Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De Bibliotheek.

+16
Kyosu
Fay
Lily
Ben
Lune
Shayla
Terra
Cosette
Scarlett
Mido
Scorpio
Mimiko
Miyoko
Yumiko
Toushirou
Ruşine
20 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Next

Go down  Message [Page 4 of 14]

76De Bibliotheek. - Page 4 Empty Re: De Bibliotheek. Thu Sep 10, 2009 4:48 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko kwam binnen gelopen en besloot om nog meer op te zoeken over de donkere kanten van haar krachten.

77De Bibliotheek. - Page 4 Empty Re: De Bibliotheek. Thu Sep 10, 2009 5:17 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

''Right ..'' Me too. Scorpio liet zijn ogen even bij Rusine dengelen, maar forceerde ze wéér terug naar de rekken met boeken. Hij moest hier weg. Hij mocht hier niet te lang blijven. Niet met haar. Vluchtig pakte hij weer een boek uit een van de rekken, hij had geen idee welke, en liep met versnelde passen langs Rusine heen de bibliotheek weer uit. (NJA EERST WEL BOEK SCANNEN ENZE OFCOURSE!!)

78De Bibliotheek. - Page 4 Empty Re: De Bibliotheek. Thu Sep 10, 2009 5:23 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine keek de jongen na toen hij de ruimte uit spurte en uit het zicht verdween. Ze schudde haar hoofd met een pijnlijk gezicht en veegde ruw een opkomende traan uit haar gezicht. Zijn ogen staarde haar nog steeds aan, elke keer dat ze haar ogen sloot. Zonder een boek te pakken liep ze de bieb weer uit.

79De Bibliotheek. - Page 4 Empty Re: De Bibliotheek. Sun Sep 13, 2009 9:16 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko was rustig een boek aan het lezen en viel bijna in slaap. Ze dacht nog steeds aan Lune en kon haar geachte niet bij het boek houden.

80De Bibliotheek. - Page 4 Empty Re: De Bibliotheek. Mon Sep 14, 2009 8:07 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

NEWNEWNEW :D!!

Cosette liep de bibliotheek binnen. Ze keek naar alle rekken met boeken. Welke genre? Uiteindelijk liep ze naar boeken toe, die over haar specialiteit gingen. Altijd handig..

81De Bibliotheek. - Page 4 Empty Re: De Bibliotheek. Mon Sep 14, 2009 8:12 pm

Gast


Guest

Lloyd liep de bieb in en liep meteen door naar een rek met boeken ergens achterin. hij zacht even maar het het toen gevonden. een klein mini gangetje waar hij net door pasten, hij liep er doorheen en kwam toen een splitsing tegen hij ging links en kwam toen in een kamer met 1 boeken kast een bank en voor de rest alleen maar spiegels. hij pakte een boek en ging lezen. de tijd dat hij op deze school was had hij de boeken hier in de kast gezet.

82De Bibliotheek. - Page 4 Empty Re: De Bibliotheek. Mon Sep 14, 2009 8:19 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko ging naar binnen en zag Cosette staan. Het meisje waar Mimiko met haar dronke kop mee heeft gezoend. Ookal was het maar voor een spel het zou waarschijnlijk fijn voor haar zijn om uit te leggen dat ze bi was. Ze liep naar haar toe en tike op haar schouder. Met een grote lach wachte ze op haar reactie.

83De Bibliotheek. - Page 4 Empty Re: De Bibliotheek. Mon Sep 14, 2009 8:21 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette liet van schrik het boek vallen. Ze haatte het als mensen onverwachts achter haar stonden, opeens. Oké, wie deed dat? Ze keek over haar schouder naar achter, en zag een meisje staan.. Mimiko, toch? Ze draaide zich helemaal om. 'Hoi..'

84De Bibliotheek. - Page 4 Empty Re: De Bibliotheek. Mon Sep 14, 2009 8:24 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

'O sorry', zei Mimiko en ze beet op haar lip. 'Ik ben Mimi, remember', zei ze grijnzend.

85De Bibliotheek. - Page 4 Empty Re: De Bibliotheek. Mon Sep 14, 2009 8:25 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette knikte droogjes. Ze raapte het boek op en zette het terug in de kast. Toen wendde ze zich weer tot Mimiko. 'Jij was toch..' Ze herrinerde Mimiko nog heel vaag.

86De Bibliotheek. - Page 4 Empty Re: De Bibliotheek. Mon Sep 14, 2009 8:30 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko kwam stilletjes aan lopen, en liep regelrecht op de afdeling Specialiteiten af. Met haar rechter wijsvinger ging ze over de kaften, en bleef stil staan. Het boek The Revange viel haar op. Behendig haalde ze het boek uit de kast, en ging aan een tafeltje zitten. Het boek sloeg ze open, en begon te lezen.

87De Bibliotheek. - Page 4 Empty Re: De Bibliotheek. Mon Sep 14, 2009 8:35 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

'Ja klopt', zei ze zonder dat Cosette haar vraag hoefde af te maken. 'Ik was nogal dronken bij dat spel', zei Mimiko met een beschamend lachje. Ze wcahte op het goede moment om te vertellen dat ze niets bij die kus moest denken en dat ze gewoon een normaal meisje was die bi was.

88De Bibliotheek. - Page 4 Empty Re: De Bibliotheek. Tue Sep 15, 2009 7:16 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette knikte. 'Kan gebeuren.' Ze keek naar haar voeten, met een lichte blos op haar wangen. Ze vond die kus nieteens zo héél vreselijk.

89De Bibliotheek. - Page 4 Empty Re: De Bibliotheek. Tue Sep 15, 2009 7:28 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra liep zwaar gefocused de bieb in en liep meteen naar één van de achterste rekken toe, hij liep tussen de kasten door en keek gefacineerd naar de zwart en bruine kaften.
Met zijn vinger liep hij langs de titels, hij was duidelijk opzoek naar iets.

90De Bibliotheek. - Page 4 Empty Re: De Bibliotheek. Wed Sep 16, 2009 10:04 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Uit pure verveling liep Rusine de bibliotheek in. Zoals elke andere keer dat ze hier kwam, was ze overdonderd door de grootheid ervan, wetend dat het zich nog een flik stuk verder uitstrekte dan ze kon zien. Er waren zelfs leerlingen die beweerden dat het onder de grond verder ging, of dat er portalen waren naar andere plekken. Futloos pakte ze een roman uit de kast op de afdeling romannen, om hem daarna in de Centrale Hal te gaan lezen aan een tafel.

91De Bibliotheek. - Page 4 Empty Re: De Bibliotheek. Thu Sep 17, 2009 11:15 am

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko moest lachen toen ze de rode blushes zag verschijnen op haar wangen. 'Ik ben.. ehm bi', zei ze en ze beet op haar lip afwachtend op haar reactie. Bijna niemand wist het. Beter gezegd niemand wist het.

92De Bibliotheek. - Page 4 Empty Re: De Bibliotheek. Thu Sep 17, 2009 5:03 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette knikte. Ze keek Mimiko aan en glimlachte schijnheilig. 'Dacht ik al.'

93De Bibliotheek. - Page 4 Empty Re: De Bibliotheek. Thu Sep 17, 2009 5:06 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko slikte. Dit had ze beter niet kunnen vertellen. 'Oke.. maarja ehm alles goed', kwam er een beetje moeizaam uit.

94De Bibliotheek. - Page 4 Empty Re: De Bibliotheek. Thu Sep 17, 2009 5:16 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

'Hmmhm..' mompelde Cosette. 'Met jou?' Ze had geen idee waar ze over moest praten.

95De Bibliotheek. - Page 4 Empty Re: De Bibliotheek. Thu Sep 17, 2009 5:27 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko knikte vluchtig. 'Wist je trouwens dat ik tegen jou moet dueleren?', ze ging wat meer naar hoe staan en voelde een kleine kriebel.

96De Bibliotheek. - Page 4 Empty Re: De Bibliotheek. Thu Sep 17, 2009 5:29 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette keek op. 'Echt?' Great, dan verlies ik dus.

97De Bibliotheek. - Page 4 Empty Re: De Bibliotheek. Thu Sep 17, 2009 5:31 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

'Ja, het enige is dat ik met Iris zit', zei ze teleur stellend. Mimiko was moe van het staan en ging in een stoel zitten naast Er stond nog een andere stoel naast waar Mimiko met haar hand op klopte als teken dat Cosette daar moest komen ziten.

98De Bibliotheek. - Page 4 Empty Re: De Bibliotheek. Thu Sep 17, 2009 5:32 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

'Zo erg is Iris toch niet?' vroeg Cosette verbaasd, terwijl ze op de stoel ging zitten. Ze had Iris al een paar keer gesproken, en vond haar best aardig.

99De Bibliotheek. - Page 4 Empty Re: De Bibliotheek. Thu Sep 17, 2009 5:35 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

'Iris en ik..', zei Mimiko met haar wengbrauw op getrokken. 'Nee geen combie', zei ze met een lachje. Mimiko hield niet van roddelen dus wilde ze er liever verder niets over zeggen. Maar met Mimiko als flapuit gaat dat moeilijk. 'Ik en Iris.. we verschillen weetje', begon Mimiko. Haar ogen waren tot spleetjes geknepen en ze zuchte diep. 'Het voelt alsof.. ja ik weet..' 'niet alsof ik op een totaal ander niveau zit dat zij', zei ze uit eindelijk na een tijdje denken.

100De Bibliotheek. - Page 4 Empty Re: De Bibliotheek. Thu Sep 17, 2009 5:36 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette knikte begrijpens. Zelf kon ze ook wel een heel aantal mensen opnoemen waarmee ze niet op één lijn zat.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 4 of 14]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum