Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

De kamer van Seth en Yuu.

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Go down  Message [Page 8 of 8]

176 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Nov 15, 2009 8:27 pm

Seth

Niveau 3
"Eeh.." Seth wierp een bange blik op de deur, slikte, en verborg zijn hoofd in zijn handen.
"Ja, Yuu is zijn Yuuish self," mompelde hij beschaamd, terwijl hij flashbacks uit de pianokamer probeerde te verdringen.
Opgelucht dat Yuu zijn rode wangetjes niet kon zien begon hij over Riko's andere opmerkingen na te denken.
Hmm. Sliep Yuu wel? At hij goed? Seth fronste en keek nadenkend naar de deur. Verdorie, waarom wist hij dit niet?
Dit soort dingen moest hij toch altijd weten- als goed vriendje..
Hij beet op zijn lip en werd meteen nog veel roder. Het was nog steeds eigenaardig om zichzelf Yuu's "vriendje" te noemen.
Haastig drukte hij de telefoon wat dichter tegen zijn wang. "Ik weet niet.." piepte hij zacht.

View user profile

177 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Nov 15, 2009 8:34 pm

Yuu

Niveau 3
Het bleef een tijdje stil aan de andere kant van de lijn. Op de achtergrond kon je Yuu's moeder horen praten met Mika. Het leek er niet op dat het erg gezellig was.
'Seth, ik moet ervandoor voordat Mika de boel afbreekt. Vrolijk jij Yuu voor me op? Je weet vast wel hoe dat moet en als je dat niet weet heb ik nog wel een paar tips voor je. Die heeft Carter me ooit eens verteld.'

178 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Nov 15, 2009 8:36 pm

Seth

Niveau 3
Seth's hoofd schoot omhoog en hij krabbelde verfromfraaid overeind. Herinneringen van de bibliotheek vlogen door zijn hoofd, terwijl hij zich wiebelig vastgreep aan de deurhendel.
"T-..tips?" herhaalde hij dieprood blozend. "Ik.. denk dat ik.. de.. eh- tips.. wel weet," mompelde hij er haastig achteraan.

View user profile

179 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Nov 15, 2009 8:44 pm

Yuu

Niveau 3
'Oké mooi,' zei Riko zonder enig vertoon van sadisme of iets dergelijks. Ze was gewoon bloedserieus. 'Oh en Seth, denk eraan, laat hem niet te lang alleen! Dan gaat ie nadenken en dat is niet goed voor hem. Oh en je moet hem elke dag vertellen dat je van hem houdt! Dan weet hij tenminste dat hij niet alleen op de wereld is als ik toch dood zou gaan, snap je? Oh en nu moet ik echt gaan. DOEGG!' riep ze nog vrolijk door de telefoon, waarna ze ophing.

Yuu had zijn ogen gesloten en was half in slaap, maar hij dwong zichzelf wakker te blijven. Hij wilde niet slapen. Dan ging hij dromen en hij wist zeker dat zijn dromen maar over één ding zouden gaan: Riko die met een mager gezicht en een gelige huid, zonder haar, in een ziekenhuisbed lag te slapen, en nooit meer wakker werd.
Een lichte frons verscheen op Yuu's gezicht.

180 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Nov 15, 2009 8:51 pm

Seth

Niveau 3
Seth bleef nog een tijdje met grote ogen en een openhangende mond voor zich uitstaren, het monotone "tuuut tuuut tuuut" drong maar vaagjes tot hem door.
Oh god. Elke.. dag? Dat ging.. dat ging dus mooi niet gebeuren!
Verwoed drukte hij de telefoon uit, en trapte de deur open. Met een nogal verhit hoofd keek hij naar Yuu, op wiens gezicht een klein fronsje zichtbaar was.
Meteen verzachtte zijn uitdrukking. Hij sjokte moedeloos de kamer in, duwde de deur dicht, en zakte op zijn bed neer.
"Ik.." Hij hapte naar adem, en zijn wangen werden rood.
Oh god.
Dit kon hij niet, dit was volstrekt niet binnen zijn mogelijkheden. Hij had het nu misschien drie keer gezegd, en al die keren had hem grootste moeite gekost. Hoe kon hij het voortaan nou ELKE DAG gaan zeggen?
ELKE DAG!
Hij ramde zijn vuist tegen de dekens, ontweek het aanblik van de zeer medelijwekkende Yuu, en zakte achterover op zijn bed neer.

View user profile

181 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Nov 15, 2009 8:59 pm

Yuu

Niveau 3
Yuu ontwaakte meteen uit zijn gedoezel zodra hij een aantal kleine geluiden hoorde die op de aanwezigheid van een ander persoon wezen. Hij schoot overeind en keek verstrooid opzij naar Seth, die op zijn eigen bed lag.
'Yo Seth, wat denk je dat je aan het doen bent?' vroeg Yuu terwijl hij hem wenkte dat hij bij hem moest komen liggen. Hij keek Seth lichtelijk vermoeid en slaperig aan.

