Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

De Bibliotheek.

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Next

Go down  Message [Page 5 of 14]

101De Bibliotheek. - Page 5 Empty Re: De Bibliotheek. on Thu Sep 17, 2009 5:38 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3
Mimiko lachte. 'Ja Iris is pas 14 ik 17', zei ze terwijl ze met haar handen een soort wegschaal na deed. 'Maar ja met wie doe jij samen?', vroeg ze uit eindelijk.

102De Bibliotheek. - Page 5 Empty Re: De Bibliotheek. on Thu Sep 17, 2009 5:39 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2
'Alecia.. ofzoiets.' Cosette haalde haar schouders op. Ze had geen idee wie het was, maar ze hoopte op een aardig iemand.

103De Bibliotheek. - Page 5 Empty Re: De Bibliotheek. on Thu Sep 17, 2009 5:41 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3
'Ah', Mimiko knikte. Ze was niet zo'n tijdje geleden bij haar aan de deur geweest. 'Ja zij is volgens mij wel aardig?', zei Mimiko met een flauw lachje. 'Hoelang ben je eigenlijk al op mhs?', vroeg Mimiko. Meestal was ze niet zo'n enorme prater maar bij Cosette kon ze hele verhalen aan elkaar knopen. Ze deed iets met haar. Iets was ze nog nooit eerder had gevoeld. En op een vage manier was dat best prettig.

104De Bibliotheek. - Page 5 Empty Re: De Bibliotheek. on Thu Sep 17, 2009 5:55 pm

Gast

Guest
Alecia doolde ondertusse dromerig rond. Ze was niet echt op zoek naar een bepaald boek. Ze zocht alleen maar naar iets waarmee ze haar tijd mee kon verdoen.

105De Bibliotheek. - Page 5 Empty Re: De Bibliotheek. on Thu Sep 17, 2009 6:00 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2
'Een paar weken,' zei Cosette. Ze glimlachte.

106De Bibliotheek. - Page 5 Empty Re: De Bibliotheek. on Thu Sep 17, 2009 6:02 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3
Mimiko moest in haar zelf lachen. Cosette was blijkbaar niet zo'n pratertje. 'En bevald het je hier een beetje?', vroeg ze met een schijnheilig lachje.

107De Bibliotheek. - Page 5 Empty Re: De Bibliotheek. on Thu Sep 17, 2009 6:04 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2
'Ja hoor,' zei Cosette. Ze keek naar het plafond. 'Ik ken nog niet veel mensen, maar degene die ik ken zijn wel aardig.'

108De Bibliotheek. - Page 5 Empty Re: De Bibliotheek. on Thu Sep 17, 2009 6:15 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1
Shayla liep een beetje ongemakkelijk de bieb binnen. Sommige keken haar raar aan. Ze had hier niet heel veel te zoeken, maar misschien waren er ook een paar boeken met braile schrift, dus dan kon ze wel lezen. Ze moest immerst toch leren over haar specialiteit en nu al helemaal, omdat ze binnenkort zou moeten vechten. Ze liep naar de vrouw en vroeg naar de juiste boeken voor haar. 'Ga maar even zitten, dan ga ik er een paar voor je halen.' Zei ze met een hoge en piepende stem. Shayla zuchte van opluchting en liep naar een paar stoelen, waar ze de aanwezigheid van een paar bekende kon voelen. 'Konnichi wa.' Zei ze niet al te hard.

109De Bibliotheek. - Page 5 Empty Re: De Bibliotheek. on Thu Sep 17, 2009 6:18 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3
Mimiko lachte en voelde zich aangesproken. 'Wat voor boek ben je eigenlijk aan het zoeken', zei Mimiko opmerkelijk. Het boek dat ze liet vallen lag nog steeds op de grond maar Mimiko kon vanaf hier niet zien welk boek het was.

110De Bibliotheek. - Page 5 Empty Re: De Bibliotheek. on Thu Sep 17, 2009 6:20 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2
'Een of ander boek over Specialiteiten..' Cosette keek naar het boek. 'Misschien moet ik het maar terugzetten..'

111De Bibliotheek. - Page 5 Empty Re: De Bibliotheek. on Thu Sep 17, 2009 6:21 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3
Mimiko knikte. Ze keek Cosette bestuderend aan toen ze het boek terug wilde zetten. 'Welke specialiteit heb je?', vroeg ze uit eindelijk.

