Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Inschrijvingen talentenjacht

5 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Inschrijvingen talentenjacht Empty Inschrijvingen talentenjacht Fri Sep 11, 2009 5:47 pm

Gast


Guest

Tussen de kraampjes staat er een tafel met een grote stapel papierwerk. Achter die tafel zit Myu, een jonge vrouw van ongeveer 20 jaar. Haar haar is opgestoken in dotjes en ze heeft een lichtroze Yukata met witte bloeremprint. Ze ziet er eigenlijk nogal klunzig uit op het eerste zicht maar ze is eigenlijk wel een erg taaie.
Nouja, k'zal er niet meer om heen draaien, hier moet je gewoon zijn om je in te schrijven.

2Inschrijvingen talentenjacht Empty Re: Inschrijvingen talentenjacht Fri Sep 11, 2009 5:51 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla liep gewoon wat rond en bleef af en toe staan bij een kraampje, om te vragen wat daar was. Toen ze bij de tafel bleef staan, vond ze iets wat haar echter meer intresseerde. Myu vroeg aan haar of ze mee wilde doen en zo ja, wat ze wilde doen. Shayla hoefde daar niet lang over na te denken, want er was niet bepaalt veel wat ze kon. 'Ik wil graag piano spelen en zingen tegelijk.' Myu knikte en noteerde het.

3Inschrijvingen talentenjacht Empty Re: Inschrijvingen talentenjacht Fri Sep 11, 2009 6:01 pm

Gast


Guest

Alecia paseerde het kraampje en aarzelde voor even. Uiteindelijk besloot ze om zich ook in te schrijven.

4Inschrijvingen talentenjacht Empty Re: Inschrijvingen talentenjacht Fri Sep 11, 2009 6:03 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette keek naar de tafel. Heb ik talenten? Ze schudde haar hoofd. 'Zelfs al had ik een talent, ik zou mezelf toch alleen voor schut zetten.' Ze grijnsde. Telkens als ze voor een groot aantal mensen stond, klapte ze helemaal dicht. Ze wist niet meer wat ze daar deed, en wat ze überhaupt moest doen. Ze wierp nog een blik op de tafel, terwijl ze de namen op het papier probeerde te zien. Daarna haalde ze haar schouders op en liep ze verder.

5Inschrijvingen talentenjacht Empty Re: Inschrijvingen talentenjacht Fri Sep 11, 2009 6:17 pm

Mido

Mido
Niveau 2

Zero bekeek de kraampjes rustig toen hij een verdacht opvallende kraampje zag. ''Heb je talent'' Stond erop en hij besloot naar de mevrouw achter de toonbank te lopen. Hij las de naambord ''Myu..'' Hij keek de mevrouw aan en Myu keek nog erger terug.. Het was zo'n stilte wedstrijd, gewoon je doet wat je doet en gaat weg. Hij pakte de bord op en schreef zijn naam op en wat hij kon. Zero : '' Hoeveel ken ik over Kingdom Hearts en hoe erg kan de waarheid zijn..'' Hij zetten het neer, en liep door.

http://mido-iraq.hyves.nl/

6Inschrijvingen talentenjacht Empty Re: Inschrijvingen talentenjacht Fri Sep 11, 2009 6:26 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Mido wrote:Zero bekeek de kraampjes rustig toen hij een verdacht opvallende kraampje zag. ''Heb je talent'' Stond erop en hij besloot naar de mevrouw achter de toonbank te lopen. Hij las de naambord ''Myu..'' Hij keek de mevrouw aan en Myu keek nog erger terug.. Het was zo'n stilte wedstrijd, gewoon je doet wat je doet en gaat weg. Hij pakte de bord op en schreef zijn naam op en wat hij kon. Zero : '' Hoeveel ken ik over Kingdom Hearts en hoe erg kan de waarheid zijn..'' Hij zetten het neer, en liep door.

((Oo, aan dat wedstrijdje wil ik ook wel meedoen XD))

7Inschrijvingen talentenjacht Empty Re: Inschrijvingen talentenjacht Fri Sep 11, 2009 6:30 pm

Mido

Mido
Niveau 2

(me bijnaam is Sora dus serieus ik heb zelf final mix tot 2 en 358 days =D, dus lets' rock xD!. (www.mido-iraq.hyves.nl) mido4life@live.nl XD! here ya go xD_)

http://mido-iraq.hyves.nl/

8Inschrijvingen talentenjacht Empty Re: Inschrijvingen talentenjacht Fri Sep 11, 2009 6:34 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra liep naar de tafel toe en keek op de lijst "Zo zo...veel talenten" ze glimlachte en zetten haar naam erop, ze was klaar om haar talentje boven te laten drijven.

9Inschrijvingen talentenjacht Empty Re: Inschrijvingen talentenjacht Fri Sep 11, 2009 7:26 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Aangezien haar vorige optreden bij Terra goed verliep besloot ze het er nog een keer op te wagen. Stiekem vond ze het zelf ook goed van de laatste keer maar Mimi was te onzeker om dat toe te geven.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum