Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De Bibliotheek.

+16
Kyosu
Fay
Lily
Ben
Lune
Shayla
Terra
Cosette
Scarlett
Mido
Scorpio
Mimiko
Miyoko
Yumiko
Toushirou
Ruşine
20 posters

Go to page : Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14

Go down  Message [Page 14 of 14]

326De Bibliotheek. - Page 14 Empty Re: De Bibliotheek. Sun Nov 08, 2009 4:11 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

-Nieuw-

Rusine liep door de hal naar de bieb toe. 'Things happened,' was haar enige antwoord. De herinnering aan die keer dat Nicholas terug op school kwam en ze tegen hem aangebotst was. Toen had ze precies hetzelfde gezegd. En in Scorpio's kamer, weer. Things happened. 'Voilà, de bieb.'

327De Bibliotheek. - Page 14 Empty Re: De Bibliotheek. Sun Nov 08, 2009 4:36 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick hield stil. Things happened.. herkenbaar. Hij fronsde. Toen liep hij door. Zijn ogen werden groot."Veel boeken," bracht hij uit. Hij liep naar de sectie Specialiteiten en liep naar de planken over vuur en warmte.

328De Bibliotheek. - Page 14 Empty Re: De Bibliotheek. Sun Nov 08, 2009 4:46 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine trok haar wenkbrauw op toen hij fronste, maar volgde hem naar de sectie over vuur en warmte. Op een paar meter afstand bleef ze staan, hem even met zijn specialiteit alleen latend. Hij moest het immers zelf maar ontdekken.

329De Bibliotheek. - Page 14 Empty Re: De Bibliotheek. Sun Nov 08, 2009 4:56 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick trok een van de boeken uit de kast. Een schema met wat hij allemaal kon bij welk niveau stond op de eerste pagina. Daarna kwam de uitleg over hoe hij het het beste gebruiken kon. Hij knipperde met zijn ogen.

330De Bibliotheek. - Page 14 Empty Re: De Bibliotheek. Sun Nov 08, 2009 4:58 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine stond heel even geinteresseerd naar hem te kijken, maar daarna werd haar aandacht afgeleid door een pluisje dat door de lucht zweefde. Glimlachend blies ze ernaar, waardoor het begon te dansen in de lucht. Vanuit haar ooghoek zag ze dat Nicholas een boek had gepakt en het vast bleef houden. 'Wat gevonden?'

331De Bibliotheek. - Page 14 Empty Re: De Bibliotheek. Sun Nov 08, 2009 5:54 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick knikte."hier staat wat ik er mee kan, en wel niveau enzo.. En hoe ik het het beste kan beheersen."zei hij, niet opkijkend van zijn boek."Ik ben benieuwd.." Hij legde zijn boek neer en draaide zich naar Rusine."Val mij eens aan met een energie bol van je!"

332De Bibliotheek. - Page 14 Empty Re: De Bibliotheek. Sun Nov 08, 2009 5:59 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine trok haar wenkbrauw op en liet het pluisje stil hangen in de lucht, zodat ze er straks weer verder mee kon spelen. 'Zeker weten?' Maar zonder op antwoord te wachten schoot ze een middelmatige bol op middelmatige snelheid af. Het had veel erger gekunt.

333De Bibliotheek. - Page 14 Empty Re: De Bibliotheek. Sun Nov 08, 2009 6:01 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick volgde wat hij moest doen, en daar stond de vuur muur. Sterk en oppermachtig. Hij hield de energiebol tegen, die uit een spatte. Hij grijnsde.

334De Bibliotheek. - Page 14 Empty Re: De Bibliotheek. Sun Nov 08, 2009 6:04 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine trok haar wenkbrauw met een spottend lachje nog wat hoger op, waarna ze onmiddelijk een veel sterkere en snellere bol naar hem toeschoot. 'Zozo, nu voel je je heel wat he?'

335De Bibliotheek. - Page 14 Empty Re: De Bibliotheek. Sun Nov 08, 2009 6:09 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick twijfelde te lang, waardoor zijn enige optie op zij springen was. De bol schampte zijn boven arm, en hij wankelde naar de zijkant. Hij keek even beduusd. Toen grijnsde hij naar haar."Dat viel tegen."

336De Bibliotheek. - Page 14 Empty Re: De Bibliotheek. Tue Nov 10, 2009 5:34 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine trok een lachend, medelijdend gezicht. 'Gaat het wel?' vroeg ze bezorgd. Daarna brak er een vrolijke lach door op haar gezicht. 'Ik vroeg me ineens af he, wat herinner je je eigenlijk allemaal nog wel?'

Sponsored content



Back to top  Message [Page 14 of 14]

Go to page : Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum