Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

De kamer van Seth en Yuu.

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Go down  Message [Page 3 of 8]

51 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Oct 11, 2009 5:23 pm

Yuu

Niveau 3
Seth's stem ging door merg en been.
Plotseling deed elke aanraking van Carter pijn. Plotseling kwam het ijskoude gevoel dat hij sinds Carter zich over hem ontfermd had diep had weggestopt weer naar boven.
De kleur van zijn gezicht was spontaan verdwenen, zijn ogen staarden leeg naar het plafond. Hij durfde niet opzij te kijken, naar de bron van het geluid.
Een akelig besef kroop door zijn hoofd.
Carter had hem misleid, hem bedrogen. Hij had misbruik gemaakt van zijn zwakke punten en hem zo in een leugen laten geloven.
Hij kon nog helemaal niet zonder Seth.
Seth hoefde maar één woord te fluisteren en zijn hele maag maakte een draai van 360 graden.
Het zou nog jaren, eeuwen duren voordat hij weer in staat zou zijn met al zijn gevoelens van iemand anders te houden.
Carters veiligheid, Carters warmte, het waren illusies.
Hoe... hoe in hemelsnaam kon hij dat VERGETEN zijn?!
Dit zou Seth hem nooit vergeven. Hij zou het zichzelf nooit vergeven.
Plotseling borrelde er een angstaanjagende woede in hem op tegenover de jongen boven hem. Zijn ogen schoten vuur, zijn handen tintelden, door zijn benen schoot adrenaline.
Met al zijn kracht schopte hij Carter keihard tussen zijn benen. Hij vervolgde zijn schop met een stomp in Carters gezicht.

Beide handen grepen zich vast aan de rand van de put. Een hand reikte naar hem uit, maar hij nam hem niet aan. Triomfantelijk trok hij zichzelf omhoog en klom hij over de rand. Eenmaal veilig op de vaste grond draaide hij zich langzaam om. Voorzichtig keek hij over het randje naar beneden. Hij had de eeuwige leegte die zich daar in het duister verborgen hield voor goed achter zich gelaten. Nooit meer zou hij terug vallen.

Langzaam kwam Yuu overeind. Hij negeerde Carter, die als een bewusteloos hoopje op het bed lag.
Zijn blik gleed langzaam naar Seth in de deuropening.
Binnen no time had de brok in zijn keel zich zo opgehoopt dat hij geen woord meer uit kon brengen.
Zijn ogen keken Seth smekend aan.
Ga niet weg. Ik zat fout. Het spijt me. Blijf bij me.

52 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Oct 11, 2009 5:41 pm

Seth

Niveau 3
Seth keek even naar Yuu die Carter een stomp gaf, maar zelfs dat simpele aanblik van de jongen waarvan hij dacht te hebben gehouden scheurde zijn hart doormidden.
Haastig liet hij zijn blik op de grond vallen, en boog hij zijn hoofd zodat bruine haren over zijn spierwitte en geshoqueerde gezicht gleden.
Dus zo was het.
Dus zo voelde Yuu zich over het feit dat hij nooit meer.. dat ze nooit meer..
Hij zakte door zijn knieën en voelde hoe zijn greep op de wereld verdween. Waarom had Yuu tegen hem gelogen, waarom had hij niet een ander speeltje uitgezocht om tegen te liegen?!
Woede borrelde op in zijn lichaam, en hij rukte met een woedende blik zijn gezicht omhoog, dat was vertrokken van tranen en verdriet.
"Waarom.. waarom heb je niet gewoon gelogen?" zei hij met een gebroken stemmetje. "Waarom, waarom heb je niet gewoon gezegd dat je niet van.. dat je niet.." Zijn adem schoot in onregelmatige stoten naar buiten en hij voelde hoe de tranen heviger over zijn wangen rolden.
"Ik.." Hij zocht naar de juiste woorden. Toen kneep hij plots krampachtig zijn oogleden op elkaar en rukte hij zijn mond open. "Ik haat je, IK HAAT JE, IK WIL JE NOOIT MEER ZIEN, IK HAAT JE," schreeuwde hij, vlak voor een nieuwe verscheurde huilbui zijn woorden overnam en hij haastig maar nogal trillerig overeind probeerde te komen.

View user profile

53 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Oct 11, 2009 5:52 pm

Yuu

Niveau 3
Het was alsof iemand 5 schoten loste recht in zijn hart. De woorden van Seth waren moordend. Yuu voelde hoe al zijn levenslust wegebde. Hij staarde naar Seth in de deuropening.
Wanhoop verspreidde zich via zijn hoofd door de hele kamer. De sfeer was zo ongelofelijk zwaar dat elk menig mens dat nu binnen zou komen er spontaan koppijn van kreeg.
'S-s...' Yuu kon verder niets uitbrengen De brok in zijn zijn keel kneep zijn luchtpijp dicht. Tranen brandden op in zijn wangen.
Wat had hij gedaan.
Met een ruk schoot hij overeind. Hij vloog op Seth af. Vlak voor hem bleef hij abrupt staan. Hij wist niet wat hij moest doen.
Hij wist niet hoe hij dit goed moest maken.
Seth haatte hem. Hij wilde hem nooit meer zien.
Een traan drupte van zijn wang op de grond.
Het verdriet dat hij voor Carter had gevoeld haalde het niet bij wat er nu door hem heen ging. De woorden van Seth bleven als messen door zijn hart snijden terwijl ze door zijn hoofd galmden.
'S-seth...'
Zijn hand gleed trillerig naar Seth's arm maar hield stil op een paar milimeter afstand. Trillerig bracht hij zijn hand weer terug.
Zijn hele gedachtegang was overhoop geknald. Het enige wat hij nog voelde waren de tranen die als ijskoude schilfers in zijn wangen sneden.
Één ding was plots glashelder. Maandenlang had er een duistere schaduw over gehangen, maar nu wist hij het eindelijk honderd procent zeker.
Een leven zonder Seth bestond niet.
Nooit, maar dan ook nooit zou hij stoppen. Hij zou altijd van Seth houden. Het leven had geen zin als Seth er niet bij was.
Wat er ook gebeurde, Seth moest bij hem blijven.
Hij ging er alles aan doen om dat weer voor elkaar te krijgen.
Alles.

54 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Oct 11, 2009 6:05 pm

Seth

Niveau 3
Seth wist zich hijgend overeind te werken. Twee verwarde en totaal verscheurde ogen keken in die van Yuu.
Hij hief zijn hand op, balde die tot een vuist, en liet die even naast zijn lichaam zweven. Woede, verdriet, teleurstelling, nog veel meer verdriet, en nog veel meer teleurstelling.. Alles leek door zijn lichaam te gieren.
Dus daarom wilde Yuu niet meer.
Omdat Yuu eindelijk doorhad dat Carter.. dat Carter..
Dus Seth was altijd al tweede rank geweest. De overige optie.
Yuu had nooit.. Yuu had nooit van hem gehouden.
Terwijl de tranen over zijn wangen stroomden zonk dat zinnetje in zijn hart, en voelde hij zijn ogen wijder worden van verbazing. De woede verdween als sneeuw voor de zon, en maakte plaats voor het gevoel van vernedering, schaamte en teleurstelling.
Zijn arm zakte naar beneden, zijn vuist ontspande, en hij deinsde verdoofd naar achteren.
"S-sorry," stootte hij onthutst uit, voor hij zich langzaam omdraaide, en met diezelfde geshoqueerde uitdrukking de gang op denderde.

View user profile

55 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Oct 11, 2009 6:18 pm

Yuu

Niveau 3
Yuu staarde een tijdje naar de lege deur voor hem.
Alles was plots zo helder en duidelijk.
Nu het diep in zijn hart was doorgedrongen hoe vreselijk onmenselijk het was om Seth te moeten missen wist hij plots precies wat hem te doen stond.
Alhoewel alle hoop ver te vinden was voelde hij het vuur opborrelen in zijn hart.
Dit was niet het moment waar hij in een donker hoekje moest gaan zitten. Dit was niet het moment om terug te kruipen in de put.
Met een ruk draaide hij zich om naar Carter. Hij liep met grote passen op hem af en duwde hem van het bed op de grond. Hij gaf hem uit agressie nog een trap in zijn maag.
'WORD WAKKER TYFUSHOND,' gromde Yuu tegen het hoopje Carter op de grond. Hij wist dat hij zelf de schuldige was, maar toch voelde het goed om zich op Carter af te reageren.

56 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Oct 11, 2009 6:29 pm

Gast

Guest
De pijn was zo onverwachts aangekomen dat Carter het idee had dat hij moest overgeven. Hij zat gevangen in een vage vorm van onbewustzijn, maar een nieuwe steek van een misselijkmakende pijn liet hem daaruit wakkerschieten. Hij opende verschrikt zijn ogen en kokhalste bij alle pijn die hij voelde. Hij keek met tranen in zijn ogen naar Yuu voor hem, die er woest uit zag.
'What the fuck...' wist hij uit te brengen. Hij had zijn handen voor zijn kruis geslagen en rolde rondjes over de vloer. Maar zodra hij door had wat er precies gebeurd was raapte hij al zijn mannelijkheid bij elkaar en kwam hij overeind. Terwijl de misselijkheid door zijn maag bleef vloeien keek hij Yuu onbegrijpend aan.
'Waar denk je dat je mee bezig bent?!' riep hij verbijsterd uit. Hij veegde wat bloed van zijn mond en likte aan zijn lippen.
'Het is niet mijn schuld dat Seth binnenkomt op het moment dat jij besluit dat je mij liever wilt,' gromde hij. Hij balde zijn vuisten. Die jongen spoorde niet.
Wat was er in hemelsnaam met de Yuu van 4 jaar geleden gebeurd?!

57 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Oct 11, 2009 6:37 pm

Yuu

Niveau 3
De woorden van Carter, die honderd procent de waarheid waren, maakten hem nog agressiever dan hij al was. Hij schoot op hem af en greep hem bij zijn kraag, om hem vervolgens met een enorme knal tegen de muur te drukken. Carter's hoofd bonkte pijnlijk tegen de harde muur. 'Je hebt me godverdomme misleidt op de meest achterbakse manier die ik maar kan bedenken. Je denkt toch niet dat ik zo makkelijk ben?! Dat je me zomaar weer in je puppy kan veranderen?! Dat je gewoon even vier jaar kan verdwijnen om vervolgens weer aan te komen en te doen alsof er NIKS gebeurd is?!' siste hij. Hij smeet Carter op de grond en ging met zijn voet op zijn hoofd staan.
'Ik wil dat je met je klotehoofd zo snel mogelijk van deze school verdwijnt, of ik maak je leven tot een hel,' gromde Yuu.
Hij stapte van Carter's hoofd af en gaf er een trap tegen. Carter's hoofd maakte nog een smak tegen de stenen muur. Bloed drupte langs zijn haren op de grond, maar Yuu had het niet eens door. Hij was verblind door zijn eigen agressie en woede.
'Maak godverdomme dat je wegkomt voor ik je doodtrap.'
Hij trok de deur van zijn kamer open en sleurde Carter aan zijn been naar buiten.
'Ik wil je nooit meer zien.'
Met een harde knal gooide Yuu de deur dicht.
Hij balde zijn hand tot een vuist en sloeg keihard tegen de muur aan. Zijn knokkels schaafden open. Bloed drupte op de grond en mengde zich met dat van Carter, maar Yuu voelde geen pijn. Hij staarde naar de muur en probeerde een beetje tot rust te komen.
Door zijn hoofd schoten steeds dezelfde woorden.
Ik geef niet op. Ik blijf je achtervolgen tot je weer van mij bent, al is dat tot aan je graf. Ik geef niet op.

58 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Oct 11, 2009 10:17 pm

Yuu

Niveau 3
-new-

Yuu keek even de kamer rond, die nog altijd omgeven was door Seth's aanwezigheid. Hij vroeg zich af wanneer Seth zijn spullen zou komen halen. Het was onwaarschijnlijk dat hij nog bij hem op de kamer wilde slapen, zelfs Yuu was realistisch genoeg om zoiets te kunnen bedenken. Met een lichtelijk verslagen stemming slenterde hij de badkamer in. Hij schopte zijn kleren uit en stapte onder de warme douche, die heerlijk relaxend werkte. Terwijl het warme water op zijn rug kletterde droomde hij weg. Hij dacht met een lichte grijns op zijn gezicht aan een lange tijd geleden, toen hij Seth's kamer binnengevallen was en zijn only-for-girls-party had gecrasht.
Dat was tot nu toe nog altijd zijn favoriete herinnering.

59 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Oct 11, 2009 10:34 pm

Seth

Niveau 3
Seth schuifelde met een trillend gestalte langzaam naar het gapende gat van de deur.
Hun deur.
Nee, het was nu echt Yuu's deur.
Misschien zou Carter wel bij hem intrekken.. misschien zou Carter wel in zijn bed slapen, zijn kast gebruiken. En Carter vouwde natuurlijk niet zijn onderbroeken, en hij zou niet zo onzeker en zenuwachtig doen, en hij zou veel volwassener met alles omgaan. En Yuu zou dat geweldig vinden, en ze zouden hem 's avonds uitlachen en Yuu zou verhalen vertellen over dingen die Seth had gezegd en Seth had gedaan, die stom en lachwekkend en belachelijk waren.
Seth beet op zijn lip en bracht een trillende hand naar de deurknop.
Zou Yuu er wel zijn?
Ja, misschien, maar waarschijnlijk sliep hij.
Met Carter? Zouden ze samen in een bed slapen? Nu al?
Seth's greep om de deurknop verslapte en een grote rilling schoot plots over zijn rug, zodat hij begon te klappertanden.
Plots had hij het gevoel dat hij moest overgeven, maar hij wist zich dapper in te houden. Na een korte twijfeling duwde hij toch de deur open.
Yuu sliep toch al. Met Carter, misschien, maar wat dan nog? Alsof dat hem iets zou uitmaken. Nee, Yuu kon doen wat hij wilde. Het deed hem helemaal niets meer.
Bibberend, met een vastberaden blik in zijn ogen en een koortsige blos op zijn wangen schoof hij langzaam de kamer in.

View user profile

60 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Oct 11, 2009 10:38 pm

Yuu

Niveau 3
Alhoewel het gekletter van het douchewater best luid was hoorde Yuu luid en duidelijk dat de deur van zijn slaapkamer open ging.
Wie was dat?!
De naam Seth schoot meteen door zijn hoofd. Meteen draaide hij de douche uit. Hij greep een handdoek en zonder tijd te verspillen door zichzelf af te drogen liep hij de badkamer door en trok hij de deur open. Met een handdoekje om zijn middel geslagen en een druipende coupe met haar staarde hij naar Seth die in het halletje stond. Zijn wangen waren rood, maar verder leek hij al zijn kleur verloren te zijn.
Een honderdtal aan gevoelens schoot door hem heen.
'Seth! Wat doe jij hier?!' riep hij verbaasd, bezorgd, en ongelofelijk blij tegelijk. Hij streek even wat natte haren uit zijn gezicht.

61 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Oct 11, 2009 10:45 pm

Seth

Niveau 3
Seth staarde even totaal uit het veld geslagen naar de jongen die met slechts een handdoekje om zijn middel druipend de kamer in stapte.
Zijn mond zakte een beetje open, en zijn spraak verslapte totaal terwijl hij naar Yuu bleef staren.
Dat had hij niet verwacht.
Maar plots schoot er een kriebel door zijn neus en nieste hij luid, waardoor hij even duizelig heen en weer wiebelde. Twee niesjes schoten erachteraan, terwijl hij zichzelf vervloekte dat hij zich zo stom opstelde.
Dat zou natuurlijk ook een leuk gesprek zijn voor Yuu en Carter.
Seth die er niet uitziet als hij ziek is, Seth die op zijn benen staat te trillen, Seth die nog steeds niet zijn ogen van Yuu kan afhouden..
Beschaamd wierp hij zijn ogen op de kast naast hem, en schoof hij er bibberend op af.
"Ik kom even mijn spullen halen," zei hij met een zacht stemmetje, terwijl de koortsige blos op zijn wangen mengde met de blos die hij altijd op zijn wangen kreeg als hij in het bijzijn van Yuu was.

View user profile

62 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Oct 11, 2009 10:50 pm

Yuu

Niveau 3
Yuu liep bezorgd achter Seth aan. Hij vergat even dat Seth hem eigenlijk haatte.
'Hé Seth, gaat het wel?' vroeg hij bezorgd. Hij liep naar hem toe en ging tegen de kastdeur aan staan. Hij keek naar Seth's bibberige gestalte en kwam zelf al op het antwoord.
'Volgens mij ben je ziek. Misschien is het beter als je even gaat liggen,' zei Yuu. Hij wierp even een blik op Seth's bed dat al een tijdje akelig leeg was.

63 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Oct 11, 2009 10:53 pm

Seth

Niveau 3
"Ik ben helemaal niet.. ha.. ha.. HATSJOEEE!" Boos op zichzelf en Yuu tegelijk trok hij een lade open, en begon hij verwoed een stapel netjes opgevouwen onderbroeken in een koffer te proppen.
"Ik ben gewoon een b-beetje v-verkouden," zei hij klappertandend, terwijl hij de drang om op het bed te vallen en in Yuu's warme armen in slaap te vallen negeerde en zijn stress afreageerde op een stel onschuldige overhemden.

View user profile

64 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Oct 11, 2009 10:56 pm

Yuu

Niveau 3
Yuu klapte Seth's koffer dicht en sloeg de kastdeur dicht.
'Seth doe normaal, je bent ziek,' zei hij streng. Hij deed een stap dichterbij en legde zijn hand op zijn voorhoofd.
'Zie je wel, je hebt koorts,' zei hij, terwijl hij meteen de temperatuur in de omgeving een paar graden liet stijgen.
'Blijf nou maar hier. Ik kan veel beter voor je zorgen dan dat wijf in die andere kamer,' zei Yuu. Hij keek Seth bezorgd aan. Hij vond het helemaal geen fijn idee dat Seth ziek was. Straks kreeg hij nog een longonsteking.

65 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Oct 11, 2009 11:02 pm

Seth

Niveau 3
Seth versteende toen hij plots een warme hand op zijn voorhoofd voelde, maar hij weigerde om zich over te geven.
Even bleef hij onregelmatig ademhalend en met zijn oog fijn dichtgeknepen staan, maar toen draaide hij zich plots net iets te snel om naar de kast, waardoor hij zijn evenwicht verloor en zich haastig aan de kast vastgreep.
"Ik wil hier niet blijven," zei hij uiteindelijk trillerig en met een verdrietig onderlaagje. "Ik wil alleen even mijn spullen halen."
Met een stel bevende vingers viste hij een paar broeken uit de kast, maar het werd steeds moeilijker om zich op zijn kleding te concentreren. Zijn zicht werd vager en de wereld begon steeds meer te draaien. Bovendien werd de hoofdpijn erger en waren de misselijkmakende rillingen bijna ondraaglijk aan het worden.
Met een vertrokken gezicht haalde hij boos zijn neus op, en deed hij de lade weer dicht.

View user profile

66 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Oct 11, 2009 11:07 pm

Yuu

Niveau 3
'Zo is het genoeg,' zei Yuu, die het niet langer aan kon zien hoe Seth steeds meer achteruit ging. Hij beet even op zijn lip, haalde diep adem en pakte Seth toen voorzichtig bij zijn bovenarmen vast. Zachtjes duwde hij hem richting zijn bed.
'Je moet gaan liggen. Je haalt het niet eens naar haar kamer,' zei hij zachtjes. Hij vond het vreselijk moeilijk om Seth niet meteen in zijn armen te sluiten en hem helemaal fijn te knijpen maar het was geen goed idee om dat nu te doen. Seth haatte hem nog steeds. Hij moest laten zien dat hij echt alleen bezorgd was om zijn gezondheid en geen vreemde bijbedoelingen had.
Ook al had hij die stiekem wel.

67 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Oct 11, 2009 11:15 pm

Seth

Niveau 3
Seth had het puf niet om tegen te stribbelen, en voelde hoe hij duizelig richting het bed werd geleid. Bovendien was het nu niet alleen nog zijn hoofd dat wild bonkte, ook zijn hart leek op te vliegen toen Yuu zijn hand om zijn arm sloot.
Maar er was iets donkers en vernederends aan dit gevoel, zodat hij uiteindelijk toch zijn arm uit Yuu's greep rukte.
Deze plotse handeling was echter niet goed voor zijn balans, en al snel voelde hij hoe hij richting de grond viel, en met een doffe bonk op het tapijt belandde.
Pijnscheuten schoten door zijn hoofd, maar toch krabbelde hij haastig overeind. Met een totaal verdwaalde blik keek hij om zich heen en wiebelde hij even bibberig op zijn benen. Zijn blik gleed naar het bed en hij slikte.
Zoveel mooie herinneringen.
Zoveel fantastische gevoelens.
En nu waren ze allemaal weg, en konden ze nooit maar dan ook nooit meer terugkomen.
"Ik moet gaan," stootte hij plots uit, terwijl hij rechtsomkeert maakte en zijn koffer onzeker in zijn handen klemde. Met een wiebelige pas begon hij naar de deur te schuifelen.

View user profile

68 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Oct 11, 2009 11:23 pm

Yuu

Niveau 3
'Seth verdomme doe niet zo kinderachtig dit gaat helemaal niet over jou of mij dit gaat over het feit dat jij op het punt staat om halfdood neer te vallen en ik daar niet schuldig van wil zijn!' riep Yuu kwaad. Hij greep Seth bij zijn arm en trok hem terug de kamer in. Hij smeet Seth -met beleid- op zijn bed en liep met grote passen naar de badkamer om een aspirine te pakken.

69 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Oct 11, 2009 11:26 pm

Seth

Niveau 3
De wereld draaide toen hij plots op iets zachts landde. Hij vond het fijn dat hij zo verzorgd werd, maar hij wilde helemaal niet afhankelijk zijn van Yuu. Niet meer. Dan was hij alleen maar een blok aan zijn been en dan was hij alleen maar vervelend en stom en ziek.
Met een draaierig hoofd probeerde hij overeind te krabbelen, terwijl zijn hoofd pijnlijk bonkte hij hevig klappertandde.

View user profile

70 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Oct 11, 2009 11:30 pm

Yuu

Niveau 3
Yuu rammelde wat in de kastjes in de badkamer en haalde handdoekje tevoorschijn. Hij hield het een tijdje onder de warme kraan en kneep het toen uit. Met de natte handdoek over zijn schouder die hij met zijn magie warm hield en een beker water plus een aspirine liep hij terug de kamer in. Hij zuchtte even toen hij Seth's poging zag om er alsnog vandoor te gaan. Hij zette de beker water op zijn nachtkastje en legde de aspirine ernaast. Hij duwde Seth tegen zijn schouder weer op het bed en legde de warme handdoek over zijn hoofd.
'Liggen blijven,' zei hij streng, terwijl hij naast het bed op de grond ging zitten en zijn kin op de rand van het bed legde. Hij keek even naar Seth.
'Haat je me echt zo erg dat je liever neervalt op de gang dan dat je hier in een warm bed ligt met mij in dezelfde kamer?' vroeg hij. Een kleine angst in zijn maag onstond toen hij dacht dat Seth op het moment waarschijnlijk ja zou antwoorden, maar hij zou zich niet uit het veld laten slaan.

71 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Oct 11, 2009 11:35 pm

Seth

Niveau 3
Seth staarde even verslagen en doodstil naar Yuu's schouder, terwijl hij op zijn trillende lip beet en de warmte even over zich heen liet spoelen.
"Ja," fluisterde hij met een gebroken stemmetje, terwijl hij naar Yuu's schouder bleef staren en er tranen in zijn ogen opwelden.
Verdomme.
Waarom kon hij nou niet opspringen en Yuu woedend laten weten hoe erg hij hem nou wel niet haatte?

View user profile

72 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Oct 11, 2009 11:39 pm

Yuu

Niveau 3
Yuu voelde hoe Seth's 'ja' zich als een blok beton in zijn maag vestigde. Hij probeerde te glimlachen maar hij kwam niet verder dan een korte beweging met zijn mondhoeken. Hij haalde even diep adem, beet op zijn lip en kwam toen overeind.
'Kom,' zei hij. Hij stak zijn hand uit. 'Ik breng je wel naar haar kamer,' wist hij uiteindelijk uit te brengen. Hij bleef verwoed op zijn lip bijten en probeerde verdriet te onderdrukken maar het lukte niet helemaal, waardoor zijn ogen toch een beetje waterig werden.
'Als je me echt zo haat ga ik je niet dwingen met mij in een ruimte te blijven. Maar ik laat je niet alleen die gangen op gaan.'
Zijn stem klonk een beetje schor.

73 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Oct 11, 2009 11:47 pm

Seth

Niveau 3
Seth kwam bibberig overeind en wierp zijn ogen op de grond.
"Ik kan zelf ook wel lopen," mompelde hij, terwijl hij Yuu's ogen probeerde te ontwijken. Met een gemengd gevoel in zijn maag probeerde hij overeind te krabbelen, maar de rillingen over zijn rug en de warme gloed op zijn hoofd hielden hem op het bed.
Hij beet op zijn lip en keek naar boven, niet zeker wetend of hij hulp zocht, of Yuu opdroeg om het niet te wagen hem aan te raken.
Maar zijn ogen schoten open en zijn onderlip zakte iets naar beneden toen hij Yuu's ogen in de zijne liet versmelten.
Het was even stil, maar naar een tijdje scheurde hij zijn blik los van Yuu's gezicht en keek hij een beetje verbijsterd naar zijn handen.
"Ik ga zelf wel," zei hij nogmaals, terwijl hij dit keer succesvol overeind krabbelde en wiebelig koers zette naar de deur.
Hij had nog nooit zoveel zin gehad om weg te lopen.
Yuu mocht niet meer naar hem kijken, niet op die manier.
Dat was misplaatst, en nep, en het idee dat hij eerst nog zo stom had gedacht dat Yuu het meende zorgde ervoor dat er opnieuw een traan over zijn wang stroomde.

View user profile

74 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Oct 11, 2009 11:50 pm

Yuu

Niveau 3
Yuu bleef Seth koppig achtervolgen. Hij deed geen moeite meer om zijn verdriet te verbergen en liet verslagen en geluidloos de tranen over zijn wangen glijden terwijl hij langs Seth heen liep en de deur voor hem open deed.
'Ik loop mee en daarmee uit,' wist hij op een koppig toontje uit te brengen. Het lukte hem wonder boven wonder om tussen zijn tranen door naar Seth te glimlachen.
'Zo makkelijk kom je niet van me af.'

75 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Mon Oct 12, 2009 12:01 am

Seth

Niveau 3
Seth veegde haastig zijn hand over zijn wang om de tranen weg te werken, en schuifelde vervolgens wiebelig de kamer uit.
Met zijn hand steunend op de muur naast hem kwam hij langzaam vooruit, simpelweg weigerend zijn blik naar Yuu te laten glijden.
Hij durfde het niet toe te geven, maar eigenlijk was hij doodsbang voor Yuu's gezicht. Stel dat hij Yuu zou betrappen op een geïrriteerde blik?
Hij beet op zijn lip en huiverde zichtbaar.
"Ik kan het zelf wel," protesteerde hij uiteindelijk, juist op het moment dat de koffer uit zijn arm sprong, en hij er zelf nogal slapjes achteraan viel.

View user profile

Sponsored content

Back to top  Message [Page 3 of 8]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Similar topics

-

» De geheime kamer.
» Nieuwe spreuken.