Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

De kamer van Seth en Yuu.

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Go down  Message [Page 6 of 8]

126 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Tue Nov 03, 2009 10:26 pm

Seth

Niveau 3
Seth werd even totaal van de kaart gebracht door Yuu die allemaal gemene trucjes uithaalde om hem van zijn gedachtes te brengen.
Totaal verslingerd liet hij zijn handen even over Yuu's fantastische torso glijden, terwijl zijn voeten zich om hem heen krulden en hij zijn vingers in Yuu's haar plantte.
"Mkm..." mompelde hij verslagen, terwijl een hopeloos zuchtje aan zijn mond ontsnapte en..
en..
Seth opende langzaam een oog.
Wachteenseven.
Fronsend bleef hij plots doodstil liggen. Zijn handen gleden naar het matras, zijn benen lagen bewegingloos op de lakens.
"Wacht," mompelde hij, terwijl hij Yuu fronsend van zich afduwde en langzaam overeind ging zitten.
Met een beteuterde blik griste hij Yuu's handoek van de grond, en gooide die op zijn schoot.
Hij moest niet afgeleid worden.
"Ik weet al waarom je zo paniekerig doet," begon hij kalm, slechts met een zeer kleine hoeveelheid intense depressie in zijn stem te vinden, "je wil me eigenlijk weg hebben, en je wil eigenlijk.. je wil.. en dat schreef je in dat boekje. En tegelijkertijd ben je Yuu dus je moet wel s-.. Je moet wel.." Hij keek Yuu hopeloos aan en zocht happend naar adem naar woorden.
".. je hebt wel behoeftes."
Zijn hoofd werd vuurrood en hij legde zijn hoofd in zijn handen.
"Ik wist het wel, ik wist het wel!" stootte hij gesmoord uit, terwijl hij zijn tranen probeerde te maskeren door zijn handen nog dichter tegen zijn ogen te drukken.
"Ik wist het gewoon!" snikte hij met gebroken stem.

View user profile

127 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Tue Nov 03, 2009 10:38 pm

Yuu

Niveau 3
Yuu zuchtte verslagen. Hij keek met één open oog naar Seth, aanschouwde zijn dramatische houding en gaf het op.
Hij kon het niet blijven volhouden als Seth dan dacht dat hij hem eigenlijk maar een irritant klotejoch vond. Dan had het totaal geen zin meer om zijn mannelijkheid te bewaren, want dan had het toch geen doel meer. Als hij Seth niet had, wat moest hij dan? Hij had bovendien het idee dat hij Seth toch niet kon overtuigen, die er blijkbaar honderd procent zeker van was dat hij maar een speeltje was. Wat een idioot. Wat dacht hij nou?!
Met nog een verslagen zucht kwam Yuu overeind. Hij liep naar het bureau en pakte de sleutel van het tafelblad. Een beetje aarzelend stak hij hem in het slot en draaide hij het laatje open. Met licht trillende vingers haalde hij zijn dierbare en meest geheimzinnige schat eruit. Hij draaide zich om naar Seth en keek hem met een licht gefrustreerde blik en twee vuurrode wangen aan.
'Je bent echt de grootste stomste idioot die ik ken. Dit is allemaal jouw schuld en als je het waagt om hier ooit nog een keer je mond over open te trekken bijt ik je tong eraf,' gromde hij tussen zijn op elkaar geklemde taken door. Hij sloeg zijn boekje open op de juiste bladzijde en kuchte even.
'Goed dan, daar gaat ie. En nou niet meer zeuren.'
Yuu haalde diep adem, blies zijn adem onregelmatig uit en begon uiteindelijk met een knalrood hoofd en een gefrustreerde frons op zijn gezicht te lezen.
'The definition of Seth.

There is no one else
Who makes my heart beat above its range.
There is no one else
Who can take my breath away.

Your big brown innocent eyes.
Your cute dramatic face when I’m hurt.
Your red cheeks when I show you my love.

The desperate words you whispered to me
At moments I swept your heart away
There is no one else.

Your messy hair
Your lovely smile
The face you made
When you told me you loved me.

There is one word
Your definition
Only one word to describe who you are.
You’re Seth.
You’re mine.

I will love you always.
'
Meteen nadat hij het gedichtachtige schrijfsel helemaal had gelezen smeet hij het boekje door de kamer en sloeg hij gefrustreerd zijn hand voor zijn mond, terwijl hij ergens naar een hoek van de kamer keek.
Niet te geloven dat hij de meest beschamende woorden die hij ooit op papier gezet had zomaar HARDOP aan Seth voorlas.
Als die eikel nu nog durfde te beweren dat hij hem alleen maar gebruikte dan was hij er geweest.

128 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Tue Nov 03, 2009 11:36 pm

Seth

Niveau 3
Seth, wiens hoofd nog steeds was verborgen in zijn handen, staarde met grote ogen naar het dekbed onder hem, en voelde hoe zijn hele lichaam gevoelloos werd.

I will love you, always.

Een paar seconden was het doodstil. Hij staarde met grote ogen naar het matras, en het enige wat hoorbaar was, was het plotse getik van de regen op de ruit.
Yuu's woorden galmden na in zijn bonkende hoofd, alsof hij ze wilde onthouden en begrijpen tegelijk, alsof hij niet geloofde dat.. dat..
Yuu... schreef poëzie.. over.. hem?
Het boekje.. was..

Iets warms sloop in zijn lichaam, en kroop langzaam maar zeker zijn binnenste door. Het duurde heel lang voor hij opkeek, zijn ogen nog steeds wijd opengesperd. Zijn mond hing een beetje open, en zijn vingers tintelden.
Met een langzame beweging stond hij op, en liep hij op Yuu af.
Niet in staat iets te zeggen, of zijn ogen te sluiten, zijn handen te laten stoppen met trillen, of zijn hart onder controle te houden, legde hij zijn vingers om Yuu's blozende gezicht.
Verward, verbijsterd, en met een blik die overspoelde van liefde streek hij kort met zijn vingertoppen over Yuu's lippen.
"That's.. that's.." begon hij schor. "That's the best poem I've ever heard."
En daarna kon hij het niet meer aan, en moest hij naar voren leunen om zijn lippen fronsend op die van Yuu te drukken.
Hij ging gefrustreerd op zijn tenen staan, trok Yuu's hoofd iets naar beneden en drukte verstrooid zijn vingertoppen in Yuu's blozende wangetjes.

View user profile

129 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Wed Nov 04, 2009 12:05 am

Yuu

Niveau 3
Yuu bleef een tijdje roerloos staan terwijl hij Seth over zich heen liet komen. Hij was totaal verbijsterd dat Seth hem op het moment niet keihard aan het uitlachen was. Een beetje afwezig staarde hij nog altijd naar de hoek van de kamer. Hij probeerde tot rust te komen maar het feit dat Seth zijn lippen op die van hem gedrukt had hielp niet echt. In tegendeel zelfs, de wilde energie die door hem heen vloog werd alleen maar erger.
Na een paar tellen besloot hij daarom maar om zijn totaal niet-mannelijke onthulling snel weer te verbergen door hem te overspoelen met zijn absolute mannelijkheid. Hij klemde zijn armen stevig om Seth heen en dook naar het bed. Met een luid gekraak vielen ze tussen de lakens. Razendsnel gleden Yuu's handen naar Seth's handdoek en trok hij die los, zodat hij niet meer de enige was wiens handdoek als een verslagen hoopje op de rand van het bed lag. Zijn handen begroef hij in Seth's haren terwijl hij nog altijd zijn lippen stevig op die van Seth gedrukt hield. Hij wilde minstens honderd dingen tegelijk doen, maar slaagde daar niet in waardoor hij maar gewoon zijn lichaam zo dicht mogelijk tegen dat van Seth duwde en een beetje verwilderd met zijn vingers door Seth's natte haren streek. Op zijn gezicht stond nog altijd de gefrustreerde frons, terwijl de roodheid van zijn hoofd zich beperkte tot zijn ogen en zijn wangen. Zijn adem kwam er in onregelmatige stoten uit en zijn hart klopte als een razende.
In de verte hoorde hij zijn eigen woorden nog nagalmen in zijn hoofd.
You're Seth, You're mine.

130 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Wed Nov 04, 2009 12:14 am

Seth

Niveau 3
Seth was totaal gehypnotiseerd van Yuu's ontzettend onwaarschijnlijke en fantastische woorden en voelde hoe zijn handen onmogelijk van Yuu af kon blijven. Met een gefrustreerde frons opende hij zijn ogen, zodat Yuu's gezicht in beeld kwam en hij het niet kon laten om een fronsend glimlachje om zijn lippen te laten spelen.
Hij leunde iets terug, en legde vertederd zijn vingers op Yuu's roodgekleurde huid.
"Je bloost," merkte hij schor op, terwijl nog steeds het vertederde glimlachje om zijn lippen speelde.
Al zijn wanhoop van zoëven geleden was uit zijn hoofd verband, want slechts éen simpele conclusie huppelde door zijn lichaam.
Yuu was het sadistischte en duiveligste en voorál het liefste wat hij ooit had gezien.

View user profile

131 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Wed Nov 04, 2009 12:22 am

Yuu

Niveau 3
'Hou je smoel en kijk naar je eigen hoofd,' gromde Yuu kwaad. Hij streek met zijn handen via Seth's haren langs zijn nek en drukte zijn lippen in zijn hals en op zijn sleutelbeen. Hij klemde zijn benen om die van Seth en dwaalde met zijn handen al snel af naar zijn borst, heupen en bovenbenen. Licht hijgend hief hij zijn gezicht op van Seth's hals om even met een blik naar hem te kijken die perfect zijn gebrek aan geduld en zelfbeheersing weerspiegelde. Hij greep Seth bij zijn polsen, trok ze omhoog tot boven zijn hoofd en hield ze daar met één hand bij elkaar terwijl hij Seth met zijn gezicht in het kussen duwde en hem op zijn buik rolde. Terwijl hij met zijn ene hand Seth's polsen vast bleef houden streek hij met zijn andere hand langs Seth's ruggenwervel, terwijl hij zachtjes kusjes op zijn schouderblad drukte.
'Keep in mind that you're MINE,' gromde hij zachtjes in Seth's oor, vlak voordat hij op hem neerdaalde en hem haarfijn showde wie er ook alweer de man in de relatie was.

132 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Wed Nov 04, 2009 12:27 am

Seth

Niveau 3
Seth keek niet helemaal zo beteuterd als hij graag had gewild, gezien Yuu's ondernemingen zijn serieuze vertederdheid al snel omsloeg in iets heel ordinairs waardoor zijn hoofd vuurrood kleurde.
Haastig beet hij op zijn lip, en toen Yuu uit het niets zomaar allemaal dingen deed die hij stiekem veel fantastischer vond dan hij ooit zou toegeven, werd zijn hoofd nog veel roder.
"S-stom..kop," stootte hij met een vertrokken gezicht uit. Haastig graaide hij naar Yuu's hand, die hij panieker met de zijne verstrengelde.

View user profile

133 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Wed Nov 04, 2009 12:33 am

Yuu

Niveau 3
Yuu liet Seth pas los toen hij tweehonderd procent tevreden gesteld was. Hij liet zich zwaar ademend met een razendsnel kloppend hart naast Seth op het bed vallen, terwijl hij op zijn lip beet en de laatste tintelingen die door zijn buik schoten over zich heen liet komen. Hij verborg zijn vuurrode hoofd van inspanning in een kussen voordat Seth nog een opmerking zou maken en wachtte zo tot hij eindelijk weer eens tot rust zou komen en zijn coole karakter weer kon aanhouden, maar zijn lichaam luisterde niet echt. Het leek wel alsof het stoom van zijn lichaam af kwam en misschien was dat ook wel zo, want met Yuu wist je het maar nooit.

134 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Wed Nov 04, 2009 12:39 am

Seth

Niveau 3
Seth keek even opzij, naar Yuu die zijn gezicht verborg in een kussen, en liet het glimlachje opnieuw zijn mondhoeken omhoog trekken.
"Yuu," fluisterde hij onregelmatig ademhalend, terwijl hij langzaam dichterbij kroop en zijn handen om die van Yuu legde.
Voorzichtig gaf hij een kneepje, en wurmde hij zich nog iets dichterbij, zodat hij zich nu als een bolletje tegen Yuu aan had geplakt.
"Je bent echt..." Hij zocht fronsend naar woorden, keek nog even naar het kussen die Yuu's prachtige hoofd weigerde te onthullen, en sloot toen glimlachend zijn ogen. Hij zweeg en liet de stilte gevuld worden door de regen die steeds meer begon aan te nemen.

View user profile

135 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Wed Nov 04, 2009 12:44 am

Yuu

Niveau 3
Na een tijdje naar de stilte te hebben geluisterd bedacht Yuu dat Seth waarschijnlijk in slaap was gevallen. Hij draaide zich voorzichtig om en staarde naar het plafond, terwijl hij afwezig door Seth's haren aaide.
Hij moest dat kloteboekje zo snel mogelijk verbranden, voordat Seth erachter kwam wat hij nog meer geschreven had.
Dat stomme gedichtje was niets vergeleken bij wat er op de pagina's erna allemaal stond...
Meteen kleurde Yuu's hoofd van lichtrood naar een dieprode kleur die hij er voorlopig niet meer af kreeg. Met een frons op zijn gezicht omdat hij kwaad was op zichzelf sloot hij zijn ogen. Hij draaide zich op zijn zij, legde zijn arm over Seth's borst en verborg zijn gezicht in Seth's warrige haartjes. Niet veel later viel hij met een kleine glimlach op zijn gezicht in slaap.

Last edited by Yuu on Wed Nov 04, 2009 3:35 pm; edited 1 time in total

136 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Wed Nov 04, 2009 2:36 pm

Seth

Niveau 3
((ik smelt hier echt, die yuu moet niet zo lief zijn, asfasdlkfj))

View user profile

137 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Mon Nov 09, 2009 9:13 pm

Emily

Niveau 2
Hoewel het natuurlijk een heel dom idee was om Seth op te zoeken op zijn kamer, aangezien het ook de kamer van Yuu was, was Emily nu toch op weg naar de kamer om vlak voor de deur te stoppen en aan te kloppen.
Okay, Seth kon vast niet heel boos ze als ze uitlegde waarom ze zich zo gedragen had, right? Het was allemaal Nicholas' schuld!
Maar maar! Geschrokken zette ze een stap achteruit. Er was natuurlijk ook nog altijd de kans dat Yuu ópen zou doen. Ohgod alsjebliefft laat Seth er zijn alsjealsjealsjeblieeeeeeeeeeft!

View user profile

138 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Mon Nov 09, 2009 9:44 pm

Seth

Niveau 3
Seth, die op zijn bed naar het plafond had liggen staren, keek suffig overeind toen er plots op de deur werd geklopt.
Wat gek. Yuu kon zelf de deur toch ook wel opendoen.
Gapend sjokte hij naar de deur, en deed hem langzaam open. Zijn hoofd was totaal verwikkeld in zelfmedelijden, en hij keek een beetje verbaasd op toen hij niet Yuu zag, maar een totaal ander persoon.
"Emily!" stootte hij verontwaardigd uit.

View user profile

139 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Mon Nov 09, 2009 9:50 pm

Emily

Niveau 2
"Seth!" bracht Emily tegelijk met Seth uit toen die open deed, al was het bij haar van opluchting.
"Ik wilde eh!" Ohja, Yuu.
Een beetje wantrouwend probeerde ze om Seth heen te kijken zodat ze kon zien of Yuu er was of niet. Anders kon ze net zo goed gelijk zelfmoord plegen. "Is eh, Yuu er?" vroeg ze toen, zich te laat bedenkend dat het waarschijnlijk over kwam alsof ze hem spreken wilde in plaats van Seth. 'Gewoon ter informatie!" plakte ze er gehaast aan vast.

View user profile

140 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Mon Nov 09, 2009 10:41 pm

Seth

Niveau 3
Seth keek haar fronsend aan.
"Eh.." Hij keek over zijn schouder. "Nee," constateerde hij toen, terwijl hij zich bedacht dat hij dat natuurlijk allang wist.
Verstrooid draaide hij zich weer naar haar toe, en deed hij de deur iets verder open.
"Ben je iets kwijt?"

View user profile

141 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Mon Nov 09, 2009 10:48 pm

Emily

Niveau 2
'Ja!" antwoordde Emily gelijk geschrokken, tot ze zich realiseerde dat hij niet vroeg of ze spijt had, maar of ze iets kwijt was. "Ik bedoel nee!" verbeterde ze zichzelf snel. Mooi. Yuu was er dus niet. Dan kon ze tenminste een beetje minder gespannen vertellen wat ze wilde vertellen. "Ik wilde eh..-" Ohja, ze was even vergeten hoe vreselijk het wel niet was je excuses aan te bieden. Maar dit was Seth en Seth mocht niet boos zijn.
Emily haalde een keer diep adem en begon toen aan een stuk door te ratelen. "Sorry dat ik zo raar deed met halloween maar het was allemaal de schuld van Nicholas want die schoot een stomme pijl op mij en toen vond ik opeens Yuu leuk want het was een liefdespijl.. ofzo! En toen ging ik heel raar doen en en .. Sorry!" vertelde ze in een stuk door zonder ondertussen te ademen, terwijl haar ogen onbewust wat groter waren geworden. "En ook sorry voor dat ik Yuu vertelde over je koken!" voegde ze er nog aan toe, waarna ze even stil was en haar blik geen moment van Seth liet wegglijden. ".. Sorry," zei ze daarna nog een keer wat zachter. Wat nou als hij wél heel boos was? Ongelijk kon ze hem niet geven.
Maar ze wilde geen boze Seth!

View user profile

142 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Mon Nov 09, 2009 10:52 pm

Seth

Niveau 3
"H-halloween?" herhaalde hij een beetje verstrooid, terwijl hij haar afwezig aankeek. "O-.. oja, ja.. nee, geen probleem," mompelde hij verdwaald, terwijl hij zich omdraaide en op zijn bed neerzakte.
Halloween. Dat was hij alweer vergeten.
Fronsend wreef hij over zijn achterhoofd. Het leek alsof alle highschool drama plotseling zo nutteloos was. Want er zou snel een tijd komen dat hij helemaal geen highschool meer zou zien, laat staan de drama.
En die tijd zou veel te snel aanbreken.
Zijn vader kon elk moment de stop eruit trekken.

View user profile

143 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Mon Nov 09, 2009 10:57 pm

Emily

Niveau 2
Alweer geschrokken keek Emily Seth na, die gewoon wegliep en niet echt leek te menen dat het "geen probleem" was.
"Seth het spijt me echt heel heel erg," antwoordde ze met een brok in haar keel, zich totaal niet bewust van het feit dat het niet daarom was dat hij zo reageerde. Als die stomme Nicholas ervoor gezorgd had dat Seth haar haatte dan zou hij het gaan krijgen ook, geheugenverlies of niet.

View user profile

144 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Mon Nov 09, 2009 11:00 pm

Seth

Niveau 3
"Hmm? Ja- ja ik weet het," mompelde hij, terwijl hij haar een fronsende blik toewierp. Hij opende zijn mond, en leek even na te denken.
"Zeg Emily, weet jij of er nog andere magische scholen op deze wereld zijn?"

View user profile

145 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Mon Nov 09, 2009 11:04 pm

Emily

Niveau 2
Oké. Nicholas was dood zodra ze hem weer zag. Waarom had ze eigenlijk verwacht dat Seth haar zou vergeven? Zij zou..-
Emily's gedachten werden onderbroken door de stem van Seth die met een wel heel rare vraag op de proppen kwam.
"Een andere magische school? Ik weet niet.. ik denk het n..- SETH JE GAAT TOCH NIET VAN SCHOOL AF?" vroeg ze geshockt. Dat kon toch niet?! Seth kon toch niet echt van school af gaan?!

View user profile

146 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Tue Nov 10, 2009 12:07 am

Seth

Niveau 3
Seth wierp zijn blik op de grond, trok zijn benen op het bed, en viel achterover, zodat zijn bruine oogjes nu bang naar het plafond staarden.
"Ik weet het niet," fluisterde hij schor. "Ik denk.."
Hij pauzeerde even om zijn stem onder controle te krijgen.
"Ik denk het wel."

View user profile

147 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Tue Nov 10, 2009 12:22 am

Emily

Niveau 2
Het duurde even tot Seths woorden tot Emily doordrongen. Ik denk het wel..
"Niet waar!" protesteerde Emily gelijk. "Niet waar niet waar niet waar! Seth je kunt niet weggaan!" ging ze verder terwijl een angstig gevoel haar bekroop. Ze wilde absoluut niet dat Seth van school af zou gaan. Ze beschouwde hem als een van haar beste vrienden hier.. ja.. daar hoorde hij zeker wel bij. "Dat kan niet! Waarom!" wilde ze weten zonder haar ogen van hem af te wenden. Hij kón niet echt weggaan!

View user profile

148 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sat Nov 14, 2009 12:35 pm

Courtney

Niveau 1
Courtney stond samen met Rusine voor de deur van Yuu's slaapkamer. Ze keek nieuwsgierig naar de deur, en klopte er toen voorzichtig op. Ze deed weer een stap naar achter, wachtend tot de deur open zou gaan."Als hij er niet is.. bel je hem dan op?" vroeg ze poeslief.

View user profile

149 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sat Nov 14, 2009 12:36 pm

Ruşine

Niveau 3
Rusine keek haar met een overduidelijk geforceerd glimlachje aan. 'Nee,' antwoordde ze even lief. Daarna klopte ze harder op de deur. 'Yuu, ik ben het!' riep ze erdoorheen.

View user profile

150 Re: De kamer van Seth en Yuu. on Sat Nov 14, 2009 12:40 pm

Courtney

Niveau 1
Courtney leunde nonchalant tegen de muur aan. Ze zuchtte."Oké, hij is er niet. We proberen het wel een andere keer." ze trok een pruillip.

View user profile

Sponsored content

Back to top  Message [Page 6 of 8]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Similar topics

-

» De geheime kamer.
» Nieuwe spreuken.