Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265.

+3
Lune
Mimiko
Kyosu
7 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Next

Go down  Message [Page 3 of 12]

51Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. - Page 3 Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Fri Sep 25, 2009 10:29 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla rolde even met haar ogen en schudde haar hoofd. Dit was dus weer de zekere jongens humor die zij niet al te goed snapte. Ze liep zelf al naar de deur en deed hem open. 'Hi Cosette! Sorry dat je zo lang moest wachten, maar je weet wat ze zeggen, jongens zijn nogal lui.' Grapte ze en glimlachte.

52Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. - Page 3 Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Fri Sep 25, 2009 10:30 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette keek verbaasd op toen Shayla opeens voor haar stond. 'Jij bent géén nieuwe leerling,' zei ze met een klein lachje.

53Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. - Page 3 Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Fri Sep 25, 2009 10:33 pm

Ben

Ben
Niveau 3

'Wie zegt dat zij de nieuwe leerling is?' vroeg Ben vanaf zijn bed. 'Oh, en Shayla, ik ben niet lui. Ik ben gewoon... moe?' probeerde hij.

http://somnium.forum2go.nl

54Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. - Page 3 Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Fri Sep 25, 2009 10:34 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette probeerde over Shayla's schouder de kamer in te kijken.

55Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. - Page 3 Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Fri Sep 25, 2009 11:18 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu grinnikte. 'Nee, ik ben terug voordat je verhuurbed zeggen kan!' riep Kyosu enthousiast. Hij ging wat rechter op staan en zuchtte. 'Nou, wij gaan maar eens, dus, Ben, ik denk dat een verdere kennismaking maar even uit moeten stellen,' zei Kyosu en knipoogde even vriendelijk naar Ben. Toen pakte hij de hand van Lune en trok hem mee de deur uit.

56Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. - Page 3 Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Fri Sep 25, 2009 11:20 pm

Ben

Ben
Niveau 3

Ben knikte. 'Is goed, dude! Ik vermaak mezelf hier wel,' en hij keek naar de twee meisjes. 'Grapje, dames, grapje,' zei hij toen. 'Goed, ik zal even serieus zijn. Jammer dat we niet langer konden kletsen. En ik zal je bed niet verhuren,' zhij hij toen.

http://somnium.forum2go.nl

57Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. - Page 3 Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Sat Sep 26, 2009 11:24 am

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla zuchte diep en boog haar hoofd toen. Great, is het zo een typje... Ze hief haar hoofd weer op en zwaaide naar Kyosu en Lune. 'Nou dag, enjoy your time!' Zei ze met een glimlach en ging toen op het bed van Kyosu zitten. 'Dus, Ben, ken je het hier al een beetje? Ik bedoel de school, of heb je nogsteeds een plategrond nodig?' Zei ze lachend.

58Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. - Page 3 Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Sat Sep 26, 2009 11:55 am

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko wist niet wanneer Kyosu op reis zou gaan, en had gehoopt dat hij er nog was. Rustig liep ze naar zijn deur en klopte aan. Ze hoorde wat bekende stemmen en ze wachtte tot iemand de deur opende.

59Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. - Page 3 Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Sat Sep 26, 2009 7:50 pm

Ben

Ben
Niveau 3

'Ik vrees dat ik nog steeds een plattegrond nodig heb. Ik moest laatst naar de wc en ik kwam in een bezemhok terecht. Niet comfortabel genoeg, dus moest ik verder zoeken. Gelukkig kwam ik wel in een badkamer terecht, anders was het fout gegaan,' grijnsde hij. 'Niet dat het verhaal zo boeiend is.' Hij dacht even na. 'Kun jij me niet wegwijs maken?' vroeg hij toen.

http://somnium.forum2go.nl

60Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. - Page 3 Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Sat Sep 26, 2009 7:55 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla trok even haar wenkbrauw op. 'Wat schuift het?' Ze schoot in de lach en schudde haar hoofd. 'Grappje hoor, tuurlijk kan ik dat doen. Ik zou vereerd zijn. Natuurlijk ken ik niet elke kamer, ik denk dat ik nog niet eens de helft weet. De school kent vele duistere geheimen. Achter die duistere geheimen moet je zelf komen. Maar ik kan je natuurlijk wel de eetzaal wijzen, de lokalen, kamers van de andere studenten etc.' Toen ze iemand op de deur hoorde kloppen, stond ze zuchtend op en deed hem open. 'Het lijkt wel alsof ik hier in de kamer woon, inplaats van jij.' Zei ze zuchtend.

61Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. - Page 3 Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Sat Sep 26, 2009 7:59 pm

Ben

Ben
Niveau 3

'Sorry,' verontschuldigde Ben zich. 'Waarom komt iedereen hier toch langs? Is Kyosu zo populair?'

http://somnium.forum2go.nl

62Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. - Page 3 Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Sat Sep 26, 2009 8:04 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla knikte terwijl ze de deur voor Mimiko open liet. Ze plofte weer neer op het bed van Kyosu en trok haar benen op. 'Kyosu is... Anders... Hij is een grote goedzak, een beetje TE. Hij vergeeft snel, wat nogal een zwakke plek is. Maar hij is inderdaad nogal populair. Jammer alleen dat hij er niet is voor die personen.' Toen ze haar mobiel af hoorde gaan, drukte ze hem zonder op te nemen uit en deed hem weer terug in haar zak. Pap kan straks ook wel terug bellen. 'En wat is je specialiteit? Ik kan het niet echt uit je persoonlijkheid halen. Ik zat te tubben op Planten en Dieren, maar dat klopt denk ik niet.' Zei ze op een nadenkende toon.

63Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. - Page 3 Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Sat Sep 26, 2009 8:07 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek naar de Shayla en een onbekend persoon. 'Ah is kyosu er niet?', vroeg ze monotoon en ze liep naar binnen. Ze hoorde dat Shayla over Kyosu aan het praten was en wilde meer horen. 'Wie is populair?', vroeg Mimiko fronsend. Ze wist wel over wie ze het hadden maar deed net alsof van niet. Misschien cliche maar de enige maar op zich in het gesprek te mengen.

64Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. - Page 3 Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Sat Sep 26, 2009 8:23 pm

Ben

Ben
Niveau 3

'Ik heb telekinese. En jullie?' vroeg hij toen, om het andere meisje er ook bij te betrekken.

http://somnium.forum2go.nl

65Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. - Page 3 Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Sat Sep 26, 2009 8:26 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

'Licht en donker niveau 2', zei ze trots terwijl ze zich naar de jongen keerde en naar hem toe liep. 'Mimiko Sekai, zeg maar Mimi', zei ze terwijl ze haar hand uitstak.

66Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. - Page 3 Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Sat Sep 26, 2009 8:27 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

'Kyosu is populair als je het goed bekijkt en nee, hij is net vertrokken, sorry Mimiko-san.' Antwoorde ze op Mimiko en schudde tegelijker tijd haar hoofd. 'Lucht en vliegen en ik zou ook niet anders gewilt hebben.' Beantwoorde ze de vraag van Ben. Het klonk misschien suf, maar zonder de wind, was ze hulpeloos.

67Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. - Page 3 Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Sat Sep 26, 2009 8:36 pm

Ben

Ben
Niveau 3

Ben schudde de hand van Mimi. 'Ik ben Ben. En ik kan me voorstellen dat je niet zonder je specialiteit kan. Ik heb hetzelfde. Ik ben ermee opgegroeid.'

http://somnium.forum2go.nl

68Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. - Page 3 Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Sat Sep 26, 2009 8:39 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko liet zich vallen op de grond en keek naar Shayla. 'Ik zou ook niet weten wat ik zonder mijn specialiteit moest', zei ze lachend. Ze voelde zich er altijd iets specialer mee dan de andere. Zij en haar broer waren de enige uit de famlilie die een specialiteit hadden en ze was er trots op.

69Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. - Page 3 Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Sat Sep 26, 2009 8:43 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla krapte zichzelf even op haar eigen achterhoofd en glimlachte zwakjes. 'Uh... Ja, ongeveer ja...' Zo was het natuurlijk zo, maar voor haar lag het nog iets anders. Ze wilde het wel aan Ben uitleggen, maar misschien was het beter als hij nog niet wist dat ze blind was. Misschien vertrouwde hij haar dan wat meer als ze hem de school liet zien. Later zou ze het hem wel vertellen, als het een beter moment was.

70Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. - Page 3 Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Sat Sep 26, 2009 8:44 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek even naar Shayla en toen weer naar Ben. 'Aah jullie hebben wat', zei ze met een enorme grijns.

71Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. - Page 3 Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Sat Sep 26, 2009 8:48 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla trok verbauwereerd een wankbrauw op naar Mimiko en balde ongemerkt een vuist. 'Verklaar je opmerking Mimiko-san.' Zei ze op een lichtelijk geirriteerde toon en deed haar best om toch nog te glimlachen, maar zonder echt veel succes.

72Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. - Page 3 Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Sat Sep 26, 2009 8:51 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko schrok even en keek naar Shayla. 'Geen idee', zei ze nog steeds met een grijns.

73Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. - Page 3 Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Sat Sep 26, 2009 8:53 pm

Ben

Ben
Niveau 3

'Interessant. Je maakt een opmerking en je weet niet waarom?' vroeg Ben geamuseerd. 'Grappig.'

http://somnium.forum2go.nl

74Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. - Page 3 Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Sat Sep 26, 2009 8:56 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek naar ben en schudde haar hoofd. 'Nee, nee het was een plotselingen ingeving', zei ze met een speelse grijns. 'Aangezien jullie alleen op een kamer zitten'. Dat laatste was misschien geen reden maar alsnog het kon.

75Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. - Page 3 Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Sat Sep 26, 2009 8:58 pm

Ben

Ben
Niveau 3

Ben snapte het nog steeds niet helemaal. 'Hoezo zitten wij alleen op een kamer. Ik heb Kyosu toch? Of wat?' Hij snapte Mimiko niet echt.

http://somnium.forum2go.nl

Sponsored content



Back to top  Message [Page 3 of 12]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum