Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265.

+3
Lune
Mimiko
Kyosu
7 posters

Go to page : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Next

Go down  Message [Page 1 of 12]

1Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Empty Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Sun Sep 20, 2009 10:20 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu en Ben's kamer is een typische jongenskamer. Overal ligt wel wat, en hoe langer je in deze kamer staat hoe meer nieuwe dingen je steeds opvallen. De muren zijn donkergrijs, bijna tegen het zwarte aan. De vloer is bedekt met wit laminaat. Aan Kyosu's kant hangen allerlei posters aan de muur, van bands, maar ook posters van films of games. Ook staat er een tv waar de playstation op is aangesloten, en een boekenplank die vol staat met boeken van Kyosu. Ook staat er een rek met allerlei cd's, dvd's en ook spellen voor de playstation. Verder staan er gewoon 2 eenpersoons bedden, 2 bureau's, twee kasten en twee nachtkastjes. Aan het eind van de kamer zit een deur, die leid naar hun kleine badkamer.

toegang: kloppen!
regels: maakt niet zo veel uit.



Last edited by Kyosu on Tue Sep 29, 2009 9:40 pm; edited 2 times in total

2Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Sun Sep 20, 2009 10:25 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu stormde zijn kamer met een harde klap binnen. Zijn wangen waren nat, en zijn ogen stonden rood in zijn hoofd. Net toen hij buiten zat met Lloyd's lichaam, en Alecia, werd hij naar binnen geteleporteerd. Gefrustreerf banjerde Kyosu door de kamer heen. Daar kwam ook nog eens bij dat de school in oorlog totaal in chaos lag, en dat Kyosu uit Ayoa kwam. Lune niet. Bij die gedachte stond Kyosu stil aan de grond genageld in zijn kamer. Wat nou als, als hij en Lune uit elkaar gehaald werden? Wat als ze elkaar nooit meer zouden zien? Kyosu legde zijn handen op zijn oren en haalde diep adem. De paniek sloeg toe. Lloyd lag vast nog ergens buiten, of ze moesten hem ook ergens naartoe hebben gehaald. Met Lune en Lloyd in zijn gedachten barstte hij in tranen uit.

3Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Mon Sep 21, 2009 11:30 am

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko wist dat Kyosu uit Ayao kwam en was doods bang dat hij weg moest. Met trillende benen stond ze voor zijn duur die ze voorzichtig opende. Ze keek door de kier naar Kyosu die in tranen was uitgebartse zonder nog te kloppen liep ze met grote passen naar hem toe en sloeg haar armen om hem heen. Ze voelde hoeveel medelijden er door haar lichaam en ging. Nu was het tijd om hem een keer te troosten.

4Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Mon Sep 21, 2009 12:31 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Het was Lune pas net tot hem doorgedrongen; zijn lief, Kyosu, was een Ayoaan. Hij liep met een wild bonkend hard naar Kyosu's deur, hij had er heel even over na gedacht om; Mimi was toch zo vaak met Kyosu, ze hadden bijna nooit meet kleffe momenten en ach.. Maar was nu weer van gedachten verrandert, hij zou niet zonder Kyosu kunnen. Om 2 redenen niet. Kyosu's kamer deur stond al open, en ja hoor.. Mimi was hem al weer voor, die twee-Lune schudde deze gedachten vol haat van zich af, 'Kyosu..' vroeg hij hees, ter wel hij de kamer in liep.

5Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Mon Sep 21, 2009 12:37 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu slikte een paar keer toen Mimiko bij hem stond, en vrijwel meteen daarna stond Lune in zijn kamer. Hij herkende zijn stem uit duizenden. Kyosu draaide zich met een ruk om en keek in de ogen van Lune. Het was zo pijnlijk om te weten, dat hij misschien nooit meer in zijn ogen zou kunnen kijken. Met een paar grote stappen liep hij naar hem toe en klemde zijn armen om hem heen. 'Lune...' snikte hij.

6Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Mon Sep 21, 2009 12:42 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune bleef ondanks zijn eigen emotie's vrij rustig, eigenlijk wou hij net zo hard gaan janken als Kyosu en hem tegen zich aan drukken. Maar iets zei hem om rustig te blijven; ze hadden er niks aan als ze allebei begonnen te huilen. Hij sloeg zijn armen om Kyosu heen, en drukte die zacht tegen zich aan. 'shht..', mompelden hij op een sussende toon, 'het komt wel weer goed..oké..' hij vocht tegen zijn eigen tranen.

7Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Mon Sep 21, 2009 12:57 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu snikte nog een paar keer. 'Wat als ik je nooit meer zie?' vroeg hij met een heesse stem. De tranen rolden nog steeds over zijn wangen. 'Ik wil je niet kwijt,' zei kyosu haast fluisterd, zodat alleen Lune het kon horen. Kyosu bleef hem vasthouden, alsof, alsof er zo niets zou kunnen gebeuren. Langzaam werd zijn greep iets minder strak. 'Ik moet je nog iets vreselijks vertellen..' begon Kyosu langzaam te praten. Hij keek even snel opzij naar het bed van Lloyd. Al zijn spullen stonden er nog, onaangeraakt. Het was niet te geloven dat hij weg was.

8Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Mon Sep 21, 2009 2:12 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Het kon Mimi op het moment niets schelen dat ze elkaar knuffelde. De tranen stonden in middels ook in haar ogen. Ze zou niet weten wat ze zonder Kyosu moest. De gene die haar altijd trooste met haar praatte wanneer het nodig was. Maar voor lune was dit nog 2 keer zo erg. Hij hield zoveel van Kyosu en nu was er de kans dat hij weg moest.

9Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Mon Sep 21, 2009 3:25 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune knikte, 'vertel maar..' susde hij, hij had wel iets verwacht over Kyosu's verleden en dat soort praat. Hij keek Kyosu rustig aan, en ging even onopgemerkt met zijn hand langs zijn ogen om de tranen weg te vegen, na een diepe zucht stelde Lune zich recht, wachtend op het 'vreselijke' nieuws.

10Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Mon Sep 21, 2009 8:47 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu keek nog een keer naar de plek van Lloyd. En keek toen naar de grond. Hij plukte zenuwachtig aan zijn armbandje. 'Lloyd..' Kyosu haalde even adem. 'Hij is overleden,' zei hij en kneep zijn ogen dicht. Er schoot een schuldig gevoel door zijn lichaam. Waarom heeft hij hem niet kunnen helpen? Kyosu keek Lune met betraande ogen aan.

11Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Mon Sep 21, 2009 8:50 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Hoe bedoel je.. hoe kan?' Lune kwam niet uit zijn woorden, 'ik hoe..' Lune keek paniekerig naar Kyosu. 'Waarom?'

12Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Mon Sep 21, 2009 8:59 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu keek naar de grond en beet op zijn lip. Langzaam begon hij te praten. 'Toen Lloyds ouders stierven, stierf ook de helft van Lloyd's ziel af. De helft van zijn vaders ziel, vulde de lege plek weer op. Zijn eigen ziel heeft het begeven,' legde Kyosu uit. Alle gedachten deden zijn hoofd bijna ontploffen. Hij maakte zich zorgen.

13Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Mon Sep 21, 2009 9:14 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Dat is.. Dat is ingewikkeld..' mompelden Lune zacht, hij beet op zijn lip, 'vreselijk..' mompelden hij zacht.

14Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Mon Sep 21, 2009 9:21 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu knikte langzaam. Lloyd was degene waarmee hij praktisch gezien eigenlijk alles deelde, kyosu was aan hem gaan wennen. Je kon je hart bij hem luchten, en hij hoefde nooit veel vragen te stellen om je te begrijpen. Kyosu ging op de rand van het bed zitten. 'Ik weet me geen raad,' hij keek naar de grond. 'De oorlog..' Toen keek hij angstig naar Lune. 'Wat moet ik nou in godsnaam..?'

15Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Wed Sep 23, 2009 10:09 pm

Lune

Lune
Niveau 2

New

Lune had er uren over na gedacht, dagen en weken. Alleen maar over een
plastic ringentje, en wat lieve woorden. Het was moeilijk om woorden te zoeken voor
iemand waar je alleen tegen kon zeggen dat je van hem houd. Het was nog moeilijker
een plastic ring te vinden, zo groot dat hij om de vinger van een 16 -of was het nu 15? of toch 17?!- jarige jongen pasten. En ook nog eens niet al te kinderachtig stond.
In dat laatste was hij ge faalt, hij had er (Omdat ze natuurlijk niet naar buiten konden) zelf een moeten maken! Van een plastic ringentje, dat aan zijn mobiel hangertje had gezeten had hij een ring gemaakt. Met een hartjes steen erop geplakt, Lune kon 1 ding niet; hij kon
er wel meer niet, veel meer, maar daar ging het niet om! Hij kon 1 ding niet, en dat was
creatief zijn, hij was waardeloos in alles was je moest vouwen, plakken, lijmen, timmeren, zagen.. Met een verwart hoofd, en een enorme grijns bonkt hij op Kyosu's deur, 'Kyosu!' gilt hij zangerig, in de hoop dat Kyosu open zou doen. Hij voelden zich raar; hij zou zometeen midden in een oorlog, met een plastic ring, en hij was ook nog eens een van de grootste players van de school, Kyosu zijn liefde verklaren. In Kyosu's kamer, niet op een of andere romantische plek. 'Kyosu?' gilde Lune weer, in de hoop dat kyosu open zou doen, zolang hij maar open doet..Doe open! 'Ik moet je iets zeggen?! Ben je daar?!' Lune wipte van zijn ene been op zijn andere, en rammelde aan de deur klink. 'Ik moet je wat zeggen!. Hij wachten een reactie af, met kloppend hart.

16Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Wed Sep 23, 2009 10:15 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu die totaal in gevecht was met zijn schoenveters kon even niet op staan. 'Wacht!' riep hij naar de deur. Toen hij eenmaal bevreid was uit de greep van zijn schoenveter liep hij snel naar de deur. Lune klonk nogal hyper, alsof hij hem nodig iets zeggen moest. Hij opende de deur en zag Lune staan, die nogal zenuwachtig op zijn benen stond te wiebelen. Kyosu keek hem met een grote glimlach aan, en deed een stap opzij zodat Lune binnen kon komen. 'Fijn dat je er bent, ik mis je de laatste tijd echt man..' zei hij zachtjes toen hij de deur weer dicht deed. Toen keek hij Lune even aan, ik verwachting van wat hij nou wilde gaan zeggen.

17Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Wed Sep 23, 2009 10:17 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune haalde diep adem, 'ik moet je wat zeggen..' begon hij. Hij zocht de juiste woorden, 'ten eerste wil ik zeggen dat ik er sgeit aan heb, die oorlog. En dat ik van je hou, maar dat heb ik al heel vaak ge zegt,' Lune rolde zijn ogen. 'Dat kwam ik ook niet zeggen,' hij wiebelde heen en weer. 'Ik heb iets voor je gemaakt, het is vreselijk lelijk maar omdat ik niet naar buiten kan kon ik ook niks voor je kopen, ik was even in een crea-bui, dus hier heb je.. Een ring-ding. Mimi krijgt een sjaal, als ik de wol nog terug vind die Terra weg heeft ge gooit,' hij hielt Kyosu de ring voor, 'Voor de allerleukste van de school,' hij grinnekten. Voor hem was Kyosu de leukste van de school, dat gaf hem het recht om hem de allerleukste te noemen. 'Daar was ik eigenlijk ook niet voor gekomen..'

18Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Thu Sep 24, 2009 8:39 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu luisterde geamuseerd naar wat Lune allemaal stond te verttellen, en keek toen naar de ring die hij hem voor zijn neus hield. Het was een plastic prulletje, maar dat kon hem niets schelen. Kyosu kreeg een enorme glundering in zijn ogen, en keek Lune vol vreugde aan. 'Zoiets liefs heeft nog nooit iemand voor me gedaan,' zei hij en pakte de ring voorzichtig aan. Hij wurmde hem om zijn ringvinger heen, wat nog nét paste. Hij keek er tevreden naar, en richtte toen zijn blik weer op Lune. 'En trouwens, ík ben niet de leukste van de school, dat ben jij al,' zei hij en gaf Lune snel een kusje op zijn mond. 'Maar, waar was je dan voor gekomen..?' vroeg hij toen hij Lune weer aankeek. Hij wist nu in ieder geval dat alles weer oké was.

19Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Fri Sep 25, 2009 4:59 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

-new-

Kyosu snelde over de gangen heen, naar zijn kamer. Hij haalde zijn sleutels tevoorschijn en deed de deur open. Eenmaal binnen haalde hij gelijk zijn mobiel tevoorschijn, en belde zijn moeder. 'Hallo je spreekt met Sakura,' zei zijn moeder aan de andere kant van de lijn. 'Mam! met Kyosu!' sprak hij enthousiast. 'Kyosu! wat heb ik jou lang niet gesproken! hoe gaat het met je? De oorlog..' sprak ze bezorgd, en duidelijk blij hem te spreken. 'Met mij gaat alles goed, maak je geen zorgen. Ik kom morgen naar Masao, om jullie op te zoeken,' zei hij, met een goed gevoel. 'Oké is goed jongen! Ik ben blij dat je even langskomt,' zei zijn moeder, het was dus geen enkel probleem om te komen. 'Ik neem wel iemand mee..' zei Kyosu met een aarzelende stem. Hij had er eigenlijk nog niet over nagedacht, dat hij zijn ouders moest vertellen dat hij iets had met Lune. Een jongen. Meteen schoot er een vlaag van zenuwachtigheid door zijn lichaam heen. 'Oh, een meisje?' vroeg zijn moeder met een lach. Het was even stil aan de lijn. 'eh.. nou kijk, het is dus.. het is een jongen, en ik-,' bracht Kyosu met een zacht gepiep uit. 'Je maakt een grapje?' vroeg zijn moeder. Het bleef even stil. 'Het is geen grapje, Oh jongen sorry echt waar.. Het is wel even, iets wat ik niet zag aankomen,' zei zijn moeder met een schuldige stem. 'Maakt niet uit. Ik was zo bang dat je er problemen mee zou hebben..' zei Kyosu terwijl hij op zijn bed ging zitten. 'Nee ik niet, ik weet alleen niet hoe je vader gaat reageren,' zei zijn moeder op een rustige toon. 'Wil je anders dat ik het hem zeg?' vroeg zijn moeder. Kyosu was zo blij dat ze hem dat vroeg, hij kon zich niet inbeelden om het zelf te moeten zeggen. 'Ja, praat jij maar met hem.. Ik zou niet weten hoe, hoe ik dat zou moeten doen..' kyosu zuchtte van opluchting. 'Oké is goed, dan zien we je morgen wel! Want ik moet nu ophangen, ik moet nog wat boodschappen doen enzo. Dus ik hoor het morgen allemaal wel!' sprak zijn moeder. 'Oké tot morgen,' 'Ik hou van je!' zei zijn moeder nog, en toen werd de lijn verbroken. Even bleef kyosu met een opgelucht gevoel zitten, maar dat veranderde meteen toen hij dacht aan zijn vader. Bij dat gevoel stond hij meteen op en haalde zijn reistas onder het bed vandaan. Hij gooide die op zijn bed, en liep toen naar zijn kast om daar wat kleding uit te halen. Hij gooide alles wat hij nodig zou hebben op zijn bed. Tandenborstel, ondergoed, kleding, mp3 speler, telefoon oplader. Als het allemaal maar goed komt..

20Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Fri Sep 25, 2009 5:21 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Met een brief in haar hand, liep Shayla richting de kamer van Kyosu. Op de brief stond met inkt geschreven 'Kyosu'. Het kon nooit van Shayla komen, want zij kon niet schrijven, niet in zulke taal in elk geval, alleen maar met braile.. Dat irritanten gedoe altijd met brieven die naar de verkeerde kamer gebracht worden... Dacht ze geirriteerd. Maar, het was wel een manier om zo weer eens Kyosu te spreken, die ze al een tijdje niet meer gesproken had. Ze klopte op de deur en wachte af, terwijl ze met haar vingers over de brief streek.

21Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Fri Sep 25, 2009 7:55 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu die verstrooid al zijn spullen bij elkaar aan het rapen was, schrok ineens op van het geklop aan zijn deur. Hij wierp nog een blik op de spullen en liep toen naar zijn deur om die open te doen. 'Shayla!' zei hij enthousiast. Hij had haar al een tijdje niet gesproken.

22Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Fri Sep 25, 2009 8:01 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

'Yo' Zei ze droogjes en hield de brief omhoog. 'Bij de verkeerde kamer afgeleverd. Deze brief is voor jou en niet voor mij.' Ze ze zuchtend en glimlachte toen. 'How is life doing?'

23Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Fri Sep 25, 2009 8:03 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune liep met een koffer in zijn handen, en een pet op zijn hoofd naar Kyosu's kamer, ' Ik ben klaar voor de reis naar Aya-' hij maakte zijn zin niet af, zijn blik viel op Shayla, ' hallo' sprak hij nog best aardig.

24Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Fri Sep 25, 2009 8:04 pm

Ben

Ben
Niveau 3

(( dude, gingen wij nog een kamer maken?? sorry, ik zeg tegen iedereen dude :p))

http://somnium.forum2go.nl

25Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Empty Re: Kyosu en Ben´s kamer, NR 3265. Fri Sep 25, 2009 8:06 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu pakte de brief aan en las wat er op stond. 'Vet leuk, mijn gitaren tijdschrift,' zei hij droog en keek toen Shayla weer aan. 'En ja, met mij gaat het, wel redelijk,' zuchtte hij. 'Met jou dan?' zei hij terwijl hij een stapje opzij deed, zodat ze binnen kon komen. Toen zag Kyosu Lune. 'Ja! ik heb alles, ik moet alleen alle spullen nog even in mijn tas stampen.´ zei hij met een grote glimlach.



(( uh ja ik vind het best, als jij ook wilt? je mag nu wel binnenvallen ofzo :p ))

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 12]

Go to page : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum