Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Het balkon op de 1e verdieping.

+6
Ben
Nicholas
Yumiko
Melissa Chevalier
Ruşine
Yuu
10 posters

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Go down  Message [Page 1 of 7]

1Het balkon op de 1e verdieping. Empty Het balkon op de 1e verdieping. Sun Sep 06, 2009 3:59 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

(ja de verdieping boven de begane grond dus). Dit is een groot balkon, dat toegankelijk is voor iedereen maar er is eigenlijk geen fuck te beleven dus er komen nooit zoveel mensen, behalve als je ergens over na wil denken en even alleen in de frisse lucht wil zijn ofzo. Het balkon kijkt uit over het hele schoolterrein.

Maximaal 3 personen. meld het ff als je de topic verlaat zodat anderen weten of ze kunnen reageren.
Minimaal 2 regels in je postvak.

--------------------------------

2Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Sun Sep 06, 2009 4:09 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu staarde naar het oneindig doorgaande bos dat voor hem uitstrekte. Hij leunde op de balustrade, met zijn voet net boven de grond zwevend. De rolstoel, die elektrisch was omdat hij hem anders niet zelf kon besturen stond bij de deur die naar binnen leidde. De Heerseres had de stoel op zo'n manier behekst dat hij vlak boven de grond zweefde, en dus niet gedragen hoefde te worden als hij een trap of een stoep op wilde. Zo had hij geen hulp nodig van anderen.
Verslagen wierp hij een blik op zijn enkel, die nu in het gips zat. Het was niet bepaald nodig geweest als hij gewoon beloofd had om zijn voet niet te gebruiken, maar Mae vertrouwde hem voor geen cent.
Zijn blik gleed weer naar het bos. Hij voelde zich behoorlijk leeg van binnen, alsof hij op het punt stond om zich over te geven aan zijn handicaps en dan in een soort zielloze zombie zou veranderen voor de rest van zijn leven.

3Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Sun Sep 06, 2009 4:12 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Een beetje doelloos liep Rusine het balkon op terwijl ze zich afvroeg waarom ze er niet eerder was geweest. Dat werd meteen duidelijk. Er was niets. Maar er was wel iemand. Dat was aan de rolstoel voor bij deur te zien. Dat deze boven de grond zweefde, merkte ze niet eens op, magie was haar zo normaal geworden dat dat soort dingen haar al lang niet meer opvielen. Toen ze dichterbij de reling kwam, zag ze van wie de stoel was. 'Yuu!' riep ze verbaasd uit. De vorige keer dat ze hem had gezien, was het alleen zijn arm geweest, maar nu zat hij al helemaal in een rolstoel.

4Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Sun Sep 06, 2009 4:26 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu keek over zijn schouder en zag Rusine. 'Yo Rus,' zei hij met een zwak glimlachje waarna hij zich weer op het bos voor hem richtte.
'How's life?'

5Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Sun Sep 06, 2009 4:29 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Life sucks, maar dat wist jij vast al,' grijnsde ze toen ze naast hem op de reling ging zitten. Eén duwtje en ik lig dood beneden met een gebroken rug. 'Maar ik geloof dat wij vier of vijf dagen geleden een deal hadden gesloten. Mijn deel heb ik gedaan, maar nu wil ik alles over jou horen.' Als Yuu er niet over begint, dan doe ik dat evenmin.

6Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Sun Sep 06, 2009 4:33 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu wierp een blik op zijn rolstoel.
'Wat wil je horen?' vroeg hij. Hij had de afgelopen tijd zoveel meegemaakt dat hij totaal niet wist waar hij moest beginnen. Zijn level was op dit moment een groot schommelschip dat steeds van de ene naar de andere kant kantelde. Aan de ene kant was zijn leven geweldig en was hij nooit gelukkiger dan nu geweest, maar aan de andere kant leek het alsof alles gedoemd was om in te storten. Hoe gelukkiger hij werd, hoe meer tegenslag hij te verduren kreeg. Als zijn relatie met Seth zo door bleef gaan raakte hij straks nog tot aan zijn nek verlamd.
Hij moest tenslotte ook in een rolstoel zodra Seth die drie woordjes had gezegd.

7Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Sun Sep 06, 2009 4:34 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Alles dat niet te maken heeft met dat ding dat daar bij de deur staat,' besloot ze uiteindelijk. Ze wilde niet horen hoe hij dat voor elkaar had gekregen, of eigenlijk wel heel graag, want hij wilde het er waarschijnlijk niet over hebben. Zij had tenminste niets willen zeggen over haar miserabele laatste paar dagen.

8Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Sun Sep 06, 2009 4:37 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Hmm oke. Seth heeft me gister verteld dat ie van me houdt,' begon hij maar. Een stralende grijns verscheen op zijn gezicht toen hij aan het moment dacht. Hij vond het echt vreselijk dat een dierbaar moment als dat gekoppeld was aan die vreselijke rolstoel. Hij moest Seth zo snel mogelijk zo ver krijgen om het nog een keer te zeggen, en deze keer zijn best doen om daarna niet wéér in een ramp te belanden.

9Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Sun Sep 06, 2009 4:41 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Een brede grijns brak door op het gezicht van Rusine. Een gemeende grijns. 'Wat lief,' was echter toch het enige wat ze uit kon brengen. Snel verslikte ze alle gedachtes die zich op begonnen te dringen over zij die tegen Nicholas had gezegd dat ze van hem hield. Dat was gebeurd en waarschijnlijk heel erg over. 'Dus je hebt Cupido, Gaya en mij niet nodig gehad, uiteindelijk..' voegde ze er nog aan toe.

10Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Thu Sep 17, 2009 7:58 pm

Melissa Chevalier

Melissa Chevalier
De Derde Macht

-new-

Melissa stond op het balkon. Ze keek uit over het oneindig uitstrekkende bos en dacht na over de parijsreis van morgen. Eindelijk zou ze een paar dagen met Yuu zijn, en alle gelegenheid hebben om hem compleet om haar vinger te winden. Ze kon niet wachten tot ze zijn vreselijk ongelukkige gezicht kon zien.

11Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Thu Sep 17, 2009 8:03 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko kwam van de speeltuin af, en was richting het balkon op de eerste verdieping gegaan. Het was hier immers meestal rustig. Bij aankomst bleef haar blik even op een meisje hangen. Het duurde even voor ze door had dat het Melissa was. 'Hi.' zei ze zacht. De rode plek op haar wang was nog steeds zichtbaar.

12Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Thu Sep 17, 2009 8:04 pm

Melissa Chevalier

Melissa Chevalier
De Derde Macht

Melissa draaide zich om en zag Yumiko staan. 'Hey!' zei ze met een vriendelijke grijns. Haar blik viel op de rode plek op haar wang. 'Wat heb je gedaan?' vroeg ze nieuwsgierig, terwijl ze tegen de balustrade leunde. Haar haren wapperden magisch in de wind.

13Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Thu Sep 17, 2009 8:06 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko voelde even aan haar wang. Het voelde enorm warm aan. 'Yuu sloeg me in mijn gezicht zojuist. Maar hij was al verdwenen voor ik iets terug kon doen.' bracht ze ietwat stamelend uit.

14Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Thu Sep 17, 2009 8:07 pm

Melissa Chevalier

Melissa Chevalier
De Derde Macht

'Yuu? Wat een wijf,' merkte Melissa achteloos op. 'Waarom deed hij dat? Heb je soms één van zijn homospeeltjes beledigd?' vroeg ze, terwijl ze vol walging dacht aan Seth.

15Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Thu Sep 17, 2009 8:09 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Kind of. Op valentijnsdag waren ik en mijn beste vriend, een ex van Yuu, enorm dronken. En toen hebben we dus seks gehad in die dronken bui. En Yuu vat dat op alsof ik Toushirou verkracht heb terwijl hij dronken was.' ze rolde even met haar ogen. Eigenlijk was Yuu net een wijf. Bitchklaps, overdrijven, dingen horen die je wilt horen.

16Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Thu Sep 17, 2009 8:11 pm

Melissa Chevalier

Melissa Chevalier
De Derde Macht

'Z'n vriendjes doen. Dat is een goede. Zou je dat niet ook met Seth kunnen doen? Ik durf te wedden dat hij dan ter plekke dood neervalt als ie dat hoort,' merkte Melissa gemeen op die plotseling nog veel meer inspiratie kreeg voor gemene plannen om yuu's leven te verzieken.

17Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Thu Sep 17, 2009 8:12 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'I'd loved to. Hij verdient het. Maar ik heb Seth geloof ik al zo'n twee weken niet meer gezien, laat staan gesproken..' Blijkbaar mocht Melissa Yuu ook niet. Maar waarom? 'Waarom mag jij Yuu eigenlijk niet?' vroeg ze uiteindelijk.

18Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Thu Sep 17, 2009 8:38 pm

Melissa Chevalier

Melissa Chevalier
De Derde Macht

'Omdat mijn hele familie bijna naar de filestijnen ging dankzij hem. Zijn vader is homo met mijn vader, en zijn vader heeft me beloofd van mijn vader af te blijven en zich niet meer met mijn familie te bemoeien als ik met zijn zoon zou trouwen. Alleen Yuu heeft nogal wat trekjes van zijn vader overgenomen dus had daar wat problemen mee. Hij heeft me compleet voor paal gezet voor de hele Franse hoge sociale gemeenschap. En nu ben ik hier om zijn leven te verzieken door alsnog met hem te trouwen. Ik heb groot succes, want hij heeft zich eindelijk aan me overgegeven. Volgende week vrijdag is de bruiloft,' vertelde Melissa terwijl ze triomfantelijk glimlachte.

19Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Thu Sep 17, 2009 8:41 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Er ontstond een grijns die zich naarmate het verhaal verder ging steeds meer uitbreidde, en uiteindelijk bijna heel haar gezicht in beslag nam. En dat is precies wat hij verdient. 'Maar word jij dan niet ongelukkig?' vroeg ze uiteindelijk met een schuin hoofd. Iemand pijn doen was leuk, zolang je er zelf maar niet ook de dupe van werd.

20Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Thu Sep 17, 2009 8:44 pm

Melissa Chevalier

Melissa Chevalier
De Derde Macht

'Ik ben gelukkig als mijn familie dat is,' zei Melissa trots. Ze keek even naar het meer een eindje verderop.
'Het maakt mij niet uit met wie ik trouw. Ik geloof toch niet in liefde. Het maakt een chaos van je hoofd en als er iets is wat ik niet kan hebben dan is dat het wel,' legde ze uit. Het idee om verliefd te worden en zich net zo idioot te gaan gedragen als Yuu tegenover Seth deed joeg haar de stuipen op het lijf. Mooi niet dat ze zo'n idioot zou worden in het bijzijn van iemand anders.

21Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Thu Sep 17, 2009 8:50 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko knikte begrijpelijk. 'Ik begrijp wat je bedoeld. Bepaalde personen zijn gewoon gedoemd te mislukken in de liefde, just like me.' ze zuchtte even onhoorbaar en ging zitten op een bankje, vlak bij Melissa.

22Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Thu Sep 17, 2009 8:54 pm

Melissa Chevalier

Melissa Chevalier
De Derde Macht

melissa merkte dat ze het vreemd genoeg erg goed kon vinden met de Ayaoaan. Ze lachte even binnensmonds, haalde haar schouders op en staarde naar de hemel boven zich.
'Leuk je te ontmoeten Yumiko,' zei ze opeens uit het niets.

23Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Thu Sep 17, 2009 8:56 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko keek even in Melissa's ogen en glimlachte oprecht. 'It's nice to meet you too, Melissa.' Ze vond het wel grappig, ze hadden immers dezelfde vijanden. Yuu en Rusine. Dat Yumiko daarnaast er nog een paar had, bedacht ze er niet bij. Dan zou de halve school op haar lijstje komen te staan. 'Waarom wilt de vader van Yuu eigenlijk zo graag dat je met Yuu trouwt?' vroeg ze uiteindelijk met een ietwat schuin hoofd.

24Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Thu Sep 17, 2009 9:07 pm

Melissa Chevalier

Melissa Chevalier
De Derde Macht

'Omdat hij er heilig van overtuigd is dat zijn zoon niet gelukkig zal worden als hij openlijk gay blijft, en daarom wil hij hem er zo van overtuigen dat dit de enige manier is om gelukkig te worden. Het slaat totaal nergens op. Zijn vader leidt nu precies hetzelfde leven als hij Yuu op wil leggen en hij is zielsongelukkig. Maar mij kan het niet zoveel schelen. Ik wil gewoon dat hij met zijn tengels van mijn vader afblijft,' vertelde Melissa, en ze voelde hoe de woede in haar opborrelde terwijl ze aan Yuu's achterbakse vader dacht. Het was allemaal zijn schuld. Als die eikel er niet was geweest, was er nu helemaal niets aan de hand geweest.

25Het balkon op de 1e verdieping. Empty Re: Het balkon op de 1e verdieping. Thu Sep 17, 2009 9:13 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Waarom vermoord je zijn vader niet gewoon? Simpel zat.' Als zij zelf in Melissa's schoenen had gestaan, was dat het eerste waar ze aan had gedacht.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 7]

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum