Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De kamer van Seth en Yuu.

+2
Seth
Yuu
6 posters

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Go down  Message [Page 1 of 8]

1De kamer van Seth en Yuu. Empty De kamer van Seth en Yuu. Mon Sep 14, 2009 12:06 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Woei, dankzij Yuu's geweldige wens delen ze nu een kamerrr. Er staan twee eenpersoonsbedden, er is een badkamer en er zijn twee kledingkasten met in allebei de kasten op de deur een spiegel. Er is een raam met een gordijn en naast elk bed staat een nachtkastje. Verder is de kamer niet heel bijzonder. Ow en Yuu heeft een slot op de deur laten zetten.

Als je naar binnen wil moet je eerst kloppen. De deur is overigens nooit op slot, tenzij het specifiek staat aangegeven in de posts ervoor.

-----

Yuu deed de deur van zijn nieuwe kamer open. Hij wankelde naar binnen, omdat hij niet erg handig bezig was met zijn linkervoet en keek even de kamer rond. Er was bijna niets veranderd, behalve dat er nu dan van elk meubelstuk twee exemplaren waren, behalve van het bureau. Op het nieuwe bed lag zijn koffer. Yuu liet zich naast zijn koffer vallen en staarde een tijdje naar het plafond.
Hij lag met Seth op de kamer.
Ergens deed hem dit denken aan vijf jaar geleden, toen hij verliefd werd op zijn kamergenoot op de privé-school.

2De kamer van Seth en Yuu. Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Mon Sep 14, 2009 12:13 am

Seth

Seth
Niveau 3

Seth keek even nogal bang naar de deur van zijn nieuwe kamer. Oh god. Met Yuu op dezelfde kamer. Misschien zou Yuu hem dan zat worden, misschien zou Yuu dan denken 'he verdorie heeft hij zijn tanden nou nog niet voor de derde keer gepoetst vandaag?' Twijfelend bleef hij naar de deur staren. Voortaan poetste hij wel drie keer, of, vier!
Uiteindelijk haalde hij diep adem, en stak hij met een onzekere blik zijn hoofd om de deur. Toen hij Yuu zag liggen wist hij niet zeker of hij wel zomaar binnen mocht komen. Moest hij nou kloppen? Oh god, misschien wilde Yuu wel dat hij geklopt had! Zijn ogen schoten open.
En met douchen, zou Yuu naar de wc gaan als hij onder de douche stond? Dat deden van die stelletjesmensen toch altijd? Of misschien vond Yuu dat wel ontzettend stom. Hij keek twijfelend naar de wc-deur.

3De kamer van Seth en Yuu. Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Mon Sep 14, 2009 12:17 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Seth what the fuck sta je daar te doen?' mompelde Yuu, die nog altijd naar het plafond staarde maar de vloer had horen kraken. Er verscheen een kleine grijns op zijn gezicht. Het idee dat Seth thuis kwam in dezelfde kamer als die van hem gaf hem een gelukzalig gevoel. Nu kon niemand hem nog Seth afnemen. Nooit meer zou hij Seth een paar dagen totaal niet zien. Ze zouden elke avond samen zijn.
Langzaam kwaam Yuu overeind. Hij keek naar Seth die bij de deur stond.
'Okaeri,' zei hij terwijl hij stralend glimlachte.

4De kamer van Seth en Yuu. Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Mon Sep 14, 2009 12:29 am

Seth

Seth
Niveau 3

"Oh, sorry, ik dacht al, ik moet kloppen!" Haastig glipte hij de kamer uit en sloot de deur met een harde dreun.
Hij haalde diep adem, en klopte toen op de deur.

5De kamer van Seth en Yuu. Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Mon Sep 14, 2009 12:33 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu zuchtte diep, lachte even in zichzelf en kwam overeind.
Hij opende de deur, trok Seth naar binnen, knalde de deur met zijn voet dicht en duwde Seth er tegenaan, om hem vervolgens in te sluiten en hem met twinkelende ogen aan te kijken.
'Het is wel duidelijk dat jij niet gewend bent om een kamergenoot te hebben.' zei hij terwijl hij met zijn hand naar het lichtknopje gleed en het licht uitdeed. Het was nu pikdonker in de kamer, op het maanlicht dat door het raam scheen en de rood opgloeiende ogen van Yuu na.
'Het enige verschil tussen nu en voordat ik hier was, is dat je nu geen nachtrust meer hebt. Voor de rest moet je gewoon doen alsof er niks is gebeurd,' hielp Yuu hem opweg, terwijl hij met zijn hand tegen de deur steunde en Seth vanuit het donker met rood twinkelende ogen aankeek.

6De kamer van Seth en Yuu. Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Mon Sep 14, 2009 12:47 am

Seth

Seth
Niveau 3

Seth voelde zijn hele lichaam verslappen toen Yuu hem blijkbaar nog steeds interessant genoeg vond hem hem op diezelfde manier aan te kijken. Hij kon het niet helpen, maar hij was er toch wel een beetje trots op dat Yuu nu zíjn kamergenoot was.
"Maar," begon hij toen opeens, "wat moet ik nou doen als ik naar de wc moet en jij staat onder de douche en je moet niet letten op mijn kamer en ik vouw niet altijd mijn onderbroeken op dat doe ik allleen soms en die luchtverfrissings zakjes liggen er ook alleen in het weekend. En soms op maandagen. En meestal op donderdagen, en woensdagen." Bezorgd begon hij alle dingen in zijn hoofd op te tellen die Yuu nog meer moest weten over zijn slaapgedrag, zijn gesnurk, zijn opruimdagen..

7De kamer van Seth en Yuu. Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Mon Sep 14, 2009 12:52 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Ik volg je nu al niet meer. Maar maak je geen zorgen, ik ben één grote chaos dus ik ren echt niet gillend weg van een paar onopgevouwen onderbroeken,' bekende Yuu. Hij dacht even na over Seth's eerste vraag en kreeg zin om een foute opmerking te maken maar hij vroeg zich eerst even af of dit wel het juiste moment was.
Ach, het was eigenlijk nooit het juiste moment voor een foute opmerking. Hij bracht zijn mond naar Seth's oor en onderdrukte een gegrinnik.
'Er is maar één manier om je eerste probleempje op te lossen,' zei hij, waarna hij Seth's hand pakte en hem de badkamer in trok. Hij duwde Seth de douchecabine in en draaide de kraan aan. Terwijl koud water op hen als een tropischge regenbui naar beneden viel sloeg Yuu zijn arm om Seth heen.
'We just have to shower together' zei hij droogjes, vlak voordat hij Seth's lippen gevangen nam en zijn ogen sloot, onder andere om te voorkomen dat ze gingen prikken van het douchewater.

8De kamer van Seth en Yuu. Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Mon Sep 14, 2009 12:56 am

Seth

Seth
Niveau 3

Seth keek Yuu geschrokken aan, waardoor water in zijn ogen drupte en hij pijnlijk naar zijn ogen greep. Uit balans begon hij te wankelen, maar wist hij zich nog net vast te grijpen aan Yuu.
Licht hijgend door de kettingreactie aan paniekaanvallen keek hij naar Yuu's overhemd, dat inmiddels doordrenkt was met water. Langzaam kwam hij overeind, en strekte hij zijn arm uit om met zijn vingers over de natte stof te glijden. Hij beet op zijn lip en maakte langzaam een paar knoopjes los, en keek toen even onzeker omhoog naar Yuu. Misschien vond Yuu een kamer niet exotisch genoeg, ofzoiets.

9De kamer van Seth en Yuu. Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Mon Sep 14, 2009 1:03 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu zakte langzaam naar beneden en leunde tegen de deur van de douchecabine aan, terwijl hij Seth immiteerde met het losmaken van knoopjes. Hij negeerde de koude waterstraal die op hem neerviel, en besloot dat hij het wel een goed idee vond om ziekenzaaltaferelen te herhalen.
Alleen was de douchecabine niet zo comfortabel, dus krabbelde hij maar overeind, om vervolgens Seth over zijn schouder te tillen en zijn plan te voltooien op zijn nieuwe bed.

((en toen waren al Yuu's lakens zeiknat DX. Ow en hij heeft de douche niet uitgezet dus die stroomt nu lekker de hele nacht door. *grijnst naar waterrekening*))

10De kamer van Seth en Yuu. Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Tue Sep 15, 2009 8:00 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

-new-.

