Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De poffertjes kraam..

+4
Mimiko
Shayla
Mido
Iris
8 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Go down  Message [Page 2 of 3]

26De poffertjes kraam.. - Page 2 Empty Re: De poffertjes kraam.. Fri Sep 11, 2009 5:13 pm

Gast


Guest

Alecia keek vanop een afstand naar het kraampje. Ze kon de overheerlijke geur van de poffertjes ruiken maar toch deed het haar er geen zin achter krijgen.
Trouwens de rij leek voor haar tog te lang en geduld had ze op dit moment niet.

27De poffertjes kraam.. - Page 2 Empty Re: De poffertjes kraam.. Fri Sep 11, 2009 5:22 pm

Mido

Mido
Niveau 2

Zero had zijn poffertjes en hij liep door met de poedersuiker en heerlijk genieten en hij ging weg, hij wou wel alter terug komen. Voor nu was hij weg. (wollah lossoe laters XD)

http://mido-iraq.hyves.nl/

28De poffertjes kraam.. - Page 2 Empty Re: De poffertjes kraam.. Fri Sep 11, 2009 5:28 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra kwam aanlopen maar bleef even naast Alecia staan "Geen zin of twijfel geval?" ze glimlachte na dat kamp waar ze heen moest gister was het helemaal anders geworden.

29De poffertjes kraam.. - Page 2 Empty Re: De poffertjes kraam.. Fri Sep 11, 2009 5:28 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

'Heel veel mensen spreken mijn naam ook verkeerd uit..' zei Cosette, met een geïrriteerde ondertoon in haar stem.

30De poffertjes kraam.. - Page 2 Empty Re: De poffertjes kraam.. Fri Sep 11, 2009 7:21 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

((Parrdonneee))

Mimiko keek om naar Lune. 'Lune', zei ze bijna fluisterend en ze tikte voorzichtig op zijn rug.

31De poffertjes kraam.. - Page 2 Empty Re: De poffertjes kraam.. Fri Sep 11, 2009 8:41 pm

Iris

Iris
Niveau 2

(( Mijn poffertjeskraam is beroemd x'p ))
(( Sas, (ik kan je naam nog steeds niet schrijven, maar ach!) Lune playt, eerst met Mauw en dan met Kyosu en dan met Cosette, enja, ook nog met Laura ;p ))

(( Meligheid, ;l ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

32De poffertjes kraam.. - Page 2 Empty Re: De poffertjes kraam.. Fri Sep 11, 2009 9:58 pm

Mido

Mido
Niveau 2

(is het nog mogeljk voor een avond snackje xD)

http://mido-iraq.hyves.nl/

33De poffertjes kraam.. - Page 2 Empty Re: De poffertjes kraam.. Fri Sep 11, 2009 10:20 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

((Iris, Lune playde al op mijn magie school, die ik lang, lang, lang geleden had gemaakt op gosupermodel, toen ging ie met 3 meisjes en een jonge))

((Ooja, ik heb je ava wat voor je aangepast 83))

De poffertjes kraam.. - Page 2 Dh96wk

34De poffertjes kraam.. - Page 2 Empty Re: De poffertjes kraam.. Sat Sep 12, 2009 6:34 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

New :D!

Cosette liep, samen met Shayla, naar de poffertjeskraam. Alleen de geur maakte haar honger al groter.

35De poffertjes kraam.. - Page 2 Empty Re: De poffertjes kraam.. Sat Sep 12, 2009 6:36 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla liep naast Cosette en snoof de lucht van verse poffertjes goed op. '1 ding is zeker, het ruikt lekker.' Zei ze en moest haar best doen om niet te gaan kwijlen.

36De poffertjes kraam.. - Page 2 Empty Re: De poffertjes kraam.. Sat Sep 12, 2009 6:38 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette lachte. 'It does!' Ze keek naar de vrouw achter de kraam. 'Mag ik twee porties?' vroeg ze vrolijk. De vrouw knikte en begon de poffertjes te maken, nadat Cosette betaald had. Cosette keek naar Shayla. 'Ik betaal, okay?'

37De poffertjes kraam.. - Page 2 Empty Re: De poffertjes kraam.. Sat Sep 12, 2009 6:53 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla schudde wild haar hoofd en haalde haar portemonnee uit de tas die ze bij zich droeg. Ze pakte een paar briefjes geld, waar kleine, witte blaadjes aan vast zaten met een plakbandje. Op de blaadjes, zaten rare bobbeltjes. Als je er met je vinger overheen streek, kon je de bobbeltjes voelen. Het was braile. Shayla voelde het schrift en kon zo precies voelen welk briefje hoeveel was. Ze pakte een briefje van 20 en deed derest weg. 'Uh, ik heb niet kleiner...'

38De poffertjes kraam.. - Page 2 Empty Re: De poffertjes kraam.. Sat Sep 12, 2009 6:54 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette grinnikte. 'Laat mij nou betaleeeen! Als je het niet lekker vindt, heb je tenminste je geld niet voor niks uitgegeven.'

39De poffertjes kraam.. - Page 2 Empty Re: De poffertjes kraam.. Sat Sep 12, 2009 7:00 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko stond haar poffertjes rustig op te eten, terwijl ze over het veld keek. Iedereen was zo blij en samen.

40De poffertjes kraam.. - Page 2 Empty Re: De poffertjes kraam.. Sat Sep 12, 2009 7:03 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla lachte mee. 'Dat maakt niet uit, ik krijg elke maand zat van mijn vader. Ik geloof dat ik zelfs nog over heb van 4 maanden geleden. Ik krijg veelste veel geld, dus het maakt echt niet uit.'

41De poffertjes kraam.. - Page 2 Empty Re: De poffertjes kraam.. Sat Sep 12, 2009 7:06 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimi keerde zich om, om haar bakje weg te gooien. Toen zag ze het meisje van het feest van Terra. 'Hee', zei ze zachtjes.

42De poffertjes kraam.. - Page 2 Empty Re: De poffertjes kraam.. Sat Sep 12, 2009 7:07 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette zuchtte. 'Okay dan..' Ze pakte haar eigen bakje poffertjes aan van de mevrouw en gaf Shayla de hare.

43De poffertjes kraam.. - Page 2 Empty Re: De poffertjes kraam.. Sat Sep 12, 2009 7:11 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla liet haar bakje bijna vallen, omdat ze op het meisje reageerde. 'Oo hi, ik ken jou volgens mij... Ooja, van de talente jacht!' Lachte ze en nam een poffertje. Het was zo lekker, dat ze zich bijna verslikte. 'Wow! Dat is echt lekker!'

44De poffertjes kraam.. - Page 2 Empty Re: De poffertjes kraam.. Sat Sep 12, 2009 7:12 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette grijnsde. 'Zei ik toch!' Ze keek naar het meisje dat Shayla had aangesproken. 'Hi! Volgens mij ken ik jou nog niet?'

45De poffertjes kraam.. - Page 2 Empty Re: De poffertjes kraam.. Sat Sep 12, 2009 7:46 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko lachte even zwakjes. 'Ja idd', zei ze terwijl ze haar lege bakje voor hield. 'Inderdaat erg lekker', en ze gooite hem weg.

46De poffertjes kraam.. - Page 2 Empty Re: De poffertjes kraam.. Sat Sep 12, 2009 7:48 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla glimlachte en schrokte haar portie op. 'Jij was dat meisje die zong en gitaar speelde, jij was echt goed!' Zei ze vrolijk.

47De poffertjes kraam.. - Page 2 Empty Re: De poffertjes kraam.. Sat Sep 12, 2009 7:49 pm

Gast


Guest

Lloyd liep richting de poffertjeskraam hij had gehoord dat ze erg lekker waren en ging in de rij staan.

48De poffertjes kraam.. - Page 2 Empty Re: De poffertjes kraam.. Sat Sep 12, 2009 7:51 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette at haar poffertjes rustig op.

49De poffertjes kraam.. - Page 2 Empty Re: De poffertjes kraam.. Sat Sep 12, 2009 7:53 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko bloosde. 'Ehm dankje', zei ze. Het beschaamde was dat ze niet wist of zei ook wat had gedaan nadat ze haar had gekozen. 'Ik ben Mimi', zei ze zachtjes.

50De poffertjes kraam.. - Page 2 Empty Re: De poffertjes kraam.. Sat Sep 12, 2009 7:53 pm

Gast


Guest

Lloyd gaf de vrouw wat geld en bedankte haar alvast. hij liep naar een bankje, hij zag veel onbekende gezichten maar toch ook een paar bekenden.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 3]

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum