Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

Kamer 2334 (Alan/Terra) (18+)

Go to page : Previous  1 ... 14 ... 24, 25, 26, 27  Next

Go down  Message [Page 25 of 27]

601 Re: Kamer 2334 (Alan/Terra) (18+) on Tue Oct 13, 2009 7:11 pm

Terra

Niveau 2
Terra kwam overeind en keek Alan met een zuchtje aan "Ok ik ga denk ik nog even oefenen dan...." het was wel dodelijk irritant dat Alan zo weinig praten, hij trok het zwaard uit de hoek van de kamer en klikte de band dicht waarmee hij rond zijn rug bleef hangen.

View user profile

602 Re: Kamer 2334 (Alan/Terra) (18+) on Wed Oct 14, 2009 9:07 pm

Terra

Niveau 2
Terra kwam met een enorme koffer zijn kamer in, hij had net de nieuwe batman film gekeken die hij al maanden van plan was om te kijken en was met een super grappig idee gekomen, als hij nu eens verkleed ging als die gast en dan mensen lastig vallen..
Hij legde de koffer op zijn bed en begon zich om te kleden.

View user profile

603 Re: Kamer 2334 (Alan/Terra) (18+) on Wed Oct 14, 2009 9:35 pm

Terra

Niveau 2
Hij had het eindelijk voor elkaar gekregen dat strakke latex pak aan te krijgen en zetten als laatst de cape helemaal goed, hij keek even in de spiegel en kon de enorme grijns niet laten, het zag er gewoon te grappig uit.
Het pak paste precies en hij leek nu serieus op die gozer uit de film.

View user profile

604 Re: Kamer 2334 (Alan/Terra) (18+) on Thu Oct 15, 2009 4:54 pm

Alan

Niveau 1
Alan liep de kamer in. Hij bleef meteen stilstaan en keek met een opgetrokken wenkbrauw naar terra. '' Yo.. ehr.. Midlifecrisis?

View user profile

605 Re: Kamer 2334 (Alan/Terra) (18+) on Thu Oct 15, 2009 5:58 pm

Terra

Niveau 2
Terra draaide zich om naar Alan en zelfs van onder dat masker kon je gewoon voelen dat hij iets aan het plannen was "Nee joh die heb ik drie jaar geleden al gehad" hij grijnsde en de cape viel compleet om hem heen.
"Vind je het niet leuk dan?" zijn stem was redelijk speels

View user profile

606 Re: Kamer 2334 (Alan/Terra) (18+) on Thu Oct 15, 2009 6:11 pm

Mimiko

Niveau 3
Twijfelend klopte Mimiko op de deur van Terra. Na dat het gebeurde had ze hem nog niet gesproken. Ze wilde zeker weten dat hij er niet meer van verwachtte, en hem duidelijk maken dat het niet zijn schuld was. Ookal zag ze Terra niet snel met een scheld gevoel.

View user profile

607 Re: Kamer 2334 (Alan/Terra) (18+) on Thu Oct 15, 2009 6:11 pm

Alan

Niveau 1
'Ja man, echt geweldig,' zei Alan met een sarcastische grijns.

View user profile

608 Re: Kamer 2334 (Alan/Terra) (18+) on Thu Oct 15, 2009 6:18 pm

Terra

Niveau 2
Terra dook zonder ook maar enig geluid of ook maar op te vallen het raam uit en hield zich nu met een haak tegen de muur geplakt, geruisloos bleef hij hangen, het was helemaal niet zo moeilijk om net als die gast te zijn.

View user profile

609 Re: Kamer 2334 (Alan/Terra) (18+) on Thu Oct 15, 2009 6:27 pm

Alan

Niveau 1
Alan keek Terra verbaasd na. 'Oke?' Hij wendde zicht tot de deur en deed die open.

View user profile

610 Re: Kamer 2334 (Alan/Terra) (18+) on Thu Oct 15, 2009 6:58 pm

Mimiko

Niveau 3
Mimiko keek recht in Alans ogen en schrok even. 'Ohh, eh is Terra er niet?', vroeg ze terwijl ze zenuwachtig haar vingers knakte.

View user profile

611 Re: Kamer 2334 (Alan/Terra) (18+) on Thu Oct 15, 2009 7:05 pm

Terra

Niveau 2
Terra kwam net zo geruisloos weer door het raam naar binnen in zijn batman outfit en keek Mimiko nog rustiger als normaal aan.

View user profile

612 Re: Kamer 2334 (Alan/Terra) (18+) on Thu Oct 15, 2009 7:24 pm

Mimiko

Niveau 3
Mimiko kon haar lach niet meer onderdrukken toen ze Terra in het badman pakje door het raam zag komen en legde snel haar hand op haar mond/ 'Wat zie je er leuk uit', zei ze terwijl ze nog steeds haar lach probeerde in te houden.

View user profile

613 Re: Kamer 2334 (Alan/Terra) (18+) on Thu Oct 15, 2009 7:58 pm

Terra

Niveau 2
Terra keek haar een beetje met een grijns aan "Wat zit je nu te lachen...." hij leek echt serieus op de echte batman en hoe hij keek leek het allenmaal nog echter "Ben ik zo grappig?"

View user profile

614 Re: Kamer 2334 (Alan/Terra) (18+) on Thu Oct 15, 2009 8:00 pm

Mimiko

Niveau 3
Mimiko kon zich niet meer in houden en barste uit in lachen. 'Oh sorry, maar.. je ziet er ook zo.. schattig uit', probeerde ze uit te brengen tussen het lachen door.

View user profile

615 Re: Kamer 2334 (Alan/Terra) (18+) on Thu Oct 15, 2009 8:02 pm

Terra

Niveau 2
Terra zuchten "Schattig? een vent in een zwart batman pak....schattig? gaat het wel helemaal goed daarboven?" misschien was het ook wel comisch maar tja hij wou zo`n onzinnig clubje oprichten en tja als de oprichter moet je dan iets raars doen.

View user profile

616 Re: Kamer 2334 (Alan/Terra) (18+) on Thu Oct 15, 2009 8:09 pm

Mimiko

Niveau 3
Mimiko liep naar hem toe bekeek hem quasi-serieus van top tot teen. 'Ja ik vind je best schattig', zei ze met een grijns.

View user profile

617 Re: Kamer 2334 (Alan/Terra) (18+) on Thu Oct 15, 2009 8:21 pm

Alan

Niveau 1
Alan keek van Terra naar Mimiko, haalde zich schouders op en ging verveeld zitten.

View user profile

618 Re: Kamer 2334 (Alan/Terra) (18+) on Fri Oct 16, 2009 4:29 pm

Terra

Niveau 2
Terra zuchten nogal diep en keek Mimiko chagerijnig aan "Fijn..." hij vond batman alles behalven schattig...natuurlijk had die acteur een .....NIET AAN DENKEN! ok batman stond juist voor donker serieus en echt alles behalven schattig....my little pony's die moest je schattig vinden.
Hij liep een beetje gefrustreerd de deur uit nog altijd gekleed in zijn batman outfit.

View user profile

619 Re: Kamer 2334 (Alan/Terra) (18+) on Fri Oct 16, 2009 6:06 pm

Mimiko

Niveau 3
'Hm batman zelf is niet schattig maar het pakje..', zei ze met een onderdrukte grijns. 'Het staat je gewoon schattig', ze keek naar Terra die de kamer uit liep nog steeds gekleed in zijn badman pakje.

View user profile

620 Re: Kamer 2334 (Alan/Terra) (18+) on Thu Nov 12, 2009 7:26 pm

Terra

Niveau 2
Zachtjes drukte Terra had zwaard tegen de muur, het sprankelende gevest met de rood/groen kolkende steen in het midden gloeide in het maanlicht, zijn fel blauwe ogen richte zich op het half muur bedekende raam en hij staarde even naar de perfect volle maan.
Zou het nu eindelijk eens klaar zijn?

View user profile

621 Re: Kamer 2334 (Alan/Terra) (18+) on Sun Nov 29, 2009 8:18 pm

Terra

Niveau 2
---New---

"Alan!? ben je hier ergens?" hij opende de deur zachtjes en keek de kamer rond, zijn fel blauwe ogen waren een beetje droef en zijn hele houding was vol verdriet.

View user profile

622 Re: Kamer 2334 (Alan/Terra) (18+) on Mon Nov 30, 2009 7:50 pm

Terra

Niveau 2
De kamer was leeg en Terra zuchten, dit was nu niet bepaald wat hij wou.
Zachtjes drukte hij de deur achter zich dicht en keek even naar het bureau.
Hij liep voorzichtig naar het bureau toe en wist niet eens waarom hij het zo stil probeerde te doen.
Terra pakte een pen van het koude hout en trok een papiertje uit een lade, met een gepijnigde blik in zijn gezicht begon hij te schrijven.

Liefste Alan,
Ik zou het je graag persoonlijk willen vertellen maar kom er nu achter dat ik dat eigenlijk helemaal niet kan.
Het valt me zwaar dat ik die zoete lippen van jouw een tijd niet meer zal zien en je alleen achter zal moeten laten op deze jungle van een school.
Ik ga opzoek naar mijn moeder en hoop haar zo snel mogenlijk te vinden, ik weet niet op ze nog leeft maar ik weet zeker dat ze op me wacht en ik heb de taak om haar te vinden.
Ergens hoop ik dat je me kan vergeten in de tijd dat ik weg ben en me kan gaan zien als een vergane droom...
Vergeet me alsjeblieft... en ga verder met jouw leven.
Ik hou nog altijd van je...liefs Terra Luce.

Zachtjes legde hij het papiertje op Alan zijn kussen en de pen terug op het bureau, zonder nog iets te zeggen begon hij zijn spullen te pakken.

View user profile

623 Re: Kamer 2334 (Alan/Terra) (18+) on Tue Dec 01, 2009 2:03 pm

Alan

Niveau 1
Alan liep, vrolijk als altijd, de kamer in. Hij keek verward om zich heen. Het voelde zo.. leeg. Hij wierp een blik op Terra's bed.
Waar waren zijn spullen gebleven? Alan wende zich tot zijn eigen bed, en zag op het kussen een briefje liggen.
Snel liep hij er op af en graaide hij het stuk papier van het kussen af. Hij liet zijn blik langs de regels glijden, op zijn lip bijtend.
Toen hij het eenmaal had uitgelezen zakte hij tegen de rand van zijn bed neer, met het briefje als een prop in zijn rechterhand/vuist.
Hij voelde een paar tranen over zijn wnagen lopen en nam nieteens de moeite om ze weg te vegen.
Hij zat daar maar, doods voor zich uit te staren.

View user profile

624 Re: Kamer 2334 (Alan/Terra) (18+) on Tue Dec 01, 2009 4:12 pm

Terra

Niveau 2
Terra was net bezig geweest om zijn zooi uit de badkamer te halen en had Alan niet eens gehoord, met een frons op zijn hoofd liep hij de kamer in en meteen vormde er een brok in zijn keel.
Wat moest hij nu doen....hij kon niet blijven..hij moest opzoek gaan naar zijn moeder.

View user profile

625 Re: Kamer 2334 (Alan/Terra) (18+) on Tue Dec 01, 2009 7:14 pm

Alan

Niveau 1
Zonder Terra in de gaten te hebben bleef Alan voor zich uit staren. Hij trok zijn knieƫn op en sloeg zijn armen om ze heen.

View user profile

Sponsored content

Back to top  Message [Page 25 of 27]

Go to page : Previous  1 ... 14 ... 24, 25, 26, 27  Next