Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

De eetzaal

Go to page : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 22  Next

Go down  Message [Page 6 of 22]

126De eetzaal - Page 6 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 4:56 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1
'Right..'zei hij en hij glimlachde. Daarna keek hij achterom naar een jongen die er best nogal kneuzig in het midden van de eetzaal stond. Op de één of andere manier was het vrij duidelijk dat hij zijn zinnen op het meisje tegenover hem had gezet. 'Ehm, za lik maar plaats maken voor die jongen in het midden van de eetzaal?'hij knipoogde.

127De eetzaal - Page 6 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 4:59 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
Rusine keek verschrikt op. Is Scorpio hier? Maar, Scorpio heeft altijd allang ontbeten tegen de tijd dat ik wakker word. Toen zag ze Nicholas nogal in het midden van de eetzaal staan. 'Die komt niet voor mij, dus blijf gerust zitten,' mompelde ze, terwijl ze haar blik door de rest van de eetzaal liet gaan. Scorpio was er inderdaad niet.

128De eetzaal - Page 6 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 4:59 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2
Met een brok in haar keel kwam Miyoko aansloffen. Meteen liep ze naar het buffet, en pakte wat te eten. Ze keek even rond, of ze iemand herkende. Dan kon ze er misschien bij gaan zitten. ((VOEL JE AANGESPROKEN MUHAHAHA))

129De eetzaal - Page 6 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 5:08 pm

Gast

Guest
Alecia nam uiteindelijk een hap uit de appel en keek vaag voor zich uit. Oppeens besefte ze dat ze geen honger had. Ze gooide alles weg wat ze van het buffet had genomen aangezien ze het toch niet ging opeten.

130De eetzaal - Page 6 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 5:12 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1
Hij haalde zijn schouders op. 'Nou, leuk je even gesproken te hebben, meisje waarvan ik de naam nog steeds niet weet.' Hij stond op, ging even met zijn hand door zijn haar heen en maakte vervolgens aanstalten om weg te gaan.

131De eetzaal - Page 6 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 5:16 pm

Iris

Iris
Niveau 2
Iris kwam aanlopen, keek toen goedkeurend naar het buffet en pakte een bord. Ze schepte wat aardappeltjes op en appelmoes. Ze schenkte een glas water in, ze keek even naar de tafels of ze bekende zag.

http://xxx--iris.hyves.nl/

132De eetzaal - Page 6 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 5:18 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
Rusine schonk hem een glimlachje, om de een of andere reden wel gemeend. 'Rusine,' zei ze toen. Daarna stond ze zelf ook op en liep ze terug naar het buffet om een appel mee te grissen. De krant en het lege theeglas liet ze achteloos op het tafeltje liggen.

((ik ben zo ongeinspireerd))

133De eetzaal - Page 6 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 5:28 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
Nick kuchte en zag het tweetal uit elkaar gaan. Hij liep terug naar zijn oude tafeltje en begon te eten. Hij staarde voor zich uit.

134De eetzaal - Page 6 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 5:35 pm

Iris

Iris
Niveau 2
Iris zag geen lege tafels, dus besloot ze aan een van de minst drukke tafels te gaan zitten. Ze zag dat er een jongen aan de tafel zat, genaamd Nicholas, ze slofte er naar toe en ging tegen over hem zitten, 'Hoi,' begroette ze de jongen schor.

http://xxx--iris.hyves.nl/

135De eetzaal - Page 6 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 11:10 pm

Seth

Seth
Niveau 3
Seth keek met een frons naar de mix van karakters. Als hij het goed kon onderscheiden was de blonde jongen een soort uberYuu, en gedroeg Yuu zich.. nouja..
Hij liet zijn blik even glunderend op Yuu's rode wangen glijden en merkte niet eens dat er een glimlachje op zijn gezicht verscheen.
Maar toch, er klopte iets niet. Hoewel Yuu zich als een ontzettende optie om fijn te knuffelen gedroeg, zat er iets scheef in zijn hoofd.
Waarom deed Yuu zo?
Opeens merkte hij hoe Yuu hem losliet, en hij volgde met grote ogen de beschermende arm die van hem weggleed. Het ding in zijn hoofd dat scheef zat, kieperde nu nog een paar graden schever.
Met een gefrustreerde blik richtte hij zijn woede op Carter, die zich als de verbeterde versie van -hij gruwde er zelf ook van- Seth à la James Bond gedroeg.
Met een boze blik nam hij zijn hand aan.
"Seth," stootte hij uiteindelijk uit, terwijl hij hem argwanend aankeek.

136De eetzaal - Page 6 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 11:15 pm

Gast

Guest
'Leuk je te ontmoeten, Seth,' zei Carter op een vriendelijke toon. Hij schudde zijn hand en liet hem daarna los, om zich vervolgens weer op Yuu te richten. Honderdduizend dingen die hij kon zeggen om Yuu's hoofd boven het kookpunt te laten stijgen schoten bij hem naar binnen. Hij stapte op Yuu af en legde een hand op zijn schouder.
'Mijn troetelbeer, wat ben je toch gegroeid. Ik vraag me af of je daar beneden ook gegroeid bent,' zei hij met een poeslieve glimlach op zijn gezicht, maar zijn ogen twinkelden duivels.
'Ow en wat Mika je heeft verteld is niet helemaal waar. Jongens, meisjes, het maakt mij allemaal niks meer uit. Zolang ze maar lief en onschuldig zijn,' voegde hij er nog even droogjes aan toe, en hij schonk de kleine Seth even een knipoog.

137De eetzaal - Page 6 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 11:19 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3
Yuu voelde hoe zijn lichaamstemperatuur steeg naar het kookpunt, deels van woede, deels van schaamte, deels van verlegenheid, maar dat laatste vertikte hij om toe te geven. Hij sloeg wild Carter's hand van zijn schouder en deinste achteruit.
'Dat gaat jou helemaal niks aan!' riep hij schor uit. Zijn blik schoot naar Seth en binnen de kortste keren had hij die alweer in de houdgreep genomen, nadat hij de opmerking van Carter gehoord had. 'Je blijft van hem af! Seth is van mij!' riep hij uit, met een hoofd zo rood als een biet. Hij drukte Seth stevig tegen zich aan en wierp zijn senpai een vijandelijke blik toe.

138De eetzaal - Page 6 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 11:24 pm

Seth

Seth
Niveau 3
Seth mond gleed langzaam open, zijn handen begonnen te tintelen, en zijn ogen schoten open.
"W-..wát?!" Zijn blik schoot van de blondharige jongen die blijkbaar Carter werd genoemd, naar Yuu en hij voelde hoe zijn hoofd vuurrood werd. Maar dit keer was het niet alleen schaamte die al zijn bloed naar zijn wangen deed pompen. Half gerustgesteld voelde hij Yuu's arm om zijn lichaam kruipen, maar die geruststelling verdween toen hij zijn blik met hernieuwde impressies naar de jongen voor hem liet glijden.
"Yuu," begon hij met een goede poging tot woede, "wie is.." Zijn stem verdween in het niets, en zijn "dat" kwam er slechts als een soort gefluister uit.

139De eetzaal - Page 6 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 11:29 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3
'I-ik heb je wel eens over hem verteld, in het spookhuis...' mompelde Yuu tegen Seth, terwijl hij langzaam kalmeerde. Zodra zijn lichaamstemperatuur weer beneden kookpunt was begon hij zich razendsnel te herstellen.
'Als je ons nu wil excuseren Carter, Seth en ik hebben het druk met.... dingen,' zei hij zo zelfverzekerd mogelijk maar zijn stem klonk een beetje hees. Hij sleurde Seth mee richting de uitgang van de eetzaal. 'Ik spreek je nog wel!' riep hij naar Carter, omdat hij zeker wist dat hij hem nog wel zou tegenkomen. Je kon gewoon niet om die jongen heen.

140De eetzaal - Page 6 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 11:30 pm

Gast

Guest
Carter zwaaide de twee jongens grijnzend na. Zijn ogen glunderden bij het idee dat Yuu in zijn bijzijn zich nog steeds als de puppy gedroeg die hij van vier jaar geleden kende. Blijkbaar had hij nog steeds veel invloed op hem.
Interesting...

141De eetzaal - Page 6 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 11:34 pm

Seth

Seth
Niveau 3
Seth werd al woest meegesleurd voor hij de reeks vragen die in zijn hoofd brandden kon stellen.
Uiteindelijk wist hij echter onder Yuu's arm door te duiken, en bleef hij een meter van hem vandaan hem een beetje argwanend aankijken.
"Wat had je over hem.. gezegd?" durfde hij uiteindelijk voorzichtig te vragen. Met een onregelmatige ademhaling gleed zijn blik naar de deur van de eetzaal, en bedacht hij zich dat hij helemaal niet wilde weten wat Yuu over de blonde toren had gezegd.

142De eetzaal - Page 6 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 11:36 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3
Yuu keek paniekerig van Seth naar Carter in de verte. Hij wilde dit niet. Hij wilde dit niet vertellen, en hij wilde niet dat Carter zag hoe slecht hij Seth onder controle had. Hij moest Carter laten zien wat hij geworden was, en Seth wilde niet echt meewerken.
'Ik vertel het je zo wel, laten we nu eerst hier weggaan want ik heb het gevoel alsof ik op hete kolen loop,' jammerde yuu, terwijl hij heel erg probeerde om niet in Carters richting te kijken, maar hij faalde drie keer.

143De eetzaal - Page 6 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 11:49 pm

Seth

Seth
Niveau 3
Seth fronste en voelde zijn maag zich omdraaien. Hij volgde Yuu's blik naar de blonde eiffeltoren in de verte, en voelde hoe zijn maag zich opnieuw samenkneep.
"Yuu," begon hij onzeker, en hij deed een stap in zijn richting. Hij wist niet zeker wat er aan de hand was, maar zijn betere kant sprak zijn instincten streng toe.
"Je vertrouwt hem, het is vast niet erg, het komt allemaal goed.. Kijk nou hoe schattig zijn wangetjes rood kleuren!"
Hij slikte. Hij vond Yuu's wangetjes plots helemaal niet schattig meer.
Ontwijkend trok hij aan Yuu's hand, en verstrakte zijn greep toen hij nog harder zijn instincten probeerde tegen te spreken. Waarom was hij ook zo slecht van vertrouwen? Er was vast een normale reden voor dit gedrag. Yuu zou het hem allemaal vertellen.
Haastig trok hij Yuu mee naar een willekeurige trap, die hij haastig oprende. Met een verward gezicht wierp hij een blik op Yuu.

144De eetzaal - Page 6 Empty Re: De eetzaal on Tue Sep 29, 2009 7:41 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
Nick keek op. Een blond meisje."Hai?" hij keek haar raar aan. Hij kende haar niet eens.

145De eetzaal - Page 6 Empty Re: De eetzaal on Tue Sep 29, 2009 8:06 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
New?

__

Ook al was het nog zo vroeg, Scarlett was klaarwakker - al had ze amper geslapen. Vrolijk pakte ze wat water en brood en ging toen aan de tafel zitten, die voor het grootste gedeelte nog steeds leeg was. Logisch ook, het was misschien net 6 uur. Een voor een bestudeerde ze de mensen aan tafel, maar kwam al snel tot de conclusie dat die ongelooflijk saai waren. Bovendien sliepen ze nog half. Boring.

146De eetzaal - Page 6 Empty Re: De eetzaal on Tue Sep 29, 2009 11:04 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1
Vol energie stapte Fabian de eetzaal binnen. Hoe kon je de dag beter beginnen dan met een goed ontbijt in één van zijn favoriete plekken. Hij liep naar het buffet toe en op zijn bord pleurde hij een broodje gezond, schonk vervolgens een jus d'orange in en als klapper op de vuurpijl een oude vertrouwde croissaint. Vervolgens keek hij rond en zijn oog viel op Scarlett. Hij ging naast haar zitten. 'Ik had een fantastische openingszin, maar volgens mij hoef ik die bij jou niet eens te gebruiken.'merkte hij droogjes op en hij nam een hap van zijn croissant.

147De eetzaal - Page 6 Empty Re: De eetzaal on Tue Sep 29, 2009 11:07 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
Scarlett wilde net een slok water doorslikken toen ze de "openingszin" van Fabian hoorde en meteen zette ze al hoestend haar glas terug. Hij had zich in ieder geval aan zijn woord gehouden. "Ook goedemorgen," bracht ze uit toen ze eindelijk weer een beetje bijgekomen was. "Waarschuw me de volgende keer wanneer je me probeert te vermoorden, mhhh?"

148De eetzaal - Page 6 Empty Re: De eetzaal on Tue Sep 29, 2009 11:12 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1
Hij keek haar met een tevreden blik aan. 'Heb ik je ochtend nog beter gemaakt dan het al was of wat?' hij keek haar breedgrijnsend aan en aaide vriendschappelijk over haar bol. Hij bekeek de rest van de gezichten in de zaal, niemand kwam hem bekend voor en misschien was dat maar beter ook. Ze zagen er ontzettend sloom en traag uit. Maar misschien kwam dat ook door de vroege ochtend. watjes.

149De eetzaal - Page 6 Empty Re: De eetzaal on Tue Sep 29, 2009 11:15 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2
"Ja mijn dag kan niet meer stuk!" riep Scarlett spottend uit. ".. Nee. Helaas moet ik je teleurstellen. Mijn dag was al goed," zei ze met een "medelevend" glimlachje. "Mag ik vragen waarom je zo vroeg bent terwijl je nog heel lang uitslapen kon?" bracht ze toen op vragende toon uit - al verwachte ze niet dat hij nee zou zeggen.

150De eetzaal - Page 6 Empty Re: De eetzaal on Tue Sep 29, 2009 11:21 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1
'Je moet luisteren, schat. Ik zei: beter dan het al was. Ik zag al aan je blik dat het een goede ochtend voor je was.' - 'Maar goed. Waarom ik er zo vroeg af ben. Ik ben een ochtendmens en een avondmens. En ik hou niet zo van slapen.'legde hij uit. Hij keek haar aan. 'En jij dan? Spookte iemand er te veel in je gedachten rond?'

Sponsored content

Back to top  Message [Page 6 of 22]

Go to page : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 22  Next