Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Het Haardvuur.

+11
Mimiko
Iris
Kyosu
Yumiko
Yuu
Lily
Melissa Chevalier
Seth
Miyoko
Scarlett
Ruşine
15 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Next

Go down  Message [Page 4 of 17]

76Het Haardvuur. - Page 4 Empty Re: Het Haardvuur. Tue Sep 08, 2009 11:35 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Op het moment dat Seth zich vol overtuiging op hem stortte schoot er plots een nieuwe vlaag energie door hem heen. Zijn instinct nam het van zijn vermoeidheid en zijn hersenen over en liet hem overeind schieten, Terwijl hij Seth tegen de andere kant van de bank duwde en zich op hem liet vallen.
Er verscheen een glimlach op zijn gezicht, inclusief zijn twinkelende oogjes.
Op dat moment zag hij vanuit zijn ooghoek de bruine haren van Rusine.
Oh ja, die waren er ook nog. Terwijl hij op zijn lip beet keek hij naar Seth, die nu aanlokkelijk onder hem lag. Hij deed niets liever dan Seth op dit moment volledig te domineren, maar het idee dat er drie meisjes stonden toe te kijken liet hem toch met tegenzin overeind komen, vlak nadat hij nog even dertig seconden de tijd had genomen om zich tevreden te stellen met Seth's lippen.
Hij kwam voorzichtig overeind, keek even naar de drie meisjes in de ruimte en wierp toen een blik op zijn rolstoel.
Hij probeerde Seth's blik te ontwijken, omdat hij zeker wist dat hij hem weer zou aanvallen als hij nu zijn blozende hoofd met warrige haarjtes zou zien.

77Het Haardvuur. - Page 4 Empty Re: Het Haardvuur. Tue Sep 08, 2009 11:40 pm

Seth

Seth
Niveau 3

((dat haar, aw))
Seth kwam nogal verfromfraaid overeind toen hij merkte dat Yuu ineens niet meer binnen handbereik was. Met overeind piekend haar legde hij een instinctieve hand op Yuu's arm. "Hé, waar ga jij nou heen?" mopperde hij nogal verstrooid.
Toen volgde hij langzaam Yuu's blik, en schoten zijn ogen open toen het besef van de toeschouwers ineens zijn hele hoofd leek te domineren. "O-!" piepte hij, terwijl hij achteruit deinsde en zich als een propje in de hoek van de bank duwde. Zijn hoofd liep langzaam rood aan terwijl hij zeer intens naar zijn knieën begon te staren.

78Het Haardvuur. - Page 4 Empty Re: Het Haardvuur. Tue Sep 08, 2009 11:46 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu voelde hoe zijn hele lichaam weer begon te tintelen toen Seth zijn arm beetpakte en hij sprong haastig overeind, met zijn rug naar Seth toegekeerd. Meteen voelde hij hoe het gips aan zijn voet een beetje verkorrelde toen hij er onbewust op leunde. Snel sprong hij over op zijn andere been, terwijl hij de pijn die hij nog altijd in zijn voet voelde zodra hij erop probeerde te steunen snel verdrong. Hij hinkte naar zijn rolstoel en liet zich in het voertuig vallen. Hij wierp vanaf deze iets veiligere positie voorzichtig een blik op Seth, die er echt onweerstaanbaar uit zag. Yuu beet op zijn lip om zichzelf ervan te weerhouden niet op hem af te vliegen en te vervolgen waar hij net mee bezig was geweest.
In plaats daarvan zweefde hij met tegenzin naar de deur.
'Ik ga naar mijn kamer,' zei hij, terwijl hij vurig hoopte dat Seth hem zou volgen. Hij beukte zichzelf door de deur heen en reed in vogelvlucht richting de tweede verdieping om in zijn kamer zijn hart tot rust te laten brengen.

79Het Haardvuur. - Page 4 Empty Re: Het Haardvuur. Tue Sep 08, 2009 11:53 pm

Seth

Seth
Niveau 3

"Eh," stamelde Seth een beetje verontschuldigend naar de meisjes in de kamer. Hij beet op zijn lip en stond vervolgens nogal wiebelig op.
"Ik ga ook maar.. eh.. huiswerk, enzo.." Langzaam begon hij naar de deur te lopen, en zette er meer vaart achter toen hij het zware ding achter zich had dichtgeslagen. Met een rood hoofd zette hij koers naar de tweede verdieping.

80Het Haardvuur. - Page 4 Empty Re: Het Haardvuur. Wed Sep 09, 2009 3:51 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

((Rusine zat in dr eentje verder aan de andere kant van dr kamer... maar goed))

Rusine had het gestommel en het gekraak van de bank afwezig aangehoord, maar toen de twee jongens ineens weg waren, vond ze het vervelend stil. Met een afwezige uitstraling liet ze haar blik door de lege kamer glijden. Verdoofd stond ze op en liet ze zich weer bij het vuur ploffen, waar ze in een oppervlakkige slaap zakte.

81Het Haardvuur. - Page 4 Empty Re: Het Haardvuur. Wed Sep 09, 2009 5:47 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

-newnewnew-
Miyoko kwam met een manga in haar handen aanlopen, en keek rond. Gelukkig zat er niemand. Regelrecht liep ze naar het barretje, en maakte een kop groene thee, in een kopje met een roze hart. Voorzichtig zette ze de kop op tafel, en ging met een plof zitten. Vanaf de rechterhoek van de bank, vuurde ze een vuurbal af op de openhaart. Meteen lichtte het op, en rook je een heerlijke geur van verbrand hout. Miyoko snoof en glimlachte. Het haardvuur knetterde lekker. Met een zucht ging Miyoko lekker zitten, en las een beetje in haar manga.

82Het Haardvuur. - Page 4 Empty Re: Het Haardvuur. Thu Sep 10, 2009 9:52 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

-new-

Yumiko was aangekomen op een plek waar ze nog nooit eerder was geweest. Ze vond het raar dat ze zich niet aan de hitte irriteerde, aangezien ze de kou van Ayao gewend was. Ookal was ze inmiddels ook al aardig gewend geraakt aan de warmte op aarde, en de brandende zon. Op het moment maakte het vuur haar rustig.

83Het Haardvuur. - Page 4 Empty Re: Het Haardvuur. Thu Sep 10, 2009 9:55 pm

Melissa Chevalier

Melissa Chevalier
De Derde Macht

Melissa beende haastig door de gangen. Ze was zoals altijd weer eens op zoek naar Yuu. Ze sprak hem veel te weinig en dat maakte het onmogelijk om met haar missie te slagen. Verstrooid opende ze de deur naar de ruimte met het haardvuur, maar net als de vorige keer was hij er niet. Wel was er een meisje met paars haar.
Ach, wellicht was het wel interessant om ook wat nieuwe mensen te ontmoeten. Een leven op school zonder kennissen en contacten was immers zinloos.
'Hallo,' zei Melissa, terwijl ze de ruimte in liep en de deur achter zich dichtsloeg.

84Het Haardvuur. - Page 4 Empty Re: Het Haardvuur. Thu Sep 10, 2009 9:57 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko keek even snel op en keek al snel weer terug richting het vuur. Het was het verwende meisje van de gangen. 'Hi.' mompelde ze. Ze keek naar de dansende vlammen in de open haard. Het was aardig warm in de kamer door het vuur, maar dat maakte haar niets uit.

85Het Haardvuur. - Page 4 Empty Re: Het Haardvuur. Thu Sep 10, 2009 10:06 pm

Melissa Chevalier

Melissa Chevalier
De Derde Macht

Melissa ving een paar ogen met een paarse kleur op en glimlachte.
'Telekinese, hm?' vroeg ze terwijl ze naar het haardvuur toe liep en haar hand naar het meisje uitstak.
'Ik ben Melissa. Ik heb ook telekinese,' zei ze terwijl ze beleefd glimlachte.

86Het Haardvuur. - Page 4 Empty Re: Het Haardvuur. Thu Sep 10, 2009 10:14 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko keek op, haar ogen gleden vanaf de hand naar het hoofd. Ze was lang. Ze stak haar hand uit en schudde slapjes de hand. 'Yumiko Sayaka. Telekinese inderdaad.'

87Het Haardvuur. - Page 4 Empty Re: Het Haardvuur. Thu Sep 10, 2009 10:17 pm

Melissa Chevalier

Melissa Chevalier
De Derde Macht

Melissa ging tegenover Yumiko zitten.
'Ben je al goed met magie? Ik ben een jaar naar deze school gekomen om niveau 4 onder de knie te krijgen. Ik werk voor het universele transport en maak kans op een promotie, maar daar heb ik niveau 4 voor nodig. Vandaar dat ik hier nu dus ben,' vertelde Melissa. Ze vroeg zich af of het yumiko ook maar een haar kon schelen wat zij hier deed maar ze wist even nergens anders over te praten.

88Het Haardvuur. - Page 4 Empty Re: Het Haardvuur. Thu Sep 10, 2009 10:20 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Ach zo. Ik mag morgen examen doen om niveau 2 af te sluiten. En als ik van school af ben, ga ik het Leger des Duister dienen. En als ik oud genoeg ben de taak van mijn vader over nemen.' antwoordde ze.

89Het Haardvuur. - Page 4 Empty Re: Het Haardvuur. Thu Sep 10, 2009 10:30 pm

Melissa Chevalier

Melissa Chevalier
De Derde Macht

'Het leger des duister? Kom je van Ayao?' vroeg Melissa. Haar ogen begonnen enthousiast te twinkelen. Ze had nog nooit iemand van Ayao langer dan vijf minuten gesproken. Nu was haar perfecte kans om iemand van Ayao aan haar adresboekje toe te voegen.

90Het Haardvuur. - Page 4 Empty Re: Het Haardvuur. Thu Sep 10, 2009 10:33 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Ik denk niet dat aardlingen graag in het Leger des Duister willen, hmm?' vroeg ze met een kleine opgetrokken wenkbrauw. 'Maar ja, ik kom dus van Ayao. En het Leger des Duister is mijn doel. Het liefst zou ik Hikari's functie overnemen als generaal, maar aangezien hij nog zo jong is gaat dat voorlopig nog niet gebeuren. Dus ik kan ook leven met mijn vaders functie als luitenant, aangezien die binnen zo'n 10 jaar toch wel van plan is te stoppen.'

91Het Haardvuur. - Page 4 Empty Re: Het Haardvuur. Fri Sep 11, 2009 8:59 am

Melissa Chevalier

Melissa Chevalier
De Derde Macht

'Gaaf zeg, daar is mijn baan niks bij,' zei Melissa. Ze staarde in de vlammen van het haardvuur.
'Heb jij Yuu soms gezien? Ik was naar hem opzoek. Ik moet hem al de hele tijd spreken maar steeds als ik hem zie is hij bij Seth of dat stomme wijf dat constant maar zijn beste vriendin loopt uit te hangen,' zei ze toen. Ze trok een vies gezicht bij haar laatste woorden.

92Het Haardvuur. - Page 4 Empty Re: Het Haardvuur. Fri Sep 11, 2009 4:03 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Ik zie Yuu bijna nooit meer eigenlijk..' zei ze iets zachter. Ze had al een tijdje niet meer met hem gesproken, voor het laatst op kamp als ze het goed had. 'Rusine bedoel je? Dan delen we de haat naar dat kind toe.'

93Het Haardvuur. - Page 4 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 8:34 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

-new-

Kyosu kwam met een boek in zijn hand de kamer in lopen. Meteen kwam er een soort vlaag van warmte over kyosu's lichaam heen vallen. Het haardvuur knetterde, wat kyosu een beetje deed denken aan zijn haard thuis. Die brandde in de winter echt altijd. Met een tevreden zucht ging hij zitten op de bank die voor de haard stond. Hij deed zijn schoenen uit en vouwde zijn voeten op de bank. Er was toch niemand. Hij begon te lezen in zijn boek.

94Het Haardvuur. - Page 4 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 8:35 pm

Iris

Iris
Niveau 2

(( Iris komt storen (A) ))

Iris kwam aansloffen, ze had niet zoveel met een haardvuur, maar vooruit. Ze zag Kyosu zitten lezen, ze grijnsde. Sloop naar hem toe en ging zachtjes naast hem zitten.



Last edited by Iris on Mon Sep 14, 2009 8:35 pm; edited 1 time in total

http://xxx--iris.hyves.nl/

95Het Haardvuur. - Page 4 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 8:35 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

(( okay is goed ;D ))

96Het Haardvuur. - Page 4 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 8:39 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko kwam aangelopen en voelde de fijne warmte van het haardvuur al. Mimiko hield van warmte vooral de warmte van vuur. Ookal waren haar krachten niet vuur toch hield ze er van. Toen ze aan kwam zag ze Kyosu. Ze zag hem op een totaal andere manier dan bij het eetentje. Kyosu was nu met Lune. En wat zij bij het eetentje dacht was niet wederzijds. Ze liep naar Kyosu toe en begroete hem. 'Hee Kyosu', zei ze half vrolijk.

97Het Haardvuur. - Page 4 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 8:40 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Vrolijk kwam Miyoko aan huppelen, en gooide de deur open. Ze zag dat Iris en Kyosu er al waren. Voorzichtig liep ze op hun af. 'Ehh, ik stoor toch niet?' Ze glimlachte flauwtjes, terwijl haar hele lichaam warm werd van het haardvuur. Over haar rug kreeg ze een soort van rilling, wat eng aanvoelde.

98Het Haardvuur. - Page 4 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 8:40 pm

Iris

Iris
Niveau 2

(( Iris zit naast hem, (2 berichten omhoog) ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

99Het Haardvuur. - Page 4 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 8:41 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

(( IRIS KAP MET DAT IRRITANTE GESPAM. OF IK ZEG HET TEGEN ANNE DIE DAN AL JE SPAM VERWIJDERT. cyclops ))

100Het Haardvuur. - Page 4 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 8:44 pm

Iris

Iris
Niveau 2

(( omg, moest jij nodig zeggen ;f ))

Iris keek opzij waar ze Mimi-chan en Yoko-chan zag, ze rolde met haar ogen. waarom? ze gaf Yoko-chan een knikje als groet, ze deed hetzelfde bij Mimi-chan.

http://xxx--iris.hyves.nl/

Sponsored content



Back to top  Message [Page 4 of 17]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Next

Similar topics

-

» Het haardvuur.

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum