Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

4343 Mido's kamer

Go to page : 1, 2, 3 ... 9 ... 18  Next

Go down  Message [Page 1 of 18]

14343 Mido's kamer Empty 4343 Mido's kamer on Tue Sep 08, 2009 9:28 pm

Mido

Mido
Niveau 2
Het is er donker, Het heeft veel van de comerciele anime en manga posters en rockers op de muur, de rockers waarvan hij houdt is hij heel erg mee bezig, kinda.
Ze liefelings band qua engels is Bring Me The Horizon (Het staat omcirkeld met echt bloed..van hem..wie weet..) Hij heeft een poster van ze liefelings liedje aller tijden. En ook van allerlei skateboarders. Een skateboard staat er gespijkerd tegen de muur nast een keyblade. *inscriptie op de keyblade* '' Kh2 Final Mix , Sora VS Roxas x]''
Hij heeft een persoonsbed voor 2. De badkamer is vel licht. En heeft een TV met een normaale zender, Een Japanese Anime zender.. En een zender voor ontspanning..
Ze kledingkast is iets wat er alleen maar in zit, het heeft elke kleur..maar of hij ze draagt..hij haat het om dingen te vertelen over ze kamer..Maar als je in ze kamer zit, wil je er best wel een tijdje blijven. Hij heeft 2 computers, Veel games. Speelt Wow Op de PC, Conquer Online, Diablo 3. en Ragnarok Online om te roleplayen ertussen maar van te zwijgen. De dekens zie je een grote Naruto met de tekst '' Believe It'' Erop staan. Hij heeft opzich wel spullen en weet waar hij aan wil komen om zijn spullen te hebben. Hij wilt wel de geheime van ze kamer liever geheim houden.

toegang : Zonder toestemming niet binnen
Regels : Jij breekt mijn spullen ik breek jouw neus XD!

http://mido-iraq.hyves.nl/

24343 Mido's kamer Empty Re: 4343 Mido's kamer on Wed Sep 09, 2009 6:18 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2
Miyoko had gehoort dat er een nieuwe jongen op MHS was. Bij de receptie had ze zijn kamernummer gevraagt, wat 4343 was. Erg makkelijk om te onthouden, vond ze. Na even zoeken vond ze de kamer, en klopte wat zenuwachtig op de deur. Even wiebelde ze op haar benen, en streek haar korte rokje glad.

( wie ben jij What a Face )

34343 Mido's kamer Empty Re: 4343 Mido's kamer on Wed Sep 09, 2009 6:56 pm

Lily

Lily
Niveau 1
Lily hoorde dat er een nieuwe jongen op de MHS was.
Misschien als ze nu naar hem toe zou gaan, kon ze vrienden worden.
Na even zoeken zat ze in de goede gang. Miyoko stond voor 1 van de deuren.
'Miyoko!'Zei Lily en liep naar haar toe. Ze keek even naar het nummer van de kamer.
4343.
'Ga jij ook even bij die nieuwe jongen op bezoek,'Vroeg ze.
Eigelijk een overbodige vraag... Maar ja.

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

44343 Mido's kamer Empty Re: 4343 Mido's kamer on Wed Sep 09, 2009 7:00 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2
Miyoko zag Lily, en gaf haar een grote knuffel. 'Jaa, klopt! Hoe gaat ie?' vroeg ze met een schuin hoofd. Even krabde ze aan haar buik, en glimlachte.

54343 Mido's kamer Empty Re: 4343 Mido's kamer on Wed Sep 09, 2009 7:13 pm

Lune

Lune
Niveau 2
((Yay, Lang leve de Wow 8D !))

64343 Mido's kamer Empty Re: 4343 Mido's kamer on Wed Sep 09, 2009 7:16 pm

Mido

Mido
Niveau 2
(Me naam officeel is Mido en ben een jongen in RL maar nu ff Zero xD!)

Zero zat op ze kamer en verlaagde zachtjes ze band ''Bring Me The Horizon'' Hij had ze liefelings liedje van de band op!.
Bring Me The Horizon - For Stevie Wonders Eyes Only ( Braille).
Hij hoorde stemmen op de gang en liep langzaam naar de deur en opende de deur en hij zag 2 meisjes voor ze neus. ''Yo..'' Hij keek hun vragend aan en flipte het haar dat voor ze linker oog zat weg als een Rocker.

74343 Mido's kamer Empty Re: 4343 Mido's kamer on Wed Sep 09, 2009 7:17 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2
Miyoko keek de jongen aan, en luisterde naar de muziek. 'Bring me the horizon, nice. Al vind ik The Devil Wears Prada beter,' ze glimlachte, en keek hem nog steeds aan. 'Ik ben Miyoko Nakamura.' en ze stak haar hand uit naar de voor haar onbekende jongen.

84343 Mido's kamer Empty Re: 4343 Mido's kamer on Wed Sep 09, 2009 7:18 pm

Lily

Lily
Niveau 1
Lily keek naar hem.
Verlegen als ze was staarde ze naar de grond.
Het had een goed idee geleken, maar nu ze er beter bij na dacht, was het het stomste dat ze ooit had gedacht.
'Eeh...'Stamelde ze.

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

94343 Mido's kamer Empty Re: 4343 Mido's kamer on Wed Sep 09, 2009 7:21 pm

Mido

Mido
Niveau 2
Zero keek rustig op en schudde de hand van de onbekende meisje (juah voor nu dan nog eh Razz. xD). ''Devils eh..Dan kan ik je later wel wat zien van me muziek..'' Hij spreide rustig de vleugels op ze rug en je zag 1 witte vleugel en 1 zwarte. (jah k heb vleugels maar niest bijznders Razz) . Hij keek naar het andere meisje wie opzich verlegen was. ''En jouw naam is..'' voor een bepaalde reden glimlachte hij als een Vampier.

104343 Mido's kamer Empty Re: 4343 Mido's kamer on Wed Sep 09, 2009 7:23 pm

Lune

Lune
Niveau 2
Lune sloften door de gangen, 'He.. Die nieuwe gast krijgt een heel welkomsfeestje..' mompelden hij zacht, hij was al een hele tijd opzoek naar Yoko, hij wou met haar naar hun boom gaan, met de naam 'Club a La Noobie'. Hij vond het nog steeds een geniale naam. Maar ze waren er al een tijdje niet meer geweest. 'Yoko-Chan?', het was er al uit voordat hij bedacht hoe stom het klonk.

114343 Mido's kamer Empty Re: 4343 Mido's kamer on Wed Sep 09, 2009 7:27 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2
Miyoko draaide zich om naar een bekende stem, lune. 'Lune-Chan!'riep ze blij, terwijl ze hem om zijn nek vloog. 'Hoe gaat het met je?' vroeg ze zachtjes. Toen keek ze weer even naar de jongen, waar ze de naam nog niet van wist. Snel keek ze weer naar Lune, en glimlachte.

124343 Mido's kamer Empty Re: 4343 Mido's kamer on Wed Sep 09, 2009 7:29 pm

Mido

Mido
Niveau 2
Zijn gedachtes dat waren gefocused op het verlegen meisje keken toen weer weg van naar de andere jongen die aankwam lopen . hij bleef rustig staren naar de jongen die Yoko-Chan zei. ''Hmm..'' Hij hoorde als achtergrond de liedje eindigen.. '' And fear me..FOR I AM DEAAAAATHHHHHHHHHHHH. De Band eindigde lekker met een schreeuw op de einde, het liedje veranderde naar ze liefelings liedje om Manga mee te lezen. '' Misa no Theme A'' In tussen sloot Zero de deur en hij liet de muziek aanstaan. Hij stond nu buiten zijn kamer met hun en, Hij verliep de andere hun conversatie te houden...

134343 Mido's kamer Empty Re: 4343 Mido's kamer on Wed Sep 09, 2009 7:30 pm

Lune

Lune
Niveau 2
'Geweldig..' Lune had de neiging Yoko dicht tegen zich aan te drukken, Waarom ben ik de laaste tijd Yoko zo aan het stalken..Alsof ik bang ben dat ze word 'Afgepakt..' Lune glimlachten afwezig, hij keek vanuit zijn ooghoeken naar de 'nieuwe'.

144343 Mido's kamer Empty Re: 4343 Mido's kamer on Wed Sep 09, 2009 7:34 pm

Mido

Mido
Niveau 2
Zero keek terug naar de jongen die dus blijkbaar Lune heten. Hij stond tegen de deur aan en weer met ze t-shirt. ''I'm so BROKE, I Can't Even PAY ATTENTION.'' In het zwart op. Hij bleef rustig terug staren..Maar er was geen zorgen, Ze konden elkaar niet te snel oordelen..toch..?

154343 Mido's kamer Empty Re: 4343 Mido's kamer on Wed Sep 09, 2009 7:34 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2
Miyoko glimlachte, en pakte zijn hand. 'Dit is Lune, Lune, dit is..' ze keek even naar de jongen waar ze de naam niet van wist. Ze had zo iets gehoord dat hij ehm.. Mi.. Mida? Mido ofzo heette. Ze glimlachte, en beet eventjes op haar onderlip/

164343 Mido's kamer Empty Re: 4343 Mido's kamer on Wed Sep 09, 2009 7:39 pm

Lune

Lune
Niveau 2
Lune keek Mido even vies aan, Mido was zo.. Jongensachtig, hij kneep zacht in Yoko-Chans hand.

174343 Mido's kamer Empty Re: 4343 Mido's kamer on Wed Sep 09, 2009 7:41 pm

Mido

Mido
Niveau 2
Zonder na te denken hoorde hij opeens de naam die hem al bij geboorte zo was gegeven. en hij zag dat Lune hem vies aankeek. ''Mijn naam is Zero niet Mido..'' Hij keek rustig naar beneden om het oogcontact te vermijden. '' Nou ik zie dat jullie dus een koppel blijkbaar zijn..'' Hij keek weer terug en hij probeerde een glimlach op te halen..Hij keek toen terug naar het andere verlegen meisje. '' Of is dit jouw vriendin..'' Zei hij tegen Lune

184343 Mido's kamer Empty Re: 4343 Mido's kamer on Wed Sep 09, 2009 7:44 pm

Lune

Lune
Niveau 2
Lune-Chans gezicht vertrok, wat denkt die gast wel niet.. Dat een knaap met zoon strakke skinny op meisjes kan vallen?, hij probeerde zo normaal mogen lijk te reageren, 'Ik.. Ik heb geen vriendin,' zei hij stug.

194343 Mido's kamer Empty Re: 4343 Mido's kamer on Wed Sep 09, 2009 7:44 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2
Miyoko glimlachte. 'Zero, dit is Lune.' Ze schudde haar hoofd. 'Nee nee, Lune is gewoon een vriend van mij.' Even wees ze op Lily. 'En dit is Lily, ook een vriendin van mij.' Met een schuin hoofd lachte ze even naar Mido, die ze op de een of andere manier wel leuk vond.

204343 Mido's kamer Empty Re: 4343 Mido's kamer on Wed Sep 09, 2009 7:47 pm

Mido

Mido
Niveau 2
Zero keek Lune doordringend aan. '' Waarom heb jij nog geen vriendin Lune..'' Die vraag kwam uit het niets, en hij keek weer terug naar Miyoko '' Jullie zouden wel wat vormen samen..'' Hij liet zijn vleugel van ze duistere kant net zo ver als die van ze witte kant groeien. Op de achtergrond van ze kamer hoorden je opeens keihard. *Bring Me The Horizon - Chelsea Smile* Hij deed ze liefeligns stukje in ze hoofd mee. '' Repent REPENT!'' dacht hij in ze hoofd.

214343 Mido's kamer Empty Re: 4343 Mido's kamer on Wed Sep 09, 2009 7:50 pm

Lune

Lune
Niveau 2
Lune keek Mido droog aan, hij besloot maar geen antwoord te geven. Hij zag Mido nu al als een vijand, die maar al te graag Yoko mee naar de bosjes wou slepen voor een perv avontuurtje, hij zag het al voor zich, en dan zou hij deze gast toch eens een timmer voor zijn gezicht geven. Misschien had hij teveel Hentaii gekeken, misschien was het gewoon zijn voorgevoel dat het bijna altijd goed had..

224343 Mido's kamer Empty Re: 4343 Mido's kamer on Wed Sep 09, 2009 7:52 pm

Mido

Mido
Niveau 2
Hij keek Lune rustig terug. '' Al een haat emotie blijkbaar..'' Je kon het aflezen van hoe de lucht was in de ruimte. '' Lune zie mij zoals je wilt..Jij hebt wat beters te doen..met je toekomstige vriendin toch? Hij wees met ze linker hand naar Miyoko! Hij wou weglopen en hij begon stappen te zetten richting Lune.

234343 Mido's kamer Empty Re: 4343 Mido's kamer on Wed Sep 09, 2009 7:55 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2
Miyoko keek naar Zero, die wel erg vijandig naar Lune toe liep. Snel ging ze er voor staan, en keek naar Zero. 'Lune is een gewone vriend hoor.' ze glimlachte. Waarom dacht hij dat Lune en ik een stelletje zijn, of worden? Lune heeft Kyosu al, maar dat hoeft Zero niet te weten.. Even knipperde ze met haar ogen, en beet op haar onderlip.

244343 Mido's kamer Empty Re: 4343 Mido's kamer on Wed Sep 09, 2009 7:56 pm

Lune

Lune
Niveau 2
((Goed dat laaste bericht van je snapte ik niet echt, jij kan mijn gedachten lezen? o.o ))

Lune bleef droog staan, ik bedoel maar; die gast is hier pas, en kon dus nooit zo sterk zijn als hij was. Hij glimlachten afwezig naar Mido. 'Stoer hoor..'

254343 Mido's kamer Empty Re: 4343 Mido's kamer on Wed Sep 09, 2009 7:58 pm

Mido

Mido
Niveau 2
(neeh neeh ^^'' maar kijk je weet tog wel bijv als je op school bent en je weet gewoon dat je niet gemogen wordt, dan heb je toch gewoon zo'n gevoel xD ?! Ya get me =D! ?'')

Hij liep rustig met hem . '' Waarom probeer je zo stoer te doen gast...Heb je soms echt behoefte voor je vriendin tijd?'' Hij legde ze rechter hand op ze schouder en liet hem toen weer los. En hij trok zich niets er meer van aan..

Sponsored content

Back to top  Message [Page 1 of 18]

Go to page : 1, 2, 3 ... 9 ... 18  Next