Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

De kamer van Seth en Yuu.

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Go down  Message [Page 4 of 8]

76 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Mon Oct 12, 2009 12:05 am

Yuu

Niveau 3
Yuu schoot verschrikt op Seth af en hield hem bij zijn schouder overeind. Hij duwde Seth weer rechtop en pakte zijn koffer vast.
'Ik dacht het niet,' zei hij. Hij tilde de koffer op en bleef vlakbij Seth lopen, om hem op te vangen zodra hij weer om zou vallen. Hij haalde zeer geconcentreerd adem om vooral niet een onverwachte snik te slaken of iets dergelijks. Hij concentreerde zijn blik op zijn voetstappen en liep op een slakkengangetje verder.

77 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Mon Oct 12, 2009 12:17 am

Seth

Niveau 3
In een soort stille tocht stommelde Seth naar Emily's kamer. Yuu's kalmerende warmte naast hem had een positief effect op zijn koorts, wat Seth zowel frustrerend als fijn en vervelend vond.
Met een verward hoofd legde hij uiteindelijk een trillerige hand op de deurknop.
"..N-nou.." stamelde hij, terwijl hij zijn ogen sloot en zich langzaam omdraaide.
"Bedankt voor het brengen," bracht hij moeizaam uit. Met een zwaar gevoel in zijn buik durfde hij uiteindelijk zijn oogleden langzaam opzij te schuiven, zodat hij Yuu's betraande gezicht verward in zich op kon nemen.
Yuu moest huilen?
Waarom moest Yuu huilen?
Yuu mocht helemaal niet huilen! Wat was er gebeurd? Was er iets dat Seth niet wist?
"Wat is er?" vroeg hij met grote, ongeruste ogen. "Niet huilen, ik-!" Haastig beet hij op zijn lip en slikte hij zijn impulsieve ongerustheid weg.
Hij mocht dit niet meer doen. Dit was nu Carter's taak.
"Ik ga, ik ga slapen," mompelde hij uiteindelijk moeizaam, terwijl hij zich wiebelig omdraaide en de deur opende.
Een koude tocht vanuit de kamer liet een rilling over zijn armen glijden.

View user profile

78 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Mon Oct 12, 2009 12:25 am

Yuu

Niveau 3
Yuu kon er niks aan doen. Hij had zichzelf gewoon even niet meer in de hand.
Verdriet, verlangens, verslagenheid en vooral ook vastberadenheid en doorzettingsvermogen hadden zich zo erg opgehoopt dat hij niet meer in staat was zijn eigen bewegingen te controleren. Voor hij het wist had hij Seth's koffer op de grond gegooid. Zijn armen schoten om Seth heen en hij gaf zich met een luide snik over aan de warmte die door hem heen stroomde.
Een paar seconden lang lukte het hem niet om zijn zelfbeheersing terug te vinden, maar uiteindelijk wist hij toch zijn greep te verslappen. Hij zette een stap achteruit en wende zijn blik naar de grond. Zijn zilveren haren vielen voor zijn betraande gezicht. Hij klemde zijn kaken op elkaar.
'Sorry, maar ik heb mijn besluit genomen. Hoe erg je me ook haat, ik zal het niet opgeven. Ik zie je snel weer,' zei hij tussen zijn tanden door. Hij keek op, staarde met een gepijnigde blik even in de ogen van Seth en draaide zich toen met een ruk om, om met grote passen terug naar zijn eigen kamer te benen.
Met een enorme knal gooide hij de deur dicht. Hij zakte door zijn knieën en drukte zijn handpalmen tegen zijn ogen, terwijl hij zich overgaf aan een golf van gesnik. Zijn lichaam schokte zachtjes heen en weer terwijl er een hoofdpijn door zijn hoofd bonkte. Tranen vielen langs zijn handen op zijn schoot.
Dit was vreselijk. Als dit nog langer doorging overleefde hij het niet. Hij moest beter zijn best doen. Hij moest Seth blijven overdonderen, hem van zijn stuk brengen, hem warmte schenken op momenten dat hij die het hardst nodig had.
Hij moest Seth laten zien dat hij de enige was die het verdiende om bij hem te zijn,
ook al verdiende hij het absoluut niet.

79 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Tue Oct 13, 2009 12:00 am

Yuu

Niveau 3
-new-

Yuu stormde bijna zijn kamer binnen. Hij plukte het katje dat zich aan zijn jas had vastgeklampt los en zette het beestje op zijn bed. Heel even staarde hij vertederd in de rode oogjes van het onschuldige diertje, maar daarna begon hij al snel zijn zoektocht naar het allerbelangrijkste item dat hij in bezit had. Hij gooide zijn lades overhoop en vond het uiteindelijk in een laatje in zijn bureau. Met glunderende oogjes keek hij naar de rood glanzende stof in zijn hand. Zijn blik schoot naar het katje op zijn bed, dat onderzoekend rondjes liep en af en toe op zijn snoetje viel. Yuu dook zowat bovenop het katje. Terwijl zijn hoofd vol zat van emoties en enthousiaste gevoelens bond hij het vuurrode lintje om de hals van het katje. Hij legde er een mooie strik in en keek tevreden naar het resultaat. Het katje, waarvan de haartjes nog steeds een beetje statisch overeind stonden, was echt om op te vreten. Yuu knuffelde het even plat en zuchtte. Hij wou dat hij er bij kon zijn als Seth het katje aanschouwde, maar iets vertelde hem dat hij beter afwezig kon zijn tijdens dat moment. In plaats van het beestje persoonlijk te overhandigen besloot hij maar een briefje erbij te doen.
Hij liep naar zijn bureau en begon te schrijven.

Ook al ben jij niet hier bij mij, ik zal altijd bij je blijven.

Yuu.

Met een tevreden en enigszins triest glimlachje wriemelde hij het korte briefje tussen de knoop van het strikje. Hij keek tevreden naar het prachtkatje dat er nu als een fantastisch cadeautje bij zat. Het bleef braaf zitten en keek Yuu nieuwsgierig aan.
Met een brede grijns op zijn gezicht pakte Yuu het katje op en rende hij zijn kamer weer uit. Hij moest het beestje op Seth's tijdelijke slaapkamer zetten voordat hij er zelf zou zijn.

80 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Tue Oct 13, 2009 12:47 am

Yuu

Niveau 3
Nadat hij het katje had bezorgd kwam Yuu weer terug naar zijn kamer. Hij keek even een tijdje naar de chaos die hij had gecreëerd tijdens zijn zoektocht naar het rode lintje. Hij besloot het een andere keer op te ruimen en plofte neer op zijn bed. Hij vroeg zich af wat het katje met Seth zou doen? Zou het voor een omslag zorgen? Of zou het misschien alleen een klein beetje door Seth's harde schild dringen? Als er helemaal niets veranderde moest hij zo snel mogelijk iets nog beters bedenken. Misschien moest hij Seth maar gewoon naar het dak van de school lokken en dan...
Oh, dat was nog niet eens zo'n slecht idee. Hij stopte het in zijn achterhoofd en besloot dat dat zijn volgende stap zou worden. Een triomfantelijk grijnsje verscheen op zijn gezicht.
Zie je wel, geen afwijzing kon hem uit het veld slaan.

81 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Tue Oct 13, 2009 12:56 am

Seth

Niveau 3
Seth nam de moeite niet te kloppen en donderde met een enorme WAM de deur opzij.
"YUU JE MAG GEEN KAT ZIJN YUU GA TERUG NAAR-..je-"
Hijgend stond hij in de deuropening. De kitten was krampachtig tegen zijn zij gedrukt, en het keek een beetje verfromfraaid omhoog naar zijn nieuwe baasje, dat hem nu al mee nam op wilde avonturen.
Het beestje leek het echter allemaal wel spannend te vinden en bleef nieuwsgierig naar de menselijke vorm van Yuu kijkend in Seth's greep hangen.

De menselijke vorm van Yuu.
"Je bent.. je bent niet.." Seth hapte naar adem, en voelde hoe zijn wangen langzaam maar zeker dieprood kleurden. Wat was hij toch ongelofelijk stóm.
"Ik, ik dacht, ik dacht dat je verkleed was! Als.. als.. voor.. carnaval. Als poes en toen dacht ik dat mag niet want.. ik. Ja."

View user profile

82 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Tue Oct 13, 2009 1:03 am

Yuu

Niveau 3
Yuu staarde met open mond naar Seth die in de deuropening stond en binnen was komen stormen met een stel woorden die een tijdje nodig hadden om tot hem door te dringen.
Seth had serieus gedacht dat híj die kat was?
Meteen trok hij uit zijn reacties een aantal conclusies.
Ten eerste, Seth was echt ongelofelijk stom.
Ten tweede, Seth vond het blijkbaar vreselijk als Yuu nooit meer yuu zou zijn maar een... kat.
En ten slotte, stond Seth hier nu in zijn kamer, vuurrood van schaamte, met een klein lief donzig katje in zijn armpjes en waarschijnlijk helemaal verward.
Een klein grijnsje verscheen op Yuu's gezicht. Een betere reactie van Seth had hij niet kunnen verwachten.
'Yo Seth,' begon hij. Hij keek even naar de kleine Yuu in Seth's armen. Er rolde een opmerking uit zijn mond voordat hij het zelf in de gaten had. Blijkbaar kwam de duivelse Yuu langzaam weer naar boven.
'Ik zou toch bijna denken dat je weer naar me snakt nu ik je hier zo zie staan met dat katje in je armen gedrukt terwijl je tot voor kort nog dacht dat ík het was,' zei hij met een lage stem. Hij beet op zijn tong en keek even snel een andere kant op om vervolgens zijn Yuuishe opmerking goed te maken met iets beters.
'Maar goed, vind je het katje leuk? Je mag hem houden. Ik heb er ook een briefje bij gedaan. Als het goed is zit ie ergens in het lintje verwikkeld,' mompelde hij er iets minder zwaar achteraan, terwijl hij zijn blik aarzelend weer op Seth richtte en voelde hoe zijn ziel langzaam van de grond kwam en weer richting de zevende hemel zweefde.
Wat was Seth toch ongelofelijk schattig met zijn pure onschuldige gedachtegang.

83 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Tue Oct 13, 2009 1:09 am

Seth

Niveau 3
"Heb jij! Heb jij!" Hij hapte naar adem en keek wild van het onschuldige beestje in zijn armen, naar het totaal schuldige beest op het bed.
Maar hij had het hart niet om het donzige beestje uit zijn handen te laten vallen en bovendien was hij nieuwsgierig naar Yuu's briefje.
Met trillende vingers viste hij een briefje uit het halsbandje, en las hij de woorden, terwijl zijn ogen groeiden in formaat.
Toen hij de letters allemaal achter de rug had slikte hij, en dwarrelde het briefje verloren uit zijn trillende handen.
Zijn blik gleed naar het poesje.
Oh nee. Hij moest hier weg, en snel ook.
Maar waarom gaven zijn benen nou niet mee?

View user profile

84 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Tue Oct 13, 2009 1:14 am

Yuu

Niveau 3
Yuu steunde met zijn ellebogen op zijn knieën en vouwde zijn handen samen. Hij steunde met zijn kin op zijn vingers en keek Seth met een twinkelend glimlachje aan.
Hij wilde zoveel zeggen, maar de duivel in zijn hoofd was druk al zijn depressieve gedachtegangetjes aan het uitschakelen waardoor hij het idee kreeg dat hij maar beter zijn mond kon houden voordat hij weer onnodige dingen uitkraamde. In plaats daarvan bleef hij Seth maar op zijn meest schuldbewuste en persoonlijke Yuumanier aankijken. Zijn blik vatte alles wat hij wilde zeggen prima samen.
Kom hier.

85 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Tue Oct 13, 2009 1:20 am

Seth

Niveau 3
"Ik kom helemaal niet naar je toe!" beet Seth Yuu veel te onzeker en met een onvaste stem toe. Hij kneep het katje fijn in zijn armen, zodat het nu toch wel een beetje protesterend begon te mauwen.
Hij kende Yuu veel te goed om niet te weten wat hem te wachten zou staan als hij nu naar hem toe zou lopen.
Bovendien vertrouwde hij zichzelf ook niet helemaal. Verward hief hij het katje wat hoger op, en drukte hij het diertje tegen zijn borst, waar het tevreden begon te knorren.
Hij drukte even zijn wang tegen het zachte vachtje van het diertje en voelde de warmte al snel door hem heen spoelen.
Ja, dit beestje was echt Yuu in katvorm. Een klein verboden glimlachje speelde om zijn lippen terwijl hij het beestje wat dichter tegen zich aanklemde.

View user profile

86 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Tue Oct 13, 2009 1:26 am

Yuu

Niveau 3
Yuu voelde een vreemd soort triomf van binnen toen hij Seth's stem hoorde. Het deed hem onmiddelijk denken aan de allereerste keer dat hij hem gezien had.
Langzaam kwam hij overeind. Hij liep naar de deur toe en leunde tegen de muur op een paar meter afstand van Seth. Hij keek naar het katje dat zijn plaats verving. Hij stelde zich voor hoe het kleine beestje Seth de warmte schonk die hij hem niet kon geven.
'Ik weet een plek waar het nog veel warmer is,' zei Yuu zonder dat hij het zelf helemaal door had. Hij legde zijn handen op zijn rug en keek Seth lichtelijk uitdagend aan.
'Wanna see?'
Hoogstwaarschijnlijk jaagde hij Seth met deze woorden alleen maar weg, maar hij had zichzelf gewoon niet helemaal meer in de hand. Seth was weer bezig de Seth te zijn die hij kende, en bij wie hij zich vertrouwd en Yuuish voelde. Het deed hem aan de oude tijden denken en dat maakte hem een klein beetje gelukkig, ook al waren het misschien maar illusies.

87 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Tue Oct 13, 2009 3:02 pm

Seth

Niveau 3
Seth keek beteuterd op van het katje, en wierp een argwanende blik op de Yuu voor hem, die totaal niet uit het veld leek te zijn geslagen door zijn tegensputteringen.
Boos rukte hij zijn mond open en plette hij het beest steviger tegen zijn borst.
"Ik heb het helemaal niet koud," beet hij Yuu boos toe, terwijl hij bibberend het katje dichter tegen zich aanklemde.

View user profile

88 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Tue Oct 13, 2009 4:37 pm

Yuu

Niveau 3
'Pas op je knijpt me fijn,' zei Yuu. Hij keek naar het arme katje dat bijna helemaal fijn gedrukt werd. Hij vond het ergens wel komisch om over zichzelf te spreken als hij het over het katje had.
Zijn blik viel even op het rode lintje en een vlaag van herinneringen schoot weer door hem heen. Zijn benen bewogen zich automatisch naar Seth toe. Hij leunde tegen de deurpost en keek hem vanaf een kleine afstand aan. Hij liet expres zijn nabije omgeving iets warmer worden en zuchtte uiteindelijk diep. Hij sloeg zijn ogen naar de grond.
'Je hebt tien seconden om te vluchten en anders...' zei hij toen, terwijl zijn blik weer langzaam naar Seth gleed. Tussen zijn plukken haar door keek hij met roodgloeiende ogen in die van Seth. Hij wist wel dat Seth zou vluchten, maar daar ging het ook helemaal niet om. Het ging erom dat Seth zijn warmte voelde en hij wilde gewoon even zien hoe lang Seth zou twijfelen. Dan kon hij de huidige situatie iets beter inschatten en was het gemakkelijker om zijn volgende actie te bedenken.
Zijn hand gleed naar het katje in Seth's armen. Hij aaide het een paar keer over zijn bol en speelde even met de rode strik om zijn nekje. Het katje speelde vrolijk mee, voor zover dat kon in Seth's greep.
'Tien...'

89 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Tue Oct 13, 2009 4:52 pm

Seth

Niveau 3
Seth keek Yuu geschrokken aan.
"W..wat-!" haperde hij, terwijl hij aan de grond genageld verbijsterd in Yuu's ogen bleef staren.
Warmte spoelde aangenaam door hem heen, en een paar seconden lang vond hij het moeilijk om de zaak realistisch te bekijken.
Yuu was hier.
Hij had het koud.
Hij wilde Yuu, nu. Niet over een paar seconden. Eigenlijk moest Yuu verdomme zijn stomme mond houden en eigenlijk..
Zijn blik gleed even naar het bed.
"MIAAAAAAUW!" piepte het verontwaardige beestje ineens, en haastig keek hij al even verontwaardigd naar beneden.
Hij had het beestje gefrustreerd fijngeplet.
Angstig liet hij het iets losser, en bracht hij een trillende hand naar zijn kinnetje, waar hij even fronsend onder kriebelde.
Waar was hij mee bezig?
Waar was hij in godsnaam mee bezig?
Hij beet op zijn lip en keek Yuu nog steeds gefrustreerd, boos, en een klein beetje onzeker aan.
"Ik ga," zei hij met een trillende stem, voor hij zich omdraaide en binnen een simpele seconde uit Yuu's kamer was verdwenen.
Maar toen hij een heleboel gangen later eindelijk aankwam bij Emily's kamer, had hij zijn verwarde lichaam nog steeds niet onder de duim.

View user profile

90 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Tue Oct 13, 2009 4:57 pm

Yuu

Niveau 3
Yuu, die ook al had hij het al verwacht nog steeds intens teleurgesteld was sloot de deur van zijn kamer. Hij bleef een tijdje doelloos in de kamer staan terwijl hij de situatie van net herleefde.
Hij had gezien dat Seth even verbijsterd was geweest. Dat betekende dus dat zijn acties wel invloed op hem hadden.
Dat was goed, zeer goed. Hij voerde dus geen verloren strijd.
Yuu liep naar zijn bed en plofte op zijn buik tussen de lakens. Hij verborg zijn gezicht in zijn kussen en kneep zijn ogen stijf dicht.
Hij had geen flauw idee hoe hij zich op het moment moest voelen. Er was teleurstelling, maar ook een soort triomf en vreemd genoeg voelde hij zich niet verdrietig zoals bij de andere afwijzingen van Seth het geval was geweest.
Eigenlijk had het hem alleen maar gemotiveerd om vooral door te gaan met waar hij mee bezig was.

91 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Tue Oct 13, 2009 5:20 pm

Yuu

Niveau 3
Na een tijdje op zijn bed te hebben gelegen besloot Yuu om te starten met zijn plan dat hij vlak voor Seth's binnenkomst bedacht had. Hij kwam overeind en liep naar zijn bureau, waar hij zijn laptop opstartte en meteen aan de slag ging.

Beste Seth,

Bij deze ben je uitgenodigd voor een exclusieve viering van Golden Week op het dak van de school. Met een compact gezelschap zullen wij het einde van deze geweldige feestweek afsluiten met wat heerlijkheden en natuurlijk een heleboel sprankelende lichtjes. Wij zien je graag vannacht om twaalf uur 's nachts op het dakterras van de school, waar we de laatste dag van Golden Week samen zullen ingaan.

Met vriendelijke groet,

Het Golden Week commitee.

Alleen voor genodigden. Neem de uitnodiging mee om toegang te verkrijgen.

Yuu grijnsde terwijl hij de uitnodiging nog eens over las. Het was misschien een beetje sneaky om Seth zo het dak op te lokken, maar hij zou het hem wel vergeven als hij zijn verrassing aanschouwde. Althans, dat hoopte hij dan maar.
Hij printte de uitnodiging en racete zijn kamer uit. Met haastige passen liep hij naar Seth's logeerplaats, waar hij de uitnodiging onder de deur door schoof. Meteen liep hij door richting de trappen die naar beneden leidden. Hij moest even langs magic town om zich voor te bereiden op zijn plan.

92 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Mon Nov 02, 2009 12:04 am

Seth

Niveau 3
NEW NEW NEW

Vermoeid sjokte Seth de badkamer in, met als enige bescherming een handdoek die hij om zijn middel had geslagen. Gapend stapte hij de douchecabine in, en zette hij de straal aan.
Stomme halloween had hem uitgeput. En Yuu ook met zijn stomme trekjes.
Waarom kon hij nou niet bóos op die kerel blijven?
Gefrustreerd plantte hij zijn vuist tegen de muur en sloot hij zijn ogen, terwijl de warme waterstralen op zijn hoofd klaterden.

View user profile

93 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Mon Nov 02, 2009 12:08 am

Yuu

Niveau 3
Een paar minuten later kwam Yuu de kamer binnen. Meteen rende er een klein katje op hem af dat vrolijk een hoog piepje uitstootte. Er ontsnapten wat vlammetjes uit zijn bekje.
'Yo, kleine Yuu,' zei Yuu met een grijns op zijn gezicht terwijl hij even door zijn knieën zakte om het beestje te aaien. Meteen begon hij te spinnen en niet veel later lag hij al te rollebollen op de grond. Yuu keek een tijdje grijnzend toe en liep toen door naar de badkamer. Hij wierp even een korte blik op de douche, waar Seth stond te douchen en kon het niet laten om even zijn blik over Seth's hele gestalte te glijden en tussen zijn tanden door te fluiten. Vlak daarna richtte hij zich op de wastafel en begon hij zijn gezicht te wassen, vrolijk fluitend.

94 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Mon Nov 02, 2009 12:15 am

Seth

Niveau 3
"Yuu!" riep hij blij, en hij draaide zich om na-..
...
Zijn ogen schoten open en hij denderde met een harde klap tegen de muur aan, waardoor hij uitgleed en met veel gemaai en gezwaai op de grond kletterde.
"YUU GA VERDOMME UIT DE BADKAMER IK STA TE DOUCHEN WAAR DENK JE IN HEMELSNAAM DAT JE MEE BEZIG BENT," schreeuwde hij kwaad, terwijl hij met een rood hoofd overeind krabbelde en zijn handen voor zijn kruis hield.

View user profile

95 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Mon Nov 02, 2009 12:18 am

Yuu

Niveau 3
Yuu, die net een tandenborstel in zijn mond had gestoken keek vanuit zijn ooghoeken naar Seth en toen hij hem daar zo zag staan welde er een fantastisch idee in hem op. Hij spuugde de tandpasta uit in de wasbak, waste zijn borstel af, nam een slok water en spuugde ook deze weer af. Hij veegde zijn mond af en wierp zijn blik weer op Seth, deze keer een duivelse twinkeling in zijn ogen.
'Weggaan? Ik heb een veel beter idee,' zei Yuu, Hij liep naar de douche cabine toe en leunde tegen de ruit.
'Do you mind if I join you?' vroeg hij met een Yuuish smile.

96 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Mon Nov 02, 2009 12:22 am

Seth

Niveau 3
Seth werd vuurrood en verstijfde.
"W..w-wat..!" stamelde hij beschaamd, terwijl hij op zijn lip beet en zijn hart enthausiast hoorde schreeuwen. "N-nee natuurlijk niet," stribbelde hij haastig tegen.
"Dat is echt heel.. heel pervers! DAT KAN NIET, YUU, DAT IS ECHT.. ECHT.."
Wild gebarend met zijn armen probeerde hij uit te beelden in welke mate het dan wel niet pervers was, tot hij zich plots herinnerde dat hij iets te beschermen had.
Met een mogelijk nog veel roder hoofd schoten zijn handen terug naar zijn kruis en keek hij Yuu wanhopig aan.

View user profile

97 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Mon Nov 02, 2009 12:26 am

Yuu

Niveau 3
Yuu luisterde totaal niet naar Seth. Sterker nog, hij had de knoopjes van zijn overhemd al losgemaakt en liet de stof soepel van zijn schouders vallen. Binnen no-time had hij ook zijn broek en boxer in de hoek van de badkamer geschopt en totaal ongegeneerd deed hij de douchecabine open en stapte hij naar binnen. Het hokje was een beetje klein, waardoor Yuu niet alleen heel graag tegen Seth aan ging staan, maar het ook nog eens verplicht was. Terwijl de warme douchestraal op hem neerdenderde en zijn haren binnen een korte tijd donkergrijs maakte keek hij naar Seth die vlak voor hem stond en er ongelofelijk om op te vreten uit zag, zo helemaal naakt en doorweekt.
'Yo Seth, ain't this cozy?' zei hij met zijn duivelse glimlach en zijn fonkelende oogjes.

98 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Mon Nov 02, 2009 12:31 am

Seth

Niveau 3
Seth keek Yuu met grote ogen aan, en liet al snel zijn blik afdwalen naar beneden.
Starend gleden er een paar secondes voorbij.
"Yeah.." mompelde Seth, die strak naar diezelfde plek bleef staren.
Zijn wangen werden rood en zijn ogen werden nog iets groter.
"..Hmmn.. Super cozy.."

View user profile

99 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Mon Nov 02, 2009 12:36 am

Yuu

Niveau 3
Yuu volgde Seth's blik naar beneden en weer terug. Zijn glimlach ging over in een grijns en al snel had hij zijn armen om Seth's middel heen geslagen om hun lichamen tegen elkaar aan te trekken. Terwijl het hete water van de douche langs zijn lippen stroomde keek Yuu met een verlangende en vooral ook perverse blik naar Seth. Hij streek met zijn handen over Seth's natte rug. 'Much better,' zei hij vlak voordat hij zijn hoofd naar beneden boog om zijn lippen op die van Seth te kunnen drukken, die nat en gloeiend waren van het douchewater.

100 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Mon Nov 02, 2009 12:42 am

Seth

Niveau 3
"Mm.. mn.." protesteerde Seth. Maar al snel loste zijn verbazing op, en keek hij met half-gesloten ogen naar Yuu's gezicht, dat prachtig was. Kleine druppeltjes kleefden aan zijn wimpers, en zijn haren plakten op zijn voorhoofd.
Hij stak zijn hand uit en veegde geïntrigeerd een druppeltje van zijn wang.
Het was fijn om met Yuu te douch-..
Zijn ogen vlogen open hij al snakkend naar adem denderde hij achteruit, zodat hij keihard tegen de muur aanvloog, uitgleed, en nog net wist zichzelf overeind te houden door zich vast te grijpen aan het zeepbakje.
"YUU," riep hij, al naar adem snakkend. Met een rood hoofd schoten zijn handen terug naar zijn kruis.
"DIT KAN HELEMAAL NIET."

View user profile

Sponsored content

Back to top  Message [Page 4 of 8]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Similar topics

-

» De geheime kamer.
» Nieuwe spreuken.