Yuu kwam de kamer binnen. Hij staarde een tijdje naar de twee bedden, en voelde hoe zijn uitgedroogde ogen schreeuwden om nieuwe tranen, maar ze waren er niet meer. Ze waren op, verdwenen. Met een stekende brok in zijn keel gooide hij zijn koffer op bed, om vervolgens de kledingkast open te rukken en alle kleding in de koffer te smijten.
Het duurde een tijdje voor hij alles had ingepakt en zijn koffer fatsoenlijk dicht had gekregen, maar uiteindelijk lukte het hem toch om de koffer gesloten en wel in de hoek van de kamer te zetten.
Zijn hand gleed in zijn broekzak en haalde er een verfrommeld ticket uit, samen met een envelop.
De naam van Seth stond er met grote sierlijke zwarte letters op geschreven. Yuu legde het vliegticket naar Parijs op Seth's kussen en staarde een tijdje naar de envelop.
Het was niet te geloven. Hij had niet verwacht dat het allemaal zo snel zou gaan, maar blijkbaar had Melissa alle plannen van tevoren al gemaakt. Hij had amper de tijd gehad om te denken aan een alternatief plan.
Voordat hij het wist lagen de uitnodigingen voor de bruiloft al klaar om verstuurd te worden.
Met trillende hand opende Yuu de envelop. Hij keek naar de kaart en opende hem voorzichtig.
Tranen hervonden zich toen hij zijn eigen naam naast die van Melissa zag staan.

In het vertrouwen dat God ons bij elkaar heeft gebracht geven wij

Ryuu Takano
en
Melissa Chevalier

elkaar ons jawoord.

We willen u van harte uitnodigen hiervan getuige te zijn.

Onze huwelijksvoltrekking vindt plaats op vrijdag 25 september 2009 om 13:30 uur in de Vuurkapel op het Vuurplein in Magictown.

Aansluitend kunt u ons van 16:30 tot 18:00 feliciteren op onze receptie.


Met woede en razernij in zijn waterige ogen staarde Yuu een tijdje naar de tekst die hem misselijk maakte. Hij propte de kaart weer in zijn envelop en legde hem op Seth's kussen.
Hij griste zijn koffer uit de hoek van de kamer en beende met grote passen de kamer uit. Met een enorme knal sloeg hij de deur achter zich dicht.
Hij had geen flauw idee waar hij nu heen moest, maar hij was niet meer in staat om bij Seth op de kamer te slapen.
Niet nu alles zo definitief was.

11De kamer van Seth en Yuu. Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Tue Sep 15, 2009 8:50 pm

Seth

Seth
Niveau 3

((negeer de drama overdosis alsjeblieft))

Met een enorme kracht stormde Seth de kamer binnen. Yuu moest hier zijn, het moest! Hij had verdomme overal gezocht, en nergens was hij te vinden. Hij moest Yuu het horen zeggen, dat dit weg was, dat.. dat..
Zwaar onregelmatig ademhalend donderde hij de kamer door, maar er was niets.
Leegte.
Zijn spieren verslapten, en langzaam viel hij op de grond. Niet beseffend dat hij werd opgevangen door een zachte ondergrond, staarde hij naar het plafond.
Yuu.. hij kon niet zomaar.. hij mocht niet zomaar.. Seth beet op zijn lip. De plotse stilte in zijn lichaam liet het stemmetje van zijn geweten doorklinken.
Hij sidderde.
"Yuu is weg.. hij is weg.."
Woedend plantte hij zijn vuist in de lakens, en kwam hij razend overeind. "VERDOMME," schreeuwde hij, terwijl hij op het punt stond om op te springen en zijn geweten ongelijk te bewijzen.
Maar toen zag hij het, uit zijn ooghoek.
Fronsend staarde hij naar de witte enveloppen op zijn bed, en voelde hij voor hij het doorhad zijn hand naar de dingen uitreiken.
Zijn hart bonkte luid, terwijl hij verwoed de eerste envelop openscheurde. Zijn hand trilde, terwijl hij met groeiend ongeloof een ticket tevoorschijn haalde.
Zijn mond viel open, en zijn hart begon zo mogelijk nog luider te schreeuwen. Hoop welde als een smeulende storm in hem op, steeds harder, tot zijn hele lichaam leek te branden van onuitgesproken wensen, spijt, verdriet, en verwarring.
"Hij wil dat je meegaat, hij wil dat je meegaat!" juichte een naïef stemmetje in zijn hoofd, dat zijn ogen deed fonkelen.
"Maar natuurlijk," lachte een duivels stemmetje schamper, "je kent Yuu toch, Yuu zou nooit een kans voorbij laten gaan om jou als speeltje te gebruiken.."
Het naïeve gedeelte van zijn brein keek met grote ogen op. "Zo is Yuu niet.. zo is Yuu niet!"
Zijn geweten haalde een wenkbrauw op, maar zei niets.
Seth wreef vol ongeloof een paar keer over het papiertje. Het idee alleen al dat Yuu het had aangeraakt, liet een immense stroom warme gevoelens door zijn lichaam gloeien. Hij beet op zijn lip, en nam langzaam maar zeker een besluit.
Hij moest mee naar die verdomde reis, al was het alleen al om.. om er zeker van te zijn dat Yuu het meende. Hij negeerde het feit dat hij zijn hoop probeerde goed te praten met gangbare redenen, en pakte de tweede envelop.
"Als ik meega," dacht hij langzaam, terwijl hij met zijn vingers de envelop openscheurde, "zal alles-"

Het duurde even. Een paar seconden, misschien een paar minuten. De storm stopte. De wereld stopte, zijn hart stopte, alles was donker, alles was weg.
Stilte.
De stemmetjes waren verdwenen. Zelfs zijn geweten staarde met grote ogen naar de witte envelop.
Zijn hart scheurde. Twee keer, drie keer, honderd keer. Zijn hele lichaam leek te verdwijnen.

12De kamer van Seth en Yuu. Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Tue Sep 15, 2009 8:54 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

((aw.))

13De kamer van Seth en Yuu. Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Tue Sep 15, 2009 8:56 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

((En Tompouce niet uitnodigen voor je uithuwelijking.. wat een schande!))

http://bussjah.hyves.nl

14De kamer van Seth en Yuu. Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sun Sep 27, 2009 12:38 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

new enzo.
---------------

Toushirou liep haastig de gang door en zonder maar al te lang na te denken begon hij keihard op Yuu's deur te bonken. Hij hoopte maar dat hij er was, en als hij er was, geen zooi uit zat te halen met Seth. Het was zelfs een stuk fijner als Seth er helemaal niet was. Hij kon alles bij Yuu kwijt, maar niet als er iemand bij zat.

http://bussjah.hyves.nl

15De kamer van Seth en Yuu. Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sun Sep 27, 2009 2:39 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu zat aan zijn bureau met een big smile alle kanji karakters die hij kende op te schrijven met zijn herboren linkerhand toen er plots keihard op de deur gebonst werd. verschrikt kwam hij overeind. Met grote passen liep hij door de deur en twijfelend trok hij hem open, om vervolgens een Toushirou aan te treffen die er niet al te best uit zag.
'Tou-chan? Wat is er aan de hand?' vroeg hij terwijl hij een stap opzij zette om Toushirou binnen te laten.

16De kamer van Seth en Yuu. Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sun Sep 27, 2009 9:02 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou was opgelucht dat Yuu er in ieder geval was, en zette een enkele stap naar binnen. Daarna had hij zich al krampachtig om Yuu's middel geklemd. 'Het - het is uit. Met Scarlett,' bracht hij moeizaam uit. 'Het is mijn schuld. Ik - deed het. M-maar nu wil ze me n-nooit meer zien,' lichtte hij stotterend toe.

http://bussjah.hyves.nl

17De kamer van Seth en Yuu. Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sun Sep 27, 2009 10:53 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu keek even verschrikt naar de Toushirou om zijn middel, maar toen hij hoorde wat er was sloeg hij snel troostend zijn armen om hem heen. Hij besloot een tijdje zo te blijven staan terwijl hij troostend met zijn hand over Toushirou's rug streek.
'Waarom heb je het uitgemaakt? Je ziet ernaaruit dat je dat eigenlijk helemaal niet wilde,' zei hij uiteindelijk met een zachte stem.

18De kamer van Seth en Yuu. Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sun Sep 27, 2009 11:01 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Er viel een kleine stilte voor Toushirou weer begon te praten. Zijn stem klonk nogal gedempt omdat zijn gezicht ergens in Yuu's shirt zat. 'Ik - ik ben gewoon bang. Ik bedoel, de oorlog, Yuu.. Als die weer losbreekt dan.. dan ben ik haar waarschijnlijk ook kwijt, en Yumiko ook. Het leek me beter om - nouja, te stoppen om - om te zorgen dat het minder erg zou zijn.. maar ik merk niet echt dat het werkt,' zei hij een beetje langzaam. Uiteindelijk keek hij op naar Yuu's gezicht.

http://bussjah.hyves.nl

19De kamer van Seth en Yuu. Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sun Sep 27, 2009 11:07 am

Gast


Guest

Taiga rende hard door de gang een groep met mensen rende met stokken en knuppels achter haar aan. "wat heb ik gedaan?!" riep ze en zag een deur ze klopte er op. de groep kwam snel dichterbij. "is hier iemand?! laat me binnen alsjeblieft.." smeekte ze, de groep bleef door rennen en kwamen met luid geschreeuw aan.

20De kamer van Seth en Yuu. Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sun Sep 27, 2009 11:15 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu wilde net weer wat troostende woorden zeggen toen hij opeens ruw werd verstoord door een nieuw gebonk op zijn deur.
'Verdomme hier heb ik dus absoluut even geen behoefte aan,' siste hij. Wat moest iedereen toch steeds in zijn kamer?!
'Werk even mee dan jaag ik de indringer weg,' fluisterde Yuu in Toushirou's oor en hij glimlachte even duivels bij het idee.
De hand op Toushirou's rug gleed binnen no-time onder zijn shirt en trok het een beetje omhoog, terwijl hij de zijkant van zijn gezicht tegen dat van Toushirou aanduwde. Met een ruk gooide hij de deur open. Een onbekend minuscuul meisje stond voor zijn deur.
'Wat moet je?' vroeg Yuu aan haar en hij hoopte dat de houding die hij nu met Toushirou had haar meteen zou wegjagen.

((Ja en nu zou eigenlijk Seth aan moeten komen))

21De kamer van Seth en Yuu. Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sun Sep 27, 2009 11:17 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou schrok zich dood om Yuu's plotselinge actie maar snapte meteen wat hij bedoelde toen hij het meisje in de deur zag. Hij zette een zo druiperig mogelijke, zwoele grijns op. 'Misschien wil ze meedoen,' giechelde hij zo verwijfd mogelijk. Zijn slechte acteerkunsten leken wat vooruitgang te hebben gemaakt.

((HAHAHA DAT ZOU TE KOMISCH ZIJN))

http://bussjah.hyves.nl

22De kamer van Seth en Yuu. Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sun Sep 27, 2009 11:18 am

Gast


Guest

ze wees naar de groep die met stokken en knuppels aan kwam rennen. toen ze zagen wie er open deed stopte sommigen met rennen maar zeker 5 mensen bleven door gaan toen ze eenmaal op 3 m af stand waren kekek ze kwaad naar Taiga. "ik weet niet eens wat ik heb gedaan.." zei ze wat droog. toen Taiag zich naar de deur draaide werd ze helemaal rood. "uhm.. nee bedankt.."

23De kamer van Seth en Yuu. Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sun Sep 27, 2009 11:25 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Oké dan,' zei Yuu en hij sloeg de deur weer met een knal dicht. Uit gewoonte liet hij zijn hand onder Toushirou's shirt rusten. 'Goed. Waar waren we ook alweer?' vroeg hij, zo vergeetachtig als hij was.

24De kamer van Seth en Yuu. Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sun Sep 27, 2009 11:28 am

Gast


Guest

Taiga dacht eens diep na. "HEEY JIJ BENT Yuu! Jij had het met een of anderen Seth wie is dat dan?!" schreeuwde ze door de gangen en de groep schrok zich dood. "Yuu?" werd er uit de groep gezegd ze keken elkaar aan en gingen er zo snel mogelijk vandoor.

25De kamer van Seth en Yuu. Empty Re: De kamer van Seth en Yuu. Sun Sep 27, 2009 11:30 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou negeerde de kreten van het kleine en hoogstwaarschijnlijk psychotische meisje en richtte zich weer tot Yuu. 'Eh - ik was aan het uitleggen.. nouja,' mompelde hij verslagen, tot hij ineens besefte dat ze in een niet echt handige houding stonden en hij zich van Yuu losmaakte. 'En toen kwam ineens.. ja, dat was raar,'

http://bussjah.hyves.nl

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 8]

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum