Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

De Bibliotheek.

Go to page : Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Next

Go down  Message [Page 13 of 14]

301De Bibliotheek. - Page 13 Empty Re: De Bibliotheek. on Fri Oct 02, 2009 3:33 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3
Mimiko knikte. 'Prima met jou ook?', vroeg ze terwijl ze naast Ben ook op zoek was naar een boek wat haar intresseerde.

302De Bibliotheek. - Page 13 Empty Re: De Bibliotheek. on Fri Oct 02, 2009 4:57 pm

Ben

Ben
Niveau 3
'Zeker, zeker,' zei Ben. 'En, ga je nog op vakantie?' vroeg hij.

http://somnium.forum2go.nl

303De Bibliotheek. - Page 13 Empty Re: De Bibliotheek. on Sat Oct 03, 2009 5:01 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3
Mimiko gedachte vlogen weer naar Lune en een enorme lach op haar gezicht ontstond. 'Ja met Lune', zei ze vrolijk terwijl ze een boek pakte. 'En jij".

304De Bibliotheek. - Page 13 Empty Re: De Bibliotheek. on Wed Oct 14, 2009 8:29 pm

Emily

Emily
Niveau 2
Waarom Emily de bibliotheek inging wist ze niet. Haar concentratievermogen was bar slecht, zeker nu ze zo ontzettend moe was, aandachtig lezen lukte haar daardoor amper, en daarbij haatte ze het wanneer ze verplicht stil moest zijn.
Het huiswerk dat ze nu wilde maken kon ze net zo goed op haar kamer doen, maar toch was ze hierheen gelopen.
Zachtjes liet ze zich op een van de stoelen zakken, legde ze haar boeken voor haar neus en wreef ze even slaperig door haar ogen. Goed. Waar was ik?

305De Bibliotheek. - Page 13 Empty Re: De Bibliotheek. on Wed Oct 14, 2009 8:34 pm

Emily

Emily
Niveau 2
Afwezig tekende Emily in het schrift dat ze voor zich had liggen, ze had niet eens door dat ze ermee bezig was. Net als altijd leken het net kindertekeningen; ze kon absoluut niet tekenen. Zonder haar blik van het schrift af te halen tilde ze haar vrije hand even vanonder haar kind op en hield ze hem voor haar mond terwijl ze het niet kon stoppen om te gapen. Misschien had Scorpio gelijk. Misschien moest ze echt gaan slapen.

306De Bibliotheek. - Page 13 Empty Re: De Bibliotheek. on Thu Oct 15, 2009 7:57 pm

Emily

Emily
Niveau 2
Toen Emily merkte dat het echt niet ging lukken sloeg ze haar boek zuchtend dicht en bleef ze een poosje naar het schrift staren waar nu verschillende kindertekeningen in stonden. Fijn. Ze was weer ontzettend nuttig bezig geweest hier.
Met tegenzin pakte ze haar spullen weer op en liep ze richting de uitgang van de bibliotheek, op weg naar haar kamer.

307De Bibliotheek. - Page 13 Empty Re: De Bibliotheek. on Wed Oct 21, 2009 10:25 am

Scorpio

Scorpio
Niveau 2
De bieb! Een kamer vol boeken en informatie, wat wou je nog meer? Met slome passen liep de jongen met witblond haar genaamd Scorpio de Bibliotheek van Magic High School in en begaf zich automatische naar de Magie sectie, om daar vervolgens een Ijs&Kou boek uit te pakken en zich neer te plaatsen op een van de stoelen in het hoekje van de bibliotheek.

308De Bibliotheek. - Page 13 Empty Re: De Bibliotheek. on Wed Oct 21, 2009 10:34 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
Nick liep vlak na Scorpio de bieb binnen. Zijn ogen schoten langs de rekken. Hij liep naar de magische sectie en pakte een boek van Warmte en Vuur. Toen hij zich omdraaide zag hij Scorpio zitten. De blonde jongen had een boek over Ijs en Kou voor zich. Nick wist dat hij met hem moest gaan praten. Waarom dan niet in de bieb, waar het eigenlijk doodstil moest zijn? Dapper stapte hij er op af. Hij ging tegenover Scorpio zitten en keek hem aan."Hey," zei hij.

309De Bibliotheek. - Page 13 Empty Re: De Bibliotheek. on Wed Oct 21, 2009 10:36 am

Scorpio

Scorpio
Niveau 2
Scorpio had nog willen opkijken, maar toen hij Nicholas' zijn stem herkende liet hij dat maar achterwege en ging verder met lezen. Okay, hij schonk de jongen nog wel een begroeting. ''Hey,'' See! You can be nice .. and reasonable.

310De Bibliotheek. - Page 13 Empty Re: De Bibliotheek. on Wed Oct 21, 2009 10:40 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
Nick schraapte zijn keel."Ik geloof dat ik sorry moet zeggen. Maar je moet weten dat ik Rusine niet gedwongen heb. Ik zei dat ik mee zou gaan, gewoon omdat ik haar vriend was, en toen zeiden we weltrusten en het volgende moment.." Hij keek even naar zijn boek."Je begrijpt het wel. Het spijt me echt, en het was niet netjes van me."

311De Bibliotheek. - Page 13 Empty Re: De Bibliotheek. on Wed Oct 21, 2009 10:48 am

Scorpio

Scorpio
Niveau 2
Scorpio snoof even en klapte toen zijn boek dicht om vervolgens op te kijken naar Nicholas met een iets te kille blik. Hij begon een haat te krijgen aan zijn eigen middel naam door deze jongen.
''Nee, het was inderdaad niet zo netjes van je Nicholas. Teleurstellend, Rusine moest iets voor je doen zodat je mee zou gaan .. dat is nou echt wat je een vriend kan noemen mhh?'' zei hij spottend. Hij wist dat het achteraf niet echt Nick's schuld was, hij kreeg een kans en greep het. Wie zou dat nou niet doen?

312De Bibliotheek. - Page 13 Empty Re: De Bibliotheek. on Wed Oct 21, 2009 10:52 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
Nick schudde zijn hoofd."Ik zei niet dat ze met me naar bed moest gaan. Ik zei dat ik het zou doen voor niets. Ik had haar liever als een gewone vriendin dan niets. Maar toen wou zij het opeens wel. Zou jij dat laten liggen?" Hij keek Scorpio aan.

313De Bibliotheek. - Page 13 Empty Re: De Bibliotheek. on Wed Oct 21, 2009 10:58 am

Scorpio

Scorpio
Niveau 2
Scorpio keek de jongen tegenover zich eerst een tijdje aan voordat hij enig teken van antwoord gaf. ''Het gaat hier niet om wat ik zou hebben gedaan, jij hebt iets doms gedaan. Niet ik. Maar dat maakt niks uit, je hebt Rusine nu. You must be really happy,'' antwoordde hij bitter. ''Dat is wat je altijd hebt gewild toch? Je hebt eindelijk een manier gevonden om tussen ons in te komen .. hoera,''

314De Bibliotheek. - Page 13 Empty Re: De Bibliotheek. on Wed Oct 21, 2009 11:00 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
Nick trok een gepijnigd gezicht."Nee," zei hij."Ik heb met iemand gepraat.. Die zei dat Rusine niet goed voor me was. Ik ben daar over na gaan denken.. Ze is iemand die blijkbaar weinig moeite heeft met vreemdgaan. Wat heb ik daar aan?" fluisterde hij.

315De Bibliotheek. - Page 13 Empty Re: De Bibliotheek. on Wed Oct 21, 2009 11:05 am

Scorpio

Scorpio
Niveau 2
Scorpio balde zijn handen tot vuisten, ''Wat ben jij voor onnozel persoon Nicholas? Rusine heeft wel moeite met vreemdgaan, alleen omdat het jou was was het een stuk makkelijker voor. Ze gaf - geeft veel om je. En ze had nog gevoelens voor je .. Ze is al de moeite waard, geloof me ..'' zei hij, op een flatte lege toon maar meende ieder woord. Hoofdschuddend mompelde hij nog iets in de weg van ''onnozel .. met iemand gepraat .. jeez,''.

316De Bibliotheek. - Page 13 Empty Re: De Bibliotheek. on Wed Oct 21, 2009 11:15 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
Nick keek hem aan."Waarom, in godsnaam, zou ze dan iets met jou hebben als ze iets voor mij voelt?" Hij snoof. Hij schudde toen zijn hoofd."Het maakt allemaal niet uit. Ik wil gewoon opnieuw beginnen.Ik weet dat het nooit het zelfde meer word.. maar ik probeer gewoon alle wonden te helen. Ik heb jou nu gehad.. en Rusine ook.. half. Ik zoek Scarlett nog en Carter. En Emily." hij schudde zijn hoofd weer."Wat een zooitje.."

317De Bibliotheek. - Page 13 Empty Re: De Bibliotheek. on Wed Oct 21, 2009 11:18 am

Scorpio

Scorpio
Niveau 2
''Praten alleen lost niet alles op intelligent wezen dat je bent,'' snauwde Scorpio sarcastische en schudde zijn hoofd. ''Scarlett doesn't forgive easily, so good luck with that ..'' Doelend op het feit dat ze Nick kwalijk neemt op wat er was gebeurd tussen hem en Rusine.

318De Bibliotheek. - Page 13 Empty Re: De Bibliotheek. on Wed Oct 21, 2009 11:20 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
Nick sloot zijn ogen."Daar gokte ik al op." Hij zuchte. Hij had het zwaar verneukt. Hij opende zijn ogen weer en keek in het gezicht dat hij het meest haatte van alle mensen in mhs. Hij glimlachte zwakjes."Hoe moet ik dan dingen oplossen? Fysiek zeker?" Was scorpio werkelijk zo dom? Praten hielp wel. Heel erg zelfs.

319De Bibliotheek. - Page 13 Empty Re: De Bibliotheek. on Wed Oct 21, 2009 11:22 am

Scorpio

Scorpio
Niveau 2
''Zoek dat zelf maar uit,'' kaatste Scorpio sissend terug en haalde zijn hand snel door zijn haar. ''Je hebt gepraat, geweldig. En dan wat? Niet iedereen vergeeft zo makkelijk, en in jou geval maak je het met praten alleen maar erger ..''

320De Bibliotheek. - Page 13 Empty Re: De Bibliotheek. on Wed Oct 21, 2009 11:31 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
Nick had zin om Scorpio te slaan. Hij gromde wat."Moet ik ze in elkaar slaan ofzo? Tering wat ben jij dom." Hij rolde met zijn ogen."Ik ben niet zo geweldadig. Ik ben geen ayaoon." Nick trok zijn neus op."Ik hoef ook niet direct vergeven te worden. Maar meer dan mijn excuses aanbieden kan ik niet. Ik ben machteloos. Het is hun mening. Hun keus."

321De Bibliotheek. - Page 13 Empty Re: De Bibliotheek. on Wed Oct 21, 2009 11:34 am

Scorpio

Scorpio
Niveau 2
''Ugh, ik moet de domme voorstellen?'' zei Scorpio bijna kreunend en zuchtte. ''Je bent hopeloos Nicholas, laat maar zitten,'' zei hij en wuifde Nicholas uit met een hand gebaar. ''Veel succes, mij heb je gehad dus hop naar je volgende slachtoffer ..''

322De Bibliotheek. - Page 13 Empty Re: De Bibliotheek. on Wed Oct 21, 2009 11:38 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
Nick rolde met zijn ogen."volgens mij snap je het niet echt. Je hoeft me niet te vergeven, ik vraag je alleen om normaal te doen. Niet zo arrogant," zei hij. Hij haatte mensen die arrogant waren. Hij rilde.

323De Bibliotheek. - Page 13 Empty Re: De Bibliotheek. on Wed Oct 21, 2009 11:41 am

Scorpio

Scorpio
Niveau 2
''Well, het spijt me om je teleur te stellen want ik ga niet veranderen wie ik ben .. voor jou,'' antwoordde hij en sloeg zijn boek weer open. Hij mocht Nicholas niet, dus daardoor gedroeg hij zich automatische ''arrogant'', niks aan te doen. Als Nicholas nou eens normaal deed zou Scorpio misschien ook normaal proberen te doen.

324De Bibliotheek. - Page 13 Empty Re: De Bibliotheek. on Wed Oct 21, 2009 11:50 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
"Je hoeft je niet te veranderen. Je gedrag tegen mij zou je wel mogen verbeteren." Nick stond op. Hij kneep zijn vuisten fijn om Scorpio niet keihard in zijn gezicht te stompen. Hij pakte zijn boek op en zette dat terug in de kast. Hij draaide zich om."Doeg, Scorpio." Toen liep hij de bieb uit.

325De Bibliotheek. - Page 13 Empty Re: De Bibliotheek. on Wed Oct 21, 2009 11:55 am

Scorpio

Scorpio
Niveau 2
Een gevoel van triomf creƫerde een glimlach op Scorpio's gezicht terwijl hij weer in zijn boek dook en verder begon te lezen. Nicholas en Scorpio waren bijna geboren vijanden, niet alleen zagen ze er totaal verschillend uit, ze waren bijna precies het tegenovergestelde van elkaar. En hetzelfde gold voor hun specialiteit.

Sponsored content

Back to top  Message [Page 13 of 14]

Go to page : Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Next