182 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Nov 15, 2009 9:08 pm

Seth

Niveau 3
Seth keek verstrooid op en kwam iets overeind. "Ik.. wat ik..?" Hij bleef Yuu even aankijken, besloot toen dat hij het niet kon weerstaan, en kwam mokkend overeind.
Haastig kroop hij naar Yuu toe, en wurmde hij zich beteuterd tegen hem aan.
Toch keek hij ontwijkend de andere kant op.
"Eh.. ik wilde.." Gefrustreerd sloeg hij zijn handen voor zijn gezicht en slaakte hij een klein wanhopig kreetje.
"IK KAN DIT NIET," protesteerde hij hopeloos.

View user profile

183 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Nov 15, 2009 9:11 pm

Yuu

Niveau 3
'Hm? Wat is er? Heeft Riko je weer vreemde dingen aangepraat?' vroeg Yuu, te moe om er een big deal van te maken. Hij sloeg zijn arm om Seth heen en trok hem tegen zich aan. 'Wat heeft ze allemaal gezegd?' vroeg hij nieuwsgierig. Hij vroeg zich af waarom Riko Seth eigenlijk aan de telefoon wilde hebben.

184 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Nov 15, 2009 9:14 pm

Seth

Niveau 3
"Nee!" riep hij meteen uit, terwijl zijn blik naar Yuu's gezicht gleed. "Nee Riko heeft.. niets.. gezegd," concludeerde hij uiteindelijk.
Hij wilde al weer paniekerig wegkijken, toen hem plots iets opviel waardoor hij langzaam zijn hand ophief.
"Je fronst zo.." mompelde hij afwezig, terwijl zijn vingers even op de dunne lijn op Yuu's voorhoofd drukten en hij hem bezorgd aankeek.
"Niet te veel denken hoor," adviseerde hij met een klein stemmetje.

View user profile

185 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Nov 15, 2009 9:24 pm

Yuu

Niveau 3
'Ik frons niet,' zei Yuu eigenwijs terwijl hij snel een grijns tevoorschijn toverde en zijn voorhoofd tegen dat van Seth drukte. 'En hoezo mag ik niet denken?' vroeg hij lichtelijk verbaasd. Hoe kon Seth hem nou opdragen niet zoveel te denken? Er waren maar een paar momenten waarop hij niet veel kon denken en Yuu had niet bepaald het idee dat Seth hem een subtiele hint aan het geven was of iets dergelijks.
Riko had vast allemaal rare dingen gezegd.

186 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Nov 15, 2009 9:31 pm

Seth

Niveau 3
Seth bleef Yuu argwanend aankijken, zélfs toen Yuu zomaar in zijn oude zelf leek terug te glippen.
"Je fronste wel," mompelde hij eerder bezorgd, dan koppig. Hij leunde iets van Yuu af, en bekeek hem nog iets goed.
"Volgens mij heb jij te weinig geslapen de laatste tijd!" Zijn ogen werden groter. "Yuu- je moet wel slapen he!"

View user profile

187 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Nov 15, 2009 9:34 pm

Yuu

Niveau 3
'Sinds wanneer ben jij m'n moeder? Ik slaap nooit,' protesteerde Yuu koppig. 'Slapen doe ik wel als ik dood ben.'
De hand die hij om Seth had geslagen klemde zich een beetje om de stof van Seth's overhemd. Yuu sloeg zijn been om die van Seth heen en duwde zijn lippen even op die van hem. 'Ik heb wel iets beters te doen dan slapen,' onderbouwde hij zijn standpunt met dit fantastische argument.

188 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Nov 15, 2009 10:35 pm

Seth

Niveau 3
"Slaap je nooit!" herhaalde Seth, die Yuu ongelovig aankeek en nog veel ongeruster werd. "Maar je moet wel slapen Yuu, anders.. anders dan ga je.. dan ga je fronsen en-..enzo!"

View user profile

189 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Nov 15, 2009 10:58 pm

Yuu

Niveau 3
'Hmm, maar ik wil niet slapen. Ik wil jou,' protesteerde Yuu koppig. Hij streek met zijn hand door Seth's haar en keek hem met een onschuldige glimlach aan.

190 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Nov 15, 2009 11:06 pm

Seth

Niveau 3
Seth werd vuurrood en keek Yuu boos aan. "JIJ MET JE PERVERTED OPMERKINGEN, STRAKS VAL JE FLAUW OFZO," paniekte hij, meer wanhopig proberend het onderwerp te veranderen, dan Yuu een lesje te leren. Hij had inmiddels wel door dat dat een vergeten zaak was.

View user profile

191 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Nov 15, 2009 11:10 pm

Yuu

Niveau 3
'Vast niet, ik ben onverwoestbaar,' zei Yuu koppig, die met zijn hand al onder Seth's overhemd gleed en hem op Seth's warme rug liet rusten. 'En ik dacht dat jij mijn perverted opmerkingen juist wel leuk vond,' fluisterde hij tegen Seth's lippen, vlak voordat hij die van hem er weer even op duwde.

192 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Nov 15, 2009 11:16 pm

Seth

Niveau 3
Seth keek even afgeleid naar Yuu's lippen, fronste, en liet zijn blik terug naar Yuu's gezicht glijden.
"Nou.." mompelde hij blozend. "S..oms wel.."
Haastig keek hij de andere kant op. "MAAR MEESTAL NIET!" schreeuwde hij er verwoed achteraan.

View user profile

193 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Nov 15, 2009 11:31 pm

Yuu

Niveau 3
'Jaaajaa,' zei Yuu, die zich over Seth heen rolde en zo bovenop hem ging liggen. Hij prikte met zijn vinger in Seth's rode wangen. Hij drukte een kus op allebei de wangen van Seth en kwam met een beetje moeite overeind. 'Laten we dan maar voor het groffe geschut gaan,' zei hij met een sadistische grijns op zijn gezicht terwijl hij naar zijn kledingkast liep en hem opentrok. Niet veel later had hij de doktersjas die hij ooit eens uit de ziekenzaal gestolen had uit de kast geplukt. Hij trok de witte lange jas aan en sloeg de kastdeuren weer dicht. Met een twinkelende grijns op zijn gezicht liep hij terug naar het bed en kroop hij weer over Seth heen. Vanaf een kleine afstand keek hij met een Yuusmile in Seth's ogen. Een paar plukjes van zijn zilveren haren vielen op Seth's voorhoofd.
'Wil je nu nog steeds dat ik ga slapen?' vroeg hij op zijn laagste toontje, terwijl hij ondertussen zijn tanden alweer in Seth's oor had gezet.

194 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Nov 15, 2009 11:35 pm

Seth

Niveau 3
"..ja," mompelde Seth verstrooid, wiens ogen half dicht gleden. Hij leunde helaas al naar voren, en drukte zijn lippen verwoed op die van Yuu, terwijl zijn handen de dokter wat dichter tegen hem aantrok.

View user profile

195 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Nov 15, 2009 11:39 pm

Yuu

Niveau 3
'Pwech gehawd,' zei Yuu tegen Seth's lippen. Hij zette haast geen kracht meer in zijn stem en ook zijn armen waren een beetje slapjes. Al snel liet hij zijn lichaam gewoon bovenop dat van Seth rusten terwijl hij zijn handen in Seth's haren begroef en totaal opging in zijn lippen, te moe om iets anders te doen.
He verdomme, Seth had gelijk. Hij was echt niet in staat om het hele riedeltje nog een keer over te doen.
Naja, dan maar net zo lang door gaan tot het niet meer ging dan.

196 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Nov 15, 2009 11:41 pm

Seth

Niveau 3
Seth voelde hoe hij totaal geplet werd, en hapte verstrooid naar adem. Het lukte hem met veel moeite onder Yuu vandaan te kruipen, en keek licht hijgend van de inspanning in Yuu's richting.
Maar echt in staat om zichzelf tegen te houden was hij niet, en voor hij het wist was hij alweer tegen hem aangekropen, en vestigde hij zijn lippen enthousiast op die van Yuu, terwijl zijn handen de jas beetgrepen.

View user profile

197 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Nov 15, 2009 11:44 pm

Yuu

Niveau 3
Yuu trok Seth aan zijn overhemd naar zich toe, aangezien hij geen zin had om naar Seth toe te buigen. Hij verdronk langzaam in Seth's lippen en sloot zijn ogen, terwijl hij genoot van de aangename warmte die door zijn lichaam stroomde. Al snel vielen zijn handen langs zijn lichaam op het bed en was hij niet meer in staat om Seth's handelingen te beantwoorden.
Hij was simpelweg als een blok in slaap gevallen. Op zijn wangen stond een koortsachtige blos, zijn hart klopte nog steeds boven gemiddeld en zijn adem was zwaar. Zijn mond hing een beetje open en op zijn gezicht stond een kleine glimlach, terwijl hij langzaam wegzakte in een stroom van dromen die allemaal aangenaam, warm en vol met Seth waren.

198 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sun Nov 15, 2009 11:51 pm

Seth

Niveau 3
Seth boog een beetje achterover, en keek verstrooid naar Yuu, die plots helemaal niets meer leek te beantwoorden.
Zijn ogen vlogen open, en voor een klein moment dacht hij dat Yuu dood was. Maar Yuu's borst ging op en neer, dus dat moest betekenen dat..
Verbijsterd deinsde hij achteruit, wat niet zo'n goed plan was, gezien hij van het bet af donderde en verfromfraaid op de grond terecht kwam.
"A..auw!" kermde hij, terwijl hij verfrommeld overeind krabbelde. Zijn blik gleed naar het slapende gezichtje van dokter Takano, en al snel merkte hij hoe zijn hart veel te enthousiaste sprongetjes maken.
Mokkend kroop hij naar Yuu toe, wurmde zich onder zijn arm, en trok zijn knieën op.
Met een fronsend hoofd en een beteuterd mondje wriemelde hij zijn handen door die van dokter Takano en sloot hij hopeloos zijn ogen.
Verdorie. Dokter Takano had veel te veel invloed op zijn uithoudingsvermogen.

View user profile

Sponsored content

Back to top  Message [Page 8 of 8]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Similar topics

-

» De geheime kamer.
» Nieuwe spreuken.