112De Bibliotheek. - Page 5 Empty Re: De Bibliotheek. on Thu Sep 17, 2009 6:22 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2
Cosette raapte het boek van de grond en zette het terug in de kast. Daarna ging ze weer zitten. 'Warmte en Vuur,' zei ze met een zucht. 'Jij?'

113De Bibliotheek. - Page 5 Empty Re: De Bibliotheek. on Thu Sep 17, 2009 6:25 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3
'Licht en donker', zei ze terwijl ze de zucht van Cosette hoorde. 'Vraag ik te veel?', vroeg ze verbaasd

114De Bibliotheek. - Page 5 Empty Re: De Bibliotheek. on Thu Sep 17, 2009 6:26 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2
Cosette lachtte. 'Nee hoor,' zei ze. 'Ik zuchtte vanwege de waardeloosheid van mijn specialiteit..'

115De Bibliotheek. - Page 5 Empty Re: De Bibliotheek. on Thu Sep 17, 2009 6:47 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3
'Waardelooshied?', vroeg Mimiko verbaasd. 'W.. waarom?', Mimiko was altijd bere trots geweest dat ze énige was uit haar hele familie met een speciale kracht. En daarbij ging licht en donker haar prima af.

116De Bibliotheek. - Page 5 Empty Re: De Bibliotheek. on Thu Sep 17, 2009 6:48 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2
'Mijn héle familie heeft Warmte en Vuur, en ze hebben, tot nu toe, geen van allen iets bijzonders bereikt.' Cosette zuchtte weer.

117De Bibliotheek. - Page 5 Empty Re: De Bibliotheek. on Thu Sep 17, 2009 6:55 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3
Mimiko ging verontrustend voor haar staan. Ze moest omhoog kijken aangezien Cosette 14 cm langer was dan haar. Ze schudde haar hoofd. 'Je kan alles berijken wat je wilt!', zei ze terwijl ze haar lief aan keek. 'Als je er maar voor vecht'.

118De Bibliotheek. - Page 5 Empty Re: De Bibliotheek. on Thu Sep 17, 2009 6:58 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2
Cosette keek omlaag naar Mimiko en trok haar wenkbrauw op. 'Dat weet ik,' begon ze, 'maar een familie met een status zou toch een grote hulp zijn.'

119De Bibliotheek. - Page 5 Empty Re: De Bibliotheek. on Thu Sep 17, 2009 6:59 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3
Mimiko lachte. 'Helemaal niemand in mijn familie heeft een specialiteit, dus ik heb ook niet echt een familie status', zei ze lachend

120De Bibliotheek. - Page 5 Empty Re: De Bibliotheek. on Thu Sep 17, 2009 7:02 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2
Cosette keek naar Mimiko. 'Oh..' zei ze droogjes.

121De Bibliotheek. - Page 5 Empty Re: De Bibliotheek. on Thu Sep 17, 2009 7:29 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3
Mimiko keek naar Cosette. 'Het is heus niet het belangrijkste', zei ze met een lief aanstekelijk lachje.

122De Bibliotheek. - Page 5 Empty Re: De Bibliotheek. on Thu Sep 17, 2009 7:30 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2
Cosette lachte. 'I guess.'

123De Bibliotheek. - Page 5 Empty Re: De Bibliotheek. on Thu Sep 17, 2009 7:40 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3
Mimiko plofte weer neer en keek om haar heen. Verder had ze niets meer te vragen. Allen nog een ding. 'Op welk geslacht val jij?', voordat Mimiko er erg in had floepte het eruit en ze voelde dat haar wangen rood werden.

124De Bibliotheek. - Page 5 Empty Re: De Bibliotheek. on Thu Sep 17, 2009 7:42 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2
Verbaasd keek Cosette naar Mimiko. Wat is dat nou weer voor vraag? 'Daar.. ben ik nog niet helemaal zeker van,' zei ze. Ze was nog nooit echt verliefd geweest.

125De Bibliotheek. - Page 5 Empty Re: De Bibliotheek. on Thu Sep 17, 2009 7:46 pm

Gast

Guest
Alecia pakte een boek ergens van tussenuit. Ze bladerde even dromerig en staarde toen naar 1 van de bladzijde.

Sponsored content

Back to top  Message [Page 5 of 14]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Next