Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Het balkon op de 1e verdieping.

+6
Ben
Nicholas
Yumiko
Melissa Chevalier
Ruşine
Yuu
10 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Go down  Message [Page 7 of 7]

151Het balkon op de 1e verdieping. - Page 7 Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Tue Oct 20, 2009 7:49 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

En terug was de woede. Aysa had haar hoofd naar beneden, nog steeds wilde ze Scorpio niet aankijken. Haar lichaam begon heviger en heviger te trillen. Op het moment dat ze Scorpio aankeek begon het bankje waarop ze zat te bevriezen, gevolgd door de vloer. 'Bewijs.. jij.. maar.. dat.. je.. anders.. bent.. dan.. hen..' zei ze woedend, maar toch op een dringende, maar anderzijds ook kalme toon.

152Het balkon op de 1e verdieping. - Page 7 Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Tue Oct 20, 2009 7:53 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Fronsend keek hij het meisje aan. ''Och, ik had verwacht dat iemand van jouw niveau ..'' hij wees met zijn vinger naar het meisje ''toch wel een betere zelf beheersing had. Teleurstellend ..'' Hoofdschuddend bleef hij staan waar hij stond, alles om hem heen werd koud maar daar genoot hij alleen maar van. ''Ik ben niet anders dan hen, en ik ben er trots op ook,'' zei hij eerlijk, en weer met een trotse ondertoon.

153Het balkon op de 1e verdieping. - Page 7 Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Tue Oct 20, 2009 7:55 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

'Je spreekt jezelf dus tegen. Elke Ayaoaan is hetzelfde, ik heb het volste recht om Ayao te haten.' ze wendde haar gezicht weer af. Zijn trots was walgelijk.

154Het balkon op de 1e verdieping. - Page 7 Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Tue Oct 20, 2009 8:00 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

''Ik spreek mezelf helemaal niet tegen!'' verdedigde Scorpio zichzelf terwijl hij het meisje doordringend aan bleef kijken. ''Je haat is onterecht Aysa, en niet iedere Ayaoaan is hetzelfde dus je bent aan het vooroordelen,'' kaatste hij vervolgens terug.

155Het balkon op de 1e verdieping. - Page 7 Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Tue Oct 20, 2009 8:02 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

'Eén ding is zeker, en dat is dat jij in ieder geval precies hetzelfde bent.' zei ze op haar zachte, kalme, doch woedende toon. Ze wilde opstaan en weglopen, maar iets in haar hield haar tegen.

156Het balkon op de 1e verdieping. - Page 7 Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Tue Oct 20, 2009 8:04 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

''Ughh! Je kent me niet eens, maar goed .. leg uit?'' vroeg Scorpio bijna sissend en kneep zijn ogen even fijn. Hij bleef het meisje doordringend aankijken, en genoot ondertussen stiekem wel van de kou.

157Het balkon op de 1e verdieping. - Page 7 Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Tue Oct 20, 2009 8:08 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

'Wat valt er uit te leggen? Je zei het zelf.' ze schraapte haar keel even. 'Ik citeer: "Ik ben niet anders dan hen, en ik ben er trots op ook," Je bent een kwal, vind jezelf altijd alleen maar beter dan een ander, wil iedereen die je niet helemaal zint vermoorden, wilt altijd en eeuwig maar wraak en ga zo maar door.'

158Het balkon op de 1e verdieping. - Page 7 Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Wed Oct 21, 2009 10:08 am

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

''I only said that to piss you off! And ugh, your stereotypical behaviour is making me sick,'' zei Scorpio met een gemeend lachje en keek het meisje weer aan. ''Jij bent degene die zich nu beter voelt dan Ayaoanen hoor Aysa,''

159Het balkon op de 1e verdieping. - Page 7 Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Wed Oct 21, 2009 4:29 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

'Ohja? Stiekem weet je dat het klopt, of niet? En waarom werd jij ook alweer boos? Omdat ik mijn werk deed, en dat toevallig tegen het leger van je thuisplaneet was. Wat had ik anders moeten doen? Mijn moeder gewoon laten sterven?'

160Het balkon op de 1e verdieping. - Page 7 Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Wed Oct 21, 2009 4:38 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Scorpio keek het meisje even fel aan, ''Ik heb daarom ook niks gezegd over het vuile werk dat je deed, ik zie je punt. Daarom,'' zei hij nonchalant en trok zijn wenkbrauwen op.

161Het balkon op de 1e verdieping. - Page 7 Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Wed Oct 21, 2009 4:54 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

'If so.. what are we fighting about?' vroeg ze met opgetrokken wenkbrauw. Blijkbaar had de ruzie ineens een zijweg genomen die ze niet had opgemerkt.

162Het balkon op de 1e verdieping. - Page 7 Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Wed Oct 21, 2009 4:56 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Scorpio opende zijn mond automatische, omdat er meestal wel gelijk antwoorden waren, maar klapte hem gelijk dicht. Fronsend dacht hij even na, ''I- I don't you ..'' kwam er uiteindelijk uit, en keek vervolgens het meisje weer aan. ''You started it!'' kraamde hij er heel kinderachtig uit en keek het meisje fronsend aan.

163Het balkon op de 1e verdieping. - Page 7 Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Wed Oct 21, 2009 5:01 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

Aysa stond op. Ze probeerde boos te kijken, maar zo zag het er totaal niet uit. Met haar pruillipje, puppyoogjes en wenkbrauwen die ze naar beneden probeerde te trekken om het een boos gezicht te geven. 'NO YOU DID!' piepte ze.

164Het balkon op de 1e verdieping. - Page 7 Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Wed Oct 21, 2009 5:13 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

''Not true, je moet je excuses nog steeds aanbieden voor het achterlaten van de heer Scorpio in een goedkoop restaurant,'' Hoofdschuddend keek Scorpio het meisje even grijnzend aan en deed toen een stap achteruit. ''Vanwaar al die woede eigenlijk?'' vroeg hij terwijl hij naar het bankje keek waar het meisje net op zat. Bevroren.

165Het balkon op de 1e verdieping. - Page 7 Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Wed Oct 21, 2009 5:19 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

Aysa pruilde haar lip weer. Ze draaide haar hoofd richting de grond, mompelde iets onverstaanbaars en daarna kwam het.. 'I'm sorry, I guess?' zei ze zacht.

166Het balkon op de 1e verdieping. - Page 7 Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Wed Oct 21, 2009 5:22 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Automatische begon Scorpio te glimlachen en keek het meisje tevreden aan, ''Goedzo, dat was niet zo moeilijk toch?''
Nog voordat hij op antwoord wachtte babbelde hij verder, ''Dus .. wanneer kan ik je weer uit eten nemen? Dit keer kies ik het restaurant wel ..'' zei hij met een bedachtzaam gezicht. ''En moet jij beloven mij niet wéér achter te laten ..''

167Het balkon op de 1e verdieping. - Page 7 Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Wed Oct 21, 2009 5:27 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

Aysa glimlachte. 'Wil je dat nog steeds als ik je vertel dat vorige keer toen ik in het theehuis zat er vier LDD soldaten buiten stonden om me op te wachten?' ze keek hem even aan. 'Ik wil je niet onnodig in gevaar brengen..'

168Het balkon op de 1e verdieping. - Page 7 Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Wed Oct 21, 2009 5:38 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

''Hmpf, I'll take the risk ..'' zei Scorpio met een schuin hoofd en een glimlach op zijn gezicht. ''Mijn leven heeft wel wat gevaar nodig ..'' zei hij fronsend en keek even afwezig voor zich uit, en droomde vervolgens even weg. Wakker worden idioot! ''Hoh! Of je draagt een pruik, wat ander make-up! En dan gaan we naar een restaurant dat veel te duur is dat ze niet eens moeite doen om te checken .. en, en ja!'' Spanning!

169Het balkon op de 1e verdieping. - Page 7 Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Wed Oct 21, 2009 5:46 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

Aysa schudde grijnzend haar hoofd. 'Ik wil mezelf nog wel herkennen in de spiegel. But okay, we'll take the risk. Maar ehh.. kunnen we niet beter gewoon een kop thee gaan drinken of iets? Ik heb ehh.. niet echt het geld om uit eten te gaan.' Ze wendde haar hoofd weer af bij haar laatste zin.

170Het balkon op de 1e verdieping. - Page 7 Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Wed Oct 21, 2009 6:00 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

''Don't eh, worry about that .. ik trakteer dus eh, geld speelt geen rol,'' zei Scorpio wat ongemakkelijk maar het lukte hem nog wel een vriendelijke glimlach erachter aan te plakken. ''Ik haal je over 45 minuten bij je kamer op ..'' voegde hij eraan toe en draaide zich vervolgens om, om naar zijn kamer te gaan.

171Het balkon op de 1e verdieping. - Page 7 Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Wed Oct 21, 2009 6:05 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

Aysa glimlachte breed. Slechts 45 minuten de tijd om op te doffen dus, dat kon nog lastig worden. Snel teleporteerde ze naar haar kamer.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 7 of 7]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum