Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

De eetzaal

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 22  Next

Go down  Message [Page 5 of 22]

101De eetzaal - Page 5 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 3:18 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
Rusine trok haar wenkbrauw op terwijl ze over de voorkant van de krant schoot. Executies in Somalië, Chicago wil de Olympische Spelen van 2016, Merkel wil een coalitie.. Ze richte haar aandacht even op haar kop thee, waar ze een slokje van nam. Toen viel haar de jongen op, die een tafeltje verderop zat en nogal aandachtig naar iets bij haar in de buurt zat te staren. Met een uitdagende blik in haar ogen besloot ze terug te staren van boven haar kopje thee.

102De eetzaal - Page 5 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 3:22 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1
Hij hield zijn hoofd wat scheun en een ondeugende grijns kwam op zijn gezicht. Eindelijk een meisje op deze school die niet wegkeek of een kakkerige opmerking naar hem toe wierp. Hij bleef ondertussen het meisje aankijken, maar besloot voor de verandering geen woord te zeggen. Ondertussen probeerde hij zich te bedenken of hij haar kon vergelijken met één zijn "vroegere" meisjes. Hij kwam haar vaagjes bekend voor. Net als of hij haar al eerder had gezien. Hij trok een wenkbrauw op en vervolgens kon hij het niet laten om een nonchallante knipoog haar richting toe te werpen.

103De eetzaal - Page 5 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 3:27 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
Als klein meisje had Rusine het staarspelletje zo ontzettend vaak gespeeld dat ze niet begon te glimlachen door de knipoog. Ze trok echter haar wenkbrauwen een klein stukje op en sloot heel langzaam haar beide ogen, om ze daarna weer in hetzelfde tempo te openen. Afwezig nam ze nog een slokje thee. De jongen zelf was niet erg bijzonder. Ja, hij was wel knap. Aangenaam uitzicht.

104De eetzaal - Page 5 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 3:34 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1
Toen hij eindelijk een meisje had waar hij haar mee kon vergelijken verzonk hij eventjes in zijn gedachten. Ze kon onmogelijk beter zijn in bed dan waar hij haar mee vergelijkte. Dat meisje kon behoorlijk wat trucjes. Met de herinnering eraan begon hij te glimlachen. Hij vond het altijd zonde om haar "uit te lenen", maar god wat was ze veel waard. Toen richtte hij zich weer op het meisje om haar nog eens beter te bekijken. Ze leek zo op het eerste gezicht best onschuldig, maar toch had hij het gevoel dat schijn zou bedriegen. Misschien was het ook wel een meisje die een behoorlijk hoge dunk van haar zelf had. Hij wou wat zeggen, maar hield zich in. Ze zaten net iets te ver van elkaar af om ook maar iets wat op een gesprek lijkt te beginnen. Hij stond op en liep naar het "buffet". Fabian schonk zichzelf een 'jus d'orange' in en vervolgens liep hij met zijn beker naar de tafel waar het meisje aanzat. Hij keek haar verder niet aan, maar ging doodleuk precies tegenover haar zitten. Daarna nam hij een slok van zijn drinken en keek vanuit zijn ooghoeken naar de homo's. Die waarschijnlijk nog steeds met hun drama bezig waren.

105De eetzaal - Page 5 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 3:38 pm

Terra

Terra
Niveau 2
Terra at dan wel geen normaal eten meer om te blijven leven maar had nu de behoefte aan een kommetje perzik yoghurt en crusli, hij had in geen tijden meer iets geproefd en wie weet was het wel helemaal niet zo ranzig als dat hij dacht.
Op zijn dooie gemak liep hij naar een tafeltje met zijn bakje yoghurt en ging daar zitten.
Met een lepel prikte hij in de yoghurt, normaal had hij perzik altijd wel lekker gevonden maar nu rook hij de geur niet eens.

106De eetzaal - Page 5 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 3:41 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
Rusine volgde de jongen met haar ogen totdat hij recht tegenover haar ging zitten. Nog eventjes liet ze haar blik op zijn gezicht hangen, waarna ze zich weer op haar krant richtte. Afwezig bladerde ze door het sport en economische gedeelte, totdat ze zich besefte dat ze niet eens iets las en gewoon maar naar de lettertjes staarde. Langzaam liet ze haar blik weer naar de jongen tegenover glijden. Goh, hij zit er nog.

107De eetzaal - Page 5 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 3:46 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1
Toen keek hij haar weer aan. 'Vond je de keuze moeilijk?'zei hij terwijl hij zijn beker wegschoof. De blik die het meisje in haar ogen had beviel hem niet. Ze had waarschijnlijk veel spelletjes met jongens gespeeld, waardoor ze nu een gevoel had dat ze dat met iedere jongen kon doen. Als uit haar antwoorden zou blijken dat ze echt zo was, zou hij het hierbij laten zitten. Natuurlijk hield hij van spelletjes, maar niet als de vrouw de leiding wou hebben. Dan ging hij niet eens zijn best doen om de leiding te krijgen, dat was geen enkel meisje waard. Nou ja, sommige dan. Maar op deze school had hij voor zover hij zich kon herinneren nog geen tienen gezien.

108De eetzaal - Page 5 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 3:48 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
'Welke keuze?' vroeg Rusine hem, oprecht heel onschuldig. Of misschien niet oprecht, maar die jongen kon onmogelijk op Scorpio en Nicholas doelen en dus was ze voor hem nog heel onschuldig. Ofzoiets. Er borrelde een scheutje interesse in haar op, maar ze bleef naar haar krant kijken.

109De eetzaal - Page 5 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 3:50 pm

Terra

Terra
Niveau 2
Terra was afwezig in zijn eten aan het prikken en staarde star voor zich uit, waarom probeerde hij het toch iedere keer....
elke keer was het toch weer een teleurstelling, hij zou toch nooit een eigen leven leiden en dit was de tijd om dat in te zien.
Zeg nu zelf hij was gewoon een zielig mannetje hij had al genoeg date's gehad maar eigenlijk nog nooit iemand waarmee hij ooit iets had gedaan en nu die littekens overal op zijn borst en armen zaten ging dat hoogst waarschijnlijk ook niet gebeuren.

110De eetzaal - Page 5 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 3:53 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
Nick stapte de eetzaal binnen, een plek die hij echt gemist had. ETEN! Hij zag wat bekende mensen, en zijn ogen vielen op Rusine. Met een schok besefte hij dat Rusine het meisje was wat hij wou, en ook het meisje dat hij kwijt geraakt was. Hij voelde de eetzaaldeur in zijn rug klappen en voor hij het wist lag hij lang uit op de grond."lekkere plek om stil te staan, eikel," zei de jongen die de deur open gesmeten had. Nick krabbelde overeind, met een rode kop. 'Lekkere plek om erachter te komen, eikel' zou gepaster zijn Hij liep langzaam naar een tafeltje.

111De eetzaal - Page 5 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 3:56 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1
Hij bleef het meisje aan kijken, gewoon om dat hij het leuk vond om te staren. Hij kreeg een klein speels glimlachje om zijn mond heen. Het leuke was, dat hij zelf ook geen idee had over welke 'keuze' hij het had. Hij vond gewoon leuk om zo af en toe iemands nieuwsgierigheid op een rare manier te wekken. Er waren twee opties die in je zo'n situatie kon doen, de eerste was negeren en afhaken en de tweede was er verward op in gaan. Tenminste die opties waren het meest voor de hand liggend. Maar misschien was dit meisje wel anders. Fabian besloot om maar eens de stilte te vullen. 'Nou, de keuze die je wilt gaan maken. Stiekem weet je al wat het gaat worden. Of niet dan?'hij glimlachte breed en besefte even hoe raar hij aan het doen was. Maar goed, dat was hij van zichzelf nu wel langzamerhand gewend. Het was gewoon een vreemd soort spelletje die alleen hij begreep.

112De eetzaal - Page 5 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 4:00 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
'Oh, je bedoelt of ik mijn thee of die jus d'orange in jouw gezicht ga gooien als je nog langer naar het randje van mijn jurkje kijkt?' Het was een ontzettend bitchy zinnetje, maar zo kwam het er helemaal niet uit. Eigenlijk kwam het er nogal ongeintereseerd uit. Rusine liet haar blik langs de jongen door de eetzaal glijden en zag daar tot haar verbazing Nicholas nogal rood aangelopen naar een tafeltje een stukje verderop hobbelen.

113De eetzaal - Page 5 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 4:03 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
Nick pakte wat croissaintjes en keek vanuit zijn oog hoek naar Rusine. Nu pas viel haar de jongen met wie ze zat op.Told ya so! Slet! schreeuwde het stemmetje.Ze praat alleen met hem.Toch? toch? Nick keek weer snel naar zijn broodjes, waar hij opeens geen zin meer in had.

114De eetzaal - Page 5 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 4:04 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1
Hij schoot in de lach. 'Nee over die keuze had ik het niet. Maar ik moet bekennen dat er op zich niet veel valt te zien daar. Ik heb ze lekkerder gehad. Tof van je dat je er wel zo zelfverzekerd over durft te praten.' Hij glimlachtte liefjes. Ze was precies zoals hij al een beetje had ingeschat. Een veel te hoge dunk van haarzelf. En al hemelde hij meisjes altijd wat op voor het effect, als meisjes al een hoge dunk van zichzelf hadden kreeg hij nog wel eens de neiging om ze te gaan kleineren. Of opmerkingen te maken over dingen waar meisjes nogal onzeker over konden zijn.

115De eetzaal - Page 5 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 4:08 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
Rusine liet haar gezichtsuitdrukking niet veranderen, maar besloot uiteindelijk toch haar blik weer op de jongen te richten. 'Welke keuze dan wel?' De jongen maakte haar nieuwsgierig, op een vervelende irritante manier. Een geirriteerde manier. Ze wilde dat hij stopte met zo vaag doen en haar gewoon ging vertellen hoe en wat zodat ze daarna alsnog zijn jus d'orange in zijn gezicht kon gooien, gewoon voor het effect en voor het leedvermaak.

116De eetzaal - Page 5 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 4:15 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1
Hij dronk zijn jus d'orange in één teug leeg en keek haar daarna met een geheimzinnige blik aan. Daarna haalde hij zijn schouders op. 'Ach, misschien is het een keuze die niet voor jou is weggelegd.' Hij irriteerde zich enorm aan het feit dat ze daarnet zijn opmerking gewoon had genegeerd. Geen woedende reactie of een kut opmerking terug, maar gewoon doodleuk het negeren. Ergens ergerde hij zich altijd aan die mensen. Het leek wel of niks hen kon raken.

117De eetzaal - Page 5 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 4:19 pm

Gast

Guest
Alecia kwam de eetzaalbinnen gewandelt en liep meteen naar het buffet. Ze had niet eens de tijd genomen om de zaal rond te kijken om te zien of ze niemand herkende. Iets aan haar leek anders, ze leek onzekerder dan normaal. Afwezig pakte ze een appel mee en ging aan tafel zitten waar nog niet al te veel mensen zaten.

118De eetzaal - Page 5 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 4:22 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
Dan mijn thee maar. Bewust liet ze de laatste twee slokjes in het glas zitten. 'Geef gewoon antwoord.' Rusine's stem klonk nog steeds vriendelijk, en haar gezicht stond nog steeds glimlachend, maar de ondertoon in haar stem had iets dwingends en haar ogen keken de jongen voor haar gefrustreerd aan.

119De eetzaal - Page 5 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 4:29 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1
'Oh, ik zat maar wat te dollen.'zei hij op een toon waarop het leek dat hij loog. 'Ik besef me nu pas dat ik nog niet eens je naam weet.' Hij keek naar haar glimlach. Het had niets bijzonders, je zag dat het niet een echte glimlach was. Acteren kon ze dus niet echt heel goed. Zonde. Hij wou dat het kind eens wat meer frustratie toonde, maar ze bleef de boel maar faken. Haar stem bleef ook zo liefjes als wat, dat had wel iets. Ze had zeker iets schattigs voor een bitch met standaard opmerkingen.

120De eetzaal - Page 5 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 4:33 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
Rusine liet een geergerde zucht horen, pakte haar theekopje en dronk de laatste twee slokken eruit, waarna ze de pagina met de kruiswoordpuzzel en een pen tevoorschijn toverde en zich op het woordspelletje focuste. Al snel begon ze dingen in de hokjes te krabbelen. Ze besloot de jongen maar te negeren.

121De eetzaal - Page 5 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 4:36 pm

Fabian

Fabian
Niveau 1
Hij grijnsde breed. Dat hij gewonnen had was nu al helemaal duidelijk. 'Aangezien ik wel zo sociaal ben om mezelf voor te stellen zal ik dat maar even doen. Ik ben Fabian en ik kom uit Amsterdam. - Laat me raden, jij komt uit de VS? Of misschien van dat duistere planeetje waar iemand me over heeft verteld.' Hij fronsde. 'Als dat zo is, verandert mijn mening over de algemene mens daar meteen.'

122De eetzaal - Page 5 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 4:38 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
Nick ergerde zich aan Rusine. Had ze hem gewoon niet gezien of negeerde ze hem? Wou ze echt niets met hem te maken hebben? Hij zuchte en stond op. Waarom wist hij niet. Zou hij naar haar toe lopen? Zou hij weer gaan zitten?

123De eetzaal - Page 5 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 4:39 pm

Gast

Guest
Alecia legde de appel op z'n zij en rolde hem heen en weer. Ze volgde met haar ogen waar de appel naar toe rolde en stopte hem net op tijd voor hij van tafel viel.

124De eetzaal - Page 5 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 4:40 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3
Amsterdam... Amsterdam... waar lag dat ookalweer? Owja, Nederland. En wanneer ben ik daar ookalweer geweest? Ehm.. 'Amsterdam, dat was mijn tussenstop op de weg hierheen. Ik kom uit Roemenië.' Het verbaasde haar al een tijd niet meer dat mensen dat niet verwachtten, aangezien het niet een land was waar je zo 123 aan dacht. En daarnaast sprak ze ondertussen redelijk vloeiend Engels, dus aan haar accent lag het niet. Toch had de jongen het kunnen weten, aangezien er in grote letters in haar krant "România" stond. Maar goed, ze vergaf hem dat hij niet opznkop kon lezen.

125De eetzaal - Page 5 Empty Re: De eetzaal on Mon Sep 28, 2009 4:42 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2
Nick deed voorzichtig een paar passen richting Rusine, maar kon zichzelf wel voor z'n kop slaan. Nu stond hij midden in de eetzaal met het gevoel dat iedereen hem aan keek.

Sponsored content

Back to top  Message [Page 5 of 22]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 22  Next