empty Re: Terra's Kamer Mon Sep 21, 2009 5:05 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra keek naar zijn haar, het wapperde ook gewoon teveel rond "...Juist..." hij trok een bandana van zijn nachtkastje en bond die rond zijn hoofd, op deze manier zou zijn haar in ieder geval niet meer in gevaar komen.
"OK...en nu wat technieken.." Terra zetten speels wat stappen naar voren en draaide om Lune zijn linker schouder heen om vervolgens de punt van het zwaard tegen Lune's nek te zetten "..een simpele draai is erg effectief..."

10Terra's Kamer Empty Re: Terra's Kamer Mon Sep 21, 2009 5:07 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune huiverde toen hij het ijzer wel heel dichtbij zijn nek voelden, hij slikte, 'een draai dus..?' herhaalde hij hees.

11Terra's Kamer Empty Re: Terra's Kamer Mon Sep 21, 2009 5:09 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra liet het zwaard zakken "Jep..een simpele draai...en je mag slaan hoor..ik verdedig wel.." zijn 7 jaar schermen kwam misschien van pas maar die extra training na die lessen deed het hem.

12Terra's Kamer Empty Re: Terra's Kamer Mon Sep 21, 2009 5:13 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune draaide zich om, met een grijns op zijn gezicht. Dit liet hij hij zich niet twee keer zeggen, met een rot vaart bewoog hij zijn zwaard richting Terra's borst. Hij begon er wel lol in te krijgen, zolang hij de gene was die aanviel..

13Terra's Kamer Empty Re: Terra's Kamer Mon Sep 21, 2009 5:14 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra draaide soepel om de steek heen en duwde met zijn vrije hand Lune vooruit "Zie het zwaard als een verlengstuk van je arm en gebruik je voeten..." hij zei het redelijk streng, maar dit was de enige manier die hij wist om het iemand te leren zo deden zijn vader en broer ook...

14Terra's Kamer Empty Re: Terra's Kamer Mon Sep 21, 2009 5:17 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Mijn voeten?' Lune keek onnozel naar zijn voeten, maar kreeg het toen door, hij stapte naar voren, draaide om Terra heen, en gaf hem een trap in zijn rug. Hij had een paar jaar Judo gedaan, misschien was dit wel een goede zet.

15Terra's Kamer Empty Re: Terra's Kamer Mon Sep 21, 2009 5:19 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra rolde defensief met de klap mee en kwam overeind door zich met één arm overeind te duwen, sierlijk lande hij op zijn voeten en stak hij met het zwaard richting Lune "Das al beter...gebruik wat je hebt..."

16Terra's Kamer Empty Re: Terra's Kamer Mon Sep 21, 2009 5:19 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

((Ik mag niet eens komen stroren van say *cry* ))

17Terra's Kamer Empty Re: Terra's Kamer Mon Sep 21, 2009 5:22 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune keek Terra aan, en stormden toen op hem af, 'dus ook mijn vuisten?' vroeg hij ter wel hij tegen Terra aanknalde en tot stil kwam te staan. Hij was van plan geweest op Terra in zijn maag te rammen, maar wachten daar nog even mee.

18Terra's Kamer Empty Re: Terra's Kamer Mon Sep 21, 2009 5:25 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra gooide het zwaard vlak langs Lune in de muur en keek hem met een grijns aan "Succes...." hij hield zijn handen rustig open en stond steenvast op de vloer, het vechten in verschillende manieren was een belangrijk iets.


((Euhm....storen??))

19Terra's Kamer Empty Re: Terra's Kamer Mon Sep 21, 2009 5:28 pm

Lune

Lune
Niveau 2

((Spammen.))

Lune balde zijn vuisten, en liet toen zijn vuist tegen Terra's borst kast aan knallen, zijn gezicht vertrok toen hij een Knak-geluid hoorden bij zijn hand.. 'AI!!'

20Terra's Kamer Empty Re: Terra's Kamer Mon Sep 21, 2009 5:31 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra ademde uit en keek naar Lune "Breek je nu wat?" het zou toch iets zijn als Lune zijn hand zou breken op aangespanne spieren....hij voelde een lichte tinteling in zijn borst "..Fijn...dat word een blauweplek..."

21Terra's Kamer Empty Re: Terra's Kamer Mon Sep 21, 2009 5:33 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune stopte zijn duim in zijn mond, 'ik was vergeten dat je je duim nooit in je vuist moet doen als je slaat..' mompelden Lune, hij had ondertussen helemaal huil ogen gekregen, 'Itai..' mompelden hij zacht, ter wel hij zijn rode dikke duim bekeek.

22Terra's Kamer Empty Re: Terra's Kamer Mon Sep 21, 2009 5:35 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra keek hem droog aan "..Ow..dat..ik gebruik m`n vuisten bijna niet...nu niet meer in ieder geval.." hij hield zijn hand op en zijn nagels waren vlijm scherp "Vampieren trekje denk ik..." hij liep naar Lune toe en voelde ineens een sterke schok door hem heen ruizen, zijn ogen schoten een miliseconden even van Blauw naar Goud en hij stopte meteen met lopen.

23Terra's Kamer Empty Re: Terra's Kamer Mon Sep 21, 2009 5:38 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune jammerde nog steeds, over zijn arme duim, en hoeveel pijn dit wel niet deed. Hij had er geen idee van dat Terra's ogen van kleur waren overgeschoten, of als hij dat wist; wat dat zou betekenen. Hij had zijn duim weer in zijn mond gestopt, en sabbelde daar aan. Hij leek wel een klein kind met zijn duim zo in zijn mond..

24Terra's Kamer Empty Re: Terra's Kamer Mon Sep 21, 2009 5:40 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra keek Lune met groten ogen aan en zijn hand trilde zachtjes, hij mocht niemand pijn doen ook al was Lune een mens....en....die geur..."...Lune..." zijn ogen kleurde nu een combinatie van blauw en goud en leken groenig geel "Ik wil je geen pijn doen.." hij hield met zijn ene hand zijn andere arm vast om hem te stoppen met trillen maar het lukte van geen kanten.

25Terra's Kamer Empty Re: Terra's Kamer Mon Sep 21, 2009 5:45 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune keek om, en glimlachten vriendelijk naar Terra, 'nee dat weet ik,' sprak hij ontschuldig, 'Terra.. Wat doe je raar Opeens.. Waarom zien je ogen zo..' het leek wel even roodkapje, Lune als Roodkapje en Terra de wolf. Lune zette een stapje naar achter, in magie is hij sterker..Maar niet in spierkracht, dacht hij..

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 3]

Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum